Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Hitro cesto bomo plačali trikrat toliko kot avtoceste
sporočil: 1.165
medved, bobinac in presečnik so menda vsi sls - razen če so sinoči
izstopili, ko so finance objavile članek...
sporočil: 1.094
Vlačič lovi še zadnji "vlak". Vlada se prehitro razpadla in sedaj
se mu v nervozi razkrivajo vse slabosti, ki jih je naredila na
cestnem in železniškem področju. Poznavalci pravijo, da je oba
sistema uničil, vsako leto izgulja sredstva za investicije, ipd. Če
vztraja bi takšnih rešitvah, se poraja vprašanje ali ne gre za
kakšne sporne interese?
sporočil: 2.998
Polovica cene so tuneli in mostovi. Če odštejemo še 40% podkupnin,
prihajamo v bolj realne vode.
sporočil: 1.620
[ludividposavski]Menda si ti mentalno zaostala oseba.
medved, bobinac in presečnik so menda vsi sls - razen če so sinoči izstopili, ko so finance objavile članek...
sporočil: 3.220
Zadnja sprememba: anon-154710 28.07.2011 09:53
Pa dajmo te ceste Avstricem in Kitajcem delat, če sami nismo
sposobni tega pošteno naredit! Kaj projetiranje in nadzor stane 76
mio €, pa ti niso normalni, ker nadzora praktično ni! Zidar je imel
duple cene, ta cesta bi pa naj bila draja od avtoceste? Potem pa
naredimo avtocesto ne neko škrpucalo od ceste! Slovenija je tako
majhna, da bi lahko vse ceste zgradili pod zemljo!
sporočil: 8
Tolazzi bi denar za razvojno os raje namenil za manjkajoče
avtoceste
"Finančna sredstva bi raje preusmeril v manjkajoče avtocestne odseke, katerih neobstoj nam je v veliko sramoto. Obstoječo prometnico do Velenja pa bi razširil, izboljšal nekatere projektno-tehnične elemente in zagotovil višjo raven prometne varnosti," je v ločenem mnenju poudaril dr. Tomaž Tolazzi.
Zanimivo mnenje Tollazzija, ki pa ne pove, kaj bi s prometnico od Velenja do Koroške, ki je po prometni varnosti bistveno bolj nevarna in na nekaterih odsekih z višjo dnevno prometno obremenitvijo. Mogoče tega ne pove, ker je ni možno razširit skozi Hudo luknjo, kaj ne da. Korošci pa naj crkujejo še naprej.
www.skyscrapercity.c...st82020116
"Finančna sredstva bi raje preusmeril v manjkajoče avtocestne odseke, katerih neobstoj nam je v veliko sramoto. Obstoječo prometnico do Velenja pa bi razširil, izboljšal nekatere projektno-tehnične elemente in zagotovil višjo raven prometne varnosti," je v ločenem mnenju poudaril dr. Tomaž Tolazzi.
Zanimivo mnenje Tollazzija, ki pa ne pove, kaj bi s prometnico od Velenja do Koroške, ki je po prometni varnosti bistveno bolj nevarna in na nekaterih odsekih z višjo dnevno prometno obremenitvijo. Mogoče tega ne pove, ker je ni možno razširit skozi Hudo luknjo, kaj ne da. Korošci pa naj crkujejo še naprej.
www.skyscrapercity.c...st82020116
sporočil: 118
Tovariši, se še spomnite, kako so nam klerofašisti obljubljali
izgradnjo avtocestnega križa za dve milijardi dolarjev?
sporočil: 15
Avtocestna povezava Koroške do avtoceste je nujno potrebna.
Vendar trasa iz Šentruperta je dokaz da prevladuje interes
gospodarskih lobijev, Savinjske in Šaleške doline. Pa naj stane ,
kolikor koli , saj plača država oz. davkoplačevalci.
Sramota pa je, da ta avtoceste že ni narejena.
Vendar trasa iz Šentruperta je dokaz da prevladuje interes
gospodarskih lobijev, Savinjske in Šaleške doline. Pa naj stane ,
kolikor koli , saj plača država oz. davkoplačevalci.
Sramota pa je, da ta avtoceste že ni narejena.
sporočil: 285
Vlačič je itak pokazal svojo popolno nesposobnost (poleg Križaniča
najbolj nesposoben člen vlade), tako da me stvari ne presenečajo
sporočil: 122
Levica ostaja na oblasti, njihovi podaniki pa še naprej načrtujejo
plenjene Slovenije.
sporočil: 3.220
[MF-523296]Bravo, prav si zapisal-a!
Nič ne bomo plačali ! To kradljivo drhal bomo kmalu odstavili, izolirali od vsega in uvedli strog 24 urni nadzor nad njimi. Potem pa z veseljem na obnovo uničene in izropane domovine. Slovenijo jim bomo še v drugo iztrgali iz kremplev, tokrat za vedno.
sporočil: 862
Avstrijci bi takšno cesto zgradili za ceno dveh šentviških
predorov, pa še bi ostalo za kakšno podkupnino.
Naša politika se za koncesijsko gradnjo ne bo odločila, ker pri takšni gradnji ne pade dovolj "materiala" mimo ceste v kakšen vikend...
Če Ljubljančani rabijo Šentviški predor, potem Korošci 10 x bolj rabimo hitro cesto.
Projekcije prometa, vsaj kolikor je meni znano, ne upoštevajo v pravi meri povečanja tranzita preko mejnega prehoda Holmec.
Ko bo zgrajena hitra cesta, se bo precej tranzita, ki gre danes skozi Karavanški tunel preusmerilo na Holmec, ker tu ne bo treba plačati tunela.
Naša politika se za koncesijsko gradnjo ne bo odločila, ker pri takšni gradnji ne pade dovolj "materiala" mimo ceste v kakšen vikend...
Če Ljubljančani rabijo Šentviški predor, potem Korošci 10 x bolj rabimo hitro cesto.
Projekcije prometa, vsaj kolikor je meni znano, ne upoštevajo v pravi meri povečanja tranzita preko mejnega prehoda Holmec.
Ko bo zgrajena hitra cesta, se bo precej tranzita, ki gre danes skozi Karavanški tunel preusmerilo na Holmec, ker tu ne bo treba plačati tunela.
sporočil: 32
Če se bo že začela gradnja, ne glede na to koliko bo stala, bomo mi
vsi tako ali tako že pod zemljo, če bodo delali s tako hitrostjo,
kot delajo na primer na mostu in tunelu Ljubno na gorenjskem. Glede
na to, da gradbeniki nimajo dovolj posla, bi morali ta del
avtoceste zaključiti z golimi rokami, in delati po 25 ur na dan, pa
ni videti kakšne pretirane vneme. Zgleda, da so jih premalo
'podmazali'.
Ajde Slovenija!
Ajde Slovenija!
sporočil: 2.193
[NasTito]Če ne bi bilo naciudbokomunistov bi to tudi naredili.
Tovariši, se še spomnite, kako so nam klerofašisti obljubljali izgradnjo avtocestnega križa za dve milijardi dolarjev?
sporočil: 1.028
kje pa ti med Šmartnim ob Paki in Velenjem ali pa med Velenjem in
Slovenj Gradcem najdeš prodnata tla?
sporočil: 524
Najprej posodobitev Železnice, potem pa to! Avstrijci, Italijani in
Hrvati nas prehitevajo po zahodu, vzhodu in severu! Ukrepajte,
drugače bo prepozno
sporočil: 1.028
super, če nas prehitevajo, vsaj ne bodo naše AC zabasane z ruskimi,
ukrajinskimi, moldavskimi, romunskimi, ..... tovornjaki
sporočil: 281
[darajaka]Odgovor je zelo preprost: trikrat ceneje kot načrtovano hitro cesto gradijo avtoceste v Sloveniji.
Peosim, da napišete naši vladi točno "kje gradijo ceste 3x ceneje?"(osebno vam zelo, zelo, verjamem, da ne bomo zopet kopirali norih ameriških in angleških idej.
sporočil: 706
[bambino]
kje pa ti med Šmartnim ob Paki in Velenjem ali pa med Velenjem in Slovenj Gradcem najdeš prodnata tla?
Celotna dolina ob Savinji in Paki (od Šentruperta), ter od MIslinje (ali Podgorja) do Slovenj Gradca.
sporočil: 1
Resda bo in je večina proti, a vendar je bila povezava med Koroško
in obstoječo avtocesto nujna že pred nekaj leti. Kdorkoli je
drugačnega mnenja, naj se kakšen teden vozi med Koroško in Arjo
vasjo ...
sporočil: 7.095
Samo en nasvet vsem "razvojnikom": Korošci, Belokranjci, pa še kdo
ob trasi tretje razvojne osi, pojdite si ogledati Idrijo, Cerkno,
Žiri,.. ( predvsem poglejte, kaj so delali v vseh teh letih) in
boste ugotovili, da vam tudi "super,mega" avtocesta ne bo pomagala,
če sami ne boste vedeli kaj bi počeli sami s seboj.
sporočil: 1.028
verjamem, da je v dolini savinjski in mislinjski prod, ampak kaj je
med temi odseki? prepričan sem, da cena narašča predvsem med temi
odseki (Gora Oljka, Veliki in Mali Vrh, Graška Gora....)
sporočil: 7
K tem stroškom je treba prišteti še 200 do 300 milijonov za
vzporedno hitro cesto do Arje vasi.
Projektanti, ki predlagajo odsek proti Šentrupertu, ocenjujejo, da le-ta ne bo dovolj razbremenil prometa proti Celju, zato načrtujejo v naslednjih 10 letih še dodatno vzporedno hitro cesto za promet med Velenjem in Celjem
Projektanti, ki predlagajo odsek proti Šentrupertu, ocenjujejo, da le-ta ne bo dovolj razbremenil prometa proti Celju, zato načrtujejo v naslednjih 10 letih še dodatno vzporedno hitro cesto za promet med Velenjem in Celjem
sporočil: 4.758
Vi nič ne veste! Ta cesta bo prinesla nesluten razvoj in regija bo
v naslednjih 20 letih na ta račun ustvarila za 500 miljonov
dodatnega zaslužka....
sporočil: 502
Dr. Lobnik nikakor ni neodvisen strokovnjak, saj je že vstopil v
postopek z izdelanim (nasprotujočim) mnenjem. Odgovarjati bi moral
tisti, ki je take "neodvisne" strokovnjake angažiral. Tudi minister
Židan nima kaj nasprotovati vladi, sicer naj ga Pahor zamenja.
Vlade ne more terorizirati en član s svojimi izključujočimi
stališči.
Pač pa se je treba močno poglobiti v izračun stroškov, tukaj tiči zajec. Nobena trasa ne more biti realno tako draga. Z odprtim razpisom, na katerem lahko nastopajo tudi gradbena podjetja iz EU in celo tretjega sveta, z razlastitvami, kjer so cene zemljišč nerazumne, s preprečevanjem korupcije in nevestnega dela javnih uslužbencev, se da prav gotovo tudi to predračunsko ceno zbiti na 10 milijonov Evrov.
In še o Šentrupertu: po moje je izbira te trase navadna kozlarija, podobno, kot je bila gradnja čez Trojane (namesto iz Blagovice v Motnik. Korošcem je vseeno, ali se v Ljubljano peljejo prek Arje vasi ali Šentruperta, ni pa Velenjčanom vseeno, ali se peljejo v Celje po skoraj dvakrat daljši poti. Tudi medregionalna povezava sever-jug je bistveno slabša v primeru gradnje zvezdastih krakov s središčem v Ljubljani ali njeni bližini. Podobna (vendar ne enaka) je dilema na Notranjskem oz. primorskem, kjer se je treba vprašati predvsem, kaj potrebuje lokalno prebivalstvo in gospodarstvo: Ljubljano, Koper ali Trst. Daljinski promet se lažje prilagodi "daljšnicam" in zaradi desetih kilometrov brez dodatnih stroškov cestnine ne bo nihče na tisočkilometrski poti spravljal z avtoceste in spet nazaj.
Pač pa se je treba močno poglobiti v izračun stroškov, tukaj tiči zajec. Nobena trasa ne more biti realno tako draga. Z odprtim razpisom, na katerem lahko nastopajo tudi gradbena podjetja iz EU in celo tretjega sveta, z razlastitvami, kjer so cene zemljišč nerazumne, s preprečevanjem korupcije in nevestnega dela javnih uslužbencev, se da prav gotovo tudi to predračunsko ceno zbiti na 10 milijonov Evrov.
In še o Šentrupertu: po moje je izbira te trase navadna kozlarija, podobno, kot je bila gradnja čez Trojane (namesto iz Blagovice v Motnik. Korošcem je vseeno, ali se v Ljubljano peljejo prek Arje vasi ali Šentruperta, ni pa Velenjčanom vseeno, ali se peljejo v Celje po skoraj dvakrat daljši poti. Tudi medregionalna povezava sever-jug je bistveno slabša v primeru gradnje zvezdastih krakov s središčem v Ljubljani ali njeni bližini. Podobna (vendar ne enaka) je dilema na Notranjskem oz. primorskem, kjer se je treba vprašati predvsem, kaj potrebuje lokalno prebivalstvo in gospodarstvo: Ljubljano, Koper ali Trst. Daljinski promet se lažje prilagodi "daljšnicam" in zaradi desetih kilometrov brez dodatnih stroškov cestnine ne bo nihče na tisočkilometrski poti spravljal z avtoceste in spet nazaj.