Zasebnost

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Z vinjetami do cenejše vožnje po avtocestah?

Strani: 1 2 3 4 5 6 7

anon-76887 sporočil: 18.121
[#215132] 08.03.08 15:20 · odgovor na: anon-102577 (#215130)
Odgovori   +    0

Bor777 je napisal(a):
Purinoli, ko si že omenil vinjete, preglednost in kolizijo z zakonom.... se mi vedno bolj zdi, da vlada z odpravljanjem cestnih barikad sploh ne misli resno, pa tudi z uvedbo vinjet ne.

V predvolilnem času pač skuša preusmeriti pozornost državljanov od gospodarskih in političnih problemov v državi na kakšno drugo temo. Predlog vinjet je kot naročen. Dokler vse ostane le pri predlogu, zadeva ne stane nič, da bi vinjete resnično uvedli, se mi ne zdi verjetno.

Slovenija je zelo rigidna. V 10 letih se v državi zelo malo spremeni. Kvaliteta novih cest in tunelov se ne izboljšuje. Ravno tako se ne izboljšuje kvaliteta novih stanovanjskih zgradb, ki se poleg tega gradijo po kapljicah.

Znižanje raznoraznih davkov ni na vidiku ..... cestninske postaje bodo tako na žalost najverjetneje ostale.
Se ne strinjam.
Tole z vinjetami vsekakor sodi v nabiranje točk za volitve 2008 in ravno zato bo projekt vinjet zagotovo realiziran in to še pred poletjem.
Sicer bi bil to le še en nerealiziran projekt, nerealizirana obljuba in verjemi, da bi jim to potem Frutek z vreščečim glaskom na vsakem soočenju serviral ;-))

P: hvala bogu, da ne bo več cestninskih barikad!
gogi1 sporočil: 5.314
[#215133] 08.03.08 15:23 · odgovor na: anon-91864 (#215121)
Odgovori   +    0

shaman je napisal(a):

Namesto da bi recimo v Sloveniji, ko so nižali davčne stopnje malo manj znižali in tote peneze pobrali v davkih, tako kot se spodobi, tako, kot so to naredili modri Nemci. A misliš, da se Nemci kaj sramujejo, ker pri njih ni cestnine v USA jo pa ponekod imajo.

 
Vidim, da zagovarjaš skupno skledo.
 
Jaz zagovarjam ureditev, v kateri bi lokalne ceste vzdrževala država tako kot je to urejeno do sedaj, ves nadstandard, to je avtoceste pa bi in gradili in vzdrževali zasebniki. Zato bi bilo potrebno avtoceste prodati zasebnikom, ki bi jih najbolj racionalno vzdrževali, kako bi zasebniki pobirali cestnino pa bi se odločili oni sami in verjetno bi se tako, kot je povsod po svetu, kjer se avtoceste plačujejo na cestninskih postajah. Če bi se zasebniki odločili, da avtocesto tržijo preko vinjet bi imeli vinjete, če bi kilometer vožnje dali za dva fižolčka, bi v avtu s sabo vozili škatlico s fižolčki. Jasno je, da bi zasebniki vedno našli najoptimalnejšo rešitev za prodajo vožnje po njihovi avtocesti, za uradniški gnoj pa tega seveda ne moremo trditi.

V naši pohabljeni komunajzarski deželi ocenjujejo, da je cena pobiranja cestnine cca 30%. Kako ne bo tako visoka, ko pa jo organizira leni uradniški gnoj v državnih družbah.

Vaillancort (National Tax Journal, 1994, vol.47, no.2) je sumariziral rezulatate 20 študij, ki so računale, koliko stane pobiranje kakšne od vrst davkov ali tax v Massachusetsu in New Jerseyu. Ročno pobiranje cestnine je ocenil na 10,7% celotnega izkupička ob zelo gostem prometu in samo 6,7% izven tega. S tem, da te študije upoštevajo tudi izgubljen čas, ko avtomobili čakajo v vrsti po 7,49 USD na uro.

In američanom se je tak strošek zdel grozno velik. Mi pa bluzimo o nekih 30%. Seveda, če ti pobiranje cestnine organizira lena in neodgovorna podalpska degenerirana uradniška svojat v spregi s politiko.
purinoli sporočil: 8.690
[#215134] 08.03.08 15:28 · odgovor na: gogi1 (#215133)
Odgovori   +    0

gogi1 je napisal(a):


Vidim, da zagovarjaš skupno skledo.

Jaz zagovarjam ureditev, v kateri bi lokalne ceste vzdrževala država tako kot je to urejeno do sedaj, ves nadstandard, to je avtoceste pa bi in gradili in vzdrževali zasebniki. Zato bi bilo potrebno avtoceste prodati zasebnikom, ki bi jih najbolj racionalno vzdrževali, kako bi zasebniki pobirali cestnino pa bi se odločili oni sami in verjetno bi se tako, kot je povsod po svetu, kjer se avtoceste plačujejo na cestninskih postajah. Če bi se zasebniki odločili, da avtocesto tržijo preko vinjet bi imeli vinjete, če bi kilometer vožnje dali za dva fižolčka, bi v avtu s sabo vozili škatlico s fižolčki. Jasno je, da bi zasebniki vedno našli najoptimalnejšo rešitev za prodajo vožnje po njihovi avtocesti, za uradniški gnoj pa tega seveda ne moremo trditi.

V naši pohabljeni komunajzarski deželi ocenjujejo, da je cena pobiranja cestnine cca 30%. Kako ne bo tako visoka, ko pa jo organizira leni uradniški gnoj v državnih družbah.

Vaillancort (National Tax Journal, 1994, vol.47, no.2) je sumariziral rezulatate 20 študij, ki so računale, koliko stane pobiranje kakšne od vrst davkov ali tax v Massachusetsu in New Jerseyu. Ročno pobiranje cestnine je ocenil na 10,7% celotnega izkupička ob zelo gostem prometu in samo 6,7% izven tega. S tem, da te študije upoštevajo tudi izgubljen čas, ko avtomobili čakajo v vrsti po 7,49 USD na uro.

In američanom se je tak strošek zdel grozno velik. Mi pa bluzimo o nekih 30%. Seveda, če ti pobiranje cestnine organizira lena in neodgovorna podalpska degenerirana uradniška svojat v spregi s politiko.

Ne bo držalo. Če to prepustiš množici firm, se bom še jaz priglasil za kakih 300 m AC in postavil barikado. Zagotavljam, da bo finančno uspešna ( zame). Za kolone na obeh straneh so pa krivi vozniki, zakaj se pa vozijo. Naj bi ostali doma.

Že videno v Italiji, čeprav barikade niso tako na gosto, kot v SLO, pa vendar je tudi tam odurno.
purinoli sporočil: 8.690
[#215136] 08.03.08 15:34 · odgovor na: anon-76887 (#215132)
Odgovori   +    0

0902ISXdX je napisal(a):

Se ne strinjam.
Tole z vinjetami vsekakor sodi v nabiranje točk za volitve 2008 in ravno zato bo projekt vinjet zagotovo realiziran in to še pred poletjem.
Sicer bi bil to le še en nerealiziran projekt, nerealizirana obljuba in verjemi, da bi jim to potem Frutek z vreščečim glaskom na vsakem soočenju serviral ;-))

P: hvala bogu, da ne bo več cestninskih barikad!

Mislim, da imaš prav. Spustili so duha iz steklenice. Zdaj bodo morali to narediti, sicer jih bo folk požrl od besa.

Indikativna bo pa cena. Bajuk ni bil nič prijazen, ko je rekel, da bo treba izračunat, koliko rabimo in potem določiti ceno.

Moral bi postrgati pozlato ali pa ostale drage kovine iz tunelov in AC ( beri nagrabljen denar od lobija), vinjeta bi morala pa biti v skladu s formulo zgoraj višje. A ima več AC, morale bi biti dražje zaradi višjih plač.....torej bi morale biti naše vinjete cenejše. Stavim pa, da ne bodo.
gogi1 sporočil: 5.314
[#215137] 08.03.08 15:38 · odgovor na: purinoli (#215134)
Odgovori   +    0

purinoli je napisal(a):


Ne bo držalo. Če to prepustiš množici firm, se bom še jaz priglasil za kakih 300 m AC in postavil barikado. Zagotavljam, da bo finančno uspešna ( zame). Za kolone na obeh straneh so pa krivi vozniki, zakaj se pa vozijo. Naj bi ostali doma.

Že videno v Italiji, čeprav barikade niso tako na gosto, kot v SLO, pa vendar je tudi tam odurno.
 
Bedarije.

kakšni množici firm se prepusti gradnjo avtocest? Daj se malo seznani, kako se v svetu podeljujejo koncesije za to dejavnost, da ne boš pisl kozlarij.

Naj mi raje kdo komentira vinjete v luči dejstva, da jih poznajo samo 4 kurčeve majhne deželice, ostalih 200 držav pa uporablja cestninjenje na barikadah. Kjer avtoceste zaračunavajo, seveda. Še to vedite, da je svetovni trend ravno zaračunavanje cest glede na prevožene kilometre.

Kako pa v trgovini plačaš blago, ko greš ven, če ne na barikadi? Z vinjeto ali kaj? A naj še Mercator uvede vinjete, da ne bomo stali v vrstah? Ne ga srat, pobči.
purinoli sporočil: 8.690
[#215138] 08.03.08 15:38 · odgovor na: anon-102577 (#215130)
Odgovori   +    0

Bor777 je napisal(a):
Purinoli, ko si že omenil vinjete, preglednost in kolizijo z zakonom.... se mi vedno bolj zdi, da vlada z odpravljanjem cestnih barikad sploh ne misli resno, pa tudi z uvedbo vinjet ne.

V predvolilnem času pač skuša preusmeriti pozornost državljanov od gospodarskih in političnih problemov v državi na kakšno drugo temo. Predlog vinjet je kot naročen. Dokler vse ostane le pri predlogu, zadeva ne stane nič, da bi vinjete resnično uvedli, se mi ne zdi verjetno.

Slovenija je zelo rigidna. V 10 letih se v državi zelo malo spremeni. Kvaliteta novih cest in tunelov se ne izboljšuje. Ravno tako se ne izboljšuje kvaliteta novih stanovanjskih zgradb, ki se poleg tega gradijo po kapljicah.

Znižanje raznoraznih davkov ni na vidiku ..... cestninske postaje bodo tako na žalost najverjetneje ostale.

Bomo videli. Če zvijejo rep med noge, so opleli za dva mandata. Gradbeni lobi je malo preplašen in bo na naslednjih razpisih previden ( cenejši). Operative je veliko in mora delat, sicer je štala.

Ni vse tako brezupno.
purinoli sporočil: 8.690
[#215140] 08.03.08 15:43 · odgovor na: gogi1 (#215137)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: purinoli 08.03.2008 15:45

gogi1 je napisal(a):


Bedarije.

kakšni množici firm se prepusti gradnjo avtocest? Daj se malo seznani, kako se v svetu podeljujejo koncesije za to dejavnost, da ne boš pisl kozlarij.

Naj mi raje kdo komentira vinjete v luči dejstva, da jih poznajo samo 4 kurčeve majhne deželice, ostalih 200 držav pa uporablja cestninjenje na barikadah. Kjer avtoceste zaračunavajo, seveda. Še to vedite, da je svetovni trend ravno zaračunavanje cest glede na prevožene kilometre.

Kako pa v trgovini plačaš blago, ko greš ven, če ne na barikadi? Z vinjeto ali kaj? A naj še Mercator uvede vinjete, da ne bomo stali v vrstah? Ne ga srat, pobči.

Pamet in neumnost sta vedno razporejeni po Gaussovi krivulji. Ne morejo biti vse dežele pametne in vse neumne.

Kam bi ti uvrstil sistem Avstrije in Nemčije na eni strani in sistem SLO in Italije na drugi?

Lahko pomagam? Mi smo na slabši strani.

P.S. S 300 m AC sem se pa zezal, ampak Italija je šla skozi tako butasto varijanto. Ne ravno 300 m, ampak blokade so pa vsepovsod. V Nemčiji se pa lahko pelješ od južne meje do Sev. morja brez barikad.

So to kozlarije? Kako pa plačaš internet (IT avtocesta !!!)? Od količine guglanja? Od števila ur?
gogi1 sporočil: 5.314
[#215141] 08.03.08 15:57 · odgovor na: purinoli (#215140)
Odgovori   +    0

purinoli je napisal(a):


Pamet in neumnost sta vedno razporejeni po Gaussovi krivulji. Ne morejo biti vse dežele pametne in vse neumne.

Kam bi ti uvrstil sistem Avstrije in Nemčije na eni strani in sistem SLO in Italije na drugi?

Lahko pomagam? Mi smo na slabši strani.

P.S. S 300 m AC sem se pa zezal, ampak Italija je šla skozi tako butasto varijanto. Ne ravno 300 m, ampak blokade so pa vsepovsod. V Nemčiji se pa lahko pelješ od južne meje do Sev. morja brez barikad.

So to kozlarije? Kako pa plačaš internet (IT avtocesta !!!)? Od količine guglanja? Od števila ur?
 
To, da se v Nemčiji pelješ po avtocesti zastonj, je socializem in skupnoskledarstvo. Nič ni zastonj. To plačajo ljudje preko odvratnih davkov, ki so v Nemčiji visoki in plačujejo tudi tisti, ki nimajo avta. Nemci biže davno zaračunavali avtoceste, če bi lahko postavili cestninske postaje, vendar jih ne morejo, ker so avtoceste zelo zgoščene, kdor se je vozil okrog Frankfurta, Koelna, Duisburga in tam okoli ve, da tam cestninskih postaj ne more biti. So pa zato za cestninjenje s sateliti in podobno. Zato, da odpravijo SKUPNO SKLEDO in da vsak plača glede na to, kolikot koristi.

Izognil si se mojemu vprašanju o 200 : 4 in si umetno postavil dilemo 2:2. Moje vprašanje je, ali so 4 miniaturne evropske državice res pametnejše od celega jebenega ostalega sveta?

Vinjete so drugo največje možno komunajzarstvo, saj se plačuje za nalepko enako ne glede na to, koliko storitve se dejansko porabi. Prvo največje možno komunajzarstvo pa je, da se za AC sploh ne plačuje neposredno ampak posredno preko davkov.

Vprašanje: Kaj bi uvedel Vladimir Iljič Lenin, plačevanje cest glede na prevožene kilometre ali iz skupne sklede, kot na primer v Nemčiji?
anon-94581 sporočil: 1.391
[#215143] 08.03.08 16:21 · odgovor na: anon-91864 (#215088)
Odgovori   +    0

shaman je napisal(a):

Jaz bi tako rad videl, da bi me država Slovenija "odirala", tako kot me odira Avstrija z 72 EUR letno vinjeto ali Švica z 25 EUR letno vinjeto.

Namreč mene sedanji sistem cestninjenja na cestnih barikadah v moji državi Sloveniji stane preko 600 EUR letno plus cestni prispevki ob registraciji avtomobila plus bencinske trošarine plus drugi davki, ki so najvišji na svetu, plus prispevki, ki so najvišji na svetu, ker so navzgor neomejeni. Iz vsega tega se dajejo sredstva za gradnjo in vzdrževanje AC.

Avstriji ne dam nič drugega kot tistih 72 EUR in se fljakam po mili volji.

Avstrijsko vinjeto rad plačam, barikade na SLO cestah mi pa vsaka zase instantno napolnijo želodec s kislino, tako, da po vožnji po slovenskih kvazi avtocestah v nenehnem remontu in blokadah in po zglajenih betonih v platinasto dragih tunelih, vedno potrebujem nekaj ur za pomiritev želodca.

LP shaman
Tisto kar sem napisal je soglašanje z ukinitvijo barikad.
Avstrijska vinjeta za mene, ki potujem bolj redko predsatavlja za posamezno pot kar lep strošek in večina tujcev je verjetno tudi samo občasno na avstrijskih cestah. V kolikor ceno vinjete spustijo na avstrijski nivo je po kilometru veliko dražja AC za tujce in v tem je bil moj point. Prepričan sem, da tako razmišljajo tudi avstrijske oblasti in je namenjena vinjeta tujcem, domačini pa večji del uporabe AC plačajo preko goriva.
purinoli sporočil: 8.690
[#215147] 08.03.08 16:27 · odgovor na: gogi1 (#215141)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: purinoli 08.03.2008 16:30

gogi1 je napisal(a):


To, da se v Nemčiji pelješ po avtocesti zastonj, je socializem in skupnoskledarstvo. Nič ni zastonj. To plačajo ljudje preko odvratnih davkov, ki so v Nemčiji visoki in plačujejo tudi tisti, ki nimajo avta. Nemci biže davno zaračunavali avtoceste, če bi lahko postavili cestninske postaje, vendar jih ne morejo , ker so avtoceste zelo zgoščene , kdor se je vozil okrog Frankfurta, Koelna, Duisburga in tam okoli ve, da tam cestninskih postaj ne more biti. So pa zato za cestninjenje s sateliti in podobno. Zato, da odpravijo SKUPNO SKLEDO in da vsak plača glede na to, kolikot koristi.

Izognil si se mojemu vprašanju o 200 : 4 in si umetno postavil dilemo 2:2. Moje vprašanje je, ali so 4 miniaturne evropske državice res pametnejše od celega jebenega ostalega sveta?

Vinjete so drugo največje možno komunajzarstvo, saj se plačuje za nalepko enako ne glede na to, koliko storitve se dejansko porabi. Prvo največje možno komunajzarstvo pa je, da se za AC sploh ne plačuje neposredno ampak posredno preko davkov.

Vprašanje: Kaj bi uvedel Vladimir Iljič Lenin, plačevanje cest glede na prevožene kilometre ali iz skupne sklede, kot na primer v Nemčiji?
Kolega, internet ali pa AC, vse je to infrastruktura, ki bi morala biti zaračunana na najbolj enostaven način. Ko so Nemci naredili AC mrežo, so bili pač pametni in jim ni padlo na misel, da bi postavljali zidove in barikade. Dovolj je bil berlinski zid.

Vodo je lahko zaračunavati z vodomerom, AC malo težje. 4 "minijaturne" države so po definiciji lahko bistveno pametnejše od celega sončnega sistema. Obstajajo še pametnejše, npr. Singapur ( v vsem, ne samo AC, razen smrtne kazni).

V.I.Uljanov Lenin bi lahko uvedel cestnine na kilometre, na satelit ali pa iz skupne sklede pa bi bil še vedno samo zblojen fašist, ki je imel kalcinirane možgane.

Dejstva so preprosta. Dokler je EU tako zblojena, da daje kravam 100x več, kot za RiR, je treba nekako ocestninit tudi tujce. In to tako, da ne postavimo zaradi tega protitankovskih barikad za aborigene. Vse ostalo je samo barikadiranje.
anon-521 sporočil: 5.625
[#215154] 08.03.08 16:51 · odgovor na: purinoli (#215140)
Odgovori   +    0

purinoli je napisal(a):


Pamet in neumnost sta vedno razporejeni po Gaussovi krivulji. Ne morejo biti vse dežele pametne in vse neumne.

Kam bi ti uvrstil sistem Avstrije in Nemčije na eni strani in sistem SLO in Italije na drugi?

Lahko pomagam? Mi smo na slabši strani.

P.S. S 300 m AC sem se pa zezal, ampak Italija je šla skozi tako butasto varijanto. Ne ravno 300 m, ampak blokade so pa vsepovsod. V Nemčiji se pa lahko pelješ od južne meje do Sev. morja brez barikad.

So to kozlarije? Kako pa plačaš internet (IT avtocesta !!!)? Od količine guglanja? Od števila ur?
 
še enkrat... v Italiji je lastnik 99% avtocest zasebnik (firmo Autostrade je kupila družina Benetton, pa še nekaj poslov, ki grejo zraven, recimo Autogrill), zato se mi zdi popolnoma logično, da se jim vinjete ne zdijo privlačne in imajo raje klasično cestnino (zaradi stalnega in predvidljivega denarnega toka in zato, ker gre za hard cash).
gogi1 sporočil: 5.314
[#215164] 08.03.08 17:11 · odgovor na: purinoli (#215147)
Odgovori   +    0

purinoli je napisal(a):

Kolega, internet ali pa AC, vse je to infrastruktura, ki bi morala biti zaračunana na najbolj enostaven način. Ko so Nemci naredili AC mrežo, so bili pač pametni in jim ni padlo na misel, da bi postavljali zidove in barikade. Dovolj je bil berlinski zid.

Vodo je lahko zaračunavati z vodomerom, AC malo težje. 4 "minijaturne" države so po definiciji lahko bistveno pametnejše od celega sončnega sistema. Obstajajo še pametnejše, npr. Singapur ( v vsem, ne samo AC, razen smrtne kazni).

V.I.Uljanov Lenin bi lahko uvedel cestnine na kilometre, na satelit ali pa iz skupne sklede pa bi bil še vedno samo zblojen fašist, ki je imel kalcinirane možgane.

Dejstva so preprosta. Dokler je EU tako zblojena, da daje kravam 100x več, kot za RiR, je treba nekako ocestninit tudi tujce. In to tako, da ne postavimo zaradi tega protitankovskih barikad za aborigene. Vse ostalo je samo barikadiranje.
 
Uljanov bi ceste plačeval iz skupne sklede, mislim da je to jasno.

Nemci niso bili nič pametni ampak so se ob začetku gradnje AC pripravljali na napad na vse svoje sosede. Zasnovo AC v Nemčiji je postavil Hitler. Brez cestninskih postaj seveda. Danes jih plačujejo davkoplačevalci in je Nemčija tudi zato ena od davčno najbolj neprijaznih držav. Nemčija že desetletja razmišlja o tem, kako rešiti ta problem, vendar ga ne more.

Dajte počasi zaštekati, da so vinjete odvraten skupnoskledarski prijem. Cena vinjete, ki bi uspela odplačevati dolgove DARSa bo namreč zelo, zelo visoka. Kar pripravite se na to. Če ne bo zelo, zelo visoka pa bo šlo samo za poceni nabiranje političnih točk v predvolilnem boju, račun pa bomo na mizo čez nekaj let dobili davkoplačevalci.

Dolgove DARSa namreč lahko odplača:

1. pobrana cestnina ali
2. davkoplačevalci po principu skupne sklede, če pobranih cestnin ni dovolj.

Če bodo vinjete prepoceni, bo čez dve leti potrebno dohodnino spet dvigniti na 50, 60 ali ne vem koliko odstotkov ali zvišati DDV.

There is no such thing as a free lunch.
anon-102577 sporočil: 1.544
[#215172] 08.03.08 17:38 · odgovor na: purinoli (#215138)
Odgovori   +    0

purinoli je napisal(a):

Bomo videli. Če zvijejo rep med noge, so opleli za dva mandata. Gradbeni lobi je malo preplašen in bo na naslednjih razpisih previden ( cenejši). Operative je veliko in mora delat, sicer je štala.

Ni vse tako brezupno.

Brezupno res ni, vedno je kakšna rešitev.

In rešitev bi morda lahko bila, če se uvede Prednostni ABC sistem z dokaj visokimi gotovinskimi pologi zneska na račun.

Tam, kjer ima avtocesta na izvozu cestninske postaje več pasov, bi bil samo en pas za kamione in avtomobile, ki plačujejo z gotovino. Vsi drugi vozni pasovi bi bili rezevirani za ABC plačevanje.

Če se uvede še najmanjši znesek, ki se lahko naloži na ABC (recimo, da je to 50 €), potem ima ta način več prednosti kot sedanji in je tudi boljši kot vinjete.

Kdor bo imel ABC, bo prišel skozi izvoz iz avtoceste hitreje kot doslej in plačal bo toliko, kot je prevozil.

Tisti, ki pa bo plačeval z gotovino na posebnem pasu, bo čakal mnogo dlje, kot sedaj. Zato bo v njegovem interesu, da si čimprej omisli ABC.

Visoki pologi na ABC bi bili uvedeni s tem namenom, da se skrajšajo čakalne vrste. Kdor pa ne bo hotel tako kreditirati ABC sistem, mu je še vedno na razpolago vplačilo cestnine preko interneta, kot doslej. Na ta način pa bo lahko vplačal poljubni znesek.
gogi1 sporočil: 5.314
[#215176] 08.03.08 17:47 · odgovor na: anon-91864 (#215168)
Odgovori   +    0

shaman je napisal(a):


Gogi,
samo na eno vprašanje mi odgovori: kako pa financiramo gradnjo in vzdrževanje preostalih 92% površin državnih cest in zakaj tudi na njih ne postavimo barikade? Jaz recimo nimam enakih kriterijev tvojim ko govorimo o tem kaj je "temeljna infrastruktura" in kaj je "nadstandard".

Lp shaman
Med kapilarnim sistemom javnih cest vseh kategorij, ki povezujejo podeželje z mesti in vasi med sabo in jih ne morejo plačevati lokalci, ker bi jih sicer ne imeli, podeželje pa bi bilo pogreznjeno v srednji vek in AC, ki v Sloveniji od ljubljanske obvoznice tečejo le v 4 smeri je ogromna razlika.

Ta kapilarni sistem naj bo javni in financiran iz skupne sklede tako kot sedaj. Drugo pa so AC, ki zagotavljajo večjo pretočnost in udobnejšo vožnjo na relacijah, kjer vzporedno teče tudi javna cesta in naj bodo plačljive po sistemu pay-as-you-go. Kot vemo avtoceste povezujejo le regionalna središča in zagotavljajo povezavo s tujino. To, da so načrtovalci AC v Sloveniji del AC speljali po prejšnji regionalni cesti je velika napaka, ki ne sme služiti kot argument.

Taka ureditev velja v večini sveta in že v prejšnjih postih sem o tem nekaj napisal. Svetovni trend je tak in tudi države, ki so ravnale drugače, se vse bolj nagibajo v to smer. Tako se obnašajo na vseh kontinentih. Mi pa imamo v svoji bližini nekaj državic z obskurnimi rešitvami in nam to megli pogled na sliko stvari.

Čez 10 ali 20 let bo cel svet plačeval AC s satelitskimi sistemi, večina njih bo v zasebnih rokah, javne regionalne ceste pa bodo vzdrževale države, ker je tako edino razumno. Vasi z 20 prebivalci ne moremo naložiti stroškov izgradnje njene infrastukture, ker bomo na koncu tudi mi v mestih čutili posledice takih kratkovidnih odločitev.

Dvomim, da imajo v Bruslju tako poenoteno mnenje, kot praviš.
gogi1 sporočil: 5.314
[#215178] 08.03.08 17:58 · odgovor na: anon-91864 (#215174)
Odgovori   +    0

shaman je napisal(a):

Ja, so! Od vseh razen od Nemčije so pametnejše.

A je to mogoče čudno, ali nemogoče, ali prepovedano, ali greh? Nemčija je pa najpametnejša oz. točneje najmodrejša in najizkrenejša. Ker se ne dela mono in lepo pritrdi, da državne ceste (vse državne ceste vred z roftarskimi in AC) ter proge, ki so vse po vrsti temeljna infrastruktura pač gradi z davki. In se ne misli iti slepomišenje z nekakšnimi zakrinkanimi davki pobranimi na cestnorazbojniških barikadah za jebenih nekaj % površin, ki se jim reče AC.

Pizda, eni praviš nimajo avta: Ja, kako se pa takšni vozijo po širnem Berlinu recimo? Z avtobusi, tramvaji, metrojem, vlaki? In avtobusi, metroji, tramvaji, vlaki, se pa premikajo po luftu al kaj? Kako pa tiste gradijo in s katerimi penezi? S skupnosklednimi, knede? Kdo in s čim je zgradil mrežo podzemne železnice v Berlinu, ki je do zdaj stala nekaj deset ali celo morda nekaj sto milijard ojrotof? In v imenu česa in v podporo kateremu biznisu in katerim davkoplčevalcem? Ter s čigavimi penezi?

Čeprav skupnosklede ne maram, čeprav zagovarjam minimum od minimuma države in skupnosklede, se mi zdi, da proge, vse državne ceste vred z AC ipd, pač so ravno tiste zadeve, za katere želim da gredo moji davki. Ne pa recimo nujno za same vlake. Tiste lahko kupujejo in operirajo tudi zasebniki znotraj PPP. Ne zato, ker zasebniki ne bi zmogli zgraditi prog in AC, pač pa ravno zato, da nam zasebniki ne bi vsiljevali recimo barikad na AC. In nas ne bi nadzirali v smislu velikega brata. To so meni temeljne vrednote in svobode človeka.

Pri celi zadevi pa gre za mero in tu je pes tudi pokopan. Mi bi pa iz komunističnega eksperimenta skočili v nekakšen turbotajkunski eksperiment, da nam oni slinasti DARSovci, poslej privat lastniki cestnega AC križa in escetejevski mušketiri krojijo politiko gibanja po državi in nadzora gibanja.

Naj si vso tako infrastrukturo nekam vtaknejo. A zato, ker so nakradli dovolj meljard ojrof, da recimo jutri odkupijo AC mrežo? Rajši zapustim kalne vode močvirne doline Bluzistan in se naselim v recimo Nemčiji. Ki je valda znana kot dežela nazadnjaških in neiteligentnih idiotov, ki ne premorejo nikakršne civilizirane modrosti. he.he.

LP shaman
 
Shaman, jaz govorim o konceptualnih rešitvah in ne o naših lokalnih posebnostih.

Moj ideal je vitka država s cca 30% deležem javne porabe v BDP, v kateri bodo podjetja, avtoceste in železnice zasebne, država pa bo zagotavljala le rigorozen nadzor in pravni okvir delovanja ter s tem preprečevala povampirjenje zasebnih interesov, hkrati pa tudi krotila in urejala monopole, kar AC ali železniška infrastruktura je.

Ko Boga te molim, razumi vendar, da so vinjete del predvolilnega boja in bo vlada njihovo ceno zagotovo postavila prenizko, račun pa bo čez dve leti izstavljen davkoplačevalcem. Dolgove DARSa bo potrebno odplačati tako ali drugače in ne glede na to, kako gnila tvorba DARS dejansko je.

There is no such thing as a free lunch !
purinoli sporočil: 8.690
[#215196] 08.03.08 19:06 · odgovor na: gogi1 (#215178)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: purinoli 08.03.2008 19:10

gogi1 je napisal(a):

 
Shaman, jaz govorim o konceptualnih rešitvah in ne o naših lokalnih posebnostih.

Moj ideal je vitka država s cca 30% deležem javne porabe v BDP, v kateri bodo podjetja, avtoceste in železnice zasebne, država pa bo zagotavljala le rigorozen nadzor in pravni okvir delovanja ter s tem preprečevala povampirjenje zasebnih interesov, hkrati pa tudi krotila in urejala monopole, kar AC ali železniška infrastruktura je.

Ko Boga te molim, razumi vendar, da so vinjete del predvolilnega boja in bo vlada njihovo ceno zagotovo postavila prenizko, račun pa bo čez dve leti izstavljen davkoplačevalcem. Dolgove DARSa bo potrebno odplačati tako ali drugače in ne glede na to, kako gnila tvorba DARS dejansko je.

There is no such thing as a free lunch !
 
Kdo pravi, da bomo morali mi plačati dolgove DARSA???? Denar za rodij in renij in platino in zlato na tunelih in mostovih in asfaltu smo plačali, zdaj je pa čas, da ga nekdo postrga, da na dražbo in poplača pokradeno. Saj ti gumpeci imajo menda premoženje? Pa FBI pa Interpol...lahko tudi kako rečejo.

Ko zagovarjaš sistem ABC mi pa samo povej : lahko peljem nemoteno 130 km/h preko? Če ne, potem je ista pašta, kot cash. Zastoji, barikade....ko bo ABC crknil, bomo pa itak stali od Lj do Kopra.

Satelitski sistem ne bo zaživel nikoli ( razen morda za tovornjake). Preprosto, ker je skregan s svobodo in človekovimi pravicami do zasebnosti. Če moram jaz nujno popedenat kako pupo 100 km daleč ali pa se udeležiti seje tajnega društva za zaščito tekovin revolucije, hočem tja INCOGNITO IN ZASEBNO!!!

Big Brother ali pa Big Sister, fuck them all

P.S. kapilarni ali pa večpasovni sistem cest služi istim namenom : premikanju motornih vozil iz tč. A v tč.B To je vsa umetnost. Stroški za AC so pa itak bistveno manjši, kot za ostale ceste.
jeanmark sporočil: 2.903
[#215198] 08.03.08 19:13 · odgovor na: purinoli (#215196)
Odgovori   +    0

purinoli je napisal(a):

Ko zagovarjaš sistem ABC mi pa samo povej : lahko peljem nemoteno 130 km/h preko? Če ne, potem je ista pašta, kot cash. Zastoji, barikade....ko bo ABC crknil, bomo pa itak stali od Lj do Kopra.

Big Brother ali pa Big Sister, fuck them all

S pravim avtomobilom lahko. Vprašanje pa če si upaš :-))

In BigBrotherja boš lahko v kratkem .... bigbrother.24ur.com
anon-17372 sporočil: 6.680
[#215200] 08.03.08 19:22 · odgovor na: purinoli (#215196)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-17372 08.03.2008 19:27

purinoli je napisal(a):
Če moram jaz nujno popedenat kako pupo 100 km daleč ali pa se udeležiti seje tajnega društva za zaščito tekovin revolucije, hočem tja INCOGNITO IN ZASEBNO!!!

kaj zdaj se pa vozis z laznimi tablicami in posprejas vse kamere?
in nimas abc-ja?
purinoli sporočil: 8.690
[#215201] 08.03.08 19:29 · odgovor na: anon-17372 (#215200)
Odgovori   +    0

gregor666 je napisal(a):


kaj se vozis z laznimi tablicami in posprejas vse kamere?
in nimas abc-ja?
 
Tedensko menjam avtomobile, dnevno obleko in perilo, punce po potrebi in priložnostih, tajna društva pa v domišljiji.

He he, malo heca ne škodi. Ampak, da bi me nkdo spremljal z GPS na vsakem koraku, pa ne bo šlo. Iz principa bi si montiral, premontiral in še kako drugače goljufal tak sistem. Z edinim razlogom : ne me jebat.
anon-17372 sporočil: 6.680
[#215202] 08.03.08 19:30 · odgovor na: purinoli (#215201)
Odgovori   +    0

purinoli je napisal(a):

Iz principa bi si montiral, premontiral in še kako drugače goljufal tak sistem. Z edinim razlogom : ne me jebat.
zakaj pa mislis, da jaz navijam zanj :)
purinoli sporočil: 8.690
[#215203] 08.03.08 19:32 · odgovor na: jeanmark (#215198)
Odgovori   +    0

jeanmark je napisal(a):


S pravim avtomobilom lahko. Vprašanje pa če si upaš :-))

In BigBrotherja boš lahko v kratkem .... http://bigbrother.24ur.com
 
Dobra ideja. Kupim kak zastarel tank M84, s katerimi itak ne vedo, kaj bi, in hajd na morje. 80 na uro, ful gas, ko pridem do cestn. postaje, pa vklopim brisalce, če jih ima, sicer pa naladam kanon in naredim čistino.

Potem se pa zbudim in rečem, kako lepe sanje, ne?
jeanmark sporočil: 2.903
[#215206] 08.03.08 19:43 · odgovor na: purinoli (#215201)
Odgovori   +    0

purinoli je napisal(a):


Tedensko menjam avtomobile, dnevno obleko in perilo, punce po potrebi in priložnostih, tajna društva pa v domišljiji.

He he, malo heca ne škodi. Ampak, da bi me nkdo spremljal z GPS na vsakem koraku, pa ne bo šlo. Iz principa bi si montiral, premontiral in še kako drugače goljufal tak sistem. Z edinim razlogom : ne me jebat.

Če sem prav videl je satelitski sistem kombinacija GPS + GSM. Z GPSom dobiva lokacijo, pošlje pa preko GPS in preko tega verjento tudi dobi stanje "na računu". Ključno verjetno je da zjebeš GPS del, ker, če zjebeš le GSM, si shrai in pošlje ko je ta nezjeban. Verjento.

Oba zjebeš s primernim ovojem, recimo, aluminijasto folijo.

Da to preprečijo, morajo v zakonu določiti, da si odgovoren da sistem deluje pravilno. Se pravi, da spremljaš kako ti pobirajo denar iz računa, ko pelješ mimo kontrolne točke, ki mora biti v tem primeru jasno označena z kakšnim prometnim znakom.

Da to nadzirajo, morajo postaviti policaja v bližino te točke, ki sproti dobiva podatke o plačilih, in ustavi tistega, ki pelje mimo, in ne plača. Kako bo potem sodnik obravnaval izgovore v smislu "Ja, malo preden me je policaj ustaviml sem videl da nekaj ne dela ok". "V jedilni aluminjasti foliji sem imel pa sendvič, ki sem ga pojedel malo pred tem na počivališču. Dober je bil". "Tudi mene veseli da je takoj nato začel sistem delovati, ampak res se mi je čudno zdelo kako da mi ni odštelo, saj je bil vendarle znak postavljen".

Načeloma lahko to otežkočijo z kakšno zajebano montažo. V tem primeru se bodo malce hitreje pojavili GPS in GSM motilci. Taka zelo švoh in usmerjena varianta, da ne bo nič motila drugih.

A sem kje zajebal?

PS: Morda bomo imeli pa balkansko različico. Vse enako, le da bo sporočeno plačilo preko GSMja povzročila odprtje zapornice :-))) Skratka dobili bomo super staelitski ABC sistem.
gogi1 sporočil: 5.314
[#215207] 08.03.08 19:44 · odgovor na: purinoli (#215201)
Odgovori   +    0

purinoli je napisal(a):

 
Tedensko menjam avtomobile, dnevno obleko in perilo, punce po potrebi in priložnostih, tajna društva pa v domišljiji.

He he, malo heca ne škodi. Ampak, da bi me nkdo spremljal z GPS na vsakem koraku, pa ne bo šlo. Iz principa bi si montiral, premontiral in še kako drugače goljufal tak sistem. Z edinim razlogom : ne me jebat.
Zakaj bi se pa kdo zanimal zate?
jeanmark sporočil: 2.903
[#215210] 08.03.08 19:55 · odgovor na: gogi1 (#215207)
Odgovori   +    0

gogi1 je napisal(a):

Zakaj bi se pa kdo zanimal zate?

Gre za naključja. Recimo žena ima ljubimca, ki dela na DARSu in le ta izblebeta da lahko za vsakega pogleda, kje se vozi. In potem pogledate za njenega moža in .............
gogi1 sporočil: 5.314
[#215218] 08.03.08 20:18 · odgovor na: jeanmark (#215210)
Odgovori   +    0

jeanmark je napisal(a):


Gre za naključja. Recimo žena ima ljubimca, ki dela na DARSu in le ta izblebeta da lahko za vsakega pogleda, kje se vozi. In potem pogledate za njenega moža in .............
.......se vidi, da je bil v na primer Mariboru. So fucking what?
anon-76887 sporočil: 18.121
[#215224] 08.03.08 20:30 · odgovor na: gogi1 (#215218)
Odgovori   +    0

gogi1 je napisal(a):

.......se vidi, da je bil v na primer Mariboru. So fucking what?

in kako misliš, da bo satelitsko cestninjenje potekalo?
Sledilna naprava v avtu bo aktivna samo na avtocestah? Malo morgen.
purinoli sporočil: 8.690
[#215225] 08.03.08 20:38 · odgovor na: gogi1 (#215207)
Odgovori   +    0

gogi1 je napisal(a):

Zakaj bi se pa kdo zanimal zate?
 
Saj ravno zato sem proti. Zakaj????? Naj se spelje v svoj udbovski brlog, kontrolira ostale lokalne špiclje in šefove konkurente, žre naprej svojo kranjsko klobaso s česnom in čebulo in pije "domač" šnops z metanolom, da mu bo prej zradiral možgane. Mene pa naj pusti pri miru.

Temu se reče po domače zasebnost.
purinoli sporočil: 8.690
[#215227] 08.03.08 20:39 · odgovor na: gogi1 (#215218)
Odgovori   +    0

gogi1 je napisal(a):

....... se vidi, da je bil v na primer Mariboru. So fucking what?
 So fucking why???
anon-94581 sporočil: 1.391
[#215228] 08.03.08 20:42 · odgovor na: anon-76887 (#215224)
Odgovori   +    0

0902ISXdX je napisal(a):


in kako misliš, da bo satelitsko cestninjenje potekalo?
Sledilna naprava v avtu bo aktivna samo na avtocestah? Malo morgen.

 
Mogoče je v ozadju samo lobiranje za projekt satelitskega sledenja. V kolikor je novi minister padel na to foro bo kmalu vidno. Sicer se pa včasih po nesreči še kaj dobrega zgodi. Na ABC so verjetno nekateri kar dobro služili.

Ne verjamem, da bomo že mi imeli vgrajene čipe in tudi ne verjamem, da bodo sledenje kmalu vgrajevali v osebne avtomobile. Bodo zagnali tak cirkus, ker že občutek prisotnosti velikega brata pri sumljivih poslih je zajeban in tisti ki bodo odločali niso imuni na take svari.
purinoli sporočil: 8.690
[#215229] 08.03.08 20:42 · odgovor na: jeanmark (#215206)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: purinoli 08.03.2008 20:44
He he, tole je treba skopirat za primer, če bodo kaki debilčki v EU res ugriznili v satelit. Hvala !

Zgube birokratske pa za znanstvene satelite dajo 100x manj kot za krave. Še tisti "princ" Charles z Ojdipovim kompleksom, poln denarja od apanaže, dobiva peneze iz EU kmetijskih skladov.

Fuj !

Strani: 1 2 3 4 5 6 7