Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Zelena proizvodnja potiska avtodobavitelje v kot

Strani: 1

0513ANITO sporočil: 10.825
[#3007864] 29.09.22 21:57
Odgovori   +    14
Kateri norci vodijo Autonidustrijo?
FIN-467473 sporočil: 1.747
[#3007867] 30.09.22 04:43
Odgovori   +    18
Nobena proizvodnja katera temelji na porabi energentov in surovin ni in nikoli ne bo zelena.Tudi bio in eko kmetovanje je všteto v to kategorijo.
Froc sporočil: 2.028
[#3007880] 30.09.22 08:35
Odgovori   +    9
Treba se bo znebiti zelene agende kot vodilnega pogoja in preiti na realne osnove z enakim upoštevanjem vseh ostalih parametrov. Po pameti skratka.
VBMS sporočil: 512
[#3007883] 30.09.22 08:51
Odgovori   +    23
Čez cca 10 let bo EU zgledala kot Kuba, polna starih dizlov, ki jih bomo krpali, dokler bo pločevina še skupaj držala. E avti so predragi, s kupom težav, ki jih prinašajo za infrastrkturo, požarno varnost, dometom, reciklažo, itd... Da ne omenjamo, koliko surovin in energije je potrebnih za njihovo izdelavo. In poglejte si polja pridobivanja litija v Chilu. Vso svinjarijo naredimo tam, da imamo doma občutek, kako smo eko.
PKZ08 sporočil: 61
[#3007887] 30.09.22 09:01
Odgovori   +    14
To postaja že prava norost. Odkar si prizadevamo za zelene avtomobile, se je poraba bncina povečala za 25%. In vse to ima nek drug razlog. Bolj kot se gremo zeleno, večje in težji avti so na cesti - notri niso pa nič večji. Polo je po novem T-roc in tehta pol več in več porabi in je treba več materialov, energije itd. za izdelavo. Vse od T-roca do ogromnih križark, ki jih videvamo na cesti in v katerih se po eden vozijo v službo. Edini razred, ki ga je zelena preobrazba odnesla je mini razred - ostal je le UP in fičo, ki sta po mojem res edina zelena avta.
Ker se kupci obnašajo tako, kot se, bi bilo treba sistem zavarovanja, cestnin in davkov pri avtih spremeniti. DMV bi se plačeval progresivno na težo in porabo avta. Cestnina bi namesto kubikov obravnavala dolžino in težo avta, zavarovanje pa bi upoštevalo kombinacijo konjev in teže, saj se dejansko škoda napram tretji osebi povečuje z močjo in težo vozila.
DMV bi moral biti pozitiven in negativen. Super lahka in ekonomična vozila bi morala dobiti denar nazaj.
Ob vsem tem bi se ogromno prihranilo, če se folk nebi vozil v službo z avti. Jaz se 90% vozim z mopedom - tudi pozimi (9 km v eno smer). Neverjetno je že samo to, koliko prihranim jaz - pa še čisto zeleno je.
Odveč je omeniti, da je skupaj z zelenimi prizadevanji propadel tudi tomos, sedanji edini proizvajalec mopedov TORI AH Ćrešnik, pa se trenutno bori z zelenimi predpisi, ki zahtevajo, da se v 50 kubični moped z porabo 1,5l na 100/km, vgradi tudi sistem za e-vbrizg goriva, česar pa cena mopeda nebi prenesla.
Toliko o zelenih prizadevanjih...
Morbus sporočil: 126
[#3007919] 30.09.22 12:06
Odgovori   +    12
Cela Evropa je lahko zelena pa se na podnebju ne bo poznalo nic. Dokler kitajci americani ne bojo zeleni nima veze afrika se pride na vrsto z ogljikom so se dalec od zelenega.
To da pa "zeleno" sploh ni niti blizu zelenega je pa se vecja svinjarija vse skupaj en velik nateg!

Strani: 1