Zasebnost
19 min
Je vredno pri optimizaciji stroška elektrike pogledati tudi načrtovanje proizvodnje? (Oglas)
2 uri
Nemčija napoveduje milijardna vlaganja v kolesarsko infrastrukturo, kje pa smo v Sloveniji? 1
3 ure
Kako bodo v ljubljanski Energetiki zagnali proizvodnjo vodika 7
5 ur
Objavljamo seznam projektov gradnje javnih najemnih stanovanj po vsej Sloveniji
5 ur
Minister Maljevac do leta 2026 napoveduje gradnjo pet tisoč stanovanj, trenutno kaže na slabih 1.500
12 ur
V Avstriji in Češki smo preizkusili številko ena med evropskimi karavani 1
12 ur
Najbolj brani članki danes
13 ur
Simon Anko, BS: Digitalni evro ne bo ukinil gotovine
13 ur
Kaj trenutno delajo v največjih bankah pri nas: jih kaj skrbi?
14 ur
Kibernetska varnost: stoodstotne ni, potrebni so dobri sistemi za hitro zaznavanje napadov
14 ur
Od konca maja bo prijava v portal SPOT mogoča le prek SI-PASS
15 ur
Igre bodo. Bo tudi kaj kruha? 1
15 ur
Trije primeri: Kaj s presežki denarja počnejo slovenska podjetja? 4
15 ur
Top službe – AZN, Banka Slovenije, Kemijski inštitut, DHL, Knauf, Henkel, Krka, Helios ...
16 ur
Prek razpisa po tri tisoč evrov za podjetnice na začetku poslovne poti
16 ur
Kako bodo podnebne spremembe podražile vaše zavarovanje
17 ur
Kakšno startup okolje načrtujejo na gospodarskem ministrstvu do leta 2030
17 ur
Pri Oplu še vedno odločeni za električni prehod 1
17 ur
Tovarna olja Gea: lani z izgubo, kaj pa letos?
17 ur
V LTH Castings so bili v minulih dneh tarča kibernetskega napada

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[bc123a]
Zelo hitro lahko pricakujemo vsaj v ZDA zahtevo po standardnih "crnih skrinjicah" v avtih z level 3 avtonomijo ali vec, NTSB v ZDA ne bo dolgo gledal tega, da so pri preiskavah odvisni od preiskovancev (ki, kot Tesla v nasprotju z zakonom in uveljavljenimi standardi preiskovanja letalskih nesrec, dajejo kar svoje zakljucke v javnost).
Pri cemer se splaca prebrati:

electrek.co/2018/04/...ecreation/ in
electrek.co/2018/04/...-accident/

Musk se obnasa, kot si noben direktor Boeinga ali Airbusa ne bi upal med NTSB preiskavo Dejansko ne razume, da tudi ce voznik ni drzal volana v rokah je to se vedno problem Tesle. Tipicno obnasanje AI fanboyev, ki so tudi po nesreci v Tempe krivili pesko "ker je preckala cesto kjer ni bilo dovoljeno".

Ampak prometna varnost ne deluje tako, in NTSB to ve, Teslo bodo pa to naucili zlepa ali zgrda, ce drugega ne bodo zahtevali da neha reklamirati svoj driving assitance kot "Autopilot" ali pa, ce bodo ugotovili, da je stvar nevarna bolj kot clovek ("human factors", anyone?) bodo morda sploh prepovedali tesli autopilota vgrajevati.