Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Dve turbini v novem Renaultovem dizlu
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2335252] 20.02.14 18:25 · odgovor na: (# 2335247)
Res pa upam da je dodelano v nulo da nebodo zopet crkovale kot po tekočem traku(da so se iz napak učili).
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2335252
Strani: 1
[#2335298] 20.02.14 19:43 · odgovor na: (# 2335252)
[guroslo1]V drugi polovici leta 2003 je bila težava že odpravljena(izogibati se je torej potrebno mašin do cca. 07/2003), je pa takrat poleg napake v podmazovanju turbin zaje... tudi renault, ki je predvidel servis na 30 000 km kar je popolna norost (stvar bi verjetno še šla skozi v primeru vsakodnevnih dolgih relacijskih voženj, nikakor pa ne potegne pri mestnih jajcanjih ). In ja, poznam veliko "srečnih" lastnikov VW, BMW, Mercedes itd., ki imajo precej večje probleme kot jaz, je pa spet odvisno od načina vožnje, porekla avtomobila (v Nemčiji ima 550 000 km in je služil kot službeno vozilo, ko prečka našo mejo kilometri čudežno "padejo" na 120 000, pol pa se folk pizdi, da mu pri 150 000 km vse živo crkuje...
Točno tako! Leto 2001-2004 so turbine res crkavale kot nore- kar je za sabo potegnilo tudi probleme z mašino in ojnični ležaji. Od takrt naprej delajo kot urce imamo doma mašino 1.9dci 200kkm nobenih problemov. Če bi VW naredil tako mašino bi 50% prebivalcem tekla slina iz ust! (vemo kakšne probleme imajo z šobami,vztrajniki... tako hudi VW). Pa imamo doma tudi avto iz koncerna VW(Audi) pa ima nekaj čez 200kkm pa so že bili problemi z turbino(1.8T res pa je da je bencinar)
Res pa upam da je dodelano v nulo da nebodo zopet crkovale kot po tekočem traku(da so se iz napak učili).
Aja pa še vedno velja nasvet, da za vsakodnevne kratke, mestne vožnje raje kupujte bencinarje, se izkažejo kot veliko bolj hvaležni za tovrstne namene...
[#2335309] 20.02.14 19:56 · odgovor na: (# 2335252)
[guroslo1]Se strinjam, da je za večino pokvarjenih turbin krivo olje. Servisni interval 30000 km je za naše razmere predolg. Prav tako so lastniki "šparali" pri kvaliteti olja. Pri menjavi olja s predpisanim na 15 - 20000 km lahko Renaultov motor traja zelo zelo dolg o. Moje izkušnje in problemi z Renaultom so bili na karoseriji (zavore, končniki, premniki, silent-blocki, kartica, škripanje vsega, kontrolne lučke, menjalnik, ...)
Točno tako! Leto 2001-2004 so turbine res crkavale kot nore- kar je za sabo potegnilo tudi probleme z mašino in ojnični ležaji. Od takrt naprej delajo kot urce imamo doma mašino 1.9dci 200kkm nobenih problemov. Če bi VW naredil tako mašino bi 50% prebivalcem tekla slina iz ust! (vemo kakšne probleme imajo z šobami,vztrajniki... tako hudi VW). Pa imamo doma tudi avto iz koncerna VW(Audi) pa ima nekaj čez 200kkm pa so že bili problemi z turbino(1.8T res pa je da je bencinar)
Res pa upam da je dodelano v nulo da nebodo zopet crkovale kot po tekočem traku(da so se iz napak učili).
Dober motor v nekvalitetni školjki ni nič vreden!
[#2335398] 21.02.14 01:11 · odgovor na: (# 2335252)
Strani: 1