Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kako Slovenci gradijo ultrahitre polnilnice
Strani: 1
sporočil: 2.908
Tukaj pač gre za reklamo.
Takih zadev ne moreš kjerkoli postaviti saj je itak navedeno, da imajo zraven še transformator in priključek na 20kV.
Zadeva tudi veliko stane.
No, pa še eno stvar so zamolčali.
Pri vseh baterijah je podobno in tudi pri avtomobilih ni nič drugače.
Bolj, kot se ultrahitro polni, krajša je življenjska doba baterije.
Sicer se pa nihče o tem ne sprašuje, ker v samem bistvu sploh ne gre za neke zelene fore ampak za prestiž in preseravanje tistih, ki imajo viške denarja.
Ko bo zares šlo za zeleno bodo e-avtomobili majhni, lahki, enostavni, poceni in ne neke mrcine, kjer proizvajalci tekmujejo kdo bo naredil večjega, hitrejšega, dražjega in podobno.
Očitno zeleni še niso ugotovili, kakšen sistem trženja trenutno uporabljajo proizvajalci teh e-mrcin.
Takih zadev ne moreš kjerkoli postaviti saj je itak navedeno, da imajo zraven še transformator in priključek na 20kV.
Zadeva tudi veliko stane.
No, pa še eno stvar so zamolčali.
Pri vseh baterijah je podobno in tudi pri avtomobilih ni nič drugače.
Bolj, kot se ultrahitro polni, krajša je življenjska doba baterije.
Sicer se pa nihče o tem ne sprašuje, ker v samem bistvu sploh ne gre za neke zelene fore ampak za prestiž in preseravanje tistih, ki imajo viške denarja.
Ko bo zares šlo za zeleno bodo e-avtomobili majhni, lahki, enostavni, poceni in ne neke mrcine, kjer proizvajalci tekmujejo kdo bo naredil večjega, hitrejšega, dražjega in podobno.
Očitno zeleni še niso ugotovili, kakšen sistem trženja trenutno uporabljajo proizvajalci teh e-mrcin.
sporočil: 213
Zadnja sprememba: 0124MARJA 26.10.2022 07:12
Snovalcem zelenega prehoda fizikalne zakonitosti ravno niso
močnejša stran. Velika moč polnjenja ne pomeni samo uničevanje
baterije temveč tudi segrevanje in potrebo po hlajenju kar v
energetskem smislu pomeni izgube.
sporočil: 2.033
Pa dodajmo še, da vzdrževanje potem pri nas ne gre in ne gre, kar
kmalu se pričnejo okvare in nepopravila le teh. O ceni, ki bo
rasla, niti ne govorim. Taka investicija, ko je potem uporabnikom
nezanesljiva, je vprašljiva, ker se bomo nekoč spraševali, ali ni
vržena proč.
sporočil: 3.087
[Froc]Ultrahitre polnilnice se uporabljajo za tranzit na dolge razdalje, ne za vsak dan.
Pa dodajmo še, da vzdrževanje potem pri nas ne gre in ne gre, kar kmalu se pričnejo okvare in nepopravila le teh. O ceni, ki bo rasla, niti ne govorim. Taka investicija, ko je potem uporabnikom nezanesljiva, je vprašljiva, ker se bomo nekoč spraševali, ali ni vržena proč.
Imam 69 jurjev km na svojem električarju. Od tega je morda 5 polnitev ali tam za jurja pa pol km iz hitrih polnilnic.
Glavna poanta za razširitev elektromobilnosti je razširitev polžjega polnjenja na čim več populacije, sploh na blokarje v urbanih naseljih. In dovolj je že 230 V 16 A, ki pokrije 99% dnevnih potreb slovenske populacije že znotaraj polnjenja v nizki tarifi, 8 ur na noč, ko avto stoji parkiran.
Za vse ostalo so pa na voljo ostali nivoji javnih polnilnic. Ultra hitre pa samo za tranzit na dolge razdalje.
sporočil: 10.832
[ogo]Sončnična elektrifikacija in polnjenje v poceni nočni tarifi nekako ne gre skupaj... oz...te veselice bo kmalu konec...
> [Froc]
> Pa dodajmo še, da vzdrževanje potem pri nas ne gre in ne gre, kar kmalu se pričnejo okvare in nepopravila le teh. O ceni, ki bo rasla, niti ne govorim. Taka investicija, ko je potem uporabnikom nezanesljiva, je vprašljiva, ker se bomo nekoč spraševali, ali ni vržena proč.
Ultrahitre polnilnice se uporabljajo za tranzit na dolge razdalje, ne za vsak dan.
Imam 69 jurjev km na svojem električarju. Od tega je morda 5 polnitev ali tam za jurja pa pol km iz hitrih polnilnic.
Glavna poanta za razširitev elektromobilnosti je razširitev polžjega polnjenja na čim več populacije, sploh na blokarje v urbanih naseljih. In dovolj je že 230 V 16 A, ki pokrije 99% dnevnih potreb slovenske populacije že znotaraj polnjenja v nizki tarifi, 8 ur na noč, ko avto stoji parkiran.
Za vse ostalo so pa na voljo ostali nivoji javnih polnilnic. Ultra hitre pa samo za tranzit na dolge razdalje.
sporočil: 3.087
[0513ANITO]
> [ogo]
> > [Froc]
> > Pa dodajmo še, da vzdrževanje potem pri nas ne gre in ne gre, kar kmalu se pričnejo okvare in nepopravila le teh. O ceni, ki bo rasla, niti ne govorim. Taka investicija, ko je potem uporabnikom nezanesljiva, je vprašljiva, ker se bomo nekoč spraševali, ali ni vržena proč.
>
> Ultrahitre polnilnice se uporabljajo za tranzit na dolge razdalje, ne za vsak dan.
> Imam 69 jurjev km na svojem električarju. Od tega je morda 5 polnitev ali tam za jurja pa pol km iz hitrih polnilnic.
>
> Glavna poanta za razširitev elektromobilnosti je razširitev polžjega polnjenja na čim več populacije, sploh na blokarje v urbanih naseljih. In dovolj je že 230 V 16 A, ki pokrije 99% dnevnih potreb slovenske populacije že znotaraj polnjenja v nizki tarifi, 8 ur na noč, ko avto stoji parkiran.
>
> Za vse ostalo so pa na voljo ostali nivoji javnih polnilnic. Ultra hitre pa samo za tranzit na dolge razdalje.
Sončnična elektrifikacija in polnjenje v poceni nočni tarifi nekako ne gre skupaj... oz...te veselice bo kmalu konec...
Jaz polnem večino časa na nukico. :p
sporočil: 10.832
[ogo]Pol se pa ta mesec nisi daleč peljal... ;)
> [0513ANITO]
> > [ogo]
> > > [Froc]
> > > Pa dodajmo še, da vzdrževanje potem pri nas ne gre in ne gre, kar kmalu se pričnejo okvare in nepopravila le teh. O ceni, ki bo rasla, niti ne govorim. Taka investicija, ko je potem uporabnikom nezanesljiva, je vprašljiva, ker se bomo nekoč spraševali, ali ni vržena proč.
> >
> > Ultrahitre polnilnice se uporabljajo za tranzit na dolge razdalje, ne za vsak dan.
> > Imam 69 jurjev km na svojem električarju. Od tega je morda 5 polnitev ali tam za jurja pa pol km iz hitrih polnilnic.
> >
> > Glavna poanta za razširitev elektromobilnosti je razširitev polžjega polnjenja na čim več populacije, sploh na blokarje v urbanih naseljih. In dovolj je že 230 V 16 A, ki pokrije 99% dnevnih potreb slovenske populacije že znotaraj polnjenja v nizki tarifi, 8 ur na noč, ko avto stoji parkiran.
> >
> > Za vse ostalo so pa na voljo ostali nivoji javnih polnilnic. Ultra hitre pa samo za tranzit na dolge razdalje.
>
> Sončnična elektrifikacija in polnjenje v poceni nočni tarifi nekako ne gre skupaj... oz...te veselice bo kmalu konec...
Jaz polnem večino časa na nukico. :p
sporočil: 213
Opisani primer pije vodo ob protokolarnem načinu življenja po
sistemu˝no pressure, no risk˝. V poslu pa je ravno nasprotno. Ko
planiraš umirjen dan, nastane problem, potrebno je takoj
odreagirati, sesti v avto in na pot. Življenje za večino postaja
vse bolj dinamično, vsiljujejo pa se nam statične rešitve s strani
statistov.
sporočil: 2.033
Tako je, električni avto je zaenkrat le za drugi avto s
predpostavko, da se uporablja po mestu in na predvidljivih več ali
manj istih poteh (torej še flotni kupci deloma), ga lahko potem
polniš doma po možnosti na svoj štrom s strehe (ha). Hkrati pa za
splošno uporabo z neomejeno uporabnostjo kadarkoli imaš ICE avto,
ker često moraš neplanirano na pot in si ne moreš privoščiti izgube
časa s polnenjem vmes, ali celo iskanjem alternativnih polnilnic,
ker kak ne dela ali je zasedena. Resnično življenje ti omogoča šele
ICE, električar pa je za zraven, če si ga lahko privoščiš.
sporočil: 3.087
Zadnja sprememba: ogo 26.10.2022 10:47
[0124MARJA]Takrat se zapelješ na ultrahitro polnilnico in polneš po 0,7 EUR na kWh. In za ta luksus plačaš. To je to.
Opisani primer pije vodo ob protokolarnem načinu življenja po sistemu˝no pressure, no risk˝. V poslu pa je ravno nasprotno. Ko planiraš umirjen dan, nastane problem, potrebno je takoj odreagirati, sesti v avto in na pot. Življenje za večino postaja vse bolj dinamično, vsiljujejo pa se nam statične rešitve s strani statistov.
Realno ti je pa to morda dvakrat letno.
Isto kot budalaštine, da rabimo električarje z dometom 1500 km. 99,9999999% populacije to ne rabi.
Jaz dnevno prevozim 180 km pri čemer potrošim 40% kapacitete v bateriji. Vedno imam spare 40% kapacitete, ki me lahko odpeljejo vsaj še teh 180 km stran. Na poti pa itak že kar nekaj hitrih in ultrahitrih polnilnic.
V Istanbul grem pa z letalom.
Polnem pa večino časa na 230 V 16A 1 fazi.
Problema ni, razen če si ga narediš v glavi.
Trenutni izziv je samo kako pripeljat teh 230 V 16A 1 fazo na čim več parkirnih mest. Ultrahitre polnilnice bodo pa v roku nekaj let morale biti standard na vseh visokotranzitnih točkah. Za začetek na vseh večjih avtocestnih počivališčih. Izven pa tam kjer so gostote tranzitnega prometa visoke.
sporočil: 2.908
Trenutni izziv je samo kako pripeljat teh 230 V 16A 1 fazo na čim več parkirnih mest.Pa še res je velik izziv.
Na našem koncu je večina blokov še iz bivše države.
Takrat marsikdo ni imel avtomobila.
In pred bloki je bistveno manj parkirišč, kot je vozil.
Višek vozil tako stoji na zelenicah, pri vrtcu, na modrih conah in kakor se pač kdo znajde.
Večina jih zjutraj odpelje in ni problema.
No, vse tam, kjer parkirajo je praktično nemogoče narediti polnilnice.
Tudi za ostale, ki še imajo parkirišče si glede na situacijo ne predstavljam, kako bi si lahko naredili polnilnico.
Potem dvomi, da bi tudi omrežje to zdržalo.
Sicer glede na vse skupaj, kar smo že ugotovili je iluzija, da bi kaj kmalu bila vsa vozila na štrom.
Te letnice bodo pač počasi pomikali, kot se bo pokazala potreba.
sporočil: 3.087
[]
> Trenutni izziv je samo kako pripeljat teh 230 V 16A 1 fazo na čim več parkirnih mest.
Pa še res je velik izziv.
Na našem koncu je večina blokov še iz bivše države.
Takrat marsikdo ni imel avtomobila.
In pred bloki je bistveno manj parkirišč, kot je vozil.
Višek vozil tako stoji na zelenicah, pri vrtcu, na modrih conah in kakor se pač kdo znajde.
Večina jih zjutraj odpelje in ni problema.
No, vse tam, kjer parkirajo je praktično nemogoče narediti polnilnice.
Tudi za ostale, ki še imajo parkirišče si glede na situacijo ne predstavljam, kako bi si lahko naredili polnilnico.
Potem dvomi, da bi tudi omrežje to zdržalo.
Sicer glede na vse skupaj, kar smo že ugotovili je iluzija, da bi kaj kmalu bila vsa vozila na štrom.
Te letnice bodo pač počasi pomikali, kot se bo pokazala potreba.
No, najprej je treba uredit parkirišča, parkirne hiše in podobno. To se bodo pa morali usesti skupaj občani z župani ipd.
Pred nakupovalnimi centri je pa parkirnih mest žljavžent. Tam se lahko postavi javne polnilnice, kjer drugače ni mogoče.
Strani: 1