Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bostjanpauser sporočil: 2
Zadnja sprememba: bostjanpauser 22.05.2019 14:09
Podatek na MAN-ovi spletni strani je napačen. Prve dobave modela eTGE v Sloveniji bodo že prihodnje leto.
Renault Master Z.E. v Sloveniji ni na voljo.
Podatki o časih polnjenja so iz tehnične dokumentacije vozila. Na spletu se res pojavljajo tudi druge številke, a naj bi bili po zagotovilih zastopnika podatki iz specifikacije edini točni.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2775908

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[bostjanpauser]
Podatek na MAN-ovi spletni strani je napačen. Prve dobave modela eTGE v Sloveniji bodo že prihodnje leto.
Renault Master Z.E. v Sloveniji ni na voljo.
Podatki o časih polnjenja so iz tehnične dokumentacije vozila. Na spletu se res pojavljajo tudi druge številke, a naj bi bili po zagotovilih zastopnika podatki iz specifikacije edini točni.
Kakšen je potem namen hitrih polnilnic (DC), če polnijo počasneje kot izmenične (AC) na domačem priključku 220V preko usmernika v avtomobilu?

Dve možnosti polnjenja
Baterije se lahko polnijo z eno- ali dvosmernim tokom, način polnjenja pa vpliva tudi na potreben čas, da se baterije napolnijo. Pri enosmernem priključku se lahko polni z do 7,2 kilovata, polnjenje do popolne napolnjenosti pri 360 voltih traja pet ur in 20 minut, če bi kombi polnili na klasični domači 230-voltni vtičnici, pa 15 ur. Ob priklopu na izmenični tok je mogoče polnjenje z do 40 kilovati, da se baterije napolnijo do 80 odstotkov, pa je potrebnih samo 45 minut.
Me prav zanima, kje pišejo take bedarije, Man-ova uradna stran, www.mantruckandbus.c...23328.html podaja številke, ki sem jih navedel

Charging times vary. A 40 kW charging station fills a battery up to 80 percent in 45 minutes. The MAN eTGE can be restored to full opera-tional capacity after just under five and a half hours on an alternat-ing current wallbox. Approximately nine hours are needed for a full charge with 220V AC.
Bi človek pričakoval, da novinar ve o čem piše!

PS.: pa brez zamere!
pobalin sporočil: 14.456
[bostjanpauser]
Podatek na MAN-ovi spletni strani je napačen. Prve dobave modela eTGE v Sloveniji bodo že prihodnje leto.
Hvala, da ste se oglasili. Bolj verodostojno bi sicer bilo, če bi se oglasil MAN in pojasnil napako na svoji spletni strani (ter jo tudi odpravil).
Renault Master Z.E. v Sloveniji ni na voljo.
Ja, hvala, to sem napisal že jaz.
Podatki o časih polnjenja so iz tehnične dokumentacije vozila. Na spletu se res pojavljajo tudi druge številke, a naj bi bili po zagotovilih zastopnika podatki iz specifikacije edini točni.
Že MarijanMacek je napisal, da je citiral MAN, in tudi jaz sem navedel samo podatke s spletne strani firme MAN.

Ker so Finance kakor nekakšen poslovni medij, in ker ob vašem imenu piše Business Media, me zdaj še bolj čudi, da ste poslovno-uporabniško-stroškovno plat tega čuda povsem preskočili celo v tej svoji repliki.

Sicer bi bilo pa fino, če bi v članku dovolj jasno odgovorili vsaj na vprašanje iz naslova
Kaj je na slovenskih cestah pokazal električni dostavnik MAN
in elaborirali konec tretjega odstavka,
MAN, katerega serijski izdelek smo že lahko zapeljali po ljubljanskih ulicah.
saj jaz najdem samo en stavek, ki podaja izkušnjo z vožnje.
Električni TGE je zelo prijeten za vožnjo, razumljivo je hrup v kabini zmanjšan le še na piš vetra med vožnjo.
Vse ostalo je samo opis s parkirišča ali prospekta.

Strani: 1