1 ura
Kažejo se vse večje posledice kibernetskega napada na Jaguar Land Rover
2 uri
Osveženi megane in novomeški twingo bosta dobila baterije cenejše zasnove
2 uri
Kitajska tehonolškim podjetjem prepovedala uporabo čipov Nvidie
2 uri
Preiskovalno.si: obeta se kaos v letalskem prometu; kontrolorji bodo štrajkali zaradi toplic
2 uri
Menjava vodstva v ZF Friedrichshafnu
3 ure
Plastenka z digitalizacijo do kakovostnejše proizvodnje in manj reklamacij
3 ure
Kronovšek o obvezni božičnici: Ni pravično, da se za vsak bombonček molze gospodarstvo 10
3 ure
Kaj o obvezni božičnici meni Golobov Žiga Debeljak, šef državnih podjetij?
3 ure
Bo hrvaška nuklearka stala v Istri? 2
4 ure
Kdo je v igri za prevzem poslovanja Tiktoka v ZDA?
4 ure
Velika Britanija in ZDA sklenili tehnološki sporazum v vrednosti 42 milijard dolarjev
4 ure
Dodik prisluhnil Jankoviću: odpravil bo prepovedi za Fajonovo in Pirc Musarjevo 1
4 ure
ESG-prvak Slovenije: Trajnost razumemo kot priložnost za inovacije
4 ure
Bruselj predlaga suspenz trgovinskih ugodnosti za Izrael
4 ure
Ljubljanska borza ob 13.30: delnica Petrola izgubila 1,99 odstotka
5 ur
Bojan Ivanc, GZS: obvezna božičnica nima vsebinske podlage v poslovanju gospodarstva
5 ur
LESTVICA TOP izvozniki: katera podjetja na tujem prodajo največ in katera ob tem kujejo največje dobičke
5 ur
Ekonomist UniCredita: Rezov obrestnih mer v Evropi je verjetno konec
5 ur
Denis Jahić, direktor Aquafila o obveznih božičnicah: že tako smo vse manj konkurenčni znotraj EU! 3
5 ur
Na mejah šengna nič več žigosanja potnih listov

Strani: 1

alpha7B5sn sporočil: 1.347
[#3018172] 21.03.23 11:39
Odgovori   +    6
No, to pa je grd avto. Iskreno in na kratko rečeno.
Če bi mi ga kdo recimo podaril, bi ga prodal naprej. Najbrž zelo ugodno.
FIN-376882 sporočil: 22
[#3018173] 21.03.23 12:31
Odgovori   +    3
Sprašujem se zakaj tako posiljevanje z električnimi vozili ! Kot da se valjamo v denarju in se že vsak drugi vozi z električnim... Potem pa še predstavitev in članek o OH in SPLOH high tec grdem avtu. OPROSTITE - škoda časa branja, kot tudi časa ki ga je avtor , za to porabil .
wesko sporočil: 215
[#3018178] 21.03.23 13:30
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: wesko 21.03.2023 13:36
Dajmo obrnit z druge strani...da bo lažje. Kaj je komu všeč na tem avtu?
Meni so kljuke na vratih. Pri tem se bolj ali manj konča.
FIN-366556 sporočil: 192
[#3018247] 23.03.23 08:08
Odgovori   +    1
Je.eš firmo, ki se ji 7 mesecev po vplačilu avansa za 160 jurjev vreden avto, niti najmanj ne sanja, kdaj naj bi bil. Letos, ne letos, nimajo niti osnovnega pojma.
Seveda mi je žal, da sem sploh šel v to, ampak obljubljen je bil v petih mesecih.
greeny sporočil: 267
[#3018383] 27.03.23 08:52 · odgovor na: FIN-366556 (#3018247)
Odgovori   +    1
Trenutna proizvodnja/neproizvodnja avtomobilov nateg.
Proizvodnja je vedno bolj avtomatizirana, vse vleče v "parts sharing", avtomobili si delijo platforme, motorje, nameščeno tehnologijo, funkcije se centralizirajo na en centralni "PC",...
Čakalne dobe za avtomobile pa so vse daljše, avtomobili vse dražji, čeprav je proizvodnja optimizirana in cenejša.

170k za avto pri obnašanju, kot, da indijci peš nosijo material iz Bangladeša in ročno kujejo dele in vsakega nato poboža še kitajska devica... očitno potrošniki ne volijo več z denarnicami, v pol leta bi ti morala sposobna ekipa treh mehanikov naredi custom avtomobil iz nule, pa si lahko izmisliš še velikost sedežev. Ljudje pa čakajo na BMW tudi po leto in to za serijsko proizvodnjo???

Jaz pri čisti zavesti tega res ne razumem. Če stopim s takim zneskom v salon in kupim serijsko izdelan bodoči odpadek, hočem na parkingu mašino čez max. 1 mesec, ne pa to kar je sedaj, mogoče pol leta, mogoče leto??? Ker ni čipa? Ja pa ja.

Strani: 1