Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Bitka električnih vozil prihaja v Evropo
Teme v drugih forumih o teh vsebini: Avto (1)
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2228885] 26.09.13 21:56 · odgovor na: (# 2228412)
[andi1111]Se opravičujem, ampak me nisi prepričal. Primerljiv bencinar ali dizel je od 10-15 tisočakov cenejši (npr. Golfa, ki ga omenjaš, dobiš spodobno opremljenega za enih 22 tisočakov). Po drugi strani povprečni voznik prevozi 16.000 km letno, to pomeni v desetih letih približno 15.000 stroška za gorivo. Ta znesek se skoraj v celoti kompenzira z višjo ceno električnega avta. Če upoštevaš še menjavo baterij, ki te čaka po osmih letih, boš z električnim avtom v minusu, da ne omenjam krajši domet , pomanjkanje polnilnih mest ipd. Če bodo podobno kot pri sončnih elektrarnah ukinili subvencije, bo z "elektičarji" konec. Ne dvomim, da bodo električni avti enkrat v prihodnosti pametna alternativa, vendar pa šele takrat, ko ne bodo več gnani na baterije, ki so, takšne kot so danes, slepa ulica.
vickibedi, ni problema.
Vzemi Opel Amper, ki stane 38.000 EUR - 4.000 EUR subvencije in prideš na 34.000 EUR. Olje, filtri,... se menja na 2 leti, zavor nikoli (regeneracija). Moja trenutna povprečna poraba, odkar imamo Ampero je 0.58l/100km. Na vsakih 10.000km privarčujem cca. 1.000 EUR za gorivo, s tem, da je elektrika slovensko gorivo in moj denar za elektriko ostane v Sloveniji, tretjina bencinskega denarja pa gre iz Slovenije.
Zdaj pa vzemi primerljiv BMW serija 3 (lahko tudi Golf7 2.0 TDI BlueMotion s primerljivo opremo Amperi). Povej mi, koliko stane, koliko je poraba in mi prosim naredi primerjavo, pa da vidimo.
Mimogrede, tega ti ni potrebno delati, ker je bil v začetku leta že narejen tak test v AvtoMagazinu, ko je bila še cena Ampere 45.000 EUR.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2228885
Strani: 1
[#2228978] 27.09.13 06:55 · odgovor na: (# 2228885)
Zakaj pa bi moral biti? Ni potrebe. Zame je super.
Na leto naredimo 25.000km, vsako leto privarčujem 2.500 EUR pri gorivu. Vse avte sem imel na dolgi rok in tudi Ampero mislim imeti vsaj 10 let.
Torej, meni se splača.
Kolega, ki ima Nissan Leaf-a, se vsak dan vozi v službo iz Celja v Ljubljano in tudi še v Novo mesto, če je potrebno. V 1.5 leta je nareil 70.000km. V enem letu in pol je privarčeval 7.000 za gorivo!
Misliš, da se mu ne splača?
Podobno kilometrino dela znanes - lastnik Citroena C-Zero, ki se vsak dan vozi iz Stične v Ljubljano in nazaj. Zanj je dal, z odšteto subvencijo - 16.000 EUR. Celoten avto se mu bo povrnil v 2-3 letih. Potem pa dela samo še 'profit'!
Tako da, lej, malo razmisli.
[#2228980] 27.09.13 07:02 · odgovor na: (# 2228885)
Polnilnic je že danes skoraj 100. Poleg tega, zakaj bi potreboval polnilnice. Doma ga priklopiš v vtičnico in se napolni čez noč. Ker pač vsak nima doma vtičnice (bloki, whatever), pač ni električni avto za vsakega. Je pa za marsikoga. In to je zadosti.
Nissan Leafu je v 2 letih padla cena iz 38.000 EUR na 29.000 EUR. Amperi iz 45.000 EUR na 38.000 EUR. Cene bodo še naprej padale, tako da subvencije sploh ne bodo več potrebne, da se ti bo računica izšla in prav je tako. Subvencija pokriva obdobje, early adopterjev, da sproži 'plaz'.
Slepa ulica? Mogoče za tebe. Jaz se vozim na elektiko že od 2008 z motociklom, ki sem ga uvozil iz USA znamke Vextrix VX-1, od lani z Ampero in še nisem prišel do 'slepe ulice'.
Strani: 1