Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Dve turbini v novem Renaultovem dizlu

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-99146 sporočil: 58
[Avto] Tema: Dve turbini v novem Renaultovem dizlu
[#2335252] 20.02.14 18:25 · odgovor na: kojot01 (#2335247)
Odgovori   +    6
Točno tako! Leto 2001-2004 so turbine res crkavale kot nore- kar je za sabo potegnilo tudi probleme z mašino in ojnični ležaji. Od takrt naprej delajo kot urce imamo doma mašino 1.9dci 200kkm nobenih problemov. Če bi VW naredil tako mašino bi 50% prebivalcem tekla slina iz ust! (vemo kakšne probleme imajo z šobami,vztrajniki... tako hudi VW). Pa imamo doma tudi avto iz koncerna VW(Audi) pa ima nekaj čez 200kkm pa so že bili problemi z turbino(1.8T res pa je da je bencinar)
Res pa upam da je dodelano v nulo da nebodo zopet crkovale kot po tekočem traku(da so se iz napak učili).

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2335252

Strani: 1

kojot01 sporočil: 817
[Avto] Tema: Dve turbini v novem Renaultovem dizlu
[#2335298] 20.02.14 19:43 · odgovor na: anon-99146 (#2335252)
Odgovori   +    10
[guroslo1]
Točno tako! Leto 2001-2004 so turbine res crkavale kot nore- kar je za sabo potegnilo tudi probleme z mašino in ojnični ležaji. Od takrt naprej delajo kot urce imamo doma mašino 1.9dci 200kkm nobenih problemov. Če bi VW naredil tako mašino bi 50% prebivalcem tekla slina iz ust! (vemo kakšne probleme imajo z šobami,vztrajniki... tako hudi VW). Pa imamo doma tudi avto iz koncerna VW(Audi) pa ima nekaj čez 200kkm pa so že bili problemi z turbino(1.8T res pa je da je bencinar)
Res pa upam da je dodelano v nulo da nebodo zopet crkovale kot po tekočem traku(da so se iz napak učili).
V drugi polovici leta 2003 je bila težava že odpravljena(izogibati se je torej potrebno mašin do cca. 07/2003), je pa takrat poleg napake v podmazovanju turbin zaje... tudi renault, ki je predvidel servis na 30 000 km kar je popolna norost (stvar bi verjetno še šla skozi v primeru vsakodnevnih dolgih relacijskih voženj, nikakor pa ne potegne pri mestnih jajcanjih ). In ja, poznam veliko "srečnih" lastnikov VW, BMW, Mercedes itd., ki imajo precej večje probleme kot jaz, je pa spet odvisno od načina vožnje, porekla avtomobila (v Nemčiji ima 550 000 km in je služil kot službeno vozilo, ko prečka našo mejo kilometri čudežno "padejo" na 120 000, pol pa se folk pizdi, da mu pri 150 000 km vse živo crkuje...
Aja pa še vedno velja nasvet, da za vsakodnevne kratke, mestne vožnje raje kupujte bencinarje, se izkažejo kot veliko bolj hvaležni za tovrstne namene...
hansi sporočil: 862
[Avto] Tema: Dve turbini v novem Renaultovem dizlu
[#2335309] 20.02.14 19:56 · odgovor na: anon-99146 (#2335252)
Odgovori   +    7
[guroslo1]
Točno tako! Leto 2001-2004 so turbine res crkavale kot nore- kar je za sabo potegnilo tudi probleme z mašino in ojnični ležaji. Od takrt naprej delajo kot urce imamo doma mašino 1.9dci 200kkm nobenih problemov. Če bi VW naredil tako mašino bi 50% prebivalcem tekla slina iz ust! (vemo kakšne probleme imajo z šobami,vztrajniki... tako hudi VW). Pa imamo doma tudi avto iz koncerna VW(Audi) pa ima nekaj čez 200kkm pa so že bili problemi z turbino(1.8T res pa je da je bencinar)
Res pa upam da je dodelano v nulo da nebodo zopet crkovale kot po tekočem traku(da so se iz napak učili).
Se strinjam, da je za večino pokvarjenih turbin krivo olje. Servisni interval 30000 km je za naše razmere predolg. Prav tako so lastniki "šparali" pri kvaliteti olja. Pri menjavi olja s predpisanim na 15 - 20000 km lahko Renaultov motor traja zelo zelo dolg o. Moje izkušnje in problemi z Renaultom so bili na karoseriji (zavore, končniki, premniki, silent-blocki, kartica, škripanje vsega, kontrolne lučke, menjalnik, ...)
Dober motor v nekvalitetni školjki ni nič vreden!
jezst sporočil: 4.758
[Avto] Tema: Dve turbini v novem Renaultovem dizlu
[#2335398] 21.02.14 01:11 · odgovor na: anon-99146 (#2335252)
Odgovori   +    6
Turbine so pri VSEH avtih več ali manj od firme Garret, Renault ima bolj malo s turbinami. Je pa največji problem pri Renaultih servisni interval, ki je bil predpisan za 30.000 km, čeprav večina ve, da olje neha mazat po 15.000. Ekola, okvara predpisana v servisni knjigi. Material ni nič kriv, ampak papir, za večino tovrstni okvar pri Renaultu! Verjetno so nameravali služit s servisnimi popravili, kdo ve...

Strani: 1