Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Janković nad dnevne migrante z novimi parkirninami
sporočil: 933
Ali je to prispevek jankoviča k večji mobilnosti slovencev , ker se
baje slovenci stežka vozimo v drugo občino na delo.sedaj se bom
lažje, ko bom dal za parkirnino težke evrote od minimalca
sporočil: 2.667
[komunike]
> [vuksan]
DDV se na javnih parkiriščih obračunava že dolgo ...
in MOL se že dolgo in v vseh primerih izogiba plačevanju DDV , parkiranje s plačevanjem občinske takse za parkiranje je bilo že več kot očitno .
sporočil: 2.667
[bigl]in v tem primeru je lahko ljubljanski solatar tudi predsednik česarkoli; seveda v samostojni Ljubljaniji
Imam občutek, da bi rad samostojno Ljubjanijo:-). Slovenci smo izgubili Trst, Gorico, Celovec in sedaj se nam nekam čudno oddaljuje tudi Lj. Lep dan.
sporočil: 2.667
[gsavli]še večji hec pa je , da prišleki, ki so pred štiridesetimi leti pričeli priseljevati v Ljubljano v solidarnostna stanovanja menijo, da so zaradi naslova postali meščani; kot npr. župan , ki po načinu življenja in miselnosti nikoli ne bo meščan
> [bc123a]
Meni so bolj hecni zaplankani odzivi forumašev v stilu "je že prav, da malo jebemo prišleke v Lj". Saj veš, po teorji, da si ljudje že izvolijo pravega, velja tudi, da se mentaliteta prebivalcev neobhodno mora poznati v izgledu in ponudbi mesta.
sporočil: 7.095
Butelj: Projekt Stožice - javno zasebno partnerstvo
- očina Ljubljana da zemljišče
- privatni investitor zgradi stadion, dvorano in dobi koncesijo za poslovno trgovski center v sklopu športnega objekta
- lanskega decembra občina Ljubljana in privatni investitor skleneta medsebojno poravnavo obveznosti, športni del Stožic preide v last mestne občine Ljubljana ( občina doplača dodatna dela na športnem delu projekta: 15 miljonov evrov)
- privatni investitor gradi naprej trgovski center, zapleta se pri financah- stvar privatnega investitorja ne javnih financ.
- očina Ljubljana da zemljišče
- privatni investitor zgradi stadion, dvorano in dobi koncesijo za poslovno trgovski center v sklopu športnega objekta
- lanskega decembra občina Ljubljana in privatni investitor skleneta medsebojno poravnavo obveznosti, športni del Stožic preide v last mestne občine Ljubljana ( občina doplača dodatna dela na športnem delu projekta: 15 miljonov evrov)
- privatni investitor gradi naprej trgovski center, zapleta se pri financah- stvar privatnega investitorja ne javnih financ.
sporočil: 8.690
[Gustl]Gustl, kako se pa potem reče meni, ki v nekaj sekundah migriram med svojimi 3 Labi? Secundomigraciolaborensis, al ka? Kaj je to zaena pražival "dnevni migrant" ? Če ruknem to v Astronomijo, bi pomislil na freaka, ki leti okoli Zemlje z okoli 1.600 km/h, da mu Sonce dela dan 24/24 h.
Ajde, dihaj. Nisi imigrant, ampak si dnevni migrant, kar tudi piše.
sporočil: 12.753
[1357]To je tvoja razlaga, ki ne pije vode.......kot, da banka in ministrstvo ni dala nobenega denarja...ali misliš, da je ta denar dal MOL...........
Butelj: Projekt Stožice - javno zasebno partnerstvo
- očina Ljubljana da zemljišče
- privatni investitor zgradi stadion, dvorano in dobi koncesijo za poslovno trgovski center v sklopu športnega objekta
- lanskega decembra občina Ljubljana in privatni investitor skleneta medsebojno poravnavo obveznosti, športni del Stožic preide v last mestne občine Ljubljana ( občina doplača dodatna dela na športnem delu projekta: 15 miljonov evrov)
- privatni investitor gradi naprej trgovski center, zapleta se pri financah- stvar privatnega investitorja ne javnih financ.
sporočil: 226
Če LJ ne bi bila glavno mesto z mnogimi inštitucijami in delovnimi
mesti, ki ne morejo biti le privilegij Ljubljančanov, me prav nič
ne bi brigalo, kakšne parkirnine si Ljubljančani nabivate. V tem
primeru pa gre za diskriminacijo nerezidentov. Šejm on ju
Ljubljančani z vašim kavbojem na čelu.
sporočil: 3.006
[1357]Aha, in zakaj je/bo potem občina skeširala 40 milijonov? (državnega vložka sploh ne bomo omenjali, da se ne zapletemo v predolge razprave).
Butelj: Projekt Stožice - javno zasebno partnerstvo
- očina Ljubljana da zemljišče
- privatni investitor zgradi stadion, dvorano in dobi koncesijo za poslovno trgovski center v sklopu športnega objekta
- lanskega decembra občina Ljubljana in privatni investitor skleneta medsebojno poravnavo obveznosti, športni del Stožic preide v last mestne občine Ljubljana ( občina doplača dodatna dela na športnem delu projekta: 15 miljonov evrov)
- privatni investitor gradi naprej trgovski center, zapleta se pri financah- stvar privatnega investitorja ne javnih financ.
sporočil: 136
"Parking drive"?
A ni sistem "Park and ride" /parkiraj in se pelji/ z mestnim prometom namreč?
A ni sistem "Park and ride" /parkiraj in se pelji/ z mestnim prometom namreč?
sporočil: 13.641
[purinoli]Lahko kompliciramo, lahko pa sprejmemo, da besedna zveza "dnevni migrant" pomeni:
> [Gustl]
> Ajde, dihaj. Nisi imigrant, ampak si dnevni migrant, kar tudi piše.
Gustl, kako se pa potem reče meni, ki v nekaj sekundah migriram med svojimi 3 Labi? Secundomigraciolaborensis, al ka? Kaj je to zaena pražival "dnevni migrant" ? Če ruknem to v Astronomijo, bi pomislil na freaka, ki leti okoli Zemlje z okoli 1.600 km/h, da mu Sonce dela dan 24/24 h.
Dnevne migracije nastanejo med delovnim mestom in stanovanjem. Do teh migracij pride zaradi prostorne koncentracije delovnih mest in razpršenosti stanovanj delavcev. Statistično gledano po navadi spadajo med dnevne migracije le tiste, pri katerih človek ob prihodu na delo zapusti svojo občino v kateri stanuje.
sporočil: 1.391
Jankoviča v tej stvari podpiram. Javni prevoz, kolesa in svoje noge
uporabljajte pa vam ne bo treba ničesar palčevati, pa ne samo
Ljubljančanom. S tem plehom bi se razvajenci potrošniški najaraje
vozili iz postelje do trgovske blagajne novodobnih svetišč zla.
Filistri. Če se prepuščate ugodju, se prepustite tudi plačilu in
drugim ukazom. Ugodje in luksus ni zastojn, hvala bogu!
sporočil: 684
Stric, kakšna je razlika med 95.000 prebivalci in 300.000
prebivalci + 100.000 dnevnih migrantov? Nobene, seveda po tvoje! In
ja, tud teb je treba it okrog po svetu, saj letalske karte niso
tako drage, a ne stric?
sporočil: 3.218
Pravilno. To, da se pozimi iz centra mesta odpelje sneg, naj
zaračunajo uporabnikom. Jankovič pač rabi precej denarja. Malo tudi
za Stožice ?
sporočil: 345
[Rac]očitno pa to stanovanje nima parkirnega prostora in je zato tako najemnina tako poceni
> [sajtrga]
> v parkirni hiši Jankovičevega prjatla lahko parkiraš za 150 EUR na mesec
Ja super! Glede na to, da v bližini te parkirne hiše plačujem za najem stanovanja 200€/mesec, pa ima kopalnico, vodo, elektriko, ...
sporočil: 2.730
[ANONIMNI12]Stožice so poseben problem, ker so načrtovali kapacitete parkirišča glede na stadion zadovoljivo, niso pa predvideli kakšne razširitve, ali dodatnega pasu za povečan promet na obvoznici in drugih okoliških cestah.
sj ze obratuje na Stozicah in je veliko vecji od unega na dolgem mostu
Zdaj ob vsakem malo večjem dogodku nastane infarkt. Ljudje ki čakajo na zeleni semafor na krožišču Tomačevo naredijo kolone v vse smeri ne samo na dovozih, temveč že zelo hitro tudi na obvoznici. Potem kolone stojijo kmalu do Jarš v eno smer, do Črnuč z druge strani in do Dunajske ali v slabšem primeru do Industrijske cone Šiška iz zahodne smeri.
Če bi ljudje pričeli uporabljati to parkirišče za vsakodnevne migracije bi bil potem infarkt vsako jutro.
sporočil: 2.730
[gsavli]Jaz s temi mesti vedno primerjam le celotno Slovenijo...
Pa še to: pa kje mi skoz privlečete Milano, Muenchen, Dunaj, pa London, Amsterdam in Pariz, ko primerjate Ljubljano še s kakim mestom? Pejte mal naokol po svetu, madona, sej letalske karte niso tko drage, pohajat po svetu pa je zmeraj dobro doživetje.
sporočil: 2.730
[JernejKopitar]Ti si lepo izluščil bistvo Jankovićevega županovanja. Lepo počasi nas poriva. Na suho!
Zoran J.:".....to pa pomeni, da jih počasi porivamo....."
.....Brez besed....
sporočil: 3.637
Zadnja sprememba: anon-167067 23.06.2011 10:35
[gsavli]To je nesmisel. Kakršakoli je LJ, je odsev cele SLO, in za več stopenj bolj civilizirana od preostanka SLO po merilu provincialnosti in zaplankanosti.
> [bigl]
> Imam občutek, da bi rad samostojno Ljubjanijo:-). Slovenci smo izgubili Trst, Gorico, Celovec in sedaj se nam nekam čudno oddaljuje tudi Lj. Lep dan.
Ja, tudi jaz imam podoben občutek. Ko greš po svetu z avtom, prideš v mesta, pa ne govorim o glavnih ali turistično zelo znanih mestih, ampak o "anonimnih", recimo o kakem Alkmarju, Rouenu, Gentu, San Sebastianu, Pamploni, Beziersu, karkoli skoraj, ki imajo urejen režim parkiranja in mestni promet, so res luštna in delajo vse, da bi prišlo čimveč ljudi k njim (sam bog ve, zakaj se trudijo privabit ljudi, Ljubljančani ste na vašo srečo pametnejši).
Ljubljana pa zaplankana provincialna, samovšečna in samozadostna. Ima majhen, lušten, stari mestni del, ampak, res zelo majhen, da si ne bi kdo delal utvar, Delft in Alkmar na Nizozemskem imata impozantnejša mestna jedra. Da mi ne bi delali prosim primerjav z Ljubljane z Londonom, Dunajem, Amsterdamom, kot vedno znova vidim tule. Že Prule in Trnovo, ki ju domačini cenijo kot sprehajlišče, sta brezvezna, če ju primerjaš s podobnimi soseskami v kakih manjših evropskih mestih, da bi kdo šel pohajat po Šiški, Dravljah, Mostah, pa nisem še slišal.
Vse ostalo kar pišeš tudi v drugem postu, najbrž obžalujejo vsi, da nismo bolj podobni najbolj imetnitnim majhnim evropskim mestom. Žal gre tudi za splošno civiliziranost prebivalstva, mentaliteto...Svoje mesto poleg tega enostavno moraš imeti vsaj malo brezpogojno rad, ne pa iskati dlako v jajcu:-)
sporočil: 3.637
[gsavli]To imaš najbrž prav. Ampak: si predstavljaš, da bi se parkirne hiše v LJ gradile z javnim denarjem? Bi desnica dovolila, da gre ta to denar države? Ali LJ ostane dovolj denarja, ko se nahrani iz davkov njenih prebivalcev ostalih 200 občin (t.i. primerna poraba)? Privatnik pač rabi profit, težko pa rečem, ali bi se dalo Anderliča pogodbeno omejiti pri ceni parkirnine (morda ja?)
> [gsavli]
> > [bara1]
> > Stric, kakšna je razlika med 95.000 prebivalci in 300.000 prebivalci + 100.000 dnevnih migrantov? Nobene, seveda po tvoje! In ja, tud teb je treba it okrog po svetu, saj letalske karte niso tako drage, a ne stric?
>
> A, zdaj mi je potegnilo o čem pišeš! Upičil si se v konkretna našteta mesta s po 100k prebivalci - je bilo to, a ne?
>
> No, seveda ni primerjave, ker je recimo Alkmar precej manj zahojen, z večjim mestnim jedrom kot ga ima Lj (prav tako Delft) in ob 3x manjšem prebivalstvu in verjetno manj dnevnih migrantih tudi z več urejenih parkirnih površin (v absolutnih številkah), kot jih ima Lj.
>
> V strogem centru ni prometa, tako kot v marsikaterem drugem evropskem mestu ne, tako kot ga tudi v Lj ni. Ob peš conah je obilo parkirišč, česar v Lj ni (to bi pomenilo velika parkirišča na Prulah, na Miklošičevi, na Poljanski - tam sta pa ene dve parkirni hiši, od tega ena nova in nekaj plave cone). Sicer pa še nisem bil v evropskem mestu, kejr bi imel občutek, da župan aktivno izganja promet iz MESTA, kot je to v Lj. Iz središč ja, to je tudi že v Lj, ampak iz mesta - iz Kodeljevega, Most, Šiške, Prul, Viča? Ne me jebat, no.
>
>
Še to: ko sem skočil v eno knjigarnico v Bruggeu (da bi kupil enih 250kom starih National Geographicov, ki so mi zasedli celo zadnjo klop v avtu, hehe), sem parkiral zaradi sile razmer (težak tovor, pa to) kar tam, v centru Bruggea. Plava cona, parkiranje je strogo omejeno na se ne spomnim več kolk časa, več kot 2h ziher ni blo. Seveda, kdor je bil kdaj v Bruggeu, si predstavlja, da drugače ne more biti. Ampak pravi shocker je pa to, da je bila cena parkiranja nekje v rangu parkiranja tam ob našem UKCju - ne spomnim se, ali je bil 1 EUR/h ali celo 1.5. Še enkrat - pišem o centru Bruggea, da ne bo pomote. Cene niso nikjer v evropi navite, kot v Lj, kjer so lahko, ker je par parkirnih hiš, ki so v lasti prjatlov, z mestnimi parkirišči se tudi ni za hvalit, ker stanovalci, ki nimajo svojih lastnih parkirišč pod bloki in pod ulicami, nimajo kje drugje parkirat.
Bottom line: Lj je vukojebina, kar se tiče prometnega režima, s katastrofalnim javnim prometom, brez parkirišč in edino večje (100k+) meni znano mesto, kjer se župani (ni samo Janković tule) aktivno, s pomanjkanjem parkirnih površin in dajanjem koncesnin za gradnjo novih samo izbranim prjatlom, trudijo izgnati promet ne le iz središča, ampak kar iz mesta.
Tudi za sanacijo javnega prometa je potreben čas in denar. Za kakšen tramvaj ali podzemno je mogoče le, če bi to bil državni projekt, avtobusi pa na obstoječih ulica po moje nikoli ne bodo pra hitri, razen če se avtomobile iz LJ dobesedno eliminira...
sporočil: 3.637
Zadnja sprememba: anon-167067 23.06.2011 10:42
[gsavli]
> [vuksan]
>
> ..
Živim v Novi Gorici, kjer imamo ogromno dnevnih in svakojakih migranotv, ki zasedajo parkirišča, nisem pa slišal še kakih goričanov, da bi se zaradi tega kaj pritoževali ali jih celo poskusili izgnati iz mesta, ker se za razliko od Lj zavedamo, da pomenijo denar.
V LJ se, recimo v Trnovem, parkira tudi na privat zemljiščih ob blokih. Tega ljudje nikjer ne bi mirno gledali.
sporočil: 3.637
[FIN-470223]Očitno ti geografski tokovi javnega denarja v SLO niso jasni. Kar precej solidarnosti je med občinami in do bolj revnih občin (v praksi: vzhodna Slovenija).
Dve stvari bi rad razjasnil:
1. parkirnina je davek na okoliške in daljne občane (predvsem iz drugih občin) in je v bistvu davek. Ti okoličani oz. njihove občine že plačujejo davek za ljubljansko kulturo, infrstrukturo itd., zato predlagam, da te davke (prispevke) ukinejo in jih ne plačujejo več. Saj je tudi Jankovič samosvoje nabil parkirnine.
2. Občina bi moral delovati v dobro vseh občanov in ne za podjetniški profit. Interes vseh občanov pa ni to, da morajo plačevati vsak postanek v mestu ali pa zamujati ure da z javnim prevozom prikolovratijo do dela, kulture in uradov.
sporočil: 3.637
Ne moreš. Ampak a to pomeni, da lahko nekomu parkiraš pred vrata?
Funkcionalno zemljišče bloka je privat zemljišče.
sporočil: 3.637
[gsavli]Ti očitno veš več kot jaz o ozadju teh razpisov? Ne vem, če je bilo premalo konkurence, vem pa, da bi cenovno politiko moral omejiti že v pogojih razpisa. Če ne, je vseeno kdo se prijavi, kdor zmaga postane na tistem področju monopolist
> [vuksan]
> Privatnik pač rabi profit, težko pa rečem, ali bi se dalo Anderliča pogodbeno omejiti pri ceni parkirnine (morda ja?)
>
Konkurenca zbija ceno. Če pa daš možnost gradnje le ene parkirne hiše le svojemu prjatlu recimo v okolici KC, kjer je znano, da primanjkuje parkirnih mest, pa lahko pričakuješ kaj po tvoje?
Ampak kurc, po moje ugodno parkiranje vseeno ni javna dobrina.
sporočil: 3.637
[gsavli]kaj pol narediti? Spremeniti parke v cenovno ugodna parkirišča, stran mamice z vozički, itd...
> [vuksan]
>
>
> ..., razen če se avtomobile iz LJ dobesedno eliminira...
No, evo, o tem pišem. Lj je edino meni zanno večje evropsko mesto, kjer padajo ideje o eliminaciji prometa iz celega mesta. :)
Mogoče pa je za poskusit, a ne? Mi smo glede čudnih reči radi vedno prvi. Prvi bi poslali ljudi v zapor za 3 - 5 let za par k EUR piratske robe na compu in prvi bi izgnali promet iz celotnega glavnega mesta. :))
sporočil: 3.637
[gsavli]jaz sem Ljubljančan sicer bil, in kot vidiš se to še počutim, trenutno pa se prevažam v LJ iz Kamnika, tako da se ubadam s podobnimi problemi....
> [vuksan]
>
>
Lej, saj jaz ne pišem, da se zdaj ljubljančani pa ne smete odločiti za to, da prepoveste celoten promet vsem migrantom v Lj. Jaz samo pravim, da je LJ ksenofobna do amena in da ste s takimi idejami malo prfuknjeni. Zadnjič si pisal, da dnevni migranti, ki hodimo le delat, tako ali tako ne pustimo nič keša v Lj in da kupimo robo pol itak v lokalnem Lidlu. Evo, to ti je prava mentaliteta, nalašč ti ne bom nič povedal, če pustim kaj mojega denarja v Lj. :)
Mislim le, da glavna prioriteta mesta ni, da se poskrbi za dnevne migrante. Ne more biti, dokler so taki vrtci, take telovadnice, take ceste...
To dejansko ni ksenofobija, sej imajo vsi Ljubljančani sorodnike nekje drugje....
sporočil: 6.715
[gsavli]Če te zanima večje stanovanje 2 minuti od UKC je eno na prodaj. Drugače pa pač plačuj parkirnino in se vozi. Ali pa najdi delodajalca, ki ti da še parkirno mesto.
Še ena misel.
Sem se poskušal spomnit, katero mesto je, recimo zaradi naravnih danosti oz. nedanosti zajebano za parkirat in za mestni promet, pa da je vse skupaj še bolj zajebano kot v Lj.
In, nekaj cajta se nisem mogel nič spomnit, no potem pa bumf, evo, mesto v katerem sem bl z avtom doslej sicer le enkrat, drugače pa ene desetkrat in ga kar dobro poznam. Benetke!
Benetke torej. Celoten cestni promet izgnan iz mesta, tako kot bo to po idejah Jankovića kmalu tudi v Lj. Brezvezen in počasen mestni prevoz (in tudi krepko dražji kot v Lj), parkiranje urejeno le na obronku mesta.
Ampak, ampak. Stane pa za cel dan toliko, kot me stane parkiranje v garažni hiši jankovićevega prjatla ob UKC (primerljivo daleč od centra mesta, če greš peš) za čas enega šihta - to je 20 EUR.
Je pa to, poleg Lj, najbolj zajebano mesto glede režima prevoza poleg Lj, kar se jih zdaj spomnim.