Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.967
Bla , bla. :)

Imamo že danes pravi kapitalizem.

Potrošniki so tisti, ki odločijo. In zanje (za 90%) je izpust NOx iz motorjev brezvezna zgodba v primerjavi z zanesljivostjo znamke, to je zgodbo, ki so jo vpijali 30 let. "Nemc je Nemc".

Potrošnik odloča, vse ostalo pa je marketing. Pozitivni ali negativni. V Evropi bo prevladal pozitivni za VW, na ostalih razvijajočih se trgih, sploh v USA, pa so pečeni. Šele nekje tle zadaj je pomembna zgodba za Nemce too big to fall. - 15 % tržnega deleža še ne bo konec sveta, ker imajo na rezervi mnoge znamke, ki se ne povezujejo v glavah ljudi z VW.

Zdaj, upam, da ti je jasno, zakaj so v USA sprožili to zgodbo.

Bo pa cena za reševanje zadrege velika. To je jasno. 30 mlrd eur? Od tega bodo država in dobavitelji prispevali pol.