Zasebnost

Strani: 1 2

anon-216391 sporočil: 3.795
[#1030025] 17.12.10 12:03 · odgovor na: anon-41298 (#1029443)
Odgovori   +    1
[0925Leban]
Brca v temo.
anon-19197 sporočil: 1.094
[#1030033] 17.12.10 12:06 · odgovor na: anon-243579 (#1029737)
Odgovori   +    0
V članku je navedeno kar nekaj trditev, ki ne ustrezajo včeraj sprejetim spremembam zakona. Pisci so očitno pomešali nekatere stare predloge in spregledali dejansko sprejete spremembe.
Družba za investicije (13a člen) bo v izključni lasti države. Edini ustanovitelj in družbenik je RS. Družba ima sedež v Mariboru. Stara varianta o delnem deležu RS in SŽ je tukaj odpadla.
V vzdrževanje ne sodijo nadgradnje. Izvajalca za izvedbo in vodenje bo ministrstvo iskalo z razpisom (13b člen).
SŽ-ju ostanejo obnove in vzdrževanje, kod dosedaj. Torej nikakor ne moremo govoriti, da bi SŽ dobile nadzor nad 9 mlrd EUR. Tako visoke investicije v železniško infrastruktruo v prihodnjem obdobju niso realne. Predlagam piscem, da dobro preberejo končni predlog sprememb in dopolnitev, ki je bil včeraj tudi sprejet.
anon-19197 sporočil: 1.094
[#1030036] 17.12.10 12:06 · odgovor na: anon-44718 (#1029940)
Odgovori   +    0
V članku je navedeno kar nekaj trditev, ki ne ustrezajo včeraj sprejetim spremembam zakona. Pisci so očitno pomešali nekatere stare predloge in spregledali dejansko sprejete spremembe.
Družba za investicije (13a člen) bo v izključni lasti države. Edini ustanovitelj in družbenik je RS. Družba ima sedež v Mariboru. Stara varianta o delnem deležu RS in SŽ je tukaj odpadla.
V vzdrževanje ne sodijo nadgradnje. Izvajalca za izvedbo in vodenje bo ministrstvo iskalo z razpisom (13b člen).
SŽ-ju ostanejo obnove in vzdrževanje, kod dosedaj. Torej nikakor ne moremo govoriti, da bi SŽ dobile nadzor nad 9 mlrd EUR. Tako visoke investicije v železniško infrastruktruo v prihodnjem obdobju niso realne. Predlagam piscem, da dobro preberejo končni predlog sprememb in dopolnitev, ki je bil včeraj tudi sprejet.
anon-19197 sporočil: 1.094
[#1030105] 17.12.10 12:42
Odgovori   +    0
V članku je navedeno kar nekaj trditev, ki ne ustrezajo včeraj sprejetim spremembam zakona. Pisci so očitno pomešali nekatere stare predloge in spregledali dejansko sprejete spremembe.
Družba za investicije (13a člen) bo v izključni lasti države. Edini ustanovitelj in družbenik je RS. Družba ima sedež v Mariboru. Stara varianta o delnem deležu RS in SŽ je tukaj odpadla.
V vzdrževanje ne sodijo nadgradnje. Izvajalca za izvedbo in vodenje bo ministrstvo iskalo z razpisom (13b člen).
SŽ-ju ostanejo obnove in vzdrževanje, kod dosedaj. Torej nikakor ne moremo govoriti, da bi SŽ dobile nadzor nad 9 mlrd EUR. Tako visoke investicije v železniško infrastruktruo v prihodnjem obdobju niso realne. Predlagam piscem, da dobro preberejo končni predlog sprememb in dopolnitev, ki je bil včeraj tudi sprejet.
čarli sporočil: 13.178
[#1030151] 17.12.10 13:13
Odgovori   +    0
Še na Kitajskem strokovnjaki odsvetujejo gradnjo novih hitrih železnic, ker se ne izplača:
Chinese Academy of Sciences: High-Speed Rail Construction Unsustainable
www.echinacities.com...n-201.html
anon-207010 sporočil: 57
[#1030167] 17.12.10 13:21
Odgovori   +    0
A bo tle tudi Ultra kaj dobavljala? Ops, ne bo, to je pa teren za SD-jevce. Lepo razdeljeno ni kaj.
anon-19197 sporočil: 1.094
[#1030414] 17.12.10 15:55
Odgovori   +    0
V članku navedeno niti približno ne ustreza sprejetemu:
www.dz-rs.si/index.p...&showdoc=1

Torej, SŽ nikakor niso dobile nadzor nad x milijardami!
anon-19197 sporočil: 1.094
[#1030415] 17.12.10 15:56
Odgovori   +    0
V članku je navedeno kar nekaj trditev, ki ne ustrezajo včeraj sprejetim spremembam zakona. Pisci so očitno pomešali nekatere stare predloge in spregledali dejansko sprejete spremembe.
Družba za investicije (13a člen) bo v izključni lasti države. Edini ustanovitelj in družbenik je RS. Družba ima sedež v Mariboru. Stara varianta o delnem deležu RS in SŽ je tukaj odpadla.
V vzdrževanje ne sodijo nadgradnje. Izvajalca za izvedbo in vodenje bo ministrstvo iskalo z razpisom (13b člen).
SŽ-ju ostanejo obnove in vzdrževanje, kod dosedaj. Torej nikakor ne moremo govoriti, da bi SŽ dobile nadzor nad 9 mlrd EUR. Tako visoke investicije v železniško infrastruktruo v prihodnjem obdobju niso realne. Predlagam piscem, da dobro preberejo končni predlog sprememb in dopolnitev, ki je bil včeraj tudi sprejet.
čarli sporočil: 13.178
[#1030437] 17.12.10 16:08 · odgovor na: anon-19197 (#1030415)
Odgovori   +    1
[0129Pe2]
V članku je navedeno kar nekaj trditev, ki ne ustrezajo včeraj sprejetim spremembam zakona. Pisci so očitno pomešali nekatere stare predloge in spregledali dejansko sprejete spremembe.
Družba za investicije (13a člen) bo v izključni lasti države. Edini ustanovitelj in družbenik je RS. Družba ima sedež v Mariboru. Stara varianta o delnem deležu RS in SŽ je tukaj odpadla.
V vzdrževanje ne sodijo nadgradnje. Izvajalca za izvedbo in vodenje bo ministrstvo iskalo z razpisom (13b člen).
SŽ-ju ostanejo obnove in vzdrževanje, kod dosedaj. Torej nikakor ne moremo govoriti, da bi SŽ dobile nadzor nad 9 mlrd EUR. Tako visoke investicije v železniško infrastruktruo v prihodnjem obdobju niso realne. Predlagam piscem, da dobro preberejo končni predlog sprememb in dopolnitev, ki je bil včeraj tudi sprejet.
Daj se malo umiri človek;) Saj smo že prvič videli kaj si napisal. Ni ti treba zdaj to še 100x pisat ker postajaš annoying. Sploh pa ne vem zakaj se toliko zaganjaš. A delaš mogoče na železnici?
anon-114457 sporočil: 225
[#1031059] 18.12.10 20:17
Odgovori   +    1
Razpis za obnovo železniške infrastrukture je zunaj, razpis je pripravil Andrej Godec nekdanji sodelavec SCT-ja, če se razpis temeljito prebere je nastavljen točno na SCT, oziroma po novem PORR-u, kjer bodo spet mastno služili, saj se drugi kot SCT, Strabag in mogoče kateri ne morejo prijaviti saj nimajo potrebnih referenc. Lepa si naša davkoplačevalska Slovenija.
anon-76433 sporočil: 167
[#1031223] 19.12.10 08:39
Odgovori   +    1
Kar nekaj ustanavljate (agencije, direkcije, druužbe v državni lasti ... In potem tarnate da ni nadzora - saj se trudite da ga ne bi bilo. Kako smo lahko učinkoviti če transakcijski sistem poje večino denarja predvidenega za vlaganje (SPIZ, ZPIZ, ...). Ali veste kaj pomeni LEAN ORG. Vlačič in ostali okoli njega firm ki ustvarjajo dodano vrednost še povohali niso in takim je zaupano vodenje države (ZIDARJI, Hilde in ostali so le stranski produkt načina vodenja države!!!
anon-19197 sporočil: 1.094
[#1031347] 19.12.10 12:05 · odgovor na: čarli (#1030437)
Odgovori   +    0
Nisem zaposlen na železnicah. Namenoma sem zadevo ponovil, ker vidim, da se razpravlja o stvareh, ki sploh ne držijo. Kot sem navedel, v članku so se grdo zmotili. Sploh pa je zanimivo, da se razpravlja o tem, da je zunaj razpis za obnovo železniške infrastrukture. To sploh ne drži. Pogledal sem na spletno stran in je šele razpis za nekaj manj vrednih pripravljalnih del. Za 2. tir sploh še ni zunaj razpis in koliko vem bo šele prihodnje leto. Sicer se bo vedno tako, da če bi razpis slučajno bil pisan na kožo naši gradbeni operativi, bo za nekatere to narobe; če bo pisan tako, da bo bolj ustrezal velikim tujim gradbincem, bo spet narobe. Če razpišejo 2. tir kot celoto, ni gradbinca v SLO, ki bi to lahko sam izvedel; če razpišejo po objektih (tunelih.....), potem bo spet za nekatere narobe.
čarli sporočil: 13.178
[#1031380] 19.12.10 13:15 · odgovor na: anon-19197 (#1031347)
Odgovori   +    0
[0129Pe2]
Nisem zaposlen na železnicah. Namenoma sem zadevo ponovil, ker vidim, da se razpravlja o stvareh, ki sploh ne držijo. Kot sem navedel, v članku so se grdo zmotili. Sploh pa je zanimivo, da se razpravlja o tem, da je zunaj razpis za obnovo železniške infrastrukture. To sploh ne drži. Pogledal sem na spletno stran in je šele razpis za nekaj manj vrednih pripravljalnih del. Za 2. tir sploh še ni zunaj razpis in koliko vem bo šele prihodnje leto. Sicer se bo vedno tako, da če bi razpis slučajno bil pisan na kožo naši gradbeni operativi, bo za nekatere to narobe; če bo pisan tako, da bo bolj ustrezal velikim tujim gradbincem, bo spet narobe. Če razpišejo 2. tir kot celoto, ni gradbinca v SLO, ki bi to lahko sam izvedel; če razpišejo po objektih (tunelih.....), potem bo spet za nekatere narobe.
Ja saj je prav, da si navedel pravilne podatke;) Nisem nič pisal proti temu. Pisal sem samo, da prevečkrat zadevo ponavljaš in potem ustvariš v bistvu kontra efekt pri folku in te ne jamlejo več resno. Raje napiši samo enkrat ali pa kasneje zadevo še dopolniš. Ali pa še boljše, da svoje ugotovitve pišeš še po drugih forumih;)

PS: Me pa drugače ne preseneča, da so novinarji spet falil. Se pa to itak, kar naprej dogaja na novinarski sceni...
anon-19197 sporočil: 1.094
[#1031447] 19.12.10 15:28 · odgovor na: čarli (#1031380)
Odgovori   +    0
Imaš prav. Malo me je dvignilo toliko neumnosti na enem mestu, senzacionalizem, pa vse te milijarde.
Milijard ta država nima več. To o milijardnih investicijah so bile sanje v enem drugem času; temeljijo na projektih, ki nimajo ekonomske in tehnološke logike. Res me zanima, ali bo prišlo do popravka teh informacij v članku, ali bodo na Financah kar vse skupaj spregledali?
čarli sporočil: 13.178
[#1031452] 19.12.10 15:40 · odgovor na: anon-19197 (#1031447)
Odgovori   +    0
[0129Pe2]
Imaš prav. Malo me je dvignilo toliko neumnosti na enem mestu, senzacionalizem, pa vse te milijarde.
Milijard ta država nima več. To o milijardnih investicijah so bile sanje v enem drugem času; temeljijo na projektih, ki nimajo ekonomske in tehnološke logike. Res me zanima, ali bo prišlo do popravka teh informacij v članku, ali bodo na Financah kar vse skupaj spregledali?
Ne bo prvič, da bodo kaj spregledali in tudi ne zadnjič;)

PS: Sam sem enkrat tudi že komentiral o neki neumnosti, ki so jo zapisali v novicah, pa so bili tiho;)
anon-53517 sporočil: 293
[#1031618] 19.12.10 18:24 · odgovor na: anon-55246 (#1029515)
Odgovori   +    1
[prvi]
Čeprav smo še komaj na začetku lahko z gotovostjo trdim, da bo zgoraj navedena avantura z veliko verjetnostjo kotirala zelo visoko v rubriki NATEG STOLETJA.
(Poskus) Nateg(a) stoletja je pokojninska kraja pod kodnim imenom pokojninska reforma. Je pa čisto možno, da ta avantura bo postala eden najbolj suhih in bolečih nategov sedanje vlade.
anon-120717 sporočil: 1.317
[#1031954] 20.12.10 07:23
Odgovori   +    0
Zakaj imam obcutek, da ko bo ta zadeva koncana in ko se bo analiziral kaj realno je bilo narejenega, da bomo ugotovil, da se bi dalo vse to postorit s polovico tega denarja?
anon-150197 sporočil: 174
[#1032127] 20.12.10 10:16
Odgovori   +    0
Denar davkoplačevalcev bodo upravljale organizacije z veliko nivoji upravljanja. Celotnega načrta, kaj naj bi dobili za ta denar ni. (pa ga ni niti pri DARS, TEŠ in podobnih na pol pokritih projektih) Kot ugotavljajo že drugi pralci, so posledice znane, karkoli že, bomo 3 do 5 x preplačali.

Strani: 1 2