36 min
Bančni dobički še naprej letijo v nebo, Unicredit presegel pričakovanja analitikov
52 min
Pridružite se nam čez teden dni na Finančni konferenci: Vse bo malo bolje, če ne bo veliko slabše
2 uri
Kako ELES vidi prihodnost ogrevanja gospodinjstev v Sloveniji (Oglas)
2 uri
Prenovite ogrevanje z vrhunsko toplotno črpalko Stiebel Eltron HPA-O Premium (Oglas)
2 uri
Kako iz grozdja iztisniti samo najboljše? V podjetju Šraml vabijo na dan odprtih vrat
2 uri
Audi zaradi težav z dobavo delov za motorje krepko zmanjšal prihodke in dobiček
3 ure
Vaša priložnost za investicijo v rezidence na edinstveni jadranski lokaciji! (Oglas)
4 ure
Dobrote Dolenjske: Tujcem so naši izdelki všeč, zato gremo še letos na Amazon
5 ur
Ljubljanski župan uvaja takso za vstop turističnih avtobusov v mesto. Kako visoka bo? 1
5 ur
Hacker Found Guilty of Leaking Finnish Therapy Records
7 ur
Ta stanovanja lahko do sredine junija kupite na dražbah
7 ur
Kje Hidria uporablja umetno inteligenco?
14 ur
Prvi kitajski vlaki je prispel v Luko Koper, po Srbiji bo vozil 200 na uro
14 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
18 ur
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
18 ur
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero 1
19 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
19 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 4
20 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 4

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

kzupanc sporočil: 10.519
[FIN-454644]
To bos ti izracunal. Moj point je, da so vlaki velikih hitrosti smiselni na velikih razdaljah. Poznam japonske vlake. Ki seveda ne ustavljajo v Spodnjem in Zgornjem Kaslju pa se ene dvakrat vmes.
To seveda. Normalno pričakujem, če bi se leta 2019 vozil iz MB v LJ v službo z vlakom, da vožnja traja okoli 1 uro. A je to hitri vlak? Ne vem, po moje ne.
Koliko časa pa danes res potuje, kdor se vozi, pa ne vem :) :)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2769144

Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 10.900
Nase zelezniske proge so to kot makadam na cesti. Za hitre vlake bi bilo treba narediti novo infrastrukturo, da ne bi hitri vlak iztiril v prvem ovinku. Ce govorimo o potrebah prebivalstva, pa povejmo, da so po zgraditvi avtocest vse kacje ride ostale, ki se kako prav pridejo, kadar so problemi na avtocesti. Ta princip bi veljalo ohraniti pri progah.
anon-178149 sporočil: 4.311
[kzupanc]
> [FIN-454644]
> To bos ti izracunal. Moj point je, da so vlaki velikih hitrosti smiselni na velikih razdaljah. Poznam japonske vlake. Ki seveda ne ustavljajo v Spodnjem in Zgornjem Kaslju pa se ene dvakrat vmes.

To seveda. Normalno pričakujem, če bi se leta 2019 vozil iz MB v LJ v službo z vlakom, da vožnja traja okoli 1 uro. A je to hitri vlak? Ne vem, po moje ne.
Koliko časa pa danes res potuje, kdor se vozi, pa ne vem :) :)
Saj ne veš, kako hitro vozi hitri vlak. Sem že napisal, da ima (oziroma je imel pred 3 leti) ICE vlak med Hamburgom in Munchnom voznoredno potovalno hitrost 125,7 km/h, z dvema odsekoma z višjo, 170-180 km/h. Tudi med Munchnom in Berlinom po tvoje ni hitri vlak, 586 km premaga samo v 4:36.
Glede na konfiguracijo proge, dolžino obstoječe trase 157 km med MB in LJ, bi to pomenilo precej večjo potovalno hitrost, preko 150 km/h. V Nemčiji, Avstriji, Švici kaj takega skorajda ne boš videl. Na primer, razdalja Milano Torino (148,3 km) in Frechiarossa vozi okoli 50 minut po progi za visoke hitrosti z Vmax>=250 km/h. Toliko, kakšne potovalne hitrosti, oziroma čase se sme pričakovat.

Strani: 1