31 min
Racije na sedežu diplomatske službe EU ter College of Europe
46 min
Energetika: izbranih je 235 projektov skupnega interesa EU, Slovenija je pri petih
49 min
12 tisoč podjetij v shemi net-metering v negotovosti: kaj čaka male odjemalce, ko se povečajo stroški izravnalnega trga za elektriko? (Oglas)
2 uri
Trump ni uslišal Vučića: srbski predsednik na glavo proti novim sankcijam? 3
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Baterijska mrzlica: nemški koncern RWE gradi največji baterijski hranilnik v Veliki Britaniji
3 ure
Pet razlogov za prenos nove mobilne aplikacije Generali Investments (PRO)
3 ure
Evrska inflacija novembra zrasla na 2,2 odstotka
3 ure
OECD Sloveniji poslabšal napovedi in spet poziva: razbremenite plače, obdavčite nepremičnine 8
4 ure
Burry stavi še proti Tesli. Milijone pa služi s tipkanjem
4 ure
Ljubljanska borza v zelenem; SBI TOP pridobil 0,22 odstotka 3
4 ure
To je 10 najboljših visokotehnoloških startupov za kmetijstvo na svetu
4 ure
Ifo: Zaradi višje minimalne plače bodo nemška podjetja odpuščala
5 ur
IZZIV Kako učinkovito obnoviti poslovanje, ko vam čez noč zaklenejo vse podatke (Oglas)
5 ur
Slovenija obstala na 46. mestu IMD. Ključni izzivi, ki bodo oblikovali poslovanje v naslednjih letih (Oglas)
6 ur
BI: Instagram ukinja delo od doma
6 ur
Koliko vas stane čezmerno varčevanje 1
6 ur
FT: Thyssenkrupp v prestrukturiranje jeklarske enote, odpira se pot za prodajo
7 ur
Gregor Omejc, Shell Adria: Prevozništvo nam vsak dan zagotavlja to, kar imamo za samoumevno
7 ur
Projekcije nove, sicer še nekoliko oddaljene industrijske paradigme industrije 6.0

Strani: 1

FIN-325662 sporočil: 115
[#3007980] 30.09.22 20:33
Odgovori   +    0
Plinsko-parne enote? Ali ne gre samo za ("simple cycle") plinske enote, npr. v Brestanici?
FIN-325662 sporočil: 115
[#3007989] 30.09.22 21:29
Odgovori   +    24
In kakšna je tu logika električnih vozil in elektrifikacije prometa?
Verjetno nekako takole: s kamioni na elektro pogon voziti nafto v elektrarne, tam proizvajati elektriko z iskoristkom 35-40%, električno energijo transformirati in transportirati po omrežju spet z izgubami, polnenje baterij električnih vozil, spet izgube vmes, .... Koliko smo prišparali pri emisijah? Podobno je, če kurimo premog in vozimo električni avto.
bigl sporočil: 18.363
[#3008078] 02.10.22 09:55 · odgovor na: FIN-325662 (#3007989)
Odgovori   +    10
[FIN-325662]
In kakšna je tu logika električnih vozil in elektrifikacije prometa?
Verjetno nekako takole: s kamioni na elektro pogon voziti nafto v elektrarne, tam proizvajati elektriko z iskoristkom 35-40%, električno energijo transformirati in transportirati po omrežju spet z izgubami, polnenje baterij električnih vozil, spet izgube vmes, .... Koliko smo prišparali pri emisijah? Podobno je, če kurimo premog in vozimo električni avto.
Tudi za polnjenje mobijev bodo verjetno omejitve.......samo čakam, da kaj takšnega zažvrgoli od prvopisanih....Lep dan.
P.S.: Zakaj je vtis neobvladovanja situacije? Ker je GS oproda Levice in nekaterih po članstvu nepomembnih a medijsko glasnih NV0. Oni menda imajo razdelan program, ki sodi v neke druge, pretekle čase. Razmišljam. Menda lahko.
FIN-467473 sporočil: 2.712
[#3008083] 02.10.22 11:01
Odgovori   +    3
Kaj pa trditev,da 6.blok sploh ne more začeti delati brez 5.bloka,ker sam ni sposoben proizvesti pare za zagon ?
L.P.
Marko
Endimion sporočil: 11.088
[#3008086] 02.10.22 12:31 · odgovor na: FIN-467473 (#3008083)
Odgovori   +    4
[FIN-467473]
Kaj pa trditev,da 6.blok sploh ne more začeti delati brez 5.bloka,ker sam ni sposoben proizvesti pare za zagon ?
L.P.
Marko
A smem vprašati, odkod te "trditve"? Al je bla trgatev letos malo bolj zgodnja?
0513ANITO sporočil: 10.844
[#3008091] 02.10.22 13:16 · odgovor na: Endimion (#3008086)
Odgovori   +    4
[Endimion]
> [FIN-467473]
> Kaj pa trditev,da 6.blok sploh ne more začeti delati brez 5.bloka,ker sam ni sposoben proizvesti pare za zagon ?
> L.P.
> Marko

A smem vprašati, odkod te "trditve"? Al je bla trgatev letos malo bolj zgodnja?
Svoje čase je bilo to res...

Predvsem v času gradnje bloka 6

Iz bloka 5 je napeljana para na parno reducirno postajo, ki gre na blok 6... Priključek DN 350, nazivni tlak 25 bar....ostale detaile bi moral izbrskat

S tem priključkom se je spihovalo cevovode na bloku 6, vrtelo turbino na Bloku 6, ...

Prikolop je še vedno aktiven in se uporablja po potrebi... in tako bo predvidoma še 20 let...
Endimion sporočil: 11.088
[#3008095] 02.10.22 13:46 · odgovor na: 0513ANITO (#3008091)
Odgovori   +    2
Ta del mi je jasen, ker gre za lažji in hitrejši zagon. Že zaradi dilatacij na turbinah. Da pa absolutno ne moreš pognati bloka brez še enega prej, je pa khm. Seveda gre, le traja dlje.

Strani: 1