Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Avto, ki je povzročil tektonske spremembe na trgu

Strani: 1 2

anon-204390 sporočil: 13.528
[#2663966] 17.07.17 08:10
Odgovori   +    4
Športni terenci niso ne športni, ne terenci. Pa tudi družinski ne. Skratka bolj produkt za šminkiranje.
FIN-379669 sporočil: 8.299
[#2663969] 17.07.17 08:20 · odgovor na: anon-204390 (#2663966)
Odgovori   +    4
Za upokojence in mamice pa so. Tega ne moreš zanikati.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2663978] 17.07.17 09:25 · odgovor na: FIN-379669 (#2663969)
Odgovori   +    2
[]
Za upokojence in mamice pa so. Tega ne moreš zanikati.
Točno to. So pa dobra tržna niša, upokojencev je itak čedalje več, mamicam pa dajo občutek varnosti.
spiderman sporočil: 1.741
[#2663998] 17.07.17 10:45 · odgovor na: anon-204390 (#2663966)
Odgovori   +    3
[vickibedi]
Športni terenci niso ne športni, ne terenci. Pa tudi družinski ne. Skratka bolj produkt za šminkiranje.
:-)
Podoben oksimoron, kot "demokratični socializem". :-)

Ja, za upokojence in mamice, definitivno.
Slednje se (žal) me zavedajo, da je "občutek varnosti", zaradi visokega sedenja, lažen.
.
Glede samega oblikovanja mi je, estetsko gledano, trend zadnjih let, vsaj pri japonskih znamkah, povevečevanja zadnjih luči, enostavno ogaben.
Velike zadnje luči so za moje pojme znak "ne-okusa", "prostaškosti", kaj pa vem... :-)
.
Itak pa jaz, glede okusa množic, dokazano (Nissan Juke) nimam pojma tako, da so velike zadnje luči, za dobro prodajo, verjetno že v redu...:-)
.
Pač nisem ciljna skupina za te izdelke.
FIN-379669 sporočil: 8.299
[#2664011] 17.07.17 12:01 · odgovor na: spiderman (#2663998)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: FIN-379669 17.07.2017 12:03
Vozim SUV. Tudi sam se sprašujem, ali je to to, vendar je v določenih pogledih dober: za naše kolovoze (uradno ceste), za občasni prehod čez manjše terenske previse, 4 x 4 ko na klancu zdrsuje (tudi do 40 cm snega), zelo velik prtljažnik, lažji vstop v vozilo, ugodna poraba (dizel)...

... in višje sedenje zaradi kao boljšega občutka (varnosti?)

... seveda ima moj katerikoli avto obute precej dobre pnevmatike!

Recimo, da zato ker je bil relativno ugoden nakup in ima vse lastnosti, ki jih iščem od avta, da je to to.

(Voznost pa je zaradi visokega težišča slabša kot pri mojih prejšnjih vozilih, limuzinah, karavanih in enoprostorcih... a v naših kolonah in na kolovozih to ni več pomembno.)

Večna debata, mar ne?

Seveda je zame Subaru Outback na prvem mestu v kategoriji Price / Value, ampak mu falita dve zadevi: malo nižja cena in boljša ter varčnejša motorizacija (njihov dizel je precej passe).
anon-351779 sporočil: 5.775
[#2664038] 17.07.17 13:16 · odgovor na: FIN-379669 (#2664011)
Odgovori   +    3
Hate to bring you the bad news. Visoko težišče JE velik problem..... Razen pri Tesli X, ker so baterije v dnu. Elon spet zmaga.

. SUVs and pickups have more than double the chance of rolling over, ...

edition.cnn.com/US/9...t.utility/
anon-202165 sporočil: 970
[#2664044] 17.07.17 13:50 · odgovor na: anon-351779 (#2664038)
Odgovori   +    5
Saj je že zgoraj eden čisto lepo napisal...

Voznost pa je zaradi visokega težišča slabša kot pri mojih prejšnjih vozilih, limuzinah, karavanih in enoprostorcih... a v naših kolonah in na kolovozih to ni več pomembno.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2664051] 17.07.17 14:26 · odgovor na: FIN-379669 (#2664011)
Odgovori   +    5
[]
Seveda je zame Subaru Outback na prvem mestu v kategoriji Price / Value, ampak mu falita dve zadevi: malo nižja cena in boljša ter varčnejša motorizacija (njihov dizel je precej passe).
Kupis rabljenega bencinarja in gasaaa :-) I love my old outback :-)

Drgac pa glede naslova... avto ki je povzrocil tektonske spremembe je Ford model T. Morda kasneje se uvedba turbinskih dizlov. Tole zdaj je pa pac moda. Hatchbacke dvigniti in zaobliti je glih toliko tektonsko kot mladina obeh spolov s prelomno, tektonsko zabritimi bucami ob straneh in dolgo cupo na vrhu.

Bi pa jaz imel Ford F150, ce bi se dalo na normalen nacin tukaj dobiti. Se rajsi pa F650 :-))
anon-198677 sporočil: 345
[#2664078] 17.07.17 16:02
Odgovori   +    2
Vse se konča in začne pri denarju. Če ima človek veliko denarja, si lahko omisli marsikaj, če ga nima, si pa kupi tisto kar lahko. Važni so tudi stroški vzdrževanja. Đabe je kupiti nekaj kar ne moreš vzdrževati.

Jaz vozim 12 let staro Opel Corso, pa je čist v redu. Pripelje me udobno ter varno na cilj in to je to.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2664082] 17.07.17 17:30 · odgovor na: anon-207617 (#2664051)
Odgovori   +    0
[NemirniTujec]
Bi pa jaz imel Ford F150, ce bi se dalo na normalen nacin tukaj dobiti.
Čestitam za dober okus glede avtov (no, F-150 v bistvu ni avto, temveč truck, torej še bolje) ampak kaj pomeni "normalen način"? V slovenskem Ford salonu ga verjetno ne boš našel, morda se pri nas prodaja kak rabljen - če ne pri nas, jih je pa v Nemčiji ali Nizozemski dosti naprodaj. Se je včasih treba malo potruditi...
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2664114] 18.07.17 08:12 · odgovor na: anon-20668 (#2664082)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-207617 18.07.2017 08:15
[matjazfinance]
> [NemirniTujec]
> Bi pa jaz imel Ford F150, ce bi se dalo na normalen nacin tukaj dobiti.

Čestitam za dober okus glede avtov (no, F-150 v bistvu ni avto, temveč truck, torej še bolje) ampak kaj pomeni "normalen način"? V slovenskem Ford salonu ga verjetno ne boš našel, morda se pri nas prodaja kak rabljen - če ne pri nas, jih je pa v Nemčiji ali Nizozemski dosti naprodaj. Se je včasih treba malo potruditi...
Itak kupujem samo rabljene avte, ampak ker ni normalnega trga, ga potem tudi za rezervne dele ni, pa za gume, pa mehankarji ne znajo sraufat, pa pri raznih dajatvah pades v kake divje razrede in tako dalje. In potem vse skupaj res stane vec, kot je ta uzitek vreden. Zato pac ropotam okrog z malim subarujckom pa je tudi okej.

Ni mi panike ce imam razmeroma redek voz, ampak prav ekscentricnega pa nocem, ker avto ni moje bistvo... V ameriki pa se razume da je to pac obicajen avto za obicajnega desca in ga imajo vsi. Se cena bencina je temu prilagojena :-)
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2664119] 18.07.17 08:46 · odgovor na: anon-207617 (#2664114)
Odgovori   +    4
[NemirniTujec]
ker ni normalnega trga, ga potem tudi za rezervne dele ni, pa za gume, pa mehankarji ne znajo sraufat, pa pri raznih dajatvah pades v kake divje razrede in tako dalje. In potem vse skupaj res stane vec, kot je ta uzitek vreden. Zato pac ropotam okrog z malim subarujckom pa je tudi okej.
Joj ne tok komplicirat pa bit tko presran....
Jaz imam tako ameriško zverino (ni F-150, je pa istega tipa vozilo, samo da je od GM) in ni nobene panike, gremo po vrsti:
- ja, delov pri nas praktično ni za dobit, ampak nič zato. Nekaj se dobi v Nemčiji, ampak kljub stroškom pošiljanja so ameriške spletne trgovine z avtodeli najcenejša varianta, edina slabost je da moraš kake 2 tedna čakat. In BTW deli so precej cenejši kot za evropska jajca.
- gume se dobijo brez problemov, sem jih tudi že menjal na svojem, stale so pa le par evrov več kot npr. za golfa ali megana
- ja, mehankarja moraš dobiti dobrega, ampak to velja vedano ne glede na to kakšen avto imaš. Sicer je pa amerikance veliko lažje šravfat kot evropske in azijske avtomobilčke, ti bo povedal vsak mehanik
- glede dajatev ni kaj dosti reči, tako pač je... ampak pickupa lahko po drugi strani registriraš kot tovorno vozilo in imaš zelo majhno registracijo.

Pod črto vse skupaj lahko stane približno toliko oziroma manj kot če bi kupil en zelo povprečen nov "normalen avto". Edino odločit se moraš, a boš vzel tisto kar hočeš ali boš premišljeval, stokal in vnaprej sekiral zaradi brezveznosti ter občepel tam kot drugi. Skratka, a si dec al si pičkica.
code5 sporočil: 664
[#2664120] 18.07.17 08:49 · odgovor na: anon-207617 (#2664114)
Odgovori   +    3
[NemirniTujec]
> [matjazfinance]
> > [NemirniTujec]
> > Bi pa jaz imel Ford F150, ce bi se dalo na normalen nacin tukaj dobiti.
>
> Čestitam za dober okus glede avtov (no, F-150 v bistvu ni avto, temveč truck, torej še bolje) ampak kaj pomeni "normalen način"? V slovenskem Ford salonu ga verjetno ne boš našel, morda se pri nas prodaja kak rabljen - če ne pri nas, jih je pa v Nemčiji ali Nizozemski dosti naprodaj. Se je včasih treba malo potruditi...

Itak kupujem samo rabljene avte, ampak ker ni normalnega trga, ga potem tudi za rezervne dele ni, pa za gume, pa mehankarji ne znajo sraufat, pa pri raznih dajatvah pades v kake divje razrede in tako dalje. In potem vse skupaj res stane vec, kot je ta uzitek vreden. Zato pac ropotam okrog z malim subarujckom pa je tudi okej.

Ni mi panike ce imam razmeroma redek voz, ampak prav ekscentricnega pa nocem, ker avto ni moje bistvo... V ameriki pa se razume da je to pac obicajen avto za obicajnega desca in ga imajo vsi. Se cena bencina je temu prilagojena :-)
Ne cisto sledim stream of conciousness, ne vem, ali se "pravi avto za pravega desca" nanaša na F150 ali na subaruja - namrec v USA velja subaru za top lesbian car :)))))

www.theatlantic.com/...ns/488042/

(P: ponosna lastnica legacy wagon 4x4 letnik 1991)
crt sporočil: 27.844
[#2664128] 18.07.17 09:30 · odgovor na: code5 (#2664120)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: crt 18.07.2017 09:31
[code5]
Ne cisto sledim stream of conciousness, ne vem, ali se "pravi avto za pravega desca" nanaša na F150 ali na subaruja - namrec v USA velja subaru za top lesbian car :)))))

www.theatlantic.com/...ns/488042/
When one Subaru ad man … proposed the gay-targeting ads in talks with Japanese executives, the executives hurriedly looked up “gay” in their dictionaries. Upon reading the definition, they nodded at the idea enthusiastically. Who wouldn’t want happy or joyous advertising?

... In response to the ads, Subaru received letters from a grassroots group that accused the carmaker of promoting homosexuality. Everyone who penned a letter said they’d never buy a Subaru again. But the marketing team quickly discovered that none of the people threatening a boycott had ever bought a Subaru.

cista zmaga, hvala za link
code5 sporočil: 664
[#2664129] 18.07.17 09:47 · odgovor na: crt (#2664128)
Odgovori   +    1
Subarujev advertisement ima sploh dolgo zgodovino ubijalskih štosov, na primer zgodba o Robertu Farageu, ki je leta 2008 v San Francisco Chronicles komentiral, da ga nova tribeca od spredaj spominja na "flying vagina", nakar so ga SFC promptno brcnili v rit; njegov odgovor na brco v rit (link spodaj) je - epic, no less.

2005-2011blog.blogsp...eview.html
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2664134] 18.07.17 10:34 · odgovor na: code5 (#2664120)
Odgovori   +    1
[code5]
> [NemirniTujec]
> > [matjazfinance]
> > > [NemirniTujec]
> > > Bi pa jaz imel Ford F150, ce bi se dalo na normalen nacin tukaj dobiti.
> >
> > Čestitam za dober okus glede avtov (no, F-150 v bistvu ni avto, temveč truck, torej še bolje) ampak kaj pomeni "normalen način"? V slovenskem Ford salonu ga verjetno ne boš našel, morda se pri nas prodaja kak rabljen - če ne pri nas, jih je pa v Nemčiji ali Nizozemski dosti naprodaj. Se je včasih treba malo potruditi...
>
> Itak kupujem samo rabljene avte, ampak ker ni normalnega trga, ga potem tudi za rezervne dele ni, pa za gume, pa mehankarji ne znajo sraufat, pa pri raznih dajatvah pades v kake divje razrede in tako dalje. In potem vse skupaj res stane vec, kot je ta uzitek vreden. Zato pac ropotam okrog z malim subarujckom pa je tudi okej.
>
> Ni mi panike ce imam razmeroma redek voz, ampak prav ekscentricnega pa nocem, ker avto ni moje bistvo... V ameriki pa se razume da je to pac obicajen avto za obicajnega desca in ga imajo vsi. Se cena bencina je temu prilagojena :-)

Ne cisto sledim stream of conciousness, ne vem, ali se "pravi avto za pravega desca" nanaša na F150 ali na subaruja - namrec v USA velja subaru za top lesbian car :)))))

www.theatlantic.com/...ns/488042/

(P: ponosna lastnica legacy wagon 4x4 letnik 1991)
Vidim da te freudian slip mece pri tipih s subaruji :-)

sem lepo napisal "obicajen" avto "obicajnega" desca... jaz nisem glih obicajen, se manj pa pravi, jaz se samo pretvarjam da sem desc, drgac pa eno samo srčece ranljivo pozensceno - in zato bi mi obicajen (!!!) F150 pasal.

Ker v evropi to, da si desc poves tko, da vozis bmwja petko ali pa range roverja. Mam pa mojo denarnico prevec rad... plus cefurski feeling - tudi v angliji to skor samo cefurji vozijo.

Drgac pa ja, legacy 4x4 + zenska = very lesbian. Ugibam... tudi makeupa ne nosis, in visokih pet ne :-)))
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2664136] 18.07.17 10:54 · odgovor na: anon-207617 (#2664134)
Odgovori   +    2
[NemirniTujec]
v evropi to, da si desc poves tko, da vozis bmwja petko
S tem poveš (oz. taki tipčki povedo) da bi radi da jih drugi vidijo kot desce. Ko voziš truck (F-150, ali npr. Chevy Silverado) se pa dejansko počutiš kot desc, btk kaj drugi mislijo :)
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2664140] 18.07.17 11:13 · odgovor na: anon-207617 (#2664134)
Odgovori   +    0
[NemirniTujec]
Ker v evropi to, da si desc poves tko, da vozis bmwja petko.... Mam pa mojo denarnico prevec rad... plus cefurski feeling - tudi v angliji to skor samo cefurji vozijo.
Presežki iz nemškega trga rabljenih škatel so BMW&Co. čisto razvrednotili.
Te zadeve potem kričijo na ves glas: "nimam denarja za nov avto".
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2664149] 18.07.17 13:11 · odgovor na: code5 (#2664120)
Odgovori   +    0
Drgac pa res hvala za link, vrhunsko.

V UK je subaru misljen kot avto za kmete ali dolg-walkers car, ali pa veterinarian car. Subaru je en vecjih sponzorjev veterinarskih organizacij.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2664151] 18.07.17 13:15 · odgovor na: anon-20668 (#2664119)
Odgovori   +    0
[matjazfinance]
> [NemirniTujec]
> ker ni normalnega trga, ga potem tudi za rezervne dele ni, pa za gume, pa mehankarji ne znajo sraufat, pa pri raznih dajatvah pades v kake divje razrede in tako dalje. In potem vse skupaj res stane vec, kot je ta uzitek vreden. Zato pac ropotam okrog z malim subarujckom pa je tudi okej.

Joj ne tok komplicirat pa bit tko presran....
Jaz imam tako ameriško zverino (ni F-150, je pa istega tipa vozilo, samo da je od GM) in ni nobene panike, gremo po vrsti:
- ja, delov pri nas praktično ni za dobit, ampak nič zato. Nekaj se dobi v Nemčiji, ampak kljub stroškom pošiljanja so ameriške spletne trgovine z avtodeli najcenejša varianta, edina slabost je da moraš kake 2 tedna čakat. In BTW deli so precej cenejši kot za evropska jajca.
- gume se dobijo brez problemov, sem jih tudi že menjal na svojem, stale so pa le par evrov več kot npr. za golfa ali megana
- ja, mehankarja moraš dobiti dobrega, ampak to velja vedano ne glede na to kakšen avto imaš. Sicer je pa amerikance veliko lažje šravfat kot evropske in azijske avtomobilčke, ti bo povedal vsak mehanik
- glede dajatev ni kaj dosti reči, tako pač je... ampak pickupa lahko po drugi strani registriraš kot tovorno vozilo in imaš zelo majhno registracijo.

Pod črto vse skupaj lahko stane približno toliko oziroma manj kot če bi kupil en zelo povprečen nov "normalen avto". Edino odločit se moraš, a boš vzel tisto kar hočeš ali boš premišljeval, stokal in vnaprej sekiral zaradi brezveznosti ter občepel tam kot drugi. Skratka, a si dec al si pičkica.
Sem pickica :-) V angliji. In avto rabim, ne morem iskat delov 2 tedna. Mam tukaj subaru domacega majstra za dobro ceno. In cene zavarovanj so tukaj cist druga pesmica kot v sloveniji...
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2664174] 18.07.17 15:59 · odgovor na: anon-207617 (#2664151)
Odgovori   +    0
Aja, si v angliji... ja kako je tam, ne poznam točno, ampak saj tam imajo tudi razvito sceno za US avte, verjetno se dele za amerikance lažje dobi v UK kot v Sloveniji.

Pa tudi če naročiš iz USA, ni nujno da čakaš 2 tedna - se da tudi precej hitreje, 2 tedna pač traja iz USA do Slovenije, če vzameš najcenejšo poštnino :) kadar naročim in potem spremljam "tracking order", itak pošiljka leti iz USA najprej na Heathrow, hehe.

Po drugi strani pa tudi če imaš v Sloveniji 'navaden avto' (recimo VW) ti na uradnem VW servisu včasih rečejo da bo treba par dni čakat da dobijo del iz Nemčije, recimo na lambda sondo za golfa...
bc123a sporočil: 48.253
[#2664177] 18.07.17 16:20
Odgovori   +    1
Samodejna vožnja prihodnje leto
Ne, ne bo.
bc123a sporočil: 48.253
[#2664178] 18.07.17 16:22 · odgovor na: anon-202165 (#2664044)
Odgovori   +    1
[bacco979]
Saj je že zgoraj eden čisto lepo napisal...

Voznost pa je zaradi visokega težišča slabša kot pri mojih prejšnjih vozilih, limuzinah, karavanih in enoprostorcih... a v naših kolonah in na kolovozih to ni več pomembno.
Jaz sem prej imel avto, pri katerem sem lahko zlahka vrecke zacasno odlozil na streho, za volan si se pa moral prakticno splaziti. Sedaj pa taksnega, kjer na streho ne vidim vec, v avto je pa treba skociti :)

Je bilo zelo pasje se privaditi tako ekstremno razliko. S prejsnjim si dobesedno lahko delal karkoli, pa je bil na cesti kot zalepljen... tale sedaj pa, uh.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2664182] 18.07.17 16:30 · odgovor na: anon-20668 (#2664174)
Odgovori   +    1
[matjazfinance]
Aja, si v angliji... ja kako je tam, ne poznam točno, ampak saj tam imajo tudi razvito sceno za US avte, verjetno se dele za amerikance lažje dobi v UK kot v Sloveniji.
Veš da kupijo karkoli, samo da ima volan na levi strani.
Pa tudi če naročiš iz USA, ni nujno da čakaš 2 tedna - se da tudi precej hitreje, 2 tedna pač traja iz USA do Slovenije, če vzameš najcenejšo poštnino :) kadar naročim in potem spremljam "tracking order", itak pošiljka leti iz USA najprej na Heathrow, hehe.
Lubi jezus, najbolj zasedeno letališče, potem pa še rezervne dele tam čez tovorijo?
Po drugi strani pa tudi če imaš v Sloveniji 'navaden avto' (recimo VW) ti na uradnem VW servisu včasih rečejo da bo treba par dni čakat da dobijo del iz Nemčije, recimo na lambda sondo za golfa...
Lej, ne morejo imeti tako nizke cene delovne ure pa si še privoščit neke zaloge držat. Tista ena lambda sonda, ki crkne na tri leta v Sloveniji (pa še to crkne zato, ker je bencin zanič, ne zaradi slabe kvalitete)...
Kanzon sporočil: 2.392
[#2664216] 18.07.17 20:39
Odgovori   +    2
Qashqai je super avto,vozim ga sedmo leto brez popravil,seveda govorim o benzinarju.
Dizli so za traktoriste.
pobalin sporočil: 14.456
[#2664225] 18.07.17 21:41 · odgovor na: code5 (#2664120)
Odgovori   +    0
[code5]
namrec v USA velja subaru za top lesbian car :)))))
www.theatlantic.com/...ns/488042/
Super članek. Ampak oni so očitno iskali nekakšne niše že prej, ko so oglaševali samo pogon spredaj in se šli kao mejnstrim propagando - zajčica ni snežno bela ampak je bolj južnjaške barve. :-)
Playboy thinks a lot of its Bunny of The Year
That's why they gave her a Subaru.
s-media-cache-ak0.pi...ge-ads.jpg
153 sporočil: 9.333
[#2664226] 18.07.17 21:49
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: 153 18.07.2017 21:52
Zakaj pretiravate, so mar to nekakšne
tektonske spremembe, saj ne zadevajo
niti bistvene klasične opreme ?

Sodražan
anon-202165 sporočil: 970
[#2664241] 19.07.17 07:25 · odgovor na: bc123a (#2664178)
Odgovori   +    0

Jaz sem prej imel avto, pri katerem sem lahko zlahka vrecke zacasno odlozil na streho, za volan si se pa moral prakticno splaziti. Sedaj pa taksnega, kjer na streho ne vidim vec, v avto je pa treba skociti :)

Je bilo zelo pasje se privaditi tako ekstremno razliko. S prejsnjim si dobesedno lahko delal karkoli, pa je bil na cesti kot zalepljen... tale sedaj pa, uh.
Poznam :)
anon-43157 sporočil: 62
[#2664493] 20.07.17 13:42
Odgovori   +    2
Pojasnilo prosim, lastniki teh "hibrid-terencev":

sam vozim karavana, zadovoljen nisem edino z nizkim sediščem;
zato sem tudi sam v razredu, ki razmišlja o SUV ali teh pol-SUV različicah,
ker bi mi ustrezalo višje sedenje.

Berem pa, da se ti avti slabo držijo ceste ? No, verjetno govorite o 150km/h na kakem ostrem ovinku ?

Če gre za to, se ne sekiram, omejitve so 130km/h max., enkrat čez desetletja bomo tudi Balkanci morda prepoznali skandinavski "sindrom" spoštovanja predpisov in posledično manj mrtvih na cestah...

In potem to "koliko se avto drži ceste" najbrž ne bo več faktor za izbor, ampak s čim se pelješ bolj udobno, varno in ceneje.

Ali pa so SUV-i v ovinkih res problem ?

Hvala
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2664502] 20.07.17 14:28 · odgovor na: anon-43157 (#2664493)
Odgovori   +    0
Nikakrsen problem pri normalni voznji, ce bi res bil, se ne bi tako prodajali.

Ce rad vozis hitro, pa bos seveda opazil in ti bo nadlezno in neprijetno.

Pasivna varnost je vecja, ce je suv dovolj visji in zato dlje vidis. Ampak aktivna varnost pa je nizja ker se v primeru pizdarije tezje ustavis in tezje zmanevriras kot z nizkim avtom.

Ce rabis velik prostora pa raje galaxy/sharan, in se dovolj visoko sedi da gres naravnost noter. Ali pa celo doblo ali citroen c8. V teh fake suv-jih ni glih veliko prostora, ce kako robo trogas s seboj.

Testna voznja v avtih z razlicnimi visinami sedezev ti bo najvec pomagala.

Strani: 1 2