Strani: 1 2 3 4 5 6 7 8

13121 sporočil: 933
[#1262486] 22.06.11 16:01
Odgovori   +    1
Ali je to prispevek jankoviča k večji mobilnosti slovencev , ker se baje slovenci stežka vozimo v drugo občino na delo.sedaj se bom lažje, ko bom dal za parkirnino težke evrote od minimalca
anon-190292 sporočil: 2.667
[#1262558] 22.06.11 17:09 · odgovor na: anon-17378 (#1261043)
Odgovori   +    2
[komunike]
> [vuksan]

DDV se na javnih parkiriščih obračunava že dolgo ...

in MOL se že dolgo in v vseh primerih izogiba plačevanju DDV , parkiranje s plačevanjem občinske takse za parkiranje je bilo že več kot očitno .
anon-190292 sporočil: 2.667
[#1262568] 22.06.11 17:27 · odgovor na: bigl (#1261597)
Odgovori   +    2
[bigl]
Imam občutek, da bi rad samostojno Ljubjanijo:-). Slovenci smo izgubili Trst, Gorico, Celovec in sedaj se nam nekam čudno oddaljuje tudi Lj. Lep dan.
in v tem primeru je lahko ljubljanski solatar tudi predsednik česarkoli; seveda v samostojni Ljubljaniji
anon-190292 sporočil: 2.667
[#1262579] 22.06.11 17:39 · odgovor na: (#1261683)
Odgovori   +    4
[gsavli]
> [bc123a]


Meni so bolj hecni zaplankani odzivi forumašev v stilu "je že prav, da malo jebemo prišleke v Lj". Saj veš, po teorji, da si ljudje že izvolijo pravega, velja tudi, da se mentaliteta prebivalcev neobhodno mora poznati v izgledu in ponudbi mesta.
še večji hec pa je , da prišleki, ki so pred štiridesetimi leti pričeli priseljevati v Ljubljano v solidarnostna stanovanja menijo, da so zaradi naslova postali meščani; kot npr. župan , ki po načinu življenja in miselnosti nikoli ne bo meščan
1357 sporočil: 7.095
[#1262606] 22.06.11 18:23 · odgovor na: foore (#1261488)
Odgovori   +    0
Butelj: Projekt Stožice - javno zasebno partnerstvo
- očina Ljubljana da zemljišče
- privatni investitor zgradi stadion, dvorano in dobi koncesijo za poslovno trgovski center v sklopu športnega objekta
- lanskega decembra občina Ljubljana in privatni investitor skleneta medsebojno poravnavo obveznosti, športni del Stožic preide v last mestne občine Ljubljana ( občina doplača dodatna dela na športnem delu projekta: 15 miljonov evrov)
- privatni investitor gradi naprej trgovski center, zapleta se pri financah- stvar privatnega investitorja ne javnih financ.
purinoli sporočil: 8.690
[#1262614] 22.06.11 18:36 · odgovor na: Gustl (#1261812)
Odgovori   +    6
[Gustl]
Ajde, dihaj. Nisi imigrant, ampak si dnevni migrant, kar tudi piše.
Gustl, kako se pa potem reče meni, ki v nekaj sekundah migriram med svojimi 3 Labi? Secundomigraciolaborensis, al ka? Kaj je to zaena pražival "dnevni migrant" ? Če ruknem to v Astronomijo, bi pomislil na freaka, ki leti okoli Zemlje z okoli 1.600 km/h, da mu Sonce dela dan 24/24 h.
foore sporočil: 12.753
[#1262615] 22.06.11 18:38 · odgovor na: 1357 (#1262606)
Odgovori   +    4
[1357]
Butelj: Projekt Stožice - javno zasebno partnerstvo
- očina Ljubljana da zemljišče
- privatni investitor zgradi stadion, dvorano in dobi koncesijo za poslovno trgovski center v sklopu športnega objekta
- lanskega decembra občina Ljubljana in privatni investitor skleneta medsebojno poravnavo obveznosti, športni del Stožic preide v last mestne občine Ljubljana ( občina doplača dodatna dela na športnem delu projekta: 15 miljonov evrov)
- privatni investitor gradi naprej trgovski center, zapleta se pri financah- stvar privatnega investitorja ne javnih financ.
To je tvoja razlaga, ki ne pije vode.......kot, da banka in ministrstvo ni dala nobenega denarja...ali misliš, da je ta denar dal MOL...........
Vinci sporočil: 5.933
[#1262622] 22.06.11 18:45 · odgovor na: purinoli (#1262614)
Odgovori   +    1
Vau, tri laboratorije imaš?! A sem lahko tvoj prijatelj?
anon-128638 sporočil: 226
[#1262629] 22.06.11 18:59
Odgovori   +    2
Če LJ ne bi bila glavno mesto z mnogimi inštitucijami in delovnimi mesti, ki ne morejo biti le privilegij Ljubljančanov, me prav nič ne bi brigalo, kakšne parkirnine si Ljubljančani nabivate. V tem primeru pa gre za diskriminacijo nerezidentov. Šejm on ju Ljubljančani z vašim kavbojem na čelu.
anon-221565 sporočil: 303
[#1262702] 22.06.11 21:22
Odgovori   +    0
O čem vi to nakladate,jaz lahko grem na delovno mesto v pižami.Pa ne zajebavat.
anon-195846 sporočil: 3.006
[#1262711] 22.06.11 21:34 · odgovor na: 1357 (#1262606)
Odgovori   +    2
[1357]
Butelj: Projekt Stožice - javno zasebno partnerstvo
- očina Ljubljana da zemljišče
- privatni investitor zgradi stadion, dvorano in dobi koncesijo za poslovno trgovski center v sklopu športnega objekta
- lanskega decembra občina Ljubljana in privatni investitor skleneta medsebojno poravnavo obveznosti, športni del Stožic preide v last mestne občine Ljubljana ( občina doplača dodatna dela na športnem delu projekta: 15 miljonov evrov)
- privatni investitor gradi naprej trgovski center, zapleta se pri financah- stvar privatnega investitorja ne javnih financ.
Aha, in zakaj je/bo potem občina skeširala 40 milijonov? (državnega vložka sploh ne bomo omenjali, da se ne zapletemo v predolge razprave).
0926MLina sporočil: 136
[#1262755] 22.06.11 22:55
Odgovori   +    2
"Parking drive"?
A ni sistem "Park and ride" /parkiraj in se pelji/ z mestnim prometom namreč?
Gustl sporočil: 13.641
[#1262843] 23.06.11 06:53 · odgovor na: purinoli (#1262614)
Odgovori   +    2
[purinoli]
> [Gustl]
> Ajde, dihaj. Nisi imigrant, ampak si dnevni migrant, kar tudi piše.

Gustl, kako se pa potem reče meni, ki v nekaj sekundah migriram med svojimi 3 Labi? Secundomigraciolaborensis, al ka? Kaj je to zaena pražival "dnevni migrant" ? Če ruknem to v Astronomijo, bi pomislil na freaka, ki leti okoli Zemlje z okoli 1.600 km/h, da mu Sonce dela dan 24/24 h.
Lahko kompliciramo, lahko pa sprejmemo, da besedna zveza "dnevni migrant" pomeni:

Dnevne migracije nastanejo med delovnim mestom in stanovanjem. Do teh migracij pride zaradi prostorne koncentracije delovnih mest in razpršenosti stanovanj delavcev. Statistično gledano po navadi spadajo med dnevne migracije le tiste, pri katerih človek ob prihodu na delo zapusti svojo občino v kateri stanuje.
anon-236459 sporočil: 1.391
[#1262895] 23.06.11 08:06
Odgovori   +    5
Jankoviča v tej stvari podpiram. Javni prevoz, kolesa in svoje noge uporabljajte pa vam ne bo treba ničesar palčevati, pa ne samo Ljubljančanom. S tem plehom bi se razvajenci potrošniški najaraje vozili iz postelje do trgovske blagajne novodobnih svetišč zla. Filistri. Če se prepuščate ugodju, se prepustite tudi plačilu in drugim ukazom. Ugodje in luksus ni zastojn, hvala bogu!
anon-25229 sporočil: 684
[#1262966] 23.06.11 08:57 · odgovor na: (#1261883)
Odgovori   +    3
Stric, kakšna je razlika med 95.000 prebivalci in 300.000 prebivalci + 100.000 dnevnih migrantov? Nobene, seveda po tvoje! In ja, tud teb je treba it okrog po svetu, saj letalske karte niso tako drage, a ne stric?
anon-1445 sporočil: 3.218
[#1262968] 23.06.11 08:58
Odgovori   +    0
Pravilno. To, da se pozimi iz centra mesta odpelje sneg, naj zaračunajo uporabnikom. Jankovič pač rabi precej denarja. Malo tudi za Stožice ?
anon-198017 sporočil: 345
[#1263037] 23.06.11 09:37 · odgovor na: anon-11907 (#1261893)
Odgovori   +    2
[Rac]
> [sajtrga]
> v parkirni hiši Jankovičevega prjatla lahko parkiraš za 150 EUR na mesec

Ja super! Glede na to, da v bližini te parkirne hiše plačujem za najem stanovanja 200€/mesec, pa ima kopalnico, vodo, elektriko, ...
očitno pa to stanovanje nima parkirnega prostora in je zato tako najemnina tako poceni
anon-44718 sporočil: 2.730
[#1263093] 23.06.11 10:08 · odgovor na: anon-175245 (#1260627)
Odgovori   +    1
[ANONIMNI12]
sj ze obratuje na Stozicah in je veliko vecji od unega na dolgem mostu
Stožice so poseben problem, ker so načrtovali kapacitete parkirišča glede na stadion zadovoljivo, niso pa predvideli kakšne razširitve, ali dodatnega pasu za povečan promet na obvoznici in drugih okoliških cestah.

Zdaj ob vsakem malo večjem dogodku nastane infarkt. Ljudje ki čakajo na zeleni semafor na krožišču Tomačevo naredijo kolone v vse smeri ne samo na dovozih, temveč že zelo hitro tudi na obvoznici. Potem kolone stojijo kmalu do Jarš v eno smer, do Črnuč z druge strani in do Dunajske ali v slabšem primeru do Industrijske cone Šiška iz zahodne smeri.

Če bi ljudje pričeli uporabljati to parkirišče za vsakodnevne migracije bi bil potem infarkt vsako jutro.
anon-227911 sporočil: 717
[#1263102] 23.06.11 10:14
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-227911 23.06.2011 10:16
Šerife Zoki ovce striže & tudi molze!
anon-44718 sporočil: 2.730
[#1263110] 23.06.11 10:18 · odgovor na: (#1261883)
Odgovori   +    0
[gsavli]
Pa še to: pa kje mi skoz privlečete Milano, Muenchen, Dunaj, pa London, Amsterdam in Pariz, ko primerjate Ljubljano še s kakim mestom? Pejte mal naokol po svetu, madona, sej letalske karte niso tko drage, pohajat po svetu pa je zmeraj dobro doživetje.
Jaz s temi mesti vedno primerjam le celotno Slovenijo...
anon-44718 sporočil: 2.730
[#1263117] 23.06.11 10:21 · odgovor na: anon-244484 (#1261923)
Odgovori   +    0
[JernejKopitar]
Zoran J.:".....to pa pomeni, da jih počasi porivamo....."

.....Brez besed....
Ti si lepo izluščil bistvo Jankovićevega županovanja. Lepo počasi nas poriva. Na suho!
anon-167067 sporočil: 3.637
[#1263138] 23.06.11 10:31 · odgovor na: (#1261645)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-167067 23.06.2011 10:35
[gsavli]
> [bigl]
> Imam občutek, da bi rad samostojno Ljubjanijo:-). Slovenci smo izgubili Trst, Gorico, Celovec in sedaj se nam nekam čudno oddaljuje tudi Lj. Lep dan.

Ja, tudi jaz imam podoben občutek. Ko greš po svetu z avtom, prideš v mesta, pa ne govorim o glavnih ali turistično zelo znanih mestih, ampak o "anonimnih", recimo o kakem Alkmarju, Rouenu, Gentu, San Sebastianu, Pamploni, Beziersu, karkoli skoraj, ki imajo urejen režim parkiranja in mestni promet, so res luštna in delajo vse, da bi prišlo čimveč ljudi k njim (sam bog ve, zakaj se trudijo privabit ljudi, Ljubljančani ste na vašo srečo pametnejši).

Ljubljana pa zaplankana provincialna, samovšečna in samozadostna. Ima majhen, lušten, stari mestni del, ampak, res zelo majhen, da si ne bi kdo delal utvar, Delft in Alkmar na Nizozemskem imata impozantnejša mestna jedra. Da mi ne bi delali prosim primerjav z Ljubljane z Londonom, Dunajem, Amsterdamom, kot vedno znova vidim tule. Že Prule in Trnovo, ki ju domačini cenijo kot sprehajlišče, sta brezvezna, če ju primerjaš s podobnimi soseskami v kakih manjših evropskih mestih, da bi kdo šel pohajat po Šiški, Dravljah, Mostah, pa nisem še slišal.

To je nesmisel. Kakršakoli je LJ, je odsev cele SLO, in za več stopenj bolj civilizirana od preostanka SLO po merilu provincialnosti in zaplankanosti.

Vse ostalo kar pišeš tudi v drugem postu, najbrž obžalujejo vsi, da nismo bolj podobni najbolj imetnitnim majhnim evropskim mestom. Žal gre tudi za splošno civiliziranost prebivalstva, mentaliteto...Svoje mesto poleg tega enostavno moraš imeti vsaj malo brezpogojno rad, ne pa iskati dlako v jajcu:-)
anon-167067 sporočil: 3.637
[#1263155] 23.06.11 10:39 · odgovor na: (#1263141)
Odgovori   +    0
[gsavli]
> [gsavli]
> > [bara1]
> > Stric, kakšna je razlika med 95.000 prebivalci in 300.000 prebivalci + 100.000 dnevnih migrantov? Nobene, seveda po tvoje! In ja, tud teb je treba it okrog po svetu, saj letalske karte niso tako drage, a ne stric?
>
> A, zdaj mi je potegnilo o čem pišeš! Upičil si se v konkretna našteta mesta s po 100k prebivalci - je bilo to, a ne?
>
> No, seveda ni primerjave, ker je recimo Alkmar precej manj zahojen, z večjim mestnim jedrom kot ga ima Lj (prav tako Delft) in ob 3x manjšem prebivalstvu in verjetno manj dnevnih migrantih tudi z več urejenih parkirnih površin (v absolutnih številkah), kot jih ima Lj.
>
> V strogem centru ni prometa, tako kot v marsikaterem drugem evropskem mestu ne, tako kot ga tudi v Lj ni. Ob peš conah je obilo parkirišč, česar v Lj ni (to bi pomenilo velika parkirišča na Prulah, na Miklošičevi, na Poljanski - tam sta pa ene dve parkirni hiši, od tega ena nova in nekaj plave cone). Sicer pa še nisem bil v evropskem mestu, kejr bi imel občutek, da župan aktivno izganja promet iz MESTA, kot je to v Lj. Iz središč ja, to je tudi že v Lj, ampak iz mesta - iz Kodeljevega, Most, Šiške, Prul, Viča? Ne me jebat, no.
>
>

Še to: ko sem skočil v eno knjigarnico v Bruggeu (da bi kupil enih 250kom starih National Geographicov, ki so mi zasedli celo zadnjo klop v avtu, hehe), sem parkiral zaradi sile razmer (težak tovor, pa to) kar tam, v centru Bruggea. Plava cona, parkiranje je strogo omejeno na se ne spomnim več kolk časa, več kot 2h ziher ni blo. Seveda, kdor je bil kdaj v Bruggeu, si predstavlja, da drugače ne more biti. Ampak pravi shocker je pa to, da je bila cena parkiranja nekje v rangu parkiranja tam ob našem UKCju - ne spomnim se, ali je bil 1 EUR/h ali celo 1.5. Še enkrat - pišem o centru Bruggea, da ne bo pomote. Cene niso nikjer v evropi navite, kot v Lj, kjer so lahko, ker je par parkirnih hiš, ki so v lasti prjatlov, z mestnimi parkirišči se tudi ni za hvalit, ker stanovalci, ki nimajo svojih lastnih parkirišč pod bloki in pod ulicami, nimajo kje drugje parkirat.

Bottom line: Lj je vukojebina, kar se tiče prometnega režima, s katastrofalnim javnim prometom, brez parkirišč in edino večje (100k+) meni znano mesto, kjer se župani (ni samo Janković tule) aktivno, s pomanjkanjem parkirnih površin in dajanjem koncesnin za gradnjo novih samo izbranim prjatlom, trudijo izgnati promet ne le iz središča, ampak kar iz mesta.
To imaš najbrž prav. Ampak: si predstavljaš, da bi se parkirne hiše v LJ gradile z javnim denarjem? Bi desnica dovolila, da gre ta to denar države? Ali LJ ostane dovolj denarja, ko se nahrani iz davkov njenih prebivalcev ostalih 200 občin (t.i. primerna poraba)? Privatnik pač rabi profit, težko pa rečem, ali bi se dalo Anderliča pogodbeno omejiti pri ceni parkirnine (morda ja?)

Tudi za sanacijo javnega prometa je potreben čas in denar. Za kakšen tramvaj ali podzemno je mogoče le, če bi to bil državni projekt, avtobusi pa na obstoječih ulica po moje nikoli ne bodo pra hitri, razen če se avtomobile iz LJ dobesedno eliminira...
anon-167067 sporočil: 3.637
[#1263160] 23.06.11 10:41 · odgovor na: (#1263152)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-167067 23.06.2011 10:42
[gsavli]
> [vuksan]
>
> ..

Živim v Novi Gorici, kjer imamo ogromno dnevnih in svakojakih migranotv, ki zasedajo parkirišča, nisem pa slišal še kakih goričanov, da bi se zaradi tega kaj pritoževali ali jih celo poskusili izgnati iz mesta, ker se za razliko od Lj zavedamo, da pomenijo denar.


V LJ se, recimo v Trnovem, parkira tudi na privat zemljiščih ob blokih. Tega ljudje nikjer ne bi mirno gledali.
anon-167067 sporočil: 3.637
[#1263182] 23.06.11 10:46 · odgovor na: anon-191443 (#1262454)
Odgovori   +    2
[FIN-470223]
Dve stvari bi rad razjasnil:
1. parkirnina je davek na okoliške in daljne občane (predvsem iz drugih občin) in je v bistvu davek. Ti okoličani oz. njihove občine že plačujejo davek za ljubljansko kulturo, infrstrukturo itd., zato predlagam, da te davke (prispevke) ukinejo in jih ne plačujejo več. Saj je tudi Jankovič samosvoje nabil parkirnine.
2. Občina bi moral delovati v dobro vseh občanov in ne za podjetniški profit. Interes vseh občanov pa ni to, da morajo plačevati vsak postanek v mestu ali pa zamujati ure da z javnim prevozom prikolovratijo do dela, kulture in uradov.
Očitno ti geografski tokovi javnega denarja v SLO niso jasni. Kar precej solidarnosti je med občinami in do bolj revnih občin (v praksi: vzhodna Slovenija).
anon-167067 sporočil: 3.637
[#1263186] 23.06.11 10:47 · odgovor na: (#1263176)
Odgovori   +    0
Ne moreš. Ampak a to pomeni, da lahko nekomu parkiraš pred vrata? Funkcionalno zemljišče bloka je privat zemljišče.
anon-167067 sporočil: 3.637
[#1263192] 23.06.11 10:49 · odgovor na: (#1263170)
Odgovori   +    1
[gsavli]
> [vuksan]
> Privatnik pač rabi profit, težko pa rečem, ali bi se dalo Anderliča pogodbeno omejiti pri ceni parkirnine (morda ja?)
>

Konkurenca zbija ceno. Če pa daš možnost gradnje le ene parkirne hiše le svojemu prjatlu recimo v okolici KC, kjer je znano, da primanjkuje parkirnih mest, pa lahko pričakuješ kaj po tvoje?
Ti očitno veš več kot jaz o ozadju teh razpisov? Ne vem, če je bilo premalo konkurence, vem pa, da bi cenovno politiko moral omejiti že v pogojih razpisa. Če ne, je vseeno kdo se prijavi, kdor zmaga postane na tistem področju monopolist

Ampak kurc, po moje ugodno parkiranje vseeno ni javna dobrina.
anon-167067 sporočil: 3.637
[#1263196] 23.06.11 10:50 · odgovor na: (#1263194)
Odgovori   +    0
[gsavli]
> [vuksan]
>
>
> ..., razen če se avtomobile iz LJ dobesedno eliminira...

No, evo, o tem pišem. Lj je edino meni zanno večje evropsko mesto, kjer padajo ideje o eliminaciji prometa iz celega mesta. :)

Mogoče pa je za poskusit, a ne? Mi smo glede čudnih reči radi vedno prvi. Prvi bi poslali ljudi v zapor za 3 - 5 let za par k EUR piratske robe na compu in prvi bi izgnali promet iz celotnega glavnega mesta. :))
kaj pol narediti? Spremeniti parke v cenovno ugodna parkirišča, stran mamice z vozički, itd...
anon-167067 sporočil: 3.637
[#1263233] 23.06.11 11:05 · odgovor na: (#1263222)
Odgovori   +    1
[gsavli]
> [vuksan]
>
>

Lej, saj jaz ne pišem, da se zdaj ljubljančani pa ne smete odločiti za to, da prepoveste celoten promet vsem migrantom v Lj. Jaz samo pravim, da je LJ ksenofobna do amena in da ste s takimi idejami malo prfuknjeni. Zadnjič si pisal, da dnevni migranti, ki hodimo le delat, tako ali tako ne pustimo nič keša v Lj in da kupimo robo pol itak v lokalnem Lidlu. Evo, to ti je prava mentaliteta, nalašč ti ne bom nič povedal, če pustim kaj mojega denarja v Lj. :)
jaz sem Ljubljančan sicer bil, in kot vidiš se to še počutim, trenutno pa se prevažam v LJ iz Kamnika, tako da se ubadam s podobnimi problemi....

Mislim le, da glavna prioriteta mesta ni, da se poskrbi za dnevne migrante. Ne more biti, dokler so taki vrtci, take telovadnice, take ceste...

To dejansko ni ksenofobija, sej imajo vsi Ljubljančani sorodnike nekje drugje....
philips sporočil: 6.715
[#1263365] 23.06.11 12:14 · odgovor na: (#1263356)
Odgovori   +    0
[gsavli]
Še ena misel.

Sem se poskušal spomnit, katero mesto je, recimo zaradi naravnih danosti oz. nedanosti zajebano za parkirat in za mestni promet, pa da je vse skupaj še bolj zajebano kot v Lj.

In, nekaj cajta se nisem mogel nič spomnit, no potem pa bumf, evo, mesto v katerem sem bl z avtom doslej sicer le enkrat, drugače pa ene desetkrat in ga kar dobro poznam. Benetke!

Benetke torej. Celoten cestni promet izgnan iz mesta, tako kot bo to po idejah Jankovića kmalu tudi v Lj. Brezvezen in počasen mestni prevoz (in tudi krepko dražji kot v Lj), parkiranje urejeno le na obronku mesta.

Ampak, ampak. Stane pa za cel dan toliko, kot me stane parkiranje v garažni hiši jankovićevega prjatla ob UKC (primerljivo daleč od centra mesta, če greš peš) za čas enega šihta - to je 20 EUR.

Je pa to, poleg Lj, najbolj zajebano mesto glede režima prevoza poleg Lj, kar se jih zdaj spomnim.
Če te zanima večje stanovanje 2 minuti od UKC je eno na prodaj. Drugače pa pač plačuj parkirnino in se vozi. Ali pa najdi delodajalca, ki ti da še parkirno mesto.

Strani: 1 2 3 4 5 6 7 8