12 min
Pomembna nova zmaga podjetniških izbrisancev na ustavnem sodišču 1
21 min
Večer: nov sistem omrežnin bo prestavljen za dve leti
40 min
Fiskalni svet ima več pripomb na proračune za obdobje 2024 in 2027
50 min
Slovenski Siemens prejemnik nagrade feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja
1 ura
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja
1 ura
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
1 ura
Zakaj je Tito prejel italijansko državno odlikovanje in kaj imata s tem vprašanje meje in gospodarstvo
2 uri
Delež eko kmetij večji. Kakšni so drugi kazalniki zelene rasti?
2 uri
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
2 uri
Guverner Vasle za Bloomberg: Junijski rez izgleda verjeten, tudi nadaljni, če se uresničijo gospodarske napovedi v praksi
3 ure
Pomoč ali past na cesti? Na to pri avtovlekah pazite, da ne boste plačali preveč
3 ure
Apple bo morda pričel s proizvodnjo iPhonov v Indoneziji
3 ure
Terme Olimia sredi več kot 60-milijonskih naložb
4 ure
Kaj preostane kmetiji, ki zamuja z odplačevanjem posojila
5 ur
Ste pozabili uveljavljati olajšavo za otroke? Še imate čas, večina do 29. aprila
5 ur
Relax: s preoblikovanjem v delniško družbo do še večjega ugleda (Oglas)
5 ur
Vino tedna: Chardonnay erigone 2021, Domaine Vicomte de Noüe-Marinič
5 ur
Natečaj: S kmetije za Vas 2024 (Oglas)
5 ur
Klet Vipava 1894 ima novega enologa
7 ur
Volitve na Hrvaškem: HDZ 61 mandatov, SDP 42 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.958
Bla , bla. :)

Imamo že danes pravi kapitalizem.

Potrošniki so tisti, ki odločijo. In zanje (za 90%) je izpust NOx iz motorjev brezvezna zgodba v primerjavi z zanesljivostjo znamke, to je zgodbo, ki so jo vpijali 30 let. "Nemc je Nemc".

Potrošnik odloča, vse ostalo pa je marketing. Pozitivni ali negativni. V Evropi bo prevladal pozitivni za VW, na ostalih razvijajočih se trgih, sploh v USA, pa so pečeni. Šele nekje tle zadaj je pomembna zgodba za Nemce too big to fall. - 15 % tržnega deleža še ne bo konec sveta, ker imajo na rezervi mnoge znamke, ki se ne povezujejo v glavah ljudi z VW.

Zdaj, upam, da ti je jasno, zakaj so v USA sprožili to zgodbo.

Bo pa cena za reševanje zadrege velika. To je jasno. 30 mlrd eur? Od tega bodo država in dobavitelji prispevali pol.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen