7 min
Izrael zjutraj z največjim napadom na Gazo po premirju
39 min
Kitajci razvili super baterije, ki se polnijo tako hitro kot rezervoar z bencinom
43 min
Kako do nižjih stroškov in bolj trajnostne proizvodnje
8 ur
Audi načrtuje nove reze, da bi privarčeval za prehod v e-mobilnost
11 ur
Popotovanje do najbolj severne e-polnilnice v Evropi
12 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
EU z novimi carinami na gnojila in pridelke iz Rusije in Belorusije 2
15 ur
Pet let, odkar ste bili prvič zaprti. Ali danes živite bolje? 5
15 ur
Golob: na koalicijskem vrhu nič o povečanju proračunskih sredstev za obrambo. Neuradno še letos dva odstotka BDP 1
16 ur
Javno naročilo: dve bolnišnici, trikratna razlika v ceni 4
16 ur
Sporni 83-milijonski razpis: oglasil se je Von Horvath, ki pravi, da gre za politično manipulacijo
16 ur
27. Dnevi energetikov: Učinkovitost, prožnost, odpornost – ključ do konkurenčnosti
17 ur
Evropske borze trgovanje nadaljujejo v zelenem
17 ur
Elonu Musku je všeč Orbanova napoved opuščanja dohodnine za ženske z otroki 9
18 ur
Priložnost za prepoznavnost: postanite Odlično živilsko podjetje 2025 (PRO)
18 ur
Stellantis vlaga 38 milijonov evrov v italijansko proizvodnjo delov za električna vozila 1
18 ur
Ministrstvo za digitalizacijo končno skoraj že razdelilo računalnike. Zdaj ga ukinimo! 2
18 ur
Volkswagen in FAW prihodnje leto s kar 11 novimi modeli
18 ur
Ljubljanska borza: Luka Koper izgubila 3,35 odstotka
19 ur
Kitajska z akcijskim načrtom za povečanje domače porabe

Strani: 1

FIN-205757 sporočil: 90
[#3058515] 17.03.25 10:08
Odgovori   +    11
Verjetno je med vsemi destinacijami v Aziji najmanj poletov v Severno Korejo.
FIN-156054 sporočil: 14
[#3058516] 17.03.25 12:25
Odgovori   +    4
Hitra dostopnost do letališča s primorskega, štajerskega in dolenjskega konca ni ravno v prid ljubljanskem letališču, predvsem problem okrog Ljubljane in še posebno v konicah (pravijo, da sicer tretjega pasu ne potrebujemo ?). Osebno sem hitreje in zjutraj bolj zanesljivo do zagrebškega ali celo graškega letališča. Tudi vozovnice so z okoliških letališč v povprečju ugodnejše. Verjetno tudi ostali dejavniki, kot so pristojbine, cene goriva, omejevanje Airbnb, Uberja, itd, ne doprinesejo k povečanju prometa.
MF-352155 sporočil: 6
[#3058520] 17.03.25 13:20
Odgovori   +    6
Ne morem pozabiti ko je Ryanair že pred mnogimi leti hotel vzpostaviti bazo za povezave iz Brnika na ostale destinacije, pa so na Brniku rekli NE , da letališče Brnik pa že ne bo nizkocenovna destinacija.... sedaj pa se nas otepajo dobesedno vsi prevozniki.
Da o velikem pompu, sprejemu, rdečemu tepihu... ki je bilo lani za 6 tedensko povezavo z Madridom, raje ne razmišljam.
jSujica sporočil: 64
[#3058522] 17.03.25 13:27 · odgovor na: MF-352155 (#3058520)
Odgovori   +    4
Ob tem velja omeniti, da so pri Ryanairu leta 2023 sami Brniku rekli ne, češ da so njihove storitve predrage, ter se usmerili v Trst, ki po njihovi zaslugi beleži preporod
GV-1113 sporočil: 1.110
[#3058536] 17.03.25 16:35
Odgovori   +    2
To je v prvi vrsti problem nemških lastnikov in njihovih zasoljenih cen. Potniki se niti ne sekiramo, ker je v okolici dosti drugih letališč.

Ampak saj je to tudi strategija nemških lastnikov. Nabiti cene, imeti dobičke, hkrati pa skrbeti, da se z Brnika polnijo predvsem povezani leti za Lufthanso in za Swiss, ki je tudi v njihovi lasti. Glede drugih pa je za njih še celo boljše, da letijo čim manj, ker so pač (nepotrebna) konkurenca.

Še enkrat več navijam za koncept vitke države! Nizki davki, zato pa malo javne uprave in nobenih subvencij.

Strani: 1