Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Med pristanišči severnega Jadrana se karte na novo mešajo
Strani: 1
sporočil: 1.305
Prav bi bilo, da se tudi vsi vložki v železniško infrastrukturo, ki
je namenjena pristaniščem, plačajo s strani pristanišč.
Sicer imamo bizarno situacijo, ko imajo pristanišča ogromne dobičke, medtem ko jim davkoplačevalci plačujemo za njihove industrijske tire.
To je kot bi jaz rekel - davkoplačevalci, zgradite mi hotel, jaz pa se bom potem šel hotelirstvo in delal privat dobiček.
Sicer imamo bizarno situacijo, ko imajo pristanišča ogromne dobičke, medtem ko jim davkoplačevalci plačujemo za njihove industrijske tire.
To je kot bi jaz rekel - davkoplačevalci, zgradite mi hotel, jaz pa se bom potem šel hotelirstvo in delal privat dobiček.
sporočil: 1.678
In kam grejo ti ogromni dobički Luke Koper? Po moje državi, ker je
ta 51% lastnica, pa še SDH 11%.
sporočil: 60
Zadnja sprememba: calahan 12.05.2025 14:31
Malo mešaš materijo... do hotela je potrebna zgraditi cesto...
ploćnik, železnico, aerodrom in ostalo itd itd ... da imajo turisti
dostop do hotela...mar ne ......)
sporočil: 1.305
Tu je specifika kar velika, ker je investicija v železnice
približno 20x višja kot v samo pristanišče. In 2. tir proti Kopru
je v resnici zgolj industrijski tir Luke Koper. Vso blago na
železnici gre tja in v nobeno tovarno ali kaj takšnega.
sporočil: 60
Hmmm ... po tvojem kljuću mora Petrol plačati ceste saj so njihove
pumpe neposredna posledica cest... in je avtocestni križ
neprimerljivio dražji od pump ki jih ima Petrol v Sloveniji....btw
neposredni zaslužkar drugega tira so cargo prevozniki
železnic...... :)))
Strani: 1