Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Janković nad dnevne migrante z novimi parkirninami
sporočil: 1.293
počasen je tale. v izolji je sd župan ukinil vsa brezplačna
parkirna mesta in domačinom dal 50 evrov mesečno za plačat, če
hočejo parkirat. pa naj grejo v koper, če jim ni prav, je bila
njegova izjava.
sporočil: 5
Če bi imel vlak normalne vozne rede, si jaz sploh avta nebi
kupovala. Tako pa če želim zvečer v Ljubljano pač moram iti z
avtom. In ker imam že avto grem z njim pač tudi čez dan v Lj. Ko
sem še živela v Lj. mi pa tudi pod razno ni na pamet padlo, da bi
delala izpit za avto, ker sem vse opravila peš, s kolesom ali v
slabem vremenu z avtobusom. Mi je pa grozno dajat toliko denarja za
bencin, potem bom pa še za parkirnine dajala. Ja seveda. Najprej
naj poštimajo alternative, potem pa naj se grejo parkirnine in
odmik prometa ven iz mesta. Sicer bom pač večinoma hodila v
trgovine in lokale tja, kjer so brezplačna parkirišča. Podobno bodo
verjetno delali tudi drugi. Bogi trgovci in gostinci v
centru.
Pa da ne govorim o tem kako se je na enostaven način znebil kar nekaj brezplačnih parkirišč v centru - na ta mesta je namontiral smetnjake, pa čeprav je 1 meter zraven ogromen park, pločnik ali ploščad, ki je noben ne uporablja. Bolj prozoren skoraj nebi moral bit.
Pa da ne govorim o tem kako se je na enostaven način znebil kar nekaj brezplačnih parkirišč v centru - na ta mesta je namontiral smetnjake, pa čeprav je 1 meter zraven ogromen park, pločnik ali ploščad, ki je noben ne uporablja. Bolj prozoren skoraj nebi moral bit.
sporočil: 3.563
danes sem prišel na Pediatrično, na pregled in naročanje otroka na
operacijo. Za 1 urno čakanje in 15 minutni pregled sem plačal 4€
parkiranja v parkirni hiši. Banda parazitska, fevdalna - če bi bila
konkurenca parkirnih hiš, ne bi takih cen paraziti nabijali,
paraziti, ki so te hiše dobili po političnih dogovorih, po
mafijskih podmiznih poslih.
sporočil: 2.807
Zadnja sprememba: FIN-368181 21.06.2011 14:44
Apeliramo na državni zbor in vlado - predvsem na naslednji sklic,
da ministrstva preselijo po slovenskih mestih. V LJ, ki sicer lahko
ostane glavno mseto, naj se obdrži samo državni zbor, ministrstva
za obrambo, zunanje ter notranje zadeve in finance. Preostala
ministrstva in agencije pa se lahko komot razporedi po različnioh
slovenskih mestih. S to potezo bi bilo strojenih več pozitivnih
učinkov: po nekaterih regijah bi povečali zaposlenost. Povrpečna
plača bi bila bolj enakomerna (po regijah); trenutno
osrednjeslovenska izstopa po plačah, večinoma zaradi 30 do 40%
višjih plač v javni upravi kot v gospodarstvu. Prometni pritisk na
LJ bi bil manjši, "nepremičninski pritisk" v LJ bi bil manjši....
in še bi verjetno lahko naštevali!
sporočil: 2.790
Udri.
Pravljica o suburbanizaciji bo tako ali tako kmalu končana, pri 2,5€ za liter.
Pa še mal poguglite, James Howard Kunstler, peak oil in suburbanizacija.
Pravljica o suburbanizaciji bo tako ali tako kmalu končana, pri 2,5€ za liter.
Pa še mal poguglite, James Howard Kunstler, peak oil in suburbanizacija.
sporočil: 36
O.k., sprejmem idejo o mestu berz avtomobilov in idejo park and
ride. Ampak dejte dragi župan narest še kakšen park and ride poleg
tega na Dolgem Mostu. Kopiram iz spletne strani občine Lj." Podatki
o parkirišču:
* število parkirnih mest: 217
* prostor za invalide: 2 mesti
A se vi mal zaje******?! 217 mest, pa to ne pokrije desetine dnevnih migrantov v Lj...da ne rečem da je dve mesti za invalide kr mal žaljivo. Take parkirne prostore bi blo treba narest na VSAKEM izvozu iz obvoznice. Pa ne sam asfaltiran prostor kot je na Dolgem Mostu ampak večnadstropno garažno hišo kot je na primer pred City Parkom... In jasno povečat frekvenco potniškega prometa al pa ga celo speljat na električne tranvaje ali magnetni vlak (ok tale je mal futuristična ampak tehnologija je izjemna sl.wikipedia.org/wiki/Maglev) ker uni busi ravno tako zasmrdijo vso okolico mimo katere se vozijo. In ko bi mel vsi možnost parkirat in pridet v službo brez tega da moraš bit tri ure prej na parkingu, da ga najdeš, začet z dodatnim zaračunavanjem. Torej najprej korenček pol šele palica!
* število parkirnih mest: 217
* prostor za invalide: 2 mesti
A se vi mal zaje******?! 217 mest, pa to ne pokrije desetine dnevnih migrantov v Lj...da ne rečem da je dve mesti za invalide kr mal žaljivo. Take parkirne prostore bi blo treba narest na VSAKEM izvozu iz obvoznice. Pa ne sam asfaltiran prostor kot je na Dolgem Mostu ampak večnadstropno garažno hišo kot je na primer pred City Parkom... In jasno povečat frekvenco potniškega prometa al pa ga celo speljat na električne tranvaje ali magnetni vlak (ok tale je mal futuristična ampak tehnologija je izjemna sl.wikipedia.org/wiki/Maglev) ker uni busi ravno tako zasmrdijo vso okolico mimo katere se vozijo. In ko bi mel vsi možnost parkirat in pridet v službo brez tega da moraš bit tri ure prej na parkingu, da ga najdeš, začet z dodatnim zaračunavanjem. Torej najprej korenček pol šele palica!
sporočil: 2.086
[ANONIMNI12]plačam!20%(!!!!!) pri nakupu vozila,potem še motorni davek(wtf???),registracija,več kot 100% dajatev pri bencinu,zavarovanje,servisi(zopet ddv),pa dej ti mal to seštej...torej ne ti men plačaj,ok?
> [lenninmccarthy]
> men se jebe,mam invalidsko,sam tole je navadn odiranje voznikov ki so odrti čist povsod..tole obiranje bi moral zakonsko omejit.....
> in enosmerne..pa to je za popizdit!
gledas samo iz plasti ugodja.
Prvic v EU mamo skor najmanj uporabe javnega prometa. Ne vem zakaj bi se moral po Ljubljani voziti z osebnim vozilom. Ce se ces - placaj.
Promet oz kolicina prometa dviguje kolicino strupenih delcev v zraku, ki ga vsi dihamo, zato je logicno omejevanje le tega.
Enosmerne ulice imajo po vseh vecjih mestih, pri nas jih je pa mnogo premalo, potem pa folk parkira po plocnikih, da moram z vozickom potem po cesti hoditi, kjer veselo avtomobili divjajo krepko preko 30 kot je omejitev v strnjenih naseljih. Enosmerne bodo zožile ceste in vozniki bodo zato vozili pocasneje, plocniki pa bodo ostali prosti za pesce - z eno besedo HVALA BOGU
kaj je lublana posebnga?če se loh peljem po rakitni,dupleku in parkiram,ka je lublana posebnga?
pa ne mi o strupenih delcih,ok?povsod so strupi,tud v neokrnjeni naravi,sam da so tam naravni..pejt tja živet če so ti naravni bolj pri srcu..
parkiranje po pločnikih je stvar redarjev,ne pa enosmernih ulic,sem prevečkrat šel na cesto z vožičkom in se skor stepu z idioti ko sem jih okurcu,ker sikajo nazaj,ja?
in tamle na kodelovem...ja,zdej k so enosmerne je prebivalstvo kar polplavilo pločnike...jaoooo
sporočil: 2.790
Člančić je dokaz, da so flance politično trobilo.
Katerikoli župan je pred avtomobiliste DOLŽAN postaviti pešce in uporapnike jp. To je tudi bistvo življenja v mestu.
Hja, če živiš pa na podeželju ali periferiji, pa tam tudi službo imej.
Katerikoli župan je pred avtomobiliste DOLŽAN postaviti pešce in uporapnike jp. To je tudi bistvo življenja v mestu.
Hja, če živiš pa na podeželju ali periferiji, pa tam tudi službo imej.
sporočil: 5.152
[marsonn]Tvoj nasvet se v od komunistov izropanih, za posten biznis mrtvih Butalah, slisi kot cinizem. Ampak mislim, da ti to resno. Hihi, duhovitez.
> [macon]
> Baraba. Naj nam dajo zahodne plače, da bomo lahko plačevali zahodne parkirnine.
Zasluži si jo.Delaj kaj takega, kar ima visoko dodano vrednost, bi rekli naši liberalci. Sam si si kriv.
sporočil: 4.590
[samomilic]Vendar imaš v Izoli brezplačna parkirišča, kjer je dovoljeno parkirati le z dovolilnico, torej domačinom. V Ljubljani tega ni in ne bo, kajti Zoki dobro ve, da največ parkirnih kazni potegne ravno od domačinov.
počasen je tale. v izolji je sd župan ukinil vsa brezplačna parkirna mesta in domačinom dal 50 evrov mesečno za plačat, če hočejo parkirat. pa naj grejo v koper, če jim ni prav, je bila njegova izjava.
sporočil: 1
Kdor ne zna rešiti problema z prometom , pač mora udariti po žepih
srednjega razreda. Smejkov žep ni prazen , vendar tudi še ni poln.
sporočil: 4.590
[s69t]A so v ZDA kakšni obvezni prispevki?
Pri 50k evro bruto letne place, Butale delodajalcu in delojemalcu zarubijo z davki in obveznimi prispevki cca. 60%, ZDA pa okoli 30%.
sporočil: 1.236
to je največji lopov, kar jih je.. ampak izvolila ga je ljubljana
in naj ga ima. migranti smo pa naj..li..
vžno je da toki puni svopj žep..
vžno je da toki puni svopj žep..
sporočil: 1.008
In narod ploska centralizaciji države (vse institucije so v
Ljubljani). Samo neumni politiki scentralizirajo državo (aja, in to
so pač rezultati 20 letnega delovanja politikov na tem področju)!
sporočil: 1.116
[TetaPehta]To se pa ne sme, ker potem se ne gradi socialni dialog!!!
> [DrStrangelove]
> > [TetaPehta]
> > Zakaj zaposleni z zagotovljenimi parkirišči ne plačujejo dohodnine od bonitet? 600€-1200€ neobdavčenih letno.
>
> Tax, tax, tax them to death ...
Lej, sej lahko se tud tko zmenimo da se parkiranje odšteje od davčne osnove.
sporočil: 4.080
In kdaj bo tramvaj, da se lahko potem učinkovito pripelješ do
svojega cilja?
V normalnem evropskem mestu se najprej nekje na obrobju znebim avtomobila, saj je mobilnost s podzemno in tramvajem neprimerno boljša.
V Lj. je bilo pa še v študentskih cajtih pogosto najhitreje iz Šiške do Viča peš. Klinc pa tak javni prevoz, če smo zamudili trolo pri Nami, si zašprintal in jo ujel pri Drami. Torej peš hitreje od busa (pri tem, da je bus že odpeljal).
V normalnem evropskem mestu se najprej nekje na obrobju znebim avtomobila, saj je mobilnost s podzemno in tramvajem neprimerno boljša.
V Lj. je bilo pa še v študentskih cajtih pogosto najhitreje iz Šiške do Viča peš. Klinc pa tak javni prevoz, če smo zamudili trolo pri Nami, si zašprintal in jo ujel pri Drami. Torej peš hitreje od busa (pri tem, da je bus že odpeljal).
sporočil: 124
podzemni smetnjaki imajo za praznenje poseben kamion z robotsko
roko, ki lahko prazni samo iz desne strani in kamion mora biti res
vzporedno s smetnjaki, da lahko roka odpre, dvigne notranjost
smetnjaka izprazni in položi nazaj, tako da je postavitev podzemnih
zbiralnikov kar zahtevna zadeva, povem iz prve roke.
sporočil: 661
;) pa mi imamo ja zastonj zdravstvo,pa šolstvo,pa več svobode ...
Ameriko imamo pravzaprav mi tukaj in ne oni tam čez lužo
sporočil: 1.116
[zajko]
Udri.
Pravljica o suburbanizaciji bo tako ali tako kmalu končana, pri 2,5€ za liter.
Pa še mal poguglite, James Howard Kunstler, peak oil in suburbanizacija.
Dobrodošla urbanizacija po 4500 EUR na kvadratni meter stanovanja. Super bo.
sporočil: 1.607
[bagins666]sj ze obratuje na Stozicah in je veliko vecji od unega na dolgem mostu
O.k., sprejmem idejo o mestu berz avtomobilov in idejo park and ride. Ampak dejte dragi župan narest še kakšen park and ride poleg tega na Dolgem Mostu. Kopiram iz spletne strani občine Lj." Podatki o parkirišču:
* število parkirnih mest: 217
* prostor za invalide: 2 mesti
A se vi mal zaje******?! 217 mest, pa to ne pokrije desetine dnevnih migrantov v Lj...da ne rečem da je dve mesti za invalide kr mal žaljivo. Take parkirne prostore bi blo treba narest na VSAKEM izvozu iz obvoznice. Pa ne sam asfaltiran prostor kot je na Dolgem Mostu ampak večnadstropno garažno hišo kot je na primer pred City Parkom... In jasno povečat frekvenco potniškega prometa al pa ga celo speljat na električne tranvaje ali magnetni vlak (ok tale je mal futuristična ampak tehnologija je izjemna sl.wikipedia.org/wiki/Maglev) ker uni busi ravno tako zasmrdijo vso okolico mimo katere se vozijo. In ko bi mel vsi možnost parkirat in pridet v službo brez tega da moraš bit tri ure prej na parkingu, da ga najdeš, začet z dodatnim zaračunavanjem. Torej najprej korenček pol šele palica!
sporočil: 2.790
Zadnja sprememba: anon-228757 21.06.2011 15:16
[DrStrangelove]Hja lej, če družba ni pravočasno pritisnila na državo, da bi se v Ljubljani gradilo dovolj stanovanj. Jebat ga za to po l 80 ni bilo nikoli politične volje in okolica je zmagala.
> [zajko]
> Udri.
>
> Pravljica o suburbanizaciji bo tako ali tako kmalu končana, pri 2,5€ za liter.
>
> Pa še mal poguglite, James Howard Kunstler, peak oil in suburbanizacija.
Dobrodošla urbanizacija po 4500 EUR na kvadratni meter stanovanja. Super bo.
Sedaj bo pa kazen, pa še barakice-slumi za bonus po LJ.
Pričakujem orgijo kontejnerskih hišic, barakic in prizidkov. Tirana style.
sporočil: 1.607
Parkiranje je stvar zase. Ti zasedas cesto oz mesto, ki je v lasti obcine in zato lahko racuna. Nihce te ne sili, da tam parkiras, kot te ne sili, da sploh imas avto.
plačam!20%(!!!!!) pri nakupu vozila,potem še motorni davek(wtf???),registracija,več kot 100% dajatev pri bencinu,zavarovanje,servisi(zopet ddv),pa dej ti mal to seštej...torej ne ti men plačaj,ok?
kaj je lublana posebnga?če se loh peljem po rakitni,dupleku in parkiram,ka je lublana posebnga?Ni posebnega, samo zaradi velike koncentracije ljudi in prometa so prvi bolj izpostavljeni strupenim delcom, kot v odprtih predelih, kjer ni ne prometa ne ljudi. Sicer ti pa bom o strupenih delcih, in sicer samo poglej si kake meritve iz ljubljane in preberi kako porocilo o onesnazenosti v centru mesta ter mi potem pokazi oz dokazi, da je enako onesnazenje v naravi. Ne lapaj s tvojim pjt v naravo zivet. To ni resitev za to, da je mesto onesnazeno in strupeno za prebivalce oz za vse, ki se tam nahajajo.
pa ne mi o strupenih delcih,ok?povsod so strupi,tud v neokrnjeni naravi,sam da so tam naravni..pejt tja živet če so ti naravni bolj pri srcu..
parkiranje po pločnikih je stvar redarjev,ne pa enosmernih ulic,sem prevečkrat šel na cesto z vožičkom in se skor stepu z idioti ko sem jih okurcu,ker sikajo nazaj,ja?(poklic redarje in pridejo)
in tamle na kodelovem...ja,zdej k so enosmerne je prebivalstvo kar polplavilo pločnike...jaoooone poznam situacije na kodeljevem, drugod, sploh za bezigradom, se mi zdi boljs
sporočil: 7.095
Butelj, športni del Stožic je že zdavnaj plačan, in je čist.
Problem je v Stožicah komercialni del. Samo ta je pa v zasebnih
rokah in je tako tudi finaciranje zasebna stvar.
sporočil: 1.607
[Vrsanka]luksuz se plača
Če bi imel vlak normalne vozne rede, si jaz sploh avta nebi kupovala. Tako pa če želim zvečer v Ljubljano pač moram iti z avtom. In ker imam že avto grem z njim pač tudi čez dan v Lj.
sporočil: 4.633
Zadnja sprememba: anon-162251 21.06.2011 15:28
Ljubljana mora nujno uvesti tramvaj. Kaj pa je z razširitvijo
Celovške, Tržaške in Dunajske vse to je bilo namreč v volilnem
programu za župana kaj je s tem Jnanković ?????Tramvaj naj poveže osredno Slovenijo in LJ.
Zakaj pa stoji projekt Emonika (LJ.glavna želežniška postaja + avtobusna in poslovni del) a Jankoviću ne diši ta projekt ?
Novinarji dajete malo razsikati kaj se dogaja z projektom Emonika !
sporočil: 2.790
[Ovid]Trigranit nima keša za Emoniko.
Ljubljana mora nujno uvesti tramvaj. Kaj pa je z razširitvijo Celovške, Tržaške in Dunajske vse to je bilo namreč v volilnem programu za župana kaj je s tem Jnanković ?????
Tramvaj naj poveže osredno Slovenijo in LJ.
Zakaj pa stoji projekt Emonika (LJ.glavna želežniška postaja + avtobusna in poslovni del) a Jankoviću ne diši ta projekt ?
Novinarji dajete malo razsikati kaj se dogaja z Emoniko !
Deloma se strinjam glede tramvajske povezave z okolico, čeprav je interes LJ zgostitev prebivalstva znotraj AC obroča. Toda to povezavo naj plačajo okoliške občine in država, nikakor pa ne mol.