2 uri
Reportaža iz skladišča visokoradioaktivnih odpadkov: kaj je pokazal merilnik sevanja?
2 uri
FTX Has Billions More Than Needed to Pay Bankruptcy Victims
3 ure
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
4 ure
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
4 ure
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo
4 ure
(intervju) Tomaž Gornik, Better: Uspehe nizamo od Grčije do Walesa
4 ure
Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi? (PRO)
9 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
11 ur
Najbolj brani članki danes
13 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
14 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
16 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
17 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
17 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 7
18 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4
18 ur
What TikTok Got Wrong About America
19 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
19 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
19 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
19 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

mimoidoci sporočil: 6.002
[MarijanMacek]

Vprašanje je, če ti veš kaj več kot si prebral na netu. Zato ti bom podal samo naslove na webu:
1) en.wikipedia.org/wik...%83_effect
2) Rogallo wing si lahko ogledaš na katerem koli vzletišču za jadralne pilote in zmajarje, sicer pa poglej v sl.wikipedia.org/wik...allo_krilo
3) preprosto, ker krilo dela vzgon ne glede na to kako je obrnjeno. Zakaj je temu tako pa prihodnjič, trenutno se zadovoljimo s teorijo opisan v prejšnem postu, ki sicer.....
4) preberi si en.wikipedia.org/wik..._propeller meni je to znao že preko 50 let.
5) noben del letala vključno s propelerjem ne sme priti blizu hitrosti zvoka. Hitrost propelerja je pač sestavljena iz dveh komponen, aksialne in radialne in tako i šanse, da bi letalo s propeljem letelo blizu zvočne hitrosti...
6) Kakor bo mnogim nepovšeči, je nahitrejše propelersko letalo kdarkoli v redni Tu-114 in njegov še delujoč vojaški brat Tu-95. Na eksperimentalne pa pozabimo....
7) Zvezdasti motorji so bili popularni predvsem v ZDA, saj sami niso bili sposobni narediti ustreznega vrstnega. In tozadevno imajo po forumskih virih temelječih na slabem poznavanju problematike v takratnem USAAF seveda same pozitivne lastnosti... No imajo nekoliko večjo specifično moč in so bolj robustni, imajo pa nekoliko večji zračni upor, toda zračno hlajenje na večjih je problematično, zlasti pri vzletu (velike do nekaj % izgube med bombniki B29), to so Nemci (BMW) in kasneje Angleži (Bristol Centaurus) rešili z dodatnim vetilatorjam za prisilno hlajenje. Še večje so pa nemci kar tekočinsko hladili! Skratka, debata, ki se ni nikoli nehala, dokler velikih (radialnih in vrstnih) ni povozil čas...
Marijan pa kje ti živiš? Vsi vemo, da je propeler na avionu samo zato, da hladi pilota. Še kadarkoli se je propeler ustavil, je pilotu takoj postalo vroče. Korelacija je 1.

P.S.: Prepričan sem, da ti je ta preprosta javnosektorsko - levičarska kavzalnost jasna in domača ter da ni nikakršne potrebe več, da nam še naprej utrujaš z wiki tehnologijo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2791135

Strani: 1

najobj sporočil: 31.931
[mimoidoci]
> [MarijanMacek]
>
> Vprašanje je, če ti veš kaj več kot si prebral na netu. Zato ti bom podal samo naslove na webu:
> 1) en.wikipedia.org/wik...%83_effect
> 2) Rogallo wing si lahko ogledaš na katerem koli vzletišču za jadralne pilote in zmajarje, sicer pa poglej v sl.wikipedia.org/wik...allo_krilo
> 3) preprosto, ker krilo dela vzgon ne glede na to kako je obrnjeno. Zakaj je temu tako pa prihodnjič, trenutno se zadovoljimo s teorijo opisan v prejšnem postu, ki sicer.....
> 4) preberi si en.wikipedia.org/wik..._propeller meni je to znao že preko 50 let.
> 5) noben del letala vključno s propelerjem ne sme priti blizu hitrosti zvoka. Hitrost propelerja je pač sestavljena iz dveh komponen, aksialne in radialne in tako i šanse, da bi letalo s propeljem letelo blizu zvočne hitrosti...
> 6) Kakor bo mnogim nepovšeči, je nahitrejše propelersko letalo kdarkoli v redni Tu-114 in njegov še delujoč vojaški brat Tu-95. Na eksperimentalne pa pozabimo....
> 7) Zvezdasti motorji so bili popularni predvsem v ZDA, saj sami niso bili sposobni narediti ustreznega vrstnega. In tozadevno imajo po forumskih virih temelječih na slabem poznavanju problematike v takratnem USAAF seveda same pozitivne lastnosti... No imajo nekoliko večjo specifično moč in so bolj robustni, imajo pa nekoliko večji zračni upor, toda zračno hlajenje na večjih je problematično, zlasti pri vzletu (velike do nekaj % izgube med bombniki B29), to so Nemci (BMW) in kasneje Angleži (Bristol Centaurus) rešili z dodatnim vetilatorjam za prisilno hlajenje. Še večje so pa nemci kar tekočinsko hladili! Skratka, debata, ki se ni nikoli nehala, dokler velikih (radialnih in vrstnih) ni povozil čas...
Marijan pa kje ti živiš? Vsi vemo, da je propeler na avionu samo zato, da hladi pilota. Še kadarkoli se je propeler ustavil, je pilotu takoj postalo vroče. Korelacija je 1.

P.S.: Prepričan sem, da ti je ta preprosta javnosektorsko - levičarska kavzalnost jasna in domača ter da ni nikakršne potrebe več, da nam še naprej utrujaš z wiki tehnologijo.
... čuj, mimoidoči ... evo, se opravičujem, ker se mešam, ampak očitno nisi opazil, da MarijanMacek na toti forum iz rokava stresa svoje znanje(!), Wikipedio pa vsem (malo)umnim forumašem lima zgolj kot "dokaz" za svoje trditve ...

Strani: 1