Zasebnost
16 min
Inflacija v ZDA aprila 3,4-odstotna
30 min
Česa se lahko naučimo od naj upravljavcev? (PRO)
33 min
Za mlade vinoljube: Melodija vina
34 min
Lastnik farmacevta Novo Nordisk kupil avstrijsko medicinsko podjetje Single Use Support
1 ura
To so novi davki in prispevki, ki jih lahko pričakujete zaradi ambiciozne javne gradnje stanovanj 1
1 ura
Podjetja severne Primorske blestijo. Zakaj?
2 uri
Komisar Gentiloni: Kratkoročne evrske nominalne obrestne mere naj bi se do konca leta znižale
2 uri
Država znova neuspešna pri prodaji vile v Mariboru. Bo končno znižala ceno?
2 uri
Zasavska podjetja v nizkem startu čakajo na razpis
3 ure
Slovenski BDP bo letos zrasel za 2,3 odstotka, v Nemčiji stagnacija 5
3 ure
Sklad BlackPeak namerava v slovenska podjetja vložiti še 30 milijonov evrov
3 ure
Mesečni upad slovenske industrijske proizvodnje marca največji v EU 1
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Marca so se vrednosti opravljenih gradbenih del znižale 1
4 ure
Philipp Vorndran: inflacija bo ostala zaradi strukturnih sprememb
4 ure
Večina upravnih enot stavka do preklica, a dokumente in druge storitve vam morajo vseeno zagotoviti - objavljamo seznam 1
4 ure
Sij uradno: Sij išče poti za financiranje širitve, ruski lastnik pa ne prodaja družbe 2
5 ur
Slovenski BDP je v prvem četrtletju medletno zrasel za 1,8 odstotka, četrtletno je stagniral
5 ur
Advance Capital v prvi prevzem: kupil je največjega proizvajalca solarnih panelov v jugovzhodni Evropi
6 ur
Salus v prvem četrtletju: prihodki in dobiček gor

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-180464 sporočil: 4.080
[Avto] Tema: Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”?
[#2727254] 07.08.18 17:41 · odgovor na: najobj (#2727168)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-180464 07.08.2018 17:48
[najobj]
P.S.: včeraj sem ti napisal, da nalimaš link na napredno zakonodajo (evropska je med njimi), ki predpisuje, da se lahko tudi servisi v garancijskem obdobju izvajajo "pod kozolcem", pa si očitno pozabil ... aja, če bo tvoj "podkozolčar" imel vso mašinerijo in bo znal popravit vse živo, potem ne bo več "podkozolčar" ...
Tu nekje naj bi bilo zapisano (je pa huda pravniška latovščina) www.uradni-list.si/g...ih-izjemah

Bolj čitljiv povzetek v drugem odstavku wikipedije:
en.wikipedia.org/wik...epair_shop

Sicer sem pa omenil, da se občasno poslužujem specialističnih podkozolčarjev. Npr. servisiranje klime, testiranje in obnova raznih sklopov (dizelske šobe, DPF filtri, krogelni in homokinetični zglobi, alternator, zaganjač, optična nastavitev podvozja...).
komot pa proizvajalci naredijo ključ z rokom veljavnosti, da avto brez potrdila ne boš mogel štartat, potrdilo pa bo obnavljal pooblaščeni servis vsako leto ob rednem servisu ...
Ne morejo, ker to enostavno ni legalno. Vprašanje, če bi se jim splačalo na koncu plačevati vse stožene odškodnine in kazni. Pri nas sem pred leti ujel, da je bil tožen zastopnik za Hyundai, ker je preveč omejeval servisno konkurenco z nekimi svojimi pogoji.