Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kako bo Dars reprogramiral posojila
Strani: 1 2
sporočil: 1.899
[brane]da, vendar si zamešal produkt, ki je tukaj v igri...eno je tehnološka inovacija tipa Benzov motor brez živih konj....drugo pa je ena brezvezna 5x preplačana asfaltna steza z belimi črtami narisanimi gor, ki nima praktično nobenega vpliva na 99.99% zemljanov...in po vrhu vsega je še slovenska in ne nemška...
> >
> >
> > Računovodstvo, finance ocene se izračunavajo na papirju (v računalnikih), seveda pa obstaja višja resnica, ki jo obvladaš ti, ki to delaš kje?
> > Ocene vrednosti avtocest so lahko različne, se strinjam. Vendar se tudi morebitna previsoka nabavna cena amortizira s 150 mio. € na leto, kar je skupaj zneslo že 10% popravek od nabavne vrednosti.
> > Za oceno vrednosti je pomembno, če je denarni tok EBITDA, ki ga je v povprečju okoli 250 mio. € na leto, usklajen z vrednostjo osnovnih sredstev.
>
> ma niti ne gospodić branković....vredno je natanko toliko, kot je nekdo pripravljen plačat za to in niti enega centa več
To seveda ne drži vedno.
Benzu za motor niso bili pripravljeni plačati 0!
Torej je Benzov motor vreden nič - ničvreden?
A veš, koliko stotin milijard € je bilo ustvarjenih iz te ničvrednosti.
sporočil: 387
[BuddhaBar]Saj Dars nima niti svoje poslovne stavbe, selijo se tudi iz tiste, v lasti IMP. Na Darsu pa je delo itak kot da greš na dopust, samo face pogledaš tam, pa ti je vse jasno. En kup birokracije, kot bi bili upravna enota in ne gospodarska družba.
> [brane]
> > [kb14]
> > > [davorkat]
> > > Kaj pa optimizacija poslovanja DARS (prenehanje razmetavanja z denarjem)?
> >
> > Zakaj pa? Saj na koncu vedno država (davkoplačevalci) dodajo mankajoče. Ob tako izgrajenem sistemu (da je država VEDNO zadnji in zanesljivi reševalec) ni šans, da kjerkoli naredijo preboj naprej. Saj vsi vedo, da se jim nič ne bo zgodilo.
> > No, vsake veselice je enkrat konec, pa bo tudi te.
>
> Od več kot 10 prispevkov, vsi pišete kar nekaj.
>
> Dars ima 2,44 milijarde € kapitala in 2,9 milijarde € dolgov. Ustvarja pri dobirh 300 milijonih prihodka med 20 in 25 milijoni € dobička, letno vrača okoli 150 milijonov obresti in glavnic.
> Če da država Darsu garancijo, je njegovo zadolževanje cenejše. (če je cenejše eno odstotno točko, prihranimo 29 milijonov € na leto zaradi nižjih obresti).
> Darsu s svojo bilanco lahko funkcionira v katerikoli državi na svetu.
> Pripovedovanje oslarij o podelitvah koncesij tujcem, pa je spin tistih, ki želijo Dars prodati in pri tem zaslužiti primerno provizijo, ki bo seveda zelo velika, saj bi bil posel 10 krat večji kot pri Patrijah.
v čem pa je teh famoznih 2.44milijard kapitala? v lastništvu nepremičnin, ki so v bilancah še vedno vrednotene po "neodvisnih cenitvah" iz leta 2006? :) tele tvoje cifre so še večja šala, kot je cel tabloid finance in vsi plačani rdeči talibani, ki pišejo tukaj "sodbe v imenu ljudstva"
sporočil: 1.899
[geriel]te paradržavne družbe so v sistemu komi-socializma nujno potrebne, da lahko zamegljio denarne tokove, ki seveda potem pridejo do ustreznih nad-državnih lobijev....zato se vsi z vsemi 4imi branijo tujega lastništva
> [BuddhaBar]
> > [brane]
> > > [kb14]
> > > > [davorkat]
> > > > Kaj pa optimizacija poslovanja DARS (prenehanje razmetavanja z denarjem)?
> > >
> > > Zakaj pa? Saj na koncu vedno država (davkoplačevalci) dodajo mankajoče. Ob tako izgrajenem sistemu (da je država VEDNO zadnji in zanesljivi reševalec) ni šans, da kjerkoli naredijo preboj naprej. Saj vsi vedo, da se jim nič ne bo zgodilo.
> > > No, vsake veselice je enkrat konec, pa bo tudi te.
> >
> > Od več kot 10 prispevkov, vsi pišete kar nekaj.
> >
> > Dars ima 2,44 milijarde € kapitala in 2,9 milijarde € dolgov. Ustvarja pri dobirh 300 milijonih prihodka med 20 in 25 milijoni € dobička, letno vrača okoli 150 milijonov obresti in glavnic.
> > Če da država Darsu garancijo, je njegovo zadolževanje cenejše. (če je cenejše eno odstotno točko, prihranimo 29 milijonov € na leto zaradi nižjih obresti).
> > Darsu s svojo bilanco lahko funkcionira v katerikoli državi na svetu.
> > Pripovedovanje oslarij o podelitvah koncesij tujcem, pa je spin tistih, ki želijo Dars prodati in pri tem zaslužiti primerno provizijo, ki bo seveda zelo velika, saj bi bil posel 10 krat večji kot pri Patrijah.
>
> v čem pa je teh famoznih 2.44milijard kapitala? v lastništvu nepremičnin, ki so v bilancah še vedno vrednotene po "neodvisnih cenitvah" iz leta 2006? :) tele tvoje cifre so še večja šala, kot je cel tabloid finance in vsi plačani rdeči talibani, ki pišejo tukaj "sodbe v imenu ljudstva"
Saj Dars nima niti svoje poslovne stavbe, selijo se tudi iz tiste, v lasti IMP. Na Darsu pa je delo itak kot da greš na dopust, samo face pogledaš tam, pa ti je vse jasno. En kup birokracije, kot bi bili upravna enota in ne gospodarska družba.
sporočil: 12.861
[philips]Lažeš. Vinjete so Darsu povišale prihodke.
Vinjete. Še en predvolilni bonbonček prve Janševe vlade, ki vrta luknjo v državne finance. Pričakovano.
sporočil: 7.025
Volili ste Kučana, LDS in DS, kateri so kradli že od 1994 leta.
Zavestno ste torej volili komunistično mafijo, sedaj pa postopoma
prihajajo računi za "pravovernost" idiotov.
sporočil: 1.951
[philips]
Vinjete. Še en predvolilni bonbonček prve Janševe vlade, ki vrta luknjo v državne finance. Pričakovano.
Vinjete smo uvedli leta 2008 z namenom, da bi DARS dobil več denarja kot od plačila cestnin. Računali so na priliv od turistov (sprva smo imeli samo letno in polletno vinjeto, kasneje se je uvedla tudi tedenska in mesečna) in tistih, ki avtoceste uporabljajo samo občasno. Kasneje je izpad prilivov pokazal, da so izračunali narobe, saj je dnevnih migrantov več in je bil priliv manjši, zato so ceno vinjete dvignili skoraj še za enkrat.
Zdaj je seveda vprašanje, je vinjeta še vedno prepoceni ali DARS ne zna gospodariti. To bi bilo potrebno pogledati, PREDEN se odobri novo garancijo, ki bo vplivala na zadolženost države.
sporočil: 1.741
To mi je pa ušlo! Kdaj je Zidar javno priznal, da so bile AC za dve
miljardi preplačane? Podatek bi mi zelo koristil! Hvala!
sporočil: 48.253
[usimoncic]www.heritage.org/res...rlds-worst
> [bc123a]
> > [usimoncic]
> > > [BuddhaBar]
> > > a ni DARS paradržavna organizacija, ki je bila ustanovljena zato, da smo malce računsko telovaadili napram kupcem državnih obveznic RS, da je bilanca RS zgledala "lepše" ?:D
> >
> > To velja tudi za ZPIZ in še marsikaj. Zato pa smo de-facto zadolženi za prek 200% BDP-ja.
>
> Enak problem ima recimo ZDA, pa skoraj vse zahodne drzave. Po tem parametru nikakor ne izstopamo, prej po katerem drugem.
Razlika med državami je v deležu plače, ki ga država delavcem prisilno odtegne in zmeče v to črno luknjo (kar vpliva na finančno zmožnost zasebenga varčevanja za penzijo) in v stopnji bankrotiranosti javnega penzijskega sistema. Probleme imajo skoraj vse države, a še zdaleč ne enako velike.
The main driver of medium- and long-term liabilities is that governments are on the hook for trillions in unfunded age-related spending for pension and health care obligations. Over the next 20 years, the U.S. will experience the second highest projected increase of all the G20 countries in health care and pension spending as a share of GDP.
Mi imamo seveda se DODATNE probleme, ampak te probleme z unfunded long term liabilities imajo pa prakticno vsi. USA celo enega najvecjih. Ja, imajo dolar, zato so lahko mirni glede svojega deficita. Ampak deficit tam sploh ni tak problem, kot so obljube penzionistom.
sporočil: 4.404
[macon]ne sekiri se..rdeči fašisti so plačani da ležejo po netu,tv,časopisih..
> [philips]
> Vinjete. Še en predvolilni bonbonček prve Janševe vlade, ki vrta luknjo v državne finance. Pričakovano.
Lažeš. Vinjete so Darsu povišale prihodke.
sporočil: 12.861
[Konasnica]Zidar ni priznal tega. To je bila ugotovitev Računskega sodišča, ki jo je predstavil Šoltes.
To mi je pa ušlo! Kdaj je Zidar javno priznal, da so bile AC za dve miljardi preplačane? Podatek bi mi zelo koristil! Hvala!
sporočil: 6.972
Težko bo šlo, enostavna fora, ja podvojimo ceno vinjet, nič
lažjega, to nam nudi novi socializem.
sporočil: 1.741
Tudi v poročilu Računskega sodišča nisem zasledil tega podatka. Že
nekaj časa raziskujem od kod teh 2 mlrd o katerih vsi govorijo. Do
sedaj poznam le oceno Soršaka, ki jo je povzel iz Wikipedije v
zvezi s kartelnim dogovarjanjem. Zelo bi vam bil hvaležen, če bi mi
povedali v katerem poročilu Računskega sodišča je bila objavljena
ta številka. Hvala in lep pozdrav!
sporočil: 12.861
[Konasnica]Mogoče je tole:
Tudi v poročilu Računskega sodišča nisem zasledil tega podatka. Že nekaj časa raziskujem od kod teh 2 mlrd o katerih vsi govorijo. Do sedaj poznam le oceno Soršaka, ki jo je povzel iz Wikipedije v zvezi s kartelnim dogovarjanjem. Zelo bi vam bil hvaležen, če bi mi povedali v katerem poročilu Računskega sodišča je bila objavljena ta številka. Hvala in lep pozdrav!
"Ministrstvo za promet ni zagotovilo ustrezne ureditve in organizacije prevzema in evidentiranja izvedenih gradenj javne
cestne infrastrukture in pripadajočih obveznosti za plačilo opravljenih del v svojih poslovnih knjigah, saj s pogodbo ni
celovito in popolno uredilo izvajanja in financiranja programa gradnje avtocest z DARS. V svojih
poslovnih knjigah in računovodskih izkazih na dan 31. 12. 2007 zato ne izkazuje zgrajene javne cestne
infrastrukture v skupni vrednosti 5.018.532 tisoč evrov, premoženje Republike Slovenije pa je izkazano za
2.391.752 tisoč evrov prenizko, v prav taki vrednosti pa tudi obveznost za plačilo opravljenih gradenj
avtocest in drugih cest – točka 2.1.6."
www.rs-rs.si/rsrs/rs...tocest.pdf
stran 84.
sporočil: 890
[miroko]Koliko kreditov je DARS dobil v času prve vlade JJ ?
Volili ste Kučana, LDS in DS, kateri so kradli že od 1994 leta. Zavestno ste torej volili komunistično mafijo, sedaj pa postopoma prihajajo računi za "pravovernost" idiotov.
sporočil: 1.741
Hvala! Tu je govora predvsem o neustreznih evidencah na nivoju
države. Problem je zelo kompleksen in mu državni birokrati niso
dorasli. V času nastajanja državnega premoženja na področju
avtocest so se spremenile 4 valute, bila je hiperinflacija in tudi
normalna inflacija (tudi v razvitem svetu), sprememba davčni
stopnej itd. Vse to vpliva na realno vrednotenje premoženja.
Nikjer pa še nisem zasledil analitičnega dokaza za 2 mlrd preplačila avtocest v okviru DARS-ovega programa. Mednarodni podatek o primerjalni vrednosti gradnje naših avtocest je bil objavljen v World Highways, maj 2010 (povzetek):
"Med osmimi evropskimi državami (Avstrija, Madžarska, Slovaška, Češka, Danska, Hrvaška, Slovenija in Nemčija) je Slovenija med najcenejšimi po vrednosti km zgrajene povprečne avtoceste. Najdražja je Avstrija z 12,87 mio na km zgrajene AC, Slovenija je s 7,29 mio na km na šestem mestu, za nami sta le Hrvaška s 6,682 mio na km in Danska s 5,89 mio na km.
Pri tem avtor opozarja na vpliv zahtevnosti terena na ceno km AC. V članku ugotavljajo, da npr. v gorskem terenu gradi najdražje Nemčija s 25,99 mio na km, sledi Avstrija z 24,97 mio /km s Češko, najcenejši pa sta Slovenija in Hrvaška.
Mostovi na avtocestah so najdražji na Madžarskem, sledijo Danska, Nemčija in Češka. Najcenejši mostovi so na Hrvaškem, sledi Slovenija in Slovaška."
Podobni podatki so bili objavljeni tudi v knjigi »Gradnja slovenskih avtocest v obdobju 1994-2009 Analitični podatki in dejstva o 15 – letni gradnji slovenskega avtocestnega križa«.
Čudi pa me, da pri tako velikih denarjih, država še ni razčistila koliko je dejansko bil naš avtocestni sistem preplačan - če je bil in krivce postavila pred sodišče! Čista lopata je manj kot otroški vrtec proti projektu avtocest!
Nikjer pa še nisem zasledil analitičnega dokaza za 2 mlrd preplačila avtocest v okviru DARS-ovega programa. Mednarodni podatek o primerjalni vrednosti gradnje naših avtocest je bil objavljen v World Highways, maj 2010 (povzetek):
"Med osmimi evropskimi državami (Avstrija, Madžarska, Slovaška, Češka, Danska, Hrvaška, Slovenija in Nemčija) je Slovenija med najcenejšimi po vrednosti km zgrajene povprečne avtoceste. Najdražja je Avstrija z 12,87 mio na km zgrajene AC, Slovenija je s 7,29 mio na km na šestem mestu, za nami sta le Hrvaška s 6,682 mio na km in Danska s 5,89 mio na km.
Pri tem avtor opozarja na vpliv zahtevnosti terena na ceno km AC. V članku ugotavljajo, da npr. v gorskem terenu gradi najdražje Nemčija s 25,99 mio na km, sledi Avstrija z 24,97 mio /km s Češko, najcenejši pa sta Slovenija in Hrvaška.
Mostovi na avtocestah so najdražji na Madžarskem, sledijo Danska, Nemčija in Češka. Najcenejši mostovi so na Hrvaškem, sledi Slovenija in Slovaška."
Podobni podatki so bili objavljeni tudi v knjigi »Gradnja slovenskih avtocest v obdobju 1994-2009 Analitični podatki in dejstva o 15 – letni gradnji slovenskega avtocestnega križa«.
Čudi pa me, da pri tako velikih denarjih, država še ni razčistila koliko je dejansko bil naš avtocestni sistem preplačan - če je bil in krivce postavila pred sodišče! Čista lopata je manj kot otroški vrtec proti projektu avtocest!
sporočil: 839
[FesjtCook]In kdo je zahteval pospešeno gradnjo AC z najemanjem posojil in dal hkrati garancijo države? Ali ni bil to predsednik ene stranke?
Barabe jedne. Nategovanje odplačila v 2040 je kraja komaj rojeni generaciji.
sporočil: 839
[philips]Za državljane bonbončki, za druge pa mastni posli.
Vinjete. Še en predvolilni bonbonček prve Janševe vlade, ki vrta luknjo v državne finance. Pričakovano.
sporočil: 756
"Kako bo Dars reprogramiral posojila?"- "prenos dela dolga iz 2014
na poznejša leta." - zakaj pa ne enostavno po Slovensko- podražiti
cestnine. Verjetno bi se nato vozili le še tisti, ki jim cestnino
plačuje država (pardon, davkoplačevalci. Sicer so to že naredili
pri nadomestilu za uporabo cest za 16-25%. Pa tudi ta ni tako daleč
od "Slovenskega modula", da preneseš dolg na naslednike. Zanima me
pa, koliko se jim je znižala plača?
Strani: 1 2