Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Z vinjetami do cenejše vožnje po avtocestah?
sporočil: 595
do volitev mora biti všečno pa čeprav ni smiselno...
kajti volilci pr. JJ se ne odločajo po logiki
kajti volilci pr. JJ se ne odločajo po logiki
sporočil: 102
Zadnja sprememba: anon-13442 06.03.2008 23:03
Dokler bo Madžarska pobrala več od kazni kot od prodaje vinjet,
cena za javnost ne bo sprejemljiva. Mislim, da se bo ob enaki ceni
pisal enak scenarij. Po drugi strani pa cena kot v Avstriji ni
vabljiva za državo, vendar bi jo po mojem mnenju kupila tudi oseba,
ki verjetno ne bi v celoti ekonomsko upravičila nakupa celoletne
vinjete. V kolikor z ceno 75 EUR ne pokrije stroškov posoijl, naj
del poleg cene vinjete prelije še v stroške registracije - mislim,
da je boljša rešitev, kot pa v celoti v ceni vinjete...
sporočil: 1.963
Avstrijski sistem in Švicarski sistem! Bistvena razlika!
Če greš v Avstrijo kupiš 10dnevno, 2mesečno ali letno vinjeto!
Če greš v Švico, kupiš vinjeto, za en dan ali celo leto. Zato je cenejša!
Švicarski primer izračuna obvezen za vsa vozila do 3,5t:
Če je pri nas 1,2x39 mil. avtov = 46,8mil
Če je tranzita 4mil vozil = 156mil
Torej znese preko 200milijonov! DARS ne bi utonil!
+plus tovorni promet!!!
Bi pa predlagal, da se vozila kategorizira do 3,5t!
Avstrijski:
0,5mil x 150e = 75mil
tranzit 1milx 30e(dvomesečna) = 30mil
-
Če greš v Avstrijo kupiš 10dnevno, 2mesečno ali letno vinjeto!
Če greš v Švico, kupiš vinjeto, za en dan ali celo leto. Zato je cenejša!
Švicarski primer izračuna obvezen za vsa vozila do 3,5t:
Če je pri nas 1,2x39 mil. avtov = 46,8mil
Če je tranzita 4mil vozil = 156mil
Torej znese preko 200milijonov! DARS ne bi utonil!
+plus tovorni promet!!!
Bi pa predlagal, da se vozila kategorizira do 3,5t!
Avstrijski:
0,5mil x 150e = 75mil
tranzit 1milx 30e(dvomesečna) = 30mil
-
sporočil: 4.633
Čestitke ministru Žerjavu in njegovi ekipi, ki je zagovarjala to
pogumno in pametno odločitev. To je prispevek k pretočnosti prometa
in zmanjšanju zastojev na avtocestah, izboljšanju emisij v okolje
po plinih in hrupu in prihranek časa vsem voznikom.
Bojda so 30% prihodka od cestninjenja pobrali stroški teh Darsovih kucič (stroški plač, energije, vzdrževanja, razvoja, ........) Skratka NEEKONOMIČNO tako kot nam je 12 let VLADAL LDS (še stranka LDS jim je bankrotirala, pa bi oni državo vodili) in KOMUNISTI.
Veselim se da se bom lahko normalno peljal po avtocestah tako kot npr.v Avstriji da Nemčije ne spominjam.
p.s. Z letno vinjeto se lahko voziš po avtocestah neprekinjeno 24h x 365dni ! Nekateri tega namreč ne štekajo in računajo kot da bo dražje kot sedaj.
Bojda so 30% prihodka od cestninjenja pobrali stroški teh Darsovih kucič (stroški plač, energije, vzdrževanja, razvoja, ........) Skratka NEEKONOMIČNO tako kot nam je 12 let VLADAL LDS (še stranka LDS jim je bankrotirala, pa bi oni državo vodili) in KOMUNISTI.
Veselim se da se bom lahko normalno peljal po avtocestah tako kot npr.v Avstriji da Nemčije ne spominjam.
p.s. Z letno vinjeto se lahko voziš po avtocestah neprekinjeno 24h x 365dni ! Nekateri tega namreč ne štekajo in računajo kot da bo dražje kot sedaj.
sporočil: 58
Te vinjete so popolnoma skregane z logiko.
Gremo iz logičnega sistema plačila za opravljeno storitev v sistem pavšalnega plačila in subvencioniranja tistih, ki se veliko vozijo s strani tistih, ki se malo... Torej gremo v povsem nepravično ureditev, ki je tudi v neposrednem nasprotju z bistvom avtoceste - varnost + razbremenitev drugih cest, ker bo večino "nedeljskih uporabnikov" silila v iskanje alternativ (moje mnenje).
V kolikor pa bomo vsi na boljšem - in se bo torej količina pobranega denarja na Darsu občutno zmanjšala, pa gremo spet v redistribucijo. Tokrat še bolj nelogično. Država kot porok tako ali tako odgovarja za dolgove, torej pride do pretoka kapitala od ljudi, ki avtocest ne uporabljajo do ljudi, ki jih.
Torej kaj za vraga? Fak na... malo manj populizma, pa malo več zdrave pameti. Če pa nisi primeren, pa pač nisi... Si priznaj in pejt naprej :(
Gremo iz logičnega sistema plačila za opravljeno storitev v sistem pavšalnega plačila in subvencioniranja tistih, ki se veliko vozijo s strani tistih, ki se malo... Torej gremo v povsem nepravično ureditev, ki je tudi v neposrednem nasprotju z bistvom avtoceste - varnost + razbremenitev drugih cest, ker bo večino "nedeljskih uporabnikov" silila v iskanje alternativ (moje mnenje).
V kolikor pa bomo vsi na boljšem - in se bo torej količina pobranega denarja na Darsu občutno zmanjšala, pa gremo spet v redistribucijo. Tokrat še bolj nelogično. Država kot porok tako ali tako odgovarja za dolgove, torej pride do pretoka kapitala od ljudi, ki avtocest ne uporabljajo do ljudi, ki jih.
Torej kaj za vraga? Fak na... malo manj populizma, pa malo več zdrave pameti. Če pa nisi primeren, pa pač nisi... Si priznaj in pejt naprej :(
sporočil: 1.025
Sem za vinjete, ampak ne po ceni +200 EUR. Ker sam uporabljam
avtoceste zelo malo, bi moral za 2 avtomobila placati skoraj 500
EUR. Alo?? Sedaj placam okoli 40 EUR
Je pa popolnoma noro, da bi se za LJ obvoznico moral uporabljati vinjeto. S tem bi se mocno povecal promet preko mesta...
Je pa popolnoma noro, da bi se za LJ obvoznico moral uporabljati vinjeto. S tem bi se mocno povecal promet preko mesta...
sporočil: 1.301
kretenizem!
če jih skrbita denar in pravičnost plačevanja naj raje uvedejo popolnoma zaprt sistem cestninjenja! to je itak EDINI način, da se pobere največ denarja od cestnine in tudi edini način, pri katerem uporabnik plača ceno za dejansko prevožene kilometre!
pa še trenutni ABC sistem bi lahko nemoteno uporabljali naprej, ker si je tablica že zdej sposobna zapomnit kje točno si vstopil na avtocesto, to dopovedat izstopni bazni postaji, ki ti pol ob izvozu zračuna kolko moraš plačat!
če tega ne bi bla sposobna, ga itak že zdej ne bi mogli uporabljat na avtocesti med Ljubljano in Koprom, oz. Sežano! ta je že od pamtiveka zaprtega tipa!
ergo.... do uvedbe panevropskega (po možnosti satelitskega) sistema za cestninjenje, vsi na ABC! vključno s tujci in kamionarji! s tem bi recimo DARS lahko prihranu tudi stroške za ljudi, ki v avtocestnih buksah konstantno 24/7/365 na leto, talajo cestninske listke in pobirajo denar! oziroma, če ga glih nebi prihranu, bi lahko z njim kril del stroškov za dnevno redistribucijo ABC škatlic za tujce po mejnih vstopnih postajah! kurc... če se jaz lahko vstavim na pumpi pred avstrijsko mejo in kupim tedensko vinjeto, bi se lahko tudi tujci pri nas za nabavit ABC tablico! o, glej ga vraga...sej bodo itak morali ustavit, kupit in nalimat vinjeto!!! s tem, da bi oni pri ABC tablci bli še na boljšem, ker bi jo lahko na izstopu tudi vrnili in recimo dobili nazaj denar zanjo! meni pa tisto govno od avstrijskih vinjet sam drek po šajbi dela, ker jih je skorej nemogoče dol spraskat...
in če jim je v interesu "finančno razbremenit" vsakodnevne uporabnike, katere bi vinjeta "razbremenila"... naj uvedejo popuste! mene ne moti plačat polne cestnine, ker se po avtocesti peljem parkrat na mesec. kot me tudi ne moti plačat karte za vlak ko se na vsake kvatre pelem z njim! če bi se pa vozu vsak dan dvakrat, bi si nabavu pa mesečno! p*zda... ABC tablca je kompjuter... najbrž se na ta kompjuter da marsikej sprogramirat... od cestninskih razredov, cen evetuelnih popustov.... tudi s tem bi dnevne migrante privabli na avtocesto! enako kot jih bo vinjeta, katere cena bo nižja z vsako naslednjo vožnjo po avtocesti!
sam, z zaprtim sistemom, "avtocestnimi mesečnimi" in podobnim bi država od posameznega uporabnika dobila več denarja! uporabniki bi bili bolj zadovoljni, ker bi plačali dejansko uporabo in ne pavšala pri katerem maš zmerej občutek, da so tebe ofrnažli, nekdo drug se pa "zatonj vozi" in še VSI uporabniki bi ziher plačali uporabo avtoceste!
ker mam blagi občutek, da bo pri vinjetah švercanja ogromno! a mislite, da si jo bi tisti, ki živi recimo v Laškem in se vozi v Celje al pa v Zagorju in se vozi v Ljubljano kupu za tistih par voženj na leto, ko gre po avtocesti v Maribor, na morje al pa v tujino? ziher!
če jih skrbita denar in pravičnost plačevanja naj raje uvedejo popolnoma zaprt sistem cestninjenja! to je itak EDINI način, da se pobere največ denarja od cestnine in tudi edini način, pri katerem uporabnik plača ceno za dejansko prevožene kilometre!
pa še trenutni ABC sistem bi lahko nemoteno uporabljali naprej, ker si je tablica že zdej sposobna zapomnit kje točno si vstopil na avtocesto, to dopovedat izstopni bazni postaji, ki ti pol ob izvozu zračuna kolko moraš plačat!
če tega ne bi bla sposobna, ga itak že zdej ne bi mogli uporabljat na avtocesti med Ljubljano in Koprom, oz. Sežano! ta je že od pamtiveka zaprtega tipa!
ergo.... do uvedbe panevropskega (po možnosti satelitskega) sistema za cestninjenje, vsi na ABC! vključno s tujci in kamionarji! s tem bi recimo DARS lahko prihranu tudi stroške za ljudi, ki v avtocestnih buksah konstantno 24/7/365 na leto, talajo cestninske listke in pobirajo denar! oziroma, če ga glih nebi prihranu, bi lahko z njim kril del stroškov za dnevno redistribucijo ABC škatlic za tujce po mejnih vstopnih postajah! kurc... če se jaz lahko vstavim na pumpi pred avstrijsko mejo in kupim tedensko vinjeto, bi se lahko tudi tujci pri nas za nabavit ABC tablico! o, glej ga vraga...sej bodo itak morali ustavit, kupit in nalimat vinjeto!!! s tem, da bi oni pri ABC tablci bli še na boljšem, ker bi jo lahko na izstopu tudi vrnili in recimo dobili nazaj denar zanjo! meni pa tisto govno od avstrijskih vinjet sam drek po šajbi dela, ker jih je skorej nemogoče dol spraskat...
in če jim je v interesu "finančno razbremenit" vsakodnevne uporabnike, katere bi vinjeta "razbremenila"... naj uvedejo popuste! mene ne moti plačat polne cestnine, ker se po avtocesti peljem parkrat na mesec. kot me tudi ne moti plačat karte za vlak ko se na vsake kvatre pelem z njim! če bi se pa vozu vsak dan dvakrat, bi si nabavu pa mesečno! p*zda... ABC tablca je kompjuter... najbrž se na ta kompjuter da marsikej sprogramirat... od cestninskih razredov, cen evetuelnih popustov.... tudi s tem bi dnevne migrante privabli na avtocesto! enako kot jih bo vinjeta, katere cena bo nižja z vsako naslednjo vožnjo po avtocesti!
sam, z zaprtim sistemom, "avtocestnimi mesečnimi" in podobnim bi država od posameznega uporabnika dobila več denarja! uporabniki bi bili bolj zadovoljni, ker bi plačali dejansko uporabo in ne pavšala pri katerem maš zmerej občutek, da so tebe ofrnažli, nekdo drug se pa "zatonj vozi" in še VSI uporabniki bi ziher plačali uporabo avtoceste!
ker mam blagi občutek, da bo pri vinjetah švercanja ogromno! a mislite, da si jo bi tisti, ki živi recimo v Laškem in se vozi v Celje al pa v Zagorju in se vozi v Ljubljano kupu za tistih par voženj na leto, ko gre po avtocesti v Maribor, na morje al pa v tujino? ziher!
sporočil: 1.393
te7ran je napisal(a):Nekateri pa ne štekajo, da obstajajo tudi ljudje, ki jim ni do tega, da bi se vse dni v letu vozili po avtocestah. Jaz recimo vsakih nekaj mesecev naložim 20 eurov na ABC in bi bil z vinjeto gotovo na slabšem. Profitirali bi seveda tisti, ki se veliko vozijo.
p.s. Z letno vinjeto se lahko voziš po avtocestah neprekinjeno 24h x 365dni ! Nekateri tega namreč ne štekajo in računajo kot da bo dražje kot sedaj.
Podpiranje vsakodnevne vožnje na dolge razdalje pa tudi ne bi ravno prispevalo k zmanjšanju zastojev in onesnaževanja okolja, ki ga bojda povzročajo cestninske postaje.
sporočil: 5.181
vsiljujejo nam skrajno nepravičen sistem, ki bo šel v isti koš kot
registracijske nalepke, njegova uvedba in ukinitev pa bo stala več
kot če bi že sedaj uporabili kakšno sodobno tehnološko rešitev. kam
se tako mudi? zakaj se spet ignorira stroko in izkušnje tujine? se
spet igramo Mirage-e medtem pa preganjamo zidarje s čistimi
lopatami?
sporočil: 6.680
Krt10 je napisal(a):
Sem za vinjete, ampak ne po ceni +200 EUR. Ker sam uporabljam avtoceste zelo malo, bi moral za 2 avtomobila placati skoraj 500 EUR. Alo?? Sedaj placam okoli 40 EUR
Je pa popolnoma noro, da bi se za LJ obvoznico moral uporabljati vinjeto. S tem bi se mocno povecal promet preko mesta...
ce bo drazja od 75 EUR, vinjete ne kupim.
sporočil: 1.301
Zadnja sprememba: drugmirko 07.03.2008 00:03
@te7ranmogoče ti ne štekaš da se jaz za svoje normalno življenje po avtocesti ne rabim vozit 24h x 365 dni in mi bo zato veliko dražje! da ne govorimo o tistih, ki sploh ne živijo blizu avtocest in jih uprabljajo sam ko (če) grejo ven iz države....
zakaj mam občutek, da bi folk na tem forumu pozdravljal uvedbo cestniskih kučic, če bi v prejšjnem sistemu meli vinjete?
sporočil: 6.680
drugmirko je napisal(a):
da ne govorimo o tistih, ki sploh ne živijo blizu avtocest in jih uprabljajo sam ko (če) grejo ven iz države....
ti pac ne bojo kupili letne vinjete, temvec dnevno. ali pa se bojo peljali po navadni cesti. tako da prosim ce nehate teziti s hribovci, se posebej zato, ker asfaltirane cestice do vsake jebene kmetije uporabljajo brezplacno, placali pa smo jih vsi.
sporočil: 14.712
Kot sem že napisal tu: forum.finance.si/?t=23747#new
so vinjete daleč, daleč najbolj nepošten sistem cestninjenja, ki ga
niti pod razno ne bi smeli uvesti!!!
Če že moramo imeti cestninjenje bi izbrali najmanj slabo in hkrati daleč najcenejšo in najpreprostejšo ter izjemno pošteno možnost cestninjenja s plačilom ob nakupu goriva cca tri cente pri litru bi nadoknadil ves manjko sedaj pobranih cestnin.
Za tovornjakarje, ki daleč najbolj uničujejo ceste bi pa poleg tega uvedli še vinjete.
S tem bi uvedli izjemno pošten sistem saj bi vsak plačal točno toliko kot se dejansko vozi.
Tisti uničevalci cest Ferrariji in s športnimi terenci bi plačevali precej imetniki cestam prijaznega Twinga pa zelo malo.
Lp
Če že moramo imeti cestninjenje bi izbrali najmanj slabo in hkrati daleč najcenejšo in najpreprostejšo ter izjemno pošteno možnost cestninjenja s plačilom ob nakupu goriva cca tri cente pri litru bi nadoknadil ves manjko sedaj pobranih cestnin.
Za tovornjakarje, ki daleč najbolj uničujejo ceste bi pa poleg tega uvedli še vinjete.
S tem bi uvedli izjemno pošten sistem saj bi vsak plačal točno toliko kot se dejansko vozi.
Tisti uničevalci cest Ferrariji in s športnimi terenci bi plačevali precej imetniki cestam prijaznega Twinga pa zelo malo.
Lp
sporočil: 14.712
posavski je napisal(a):Pet zvezdic dobiš za tole.
vsiljujejo nam skrajno nepravičen sistem, ki bo šel v isti koš kot registracijske nalepke, njegova uvedba in ukinitev pa bo stala več kot če bi že sedaj uporabili kakšno sodobno tehnološko rešitev. kam se tako mudi? zakaj se spet ignorira stroko in izkušnje tujine? se spet igramo Mirage-e medtem pa preganjamo zidarje s čistimi lopatami?
Z dežja(registracijske nalepke) smo sedaj prišli direktno pod kap.
Jaz se bom raje vozil po kolovozih-niti pod razno ne dam več kot 35€ za letno vinjeto(sedaj sem letno porabil do 20€ in naj se kar z glave zbijejo, da me bodo še tu ocurili za vsaj desetkrat več).
Me pa zanima kako bodo kontrolirali uporabo vinjet?
A se bodo v Lj. postavili na obvoznico in naredili popoln zastoj, da bodo vsakega posebej pregledali?
S to neumnostjo bo samo še več birokracije in še precej več stroškov-policaji pa po mojem tudi niso namenjeni za kasiranje cestnine.
Hkrati s tem pa budale zmešane ohranjajo vse cestninske postaje z vsemi zaposlenimi, ki bodo kasirali tovornjakarje.
Hvala bogu so volitve čez pol leta;)
sporočil: 3.125
Maj je napisal(a):Maj, obvoznica (vsaj severna) ni kategorizirana kot avtocesta.
A se bodo v Lj. postavili na obvoznico in naredili popoln zastoj, da bodo vsakega posebej pregledali?
Hvala bogu so volitve čez pol leta;)
Sicer pa, ja... do jeseni. Če danes plačam za avtoceste letno okoli 50 EUR, za razliko do 150 ali kolikor že bo, ne bom šel na volitve. Spet ena všečna poteza vlade do province, ki vsak dan dere (po avtocestah) v Ljubljano. To bo samo povečalo promet teh, ki bodo na ta način "prihranili" in ne bodo vsakič posebej pomislili, ali res iti z avtom, namesto z vlakom...
sporočil: 176
Ta odločitev je slaba na več načinov.
Predvsem bo povečala promet po avtocestah, ker bo njihova uporaba ali neuporaba stala enako - to bo potem spet neekološko, pa bomo spet reševali problem
Kot drugo je pavšal ki ga bo moral vsakdo plačati ne glede kaj bo dobil torej je nepravično
Če so objavljeni izračuni prav bo to izguba prihodka za Dars tako da bomo stroške cest potem spet krili iz proračuna
Veliko boljša izbira bi bilo širjenje ABCja in namestitev avtomatike namesto ljudi v postajah. Ampak mi se ne damo: logika gor ali dol mi smo najpametnejši. Tele genije bomo morali jeseni odstraniti!
Predvsem bo povečala promet po avtocestah, ker bo njihova uporaba ali neuporaba stala enako - to bo potem spet neekološko, pa bomo spet reševali problem
Kot drugo je pavšal ki ga bo moral vsakdo plačati ne glede kaj bo dobil torej je nepravično
Če so objavljeni izračuni prav bo to izguba prihodka za Dars tako da bomo stroške cest potem spet krili iz proračuna
Veliko boljša izbira bi bilo širjenje ABCja in namestitev avtomatike namesto ljudi v postajah. Ampak mi se ne damo: logika gor ali dol mi smo najpametnejši. Tele genije bomo morali jeseni odstraniti!
sporočil: 88
Gregor666 ali si ti totalka pijan, ali pa možganski invalid.
Marskikatera "hribovska" cesta je bila zgrajena preko delovnih akcij in samoprisprevkov krajanov, tak da ne bluzi kreten.
Kdo pa je tebi delal ceste v Ljubljani? Tudi hribovski denar je bil zraven in čist res je vinjete bodo pocenile spet stroške ljudem okoli večjh mest in da se bodo Ljubljančani ceneje lahko vsaki vikend na morje vozili, našpukal pa bo spet narod, ki ima že tako male prihodke iz manj razvitih pokrajin.
Marskikatera "hribovska" cesta je bila zgrajena preko delovnih akcij in samoprisprevkov krajanov, tak da ne bluzi kreten.
Kdo pa je tebi delal ceste v Ljubljani? Tudi hribovski denar je bil zraven in čist res je vinjete bodo pocenile spet stroške ljudem okoli večjh mest in da se bodo Ljubljančani ceneje lahko vsaki vikend na morje vozili, našpukal pa bo spet narod, ki ima že tako male prihodke iz manj razvitih pokrajin.
sporočil: 311
Jaz osebno sem zračunal , da porabim ca. 60 evrčkov letno za
avtocesto in mogoče nisem edini se pravi kaj naj sedaj kupim 10
dnevno vinjeto da se odpeljem do celja in nazaj kar sedaj plačam
ca.5 eur. ali pa letno za 150 in podarim skoraj 100 eurov darsu, da
se lahko vozim po tunelih 60 kmh.Mislim, da mi zopet ne preostane
drugega kot, da rabim staro zluknjano cesto
in odkrijem lepote Slovenije kar prej nisem mogel pri 130 na uro. Hvala vlada za vaše nesposobneže.
in odkrijem lepote Slovenije kar prej nisem mogel pri 130 na uro. Hvala vlada za vaše nesposobneže.
sporočil: 2.903
akak je napisal(a):
Ta odločitev je slaba na več načinov. Predvsem bo povečala promet po avtocestah, ker bo njihova uporaba ali neuporaba stala enako - to bo potem spet neekološko, pa bomo spet reševali problem Kot drugo je pavšal ki ga bo moral vsakdo plačati ne glede kaj bo dobil torej je nepravično Če so objavljeni izračuni prav bo to izguba prihodka za Dars tako da bomo stroške cest potem spet krili iz proračuna Veliko boljša izbira bi bilo širjenje ABCja in namestitev avtomatike namesto ljudi v postajah. Ampak mi se ne damo: logika gor ali dol mi smo najpametnejši. Tele genije bomo morali jeseni odstraniti!
Kakšna je pa tvoja pozicija?
Za mene bodo vinjete podražile avtoceste, tako da ti jasno prikimavam. Nepravično pač pomeni "meni ni všeč".
sporočil: 74
pametna poteza. Seveda tistim, ki so po default-u proti vsemu kar
JJ-jeva vlada naredi, to ni všeč. A se še spomnite tistih
znamenitih nalepk, ki so jih uvedli LDS geniji???
sporočil: 126
Neumnost zaradi pretirane cene. Se vidi, da o stvareh odločajo
ljudje, ki živijo oziroma vsaj delajo v Žabjem dolu (ljubljana). In
morda stanujejo nekaj vstran ter se tako vsakodnevno vozijo po AC.
Le-ti se bodo sedaj lahko vozili praktično zastonj, ostali ki pa še
čakamo da se nas bo država usmilila s kakšno boljšo cestno
povezavo, vas bomo pa subvencionirali ali kaj? Hip hip hura za še
večjo centralizacijo. Se znebimo enega gnoja v vladi pa pride drug.
Kaj res ni več politikov, ki bi jih zanimalo še kaj drugega kot
lastna rit?
sporočil: 771
Ali bodo te vinjete prenosljive iz avta na avto, ali bodo kode za
rampo ali se bodo lahko tudi "nerodniki" vozili po stezi za vinjeto
in bo nastala kolona, ker se je slučajno zmotil?
Kje so praktični odgovori? tudi tam kjer ni treh ali štirih cestninskih pasov....za plačilo, za ABC, za vinjete, za intervencijska vozila,za kamione.....
Kje so praktični odgovori? tudi tam kjer ni treh ali štirih cestninskih pasov....za plačilo, za ABC, za vinjete, za intervencijska vozila,za kamione.....
sporočil: 1
Uvedba vinjet v Slo - čista neumnost - iz več razlogov:
- "polpošteni sistem" spreminjamo v "nepoštenega" (beri - ne plačaš toliko, kolikor "zaserješ", ampak - uravnilovka!) Hm, a se ni ravno JJ nekoč boril proti "krivicam", "nepoštenosti" itd.
- pri tem me samo čudi, da so za takšno potezo dobili soglasje EU - konec koncev vam/nam direktiva EU pravi, da je potrebno za uporabo cest plačati toliko, kolikor povzročite "svinjarije" - ja, zato se uvajajo "satelitski" in drugi sistemi... (pri nas pa bomo šli najprej par korakov nazaj - najbrž po zalet..)
- kaj je narobe z sedanjim sistemom? Ok, da ni povsem pravičen je dejstvo (je pač mešanica odprtega / zaprtega sistema), ampak do leta 2xxx, ko bomo tudi mi "šli na satelite" (ali nekaj podobnega) je ok (ni brez napak, a nihče ni..)
- hm, pa res izgubite toliko časa s čakanjem v vrsti za plačilo cestnine? Po moje ne.. Res je, da so tisti 3 vikendi v poletni sezoni "tu mač" - ko gledaš trume turistov, ki čakajo v Pesnici da plačajo cca 1€ je res bedarija - a to bi se dalo seveda drugače rešit - če bi bilo kaj volje med DARS-om in DRSC-jem. A to je druga zgodba..
- he, kaj pa JJ pravi, kaj bodo delali vsi tisti na DARS-u, ki sedaj pobirajo cestnino? Ok, dosti je študentov, a vseeno.. Še najbolje da dobi vsak svoj loparček in svoj štikl AC in na njej ustavlja / kontrolira vinjete - ali kaj?
- po najbolj optimističnem scenariju naj bi l. 2010 pri nas že imeli cestninjenje v prostem prometnem toku - kjer tudi vinjete odpadejo, se razume.. Uvajati nekaj za, hm, eno / dve leti - je to smiselno? Kot kaže je..
- pa še bi se kakšen pomislek našel..
- aja, najboljša "cvetka" zadnjih dni pa je bila, da bi bile vinjete le za osebna vozila, za TV pa ne.. Hm, kako bo pa to izgledalo v praksi? Jao, jao..
Lp!
MarkoR
- "polpošteni sistem" spreminjamo v "nepoštenega" (beri - ne plačaš toliko, kolikor "zaserješ", ampak - uravnilovka!) Hm, a se ni ravno JJ nekoč boril proti "krivicam", "nepoštenosti" itd.
- pri tem me samo čudi, da so za takšno potezo dobili soglasje EU - konec koncev vam/nam direktiva EU pravi, da je potrebno za uporabo cest plačati toliko, kolikor povzročite "svinjarije" - ja, zato se uvajajo "satelitski" in drugi sistemi... (pri nas pa bomo šli najprej par korakov nazaj - najbrž po zalet..)
- kaj je narobe z sedanjim sistemom? Ok, da ni povsem pravičen je dejstvo (je pač mešanica odprtega / zaprtega sistema), ampak do leta 2xxx, ko bomo tudi mi "šli na satelite" (ali nekaj podobnega) je ok (ni brez napak, a nihče ni..)
- hm, pa res izgubite toliko časa s čakanjem v vrsti za plačilo cestnine? Po moje ne.. Res je, da so tisti 3 vikendi v poletni sezoni "tu mač" - ko gledaš trume turistov, ki čakajo v Pesnici da plačajo cca 1€ je res bedarija - a to bi se dalo seveda drugače rešit - če bi bilo kaj volje med DARS-om in DRSC-jem. A to je druga zgodba..
- he, kaj pa JJ pravi, kaj bodo delali vsi tisti na DARS-u, ki sedaj pobirajo cestnino? Ok, dosti je študentov, a vseeno.. Še najbolje da dobi vsak svoj loparček in svoj štikl AC in na njej ustavlja / kontrolira vinjete - ali kaj?
- po najbolj optimističnem scenariju naj bi l. 2010 pri nas že imeli cestninjenje v prostem prometnem toku - kjer tudi vinjete odpadejo, se razume.. Uvajati nekaj za, hm, eno / dve leti - je to smiselno? Kot kaže je..
- pa še bi se kakšen pomislek našel..
- aja, najboljša "cvetka" zadnjih dni pa je bila, da bi bile vinjete le za osebna vozila, za TV pa ne.. Hm, kako bo pa to izgledalo v praksi? Jao, jao..
Lp!
MarkoR
sporočil: 120
Tale ukrep je pa res skregan z zdravo pametjo. Ta vlada je sprejela
veliko dobrih ukrepov, ampak tale je pa brca v temo. Jaz grem 5x
letno na avtocesto in zdaj naj še bolj financiram nesposobni DARS,
ki se je v preteklosti ukvarjal z marsičem ne samo z gradnjo
nekajkrat predragih avtocest. Ob vse tem se mi porajata dva
sklepa:
- Z uvedbo vinjet za osebna vozila minister za promet navaja kot primarni razlog finančno vzdržnost DARSa. Torej bo DARS lahko tudi v bodoče gradil močno predrage in nekvalitetne avtoceste in če mu bo zmanjkalo denarja bo naslednji minister za promet za bodočo finančno vzdržnost DARSa, če bo potebno zvišal ceno vinjet?
Se mogoče kdo še spomni "bencinskega tolarja"? Zakaj se ta vložen ne upošteva ?
- Kolikor sem seznanjen z delovanjem DARSa se je v preteklosti veliko financiral iz proračuna. Vsekakor pa država jamči za DARSova posojila. Torej naj zdaj kot državljan Slovenije, ki je že v preteklosti in bo tudi v prihodnje prispeval veliko večino finančnih sredstev za delovanje DARSa za nagrado plačam še več, ker DARS pač rabi še več ?
- Zakaj se ne planira uvedbe "satelitskega cestninjenja" tudi za osebna vozila? Nisem strokovnjak na tem področju, a če je to tehnično možno za tovorna vozila v današnji dobi pričakujem podobno funkcionalnost tudi za osebna vozila. Na ta način bi vsak plačal dejansko prevožene kilometre. Po trenutnem sistemu vinjet bo z plačilom letne vinjete vsakdo plačal cca 150-200Eur ne glede na to ali se vozi na delo iz Domžal v Ljubljano ali iz Kopra v Ljubljano. Komu se ta sistem zdi pravičen ?
- Zakaj se dopušča, da nam močno povečan tovorni in osebni tranzitni promet za majhen denar uničuje naše drage in nekvalitetne avtoceste obenem pa se od povprečnega državljana Republike Slovenije pričakuje, da bo vse to finančno podpiral ?
- Zakaj se tuji tovorni tranzitni promet ne preusmeri na železnice in bo volk sit in koza cela ? Železnice bodo imele delo in denar, avtoceste pa nam bodo vsaj kako leto dlje zdržale. Pa še okoljevarstvenim zahtevam (izpusti) bomo lahko zadostili. Očitno politika te rešitve ne vidi ali ne dopušča.
- Zakaj so predstavniki DARSa še do nedavnega trdili in dokazovali z raznimi izračuni, da se postavljanje cestninskih postaj najbolj splača. To so govorili v času, ko smo jih spraševali zakaj postavljajo toliko cestninskih postaj. Namreč, da na ta način najbolj zagotovo poberejo sredstva za uporabo avtocest. Kaj se je v teh izračunih v zadnjem času spremenilo, da je potrebna uporaba vinjet oziroma zakaj tako dragih vinjet ?
Sem zagovornik vinjet, vendar sem to bil že pred uvedbo cestninskih postaj.
- Kdo nam zagotavlja, da ne bomo čez 5 let zopet postavljali cestninske postaje, ki se bodo zdaj podrle ? Stroški?
Zakaj minister govori pavšalno in javnosti ne predstavi izračuno in dejstev (ne predpostavk!) na katerih so si zamislili tako rešitev ?
- Z uvedbo vinjet za osebna vozila minister za promet navaja kot primarni razlog finančno vzdržnost DARSa. Torej bo DARS lahko tudi v bodoče gradil močno predrage in nekvalitetne avtoceste in če mu bo zmanjkalo denarja bo naslednji minister za promet za bodočo finančno vzdržnost DARSa, če bo potebno zvišal ceno vinjet?
Se mogoče kdo še spomni "bencinskega tolarja"? Zakaj se ta vložen ne upošteva ?
- Kolikor sem seznanjen z delovanjem DARSa se je v preteklosti veliko financiral iz proračuna. Vsekakor pa država jamči za DARSova posojila. Torej naj zdaj kot državljan Slovenije, ki je že v preteklosti in bo tudi v prihodnje prispeval veliko večino finančnih sredstev za delovanje DARSa za nagrado plačam še več, ker DARS pač rabi še več ?
- Zakaj se ne planira uvedbe "satelitskega cestninjenja" tudi za osebna vozila? Nisem strokovnjak na tem področju, a če je to tehnično možno za tovorna vozila v današnji dobi pričakujem podobno funkcionalnost tudi za osebna vozila. Na ta način bi vsak plačal dejansko prevožene kilometre. Po trenutnem sistemu vinjet bo z plačilom letne vinjete vsakdo plačal cca 150-200Eur ne glede na to ali se vozi na delo iz Domžal v Ljubljano ali iz Kopra v Ljubljano. Komu se ta sistem zdi pravičen ?
- Zakaj se dopušča, da nam močno povečan tovorni in osebni tranzitni promet za majhen denar uničuje naše drage in nekvalitetne avtoceste obenem pa se od povprečnega državljana Republike Slovenije pričakuje, da bo vse to finančno podpiral ?
- Zakaj se tuji tovorni tranzitni promet ne preusmeri na železnice in bo volk sit in koza cela ? Železnice bodo imele delo in denar, avtoceste pa nam bodo vsaj kako leto dlje zdržale. Pa še okoljevarstvenim zahtevam (izpusti) bomo lahko zadostili. Očitno politika te rešitve ne vidi ali ne dopušča.
- Zakaj so predstavniki DARSa še do nedavnega trdili in dokazovali z raznimi izračuni, da se postavljanje cestninskih postaj najbolj splača. To so govorili v času, ko smo jih spraševali zakaj postavljajo toliko cestninskih postaj. Namreč, da na ta način najbolj zagotovo poberejo sredstva za uporabo avtocest. Kaj se je v teh izračunih v zadnjem času spremenilo, da je potrebna uporaba vinjet oziroma zakaj tako dragih vinjet ?
Sem zagovornik vinjet, vendar sem to bil že pred uvedbo cestninskih postaj.
- Kdo nam zagotavlja, da ne bomo čez 5 let zopet postavljali cestninske postaje, ki se bodo zdaj podrle ? Stroški?
Zakaj minister govori pavšalno in javnosti ne predstavi izračuno in dejstev (ne predpostavk!) na katerih so si zamislili tako rešitev ?
sporočil: 8
Vinjete so ql. Samo s pravičnimi cenami.
Se pa spomnem nekaj časa nazaj, ko se je ustanavljal ABC je eno podjetje (naj ostane anonimno) predlagalo sistem posnetka registrske tablice, ki bi posnel, kje si se pripeljal v zaprt sistem AC in kje odpeljal. Program na PC ju potem bo enostavno skalkulira kilometre in domov dobiš položnico. A ni enostavno? Plačaš koliko prevoziš.
Glede vlade pa itq ni pametno oz. smiselno kaj debatirat, saj vsi vemo kako je...
Enkrat bo pač moralo, če se lahko tako izrazim "POKNAT".
Se pa spomnem nekaj časa nazaj, ko se je ustanavljal ABC je eno podjetje (naj ostane anonimno) predlagalo sistem posnetka registrske tablice, ki bi posnel, kje si se pripeljal v zaprt sistem AC in kje odpeljal. Program na PC ju potem bo enostavno skalkulira kilometre in domov dobiš položnico. A ni enostavno? Plačaš koliko prevoziš.
Glede vlade pa itq ni pametno oz. smiselno kaj debatirat, saj vsi vemo kako je...
Enkrat bo pač moralo, če se lahko tako izrazim "POKNAT".
sporočil: 1.391
Bi bilo zanimivo videt sliko cestnin in kako daleč izven
žabjega dola je prva. Koliko ljudi živi in dela znotraj te cone.
Metropola bi uvedla vstopno takso in poseben prispevek hribovcem,
ker lahko živijo v državi z žabjim dolom.
Malo v razmislek. Koliko priteče za avtoceste pri dnevni migraciji samo iz MB v državne službe. Koliko službenih avtomobilov Telekoma gre dnevno iz MB v LJ, kdo to plača pri tako opevanem stanju TK omrežja.
Malo v razmislek. Koliko priteče za avtoceste pri dnevni migraciji samo iz MB v državne službe. Koliko službenih avtomobilov Telekoma gre dnevno iz MB v LJ, kdo to plača pri tako opevanem stanju TK omrežja.
sporočil: 3
JJ & company že ne ve več kako se prikupiti kapitalu. Najprej
davčna dohodninska reforma (beri darilo najbogatejšim). Nato NKBM
ki se je najprej sanirala z našim davkoplačevalskim denarjem nato
prodaja našim in tujcem za isto ceno (beri svinjarija) oz. bela
garda je itak zunaj in ti zunaj so nakupili in špekulirali. Sedaj
pa gremo pri vinjetah na manj pošten demokratičen sistem
plačevanja. Pri nalepkah bo spet nekdo obogatel, čez dve leti pa
bomo ukinili ta sistem. Pa kaj ta vlada res ne premore kakšnega
analitika oz. strokovnjakov. Ima samo neke "šminkerje" ki enkrat
delajo za ene drugič za druge (manjšine). Res je, da se bi
pretočnost povečala vendar kljub temu se bo dosti lokalnega prometa
zopet pojavilo na lokalnih cestah. Dobra če ne univerzalna rešitev
bi bila, da se plačuje od litra bencina neka vsota. Tovornjaki pa
naj ostanejo na ABC oz. naj plačujejo na hišicah ampak samo oni.
Res me zanima od kje pobira JJ te ideje (malo je zaspal in se
preveč ukvarja sam s sabo).