2 uri
Tiho slovo legende - iz tovarne v Saarlouisu je zapeljal zadnji ford focus 3
3 ure
Izid referenduma: zakon o pomoči pri prostovoljnem končanju življenja zavrnjen 4
3 ure
INTERNETVJU Kaj ponuja poljski delniški trg: priložnosti v obrambi in medtechu
4 ure
Najbolj brani članki danes
9 ur
Reuters: Trumpov urad za vladno učinkovitost ne obstaja več 2
11 ur
Bloomberg: Evropske države pripravile svoj načrt za mir v Ukrajini 11
12 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
12 ur
V Sloveniji je 700 poslovnih con, država pripravlja teren za 'parke nove generacije'
12 ur
Musk: najnovejša različica Teslinega čipa je tik pred proizvodnjo, začenjamo z razvojem nove
12 ur
Kitajci imajo novega aduta, električni SUV leapmotor A10
13 ur
V Republiki Srbski volijo novega predsednika 2
14 ur
Subvencije za e-avte: v petih dneh fizične osebe zaprosile za dva miljona evrov
16 ur
Trump naredil korak nazaj, načrt za Ukrajino ni zadnja ponudba 6
17 ur
»UI profesor« Ioannis Athanasiadis: Tudi kmetje imajo lahko svoj netflix
18 ur
Volkovi z Wall Streeta: 20% portfelja imejte v denarju. Zlato se je obdržalo, je bitcoin že na dnu?
1 dan
Najbolj brani članki danes
1 dan
Podnebni vrh v Braziliji države sklenile s kompromisnim dogovorom
1 dan
Nova negotovost za francosko vlado: zastoj pri sprejemanju proračuna 1
1 dan
Trump z ultimatom Ukrajini za sprejetje mirovnega načrta. Evropski voditelji: ameriški načrt je osnova, ki zahteva dodatno delo 3
1 dan
Opazili smo: zadnja prava velika Citroënova limuzina 1

Strani: 1

alpha7B5sn sporočil: 1.423
[#3018172] 21.03.23 11:39
Odgovori   +    6
No, to pa je grd avto. Iskreno in na kratko rečeno.
Če bi mi ga kdo recimo podaril, bi ga prodal naprej. Najbrž zelo ugodno.
FIN-376882 sporočil: 22
[#3018173] 21.03.23 12:31
Odgovori   +    3
Sprašujem se zakaj tako posiljevanje z električnimi vozili ! Kot da se valjamo v denarju in se že vsak drugi vozi z električnim... Potem pa še predstavitev in članek o OH in SPLOH high tec grdem avtu. OPROSTITE - škoda časa branja, kot tudi časa ki ga je avtor , za to porabil .
wesko sporočil: 217
[#3018178] 21.03.23 13:30
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: wesko 21.03.2023 13:36
Dajmo obrnit z druge strani...da bo lažje. Kaj je komu všeč na tem avtu?
Meni so kljuke na vratih. Pri tem se bolj ali manj konča.
FIN-366556 sporočil: 192
[#3018247] 23.03.23 08:08
Odgovori   +    1
Je.eš firmo, ki se ji 7 mesecev po vplačilu avansa za 160 jurjev vreden avto, niti najmanj ne sanja, kdaj naj bi bil. Letos, ne letos, nimajo niti osnovnega pojma.
Seveda mi je žal, da sem sploh šel v to, ampak obljubljen je bil v petih mesecih.
greeny sporočil: 267
[#3018383] 27.03.23 08:52 · odgovor na: FIN-366556 (#3018247)
Odgovori   +    1
Trenutna proizvodnja/neproizvodnja avtomobilov nateg.
Proizvodnja je vedno bolj avtomatizirana, vse vleče v "parts sharing", avtomobili si delijo platforme, motorje, nameščeno tehnologijo, funkcije se centralizirajo na en centralni "PC",...
Čakalne dobe za avtomobile pa so vse daljše, avtomobili vse dražji, čeprav je proizvodnja optimizirana in cenejša.

170k za avto pri obnašanju, kot, da indijci peš nosijo material iz Bangladeša in ročno kujejo dele in vsakega nato poboža še kitajska devica... očitno potrošniki ne volijo več z denarnicami, v pol leta bi ti morala sposobna ekipa treh mehanikov naredi custom avtomobil iz nule, pa si lahko izmisliš še velikost sedežev. Ljudje pa čakajo na BMW tudi po leto in to za serijsko proizvodnjo???

Jaz pri čisti zavesti tega res ne razumem. Če stopim s takim zneskom v salon in kupim serijsko izdelan bodoči odpadek, hočem na parkingu mašino čez max. 1 mesec, ne pa to kar je sedaj, mogoče pol leta, mogoče leto??? Ker ni čipa? Ja pa ja.

Strani: 1