Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Železnice dobile nadzor nad osmimi milijardami za obnove
Strani: 1 2
sporočil: 1.094
V članku je navedeno kar nekaj trditev, ki ne ustrezajo včeraj
sprejetim spremembam zakona. Pisci so očitno pomešali nekatere
stare predloge in spregledali dejansko sprejete spremembe.
Družba za investicije (13a člen) bo v izključni lasti države. Edini ustanovitelj in družbenik je RS. Družba ima sedež v Mariboru. Stara varianta o delnem deležu RS in SŽ je tukaj odpadla.
V vzdrževanje ne sodijo nadgradnje. Izvajalca za izvedbo in vodenje bo ministrstvo iskalo z razpisom (13b člen).
SŽ-ju ostanejo obnove in vzdrževanje, kod dosedaj. Torej nikakor ne moremo govoriti, da bi SŽ dobile nadzor nad 9 mlrd EUR. Tako visoke investicije v železniško infrastruktruo v prihodnjem obdobju niso realne. Predlagam piscem, da dobro preberejo končni predlog sprememb in dopolnitev, ki je bil včeraj tudi sprejet.
Družba za investicije (13a člen) bo v izključni lasti države. Edini ustanovitelj in družbenik je RS. Družba ima sedež v Mariboru. Stara varianta o delnem deležu RS in SŽ je tukaj odpadla.
V vzdrževanje ne sodijo nadgradnje. Izvajalca za izvedbo in vodenje bo ministrstvo iskalo z razpisom (13b člen).
SŽ-ju ostanejo obnove in vzdrževanje, kod dosedaj. Torej nikakor ne moremo govoriti, da bi SŽ dobile nadzor nad 9 mlrd EUR. Tako visoke investicije v železniško infrastruktruo v prihodnjem obdobju niso realne. Predlagam piscem, da dobro preberejo končni predlog sprememb in dopolnitev, ki je bil včeraj tudi sprejet.
sporočil: 1.094
V članku je navedeno kar nekaj trditev, ki ne ustrezajo včeraj
sprejetim spremembam zakona. Pisci so očitno pomešali nekatere
stare predloge in spregledali dejansko sprejete spremembe.
Družba za investicije (13a člen) bo v izključni lasti države. Edini ustanovitelj in družbenik je RS. Družba ima sedež v Mariboru. Stara varianta o delnem deležu RS in SŽ je tukaj odpadla.
V vzdrževanje ne sodijo nadgradnje. Izvajalca za izvedbo in vodenje bo ministrstvo iskalo z razpisom (13b člen).
SŽ-ju ostanejo obnove in vzdrževanje, kod dosedaj. Torej nikakor ne moremo govoriti, da bi SŽ dobile nadzor nad 9 mlrd EUR. Tako visoke investicije v železniško infrastruktruo v prihodnjem obdobju niso realne. Predlagam piscem, da dobro preberejo končni predlog sprememb in dopolnitev, ki je bil včeraj tudi sprejet.
Družba za investicije (13a člen) bo v izključni lasti države. Edini ustanovitelj in družbenik je RS. Družba ima sedež v Mariboru. Stara varianta o delnem deležu RS in SŽ je tukaj odpadla.
V vzdrževanje ne sodijo nadgradnje. Izvajalca za izvedbo in vodenje bo ministrstvo iskalo z razpisom (13b člen).
SŽ-ju ostanejo obnove in vzdrževanje, kod dosedaj. Torej nikakor ne moremo govoriti, da bi SŽ dobile nadzor nad 9 mlrd EUR. Tako visoke investicije v železniško infrastruktruo v prihodnjem obdobju niso realne. Predlagam piscem, da dobro preberejo končni predlog sprememb in dopolnitev, ki je bil včeraj tudi sprejet.
sporočil: 1.094
V članku je navedeno kar nekaj trditev, ki ne ustrezajo včeraj
sprejetim spremembam zakona. Pisci so očitno pomešali nekatere
stare predloge in spregledali dejansko sprejete spremembe.
Družba za investicije (13a člen) bo v izključni lasti države. Edini ustanovitelj in družbenik je RS. Družba ima sedež v Mariboru. Stara varianta o delnem deležu RS in SŽ je tukaj odpadla.
V vzdrževanje ne sodijo nadgradnje. Izvajalca za izvedbo in vodenje bo ministrstvo iskalo z razpisom (13b člen).
SŽ-ju ostanejo obnove in vzdrževanje, kod dosedaj. Torej nikakor ne moremo govoriti, da bi SŽ dobile nadzor nad 9 mlrd EUR. Tako visoke investicije v železniško infrastruktruo v prihodnjem obdobju niso realne. Predlagam piscem, da dobro preberejo končni predlog sprememb in dopolnitev, ki je bil včeraj tudi sprejet.
Družba za investicije (13a člen) bo v izključni lasti države. Edini ustanovitelj in družbenik je RS. Družba ima sedež v Mariboru. Stara varianta o delnem deležu RS in SŽ je tukaj odpadla.
V vzdrževanje ne sodijo nadgradnje. Izvajalca za izvedbo in vodenje bo ministrstvo iskalo z razpisom (13b člen).
SŽ-ju ostanejo obnove in vzdrževanje, kod dosedaj. Torej nikakor ne moremo govoriti, da bi SŽ dobile nadzor nad 9 mlrd EUR. Tako visoke investicije v železniško infrastruktruo v prihodnjem obdobju niso realne. Predlagam piscem, da dobro preberejo končni predlog sprememb in dopolnitev, ki je bil včeraj tudi sprejet.
sporočil: 13.178
Še na Kitajskem strokovnjaki odsvetujejo gradnjo novih hitrih
železnic, ker se ne izplača:
Chinese Academy of Sciences: High-Speed Rail Construction Unsustainable
www.echinacities.com...n-201.html
Chinese Academy of Sciences: High-Speed Rail Construction Unsustainable
www.echinacities.com...n-201.html
sporočil: 57
A bo tle tudi Ultra kaj dobavljala? Ops, ne bo, to je pa teren za
SD-jevce. Lepo razdeljeno ni kaj.
sporočil: 1.094
V članku navedeno niti približno ne ustreza sprejetemu:
www.dz-rs.si/index.p...&showdoc=1
Torej, SŽ nikakor niso dobile nadzor nad x milijardami!
www.dz-rs.si/index.p...&showdoc=1
Torej, SŽ nikakor niso dobile nadzor nad x milijardami!
sporočil: 1.094
V članku je navedeno kar nekaj trditev, ki ne ustrezajo včeraj
sprejetim spremembam zakona. Pisci so očitno pomešali nekatere
stare predloge in spregledali dejansko sprejete spremembe.
Družba za investicije (13a člen) bo v izključni lasti države. Edini ustanovitelj in družbenik je RS. Družba ima sedež v Mariboru. Stara varianta o delnem deležu RS in SŽ je tukaj odpadla.
V vzdrževanje ne sodijo nadgradnje. Izvajalca za izvedbo in vodenje bo ministrstvo iskalo z razpisom (13b člen).
SŽ-ju ostanejo obnove in vzdrževanje, kod dosedaj. Torej nikakor ne moremo govoriti, da bi SŽ dobile nadzor nad 9 mlrd EUR. Tako visoke investicije v železniško infrastruktruo v prihodnjem obdobju niso realne. Predlagam piscem, da dobro preberejo končni predlog sprememb in dopolnitev, ki je bil včeraj tudi sprejet.
Družba za investicije (13a člen) bo v izključni lasti države. Edini ustanovitelj in družbenik je RS. Družba ima sedež v Mariboru. Stara varianta o delnem deležu RS in SŽ je tukaj odpadla.
V vzdrževanje ne sodijo nadgradnje. Izvajalca za izvedbo in vodenje bo ministrstvo iskalo z razpisom (13b člen).
SŽ-ju ostanejo obnove in vzdrževanje, kod dosedaj. Torej nikakor ne moremo govoriti, da bi SŽ dobile nadzor nad 9 mlrd EUR. Tako visoke investicije v železniško infrastruktruo v prihodnjem obdobju niso realne. Predlagam piscem, da dobro preberejo končni predlog sprememb in dopolnitev, ki je bil včeraj tudi sprejet.
sporočil: 13.178
[0129Pe2]Daj se malo umiri človek;) Saj smo že prvič videli kaj si napisal. Ni ti treba zdaj to še 100x pisat ker postajaš annoying. Sploh pa ne vem zakaj se toliko zaganjaš. A delaš mogoče na železnici?
V članku je navedeno kar nekaj trditev, ki ne ustrezajo včeraj sprejetim spremembam zakona. Pisci so očitno pomešali nekatere stare predloge in spregledali dejansko sprejete spremembe.
Družba za investicije (13a člen) bo v izključni lasti države. Edini ustanovitelj in družbenik je RS. Družba ima sedež v Mariboru. Stara varianta o delnem deležu RS in SŽ je tukaj odpadla.
V vzdrževanje ne sodijo nadgradnje. Izvajalca za izvedbo in vodenje bo ministrstvo iskalo z razpisom (13b člen).
SŽ-ju ostanejo obnove in vzdrževanje, kod dosedaj. Torej nikakor ne moremo govoriti, da bi SŽ dobile nadzor nad 9 mlrd EUR. Tako visoke investicije v železniško infrastruktruo v prihodnjem obdobju niso realne. Predlagam piscem, da dobro preberejo končni predlog sprememb in dopolnitev, ki je bil včeraj tudi sprejet.
sporočil: 225
Razpis za obnovo železniške infrastrukture je zunaj, razpis je
pripravil Andrej Godec nekdanji sodelavec SCT-ja, če se razpis
temeljito prebere je nastavljen točno na SCT, oziroma po novem
PORR-u, kjer bodo spet mastno služili, saj se drugi kot SCT,
Strabag in mogoče kateri ne morejo prijaviti saj nimajo potrebnih
referenc. Lepa si naša davkoplačevalska Slovenija.
sporočil: 167
Kar nekaj ustanavljate (agencije, direkcije, druužbe v državni
lasti ... In potem tarnate da ni nadzora - saj se trudite da ga ne
bi bilo. Kako smo lahko učinkoviti če transakcijski sistem poje
večino denarja predvidenega za vlaganje (SPIZ, ZPIZ, ...). Ali
veste kaj pomeni LEAN ORG. Vlačič in ostali okoli njega firm ki
ustvarjajo dodano vrednost še povohali niso in takim je zaupano
vodenje države (ZIDARJI, Hilde in ostali so le stranski produkt
načina vodenja države!!!
sporočil: 1.094
Nisem zaposlen na železnicah. Namenoma sem zadevo ponovil, ker
vidim, da se razpravlja o stvareh, ki sploh ne držijo. Kot sem
navedel, v članku so se grdo zmotili. Sploh pa je zanimivo, da se
razpravlja o tem, da je zunaj razpis za obnovo železniške
infrastrukture. To sploh ne drži. Pogledal sem na spletno stran in
je šele razpis za nekaj manj vrednih pripravljalnih del. Za 2. tir
sploh še ni zunaj razpis in koliko vem bo šele prihodnje leto.
Sicer se bo vedno tako, da če bi razpis slučajno bil pisan na kožo
naši gradbeni operativi, bo za nekatere to narobe; če bo pisan
tako, da bo bolj ustrezal velikim tujim gradbincem, bo spet narobe.
Če razpišejo 2. tir kot celoto, ni gradbinca v SLO, ki bi to lahko
sam izvedel; če razpišejo po objektih (tunelih.....), potem bo spet
za nekatere narobe.
sporočil: 13.178
[0129Pe2]Ja saj je prav, da si navedel pravilne podatke;) Nisem nič pisal proti temu. Pisal sem samo, da prevečkrat zadevo ponavljaš in potem ustvariš v bistvu kontra efekt pri folku in te ne jamlejo več resno. Raje napiši samo enkrat ali pa kasneje zadevo še dopolniš. Ali pa še boljše, da svoje ugotovitve pišeš še po drugih forumih;)
Nisem zaposlen na železnicah. Namenoma sem zadevo ponovil, ker vidim, da se razpravlja o stvareh, ki sploh ne držijo. Kot sem navedel, v članku so se grdo zmotili. Sploh pa je zanimivo, da se razpravlja o tem, da je zunaj razpis za obnovo železniške infrastrukture. To sploh ne drži. Pogledal sem na spletno stran in je šele razpis za nekaj manj vrednih pripravljalnih del. Za 2. tir sploh še ni zunaj razpis in koliko vem bo šele prihodnje leto. Sicer se bo vedno tako, da če bi razpis slučajno bil pisan na kožo naši gradbeni operativi, bo za nekatere to narobe; če bo pisan tako, da bo bolj ustrezal velikim tujim gradbincem, bo spet narobe. Če razpišejo 2. tir kot celoto, ni gradbinca v SLO, ki bi to lahko sam izvedel; če razpišejo po objektih (tunelih.....), potem bo spet za nekatere narobe.
PS: Me pa drugače ne preseneča, da so novinarji spet falil. Se pa to itak, kar naprej dogaja na novinarski sceni...
sporočil: 1.094
Imaš prav. Malo me je dvignilo toliko neumnosti na enem mestu,
senzacionalizem, pa vse te milijarde.
Milijard ta država nima več. To o milijardnih investicijah so bile sanje v enem drugem času; temeljijo na projektih, ki nimajo ekonomske in tehnološke logike. Res me zanima, ali bo prišlo do popravka teh informacij v članku, ali bodo na Financah kar vse skupaj spregledali?
Milijard ta država nima več. To o milijardnih investicijah so bile sanje v enem drugem času; temeljijo na projektih, ki nimajo ekonomske in tehnološke logike. Res me zanima, ali bo prišlo do popravka teh informacij v članku, ali bodo na Financah kar vse skupaj spregledali?
sporočil: 13.178
[0129Pe2]Ne bo prvič, da bodo kaj spregledali in tudi ne zadnjič;)
Imaš prav. Malo me je dvignilo toliko neumnosti na enem mestu, senzacionalizem, pa vse te milijarde.
Milijard ta država nima več. To o milijardnih investicijah so bile sanje v enem drugem času; temeljijo na projektih, ki nimajo ekonomske in tehnološke logike. Res me zanima, ali bo prišlo do popravka teh informacij v članku, ali bodo na Financah kar vse skupaj spregledali?
PS: Sam sem enkrat tudi že komentiral o neki neumnosti, ki so jo zapisali v novicah, pa so bili tiho;)
sporočil: 293
[prvi](Poskus) Nateg(a) stoletja je pokojninska kraja pod kodnim imenom pokojninska reforma. Je pa čisto možno, da ta avantura bo postala eden najbolj suhih in bolečih nategov sedanje vlade.
Čeprav smo še komaj na začetku lahko z gotovostjo trdim, da bo zgoraj navedena avantura z veliko verjetnostjo kotirala zelo visoko v rubriki NATEG STOLETJA.
sporočil: 1.317
Zakaj imam obcutek, da ko bo ta zadeva koncana in ko se bo
analiziral kaj realno je bilo narejenega, da bomo ugotovil, da se
bi dalo vse to postorit s polovico tega denarja?
sporočil: 174
Denar davkoplačevalcev bodo upravljale organizacije z veliko nivoji
upravljanja. Celotnega načrta, kaj naj bi dobili za ta denar ni.
(pa ga ni niti pri DARS, TEŠ in podobnih na pol pokritih projektih)
Kot ugotavljajo že drugi pralci, so posledice znane, karkoli že,
bomo 3 do 5 x preplačali.
Strani: 1 2