Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kako daleč so natrij-ionske baterije, lahko cene upadejo za 90 odstotkov in kako se bo spremenil trg
Strani: 1
[FIskalnaFinta2]Če bi vzel baterijo stare reglje bi ti kapaciteta na današnjem telefonu zadoščala kvečjemu za kako uro, dve :)
Vsak mesec berem o revoluciji baterij, telefon se pa še vedno polni vsak dan.
revolucije morda ne občutiš, se pa dogaja v ozadju.
Buffet je kupil kemijsko podjetje, ki mislim, da ima nekaj s karbonati.
Sedaj je treba le zgruntat, kaj se zgodi, ce so avti naenkrat tako poceni, da leta 2030 noben vec ne kupi ice avta ?
...Cene baterij padle za 90 odstotkov...:) :) :) :) :)
Ta je pa dobra.
Seveda jih lahko izdelajo poceni, ampak cena na trgu se ravna po svojih kriterijih.
Danes je napredek samo še večinoma v tem, da telefonom manjšajo ostale komponente in povečujejo baterijo.
Recimo odvzamejo fizičen slot za SIM kartico in za ta del povečajo baterijo. To za mene ni noben bistven napredek glede baterije.
Se pa strinjam, da bi današnja baterija napajala mobi regljo kar nekaj časa. Vseeno je bila pod 1000 mAh med tem, ko danes večje baterije v seveda tudi večjih telefonih dosegajo 4000 mAh in več.
Skratka, nobenega preboja ni že več let. Samo v novicah. V novicah pa so mesečno preboji. :)
[leben1]Spet nekaj na pamet :)
Torej se tehnologija razvija in napreduje. Kar je prava cokla, pa so polnilnice. Premalo jih je in v povprečju jih ogromno ne deluje. Proizvajalci avtov delajo, omrežje pa ne. Govorim povsod, ne le pri nas. Tu bi se države morale aktivirati, ne pa na subvencijah. Sicer vse skupaj ne bo zaleglo za večji preboj.
Mogoče bi se strinjal s številom, potrebno bi jih bilo dodati, seveda. AMpak to, da ne delujejo, to je pa navadna floskula. Mogoče sem se 2x ali največ 3x obrnil in šel na drugo, ker sem imel težave s povezljivostjo, drugače pa vse dela v nulo. Je pa res, da je velikokrat treba imeti gor ustrezno aplikacijo, čeprav je vse pogosteje potrebna samo ena (in plačaš tistemu pač nekaj provizije, tako kot recimo easypark).
Seveda je vse več tudi privat polnilnic, če imaš mesto kam to postaviti računica seveda zmaga. Ponoči počasno polnjenje, v tranzitu pa hitro polnjenje /tudi tega je po zahodni evropi dovolj, zaenkrat še nikoli nisem čakal vrste).
Ok, eno je PR, drugo je pa občutek uporabnika. Tudi zato, ker prvotne ocene o široki uporabi skoraj nikoli ne držijo in se vse skupaj precej zamakne v prihodnost.
Strani: 1

