4 ure
Prvi kitajski vlaki je prispel v Luko Koper, po Srbiji bo vozil 200 na uro
4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
8 ur
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
8 ur
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
9 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
9 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 4
10 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
12 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
12 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
12 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
13 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
13 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
13 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
13 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
14 ur
Utrip iz Gornje Radgone
16 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
16 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 4
17 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
21 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
[najobj]
> [FIN-311684]
> > [najobj]
> > > [FIN-311684]
> > > > [FIN-209516]
> > > > > [FIN-311684]
> > > > >.

P.S.: v vsaki normalni državi je železniška infrastruktura v državni lasti zato, ker država skrbi za prometno povezavo v celi državi ...
Veliko je neracionalnosti pri železniški infrastrukturi vsaj v Novem mestu. Glavna železniška postaja je v Bršljinu, nekaj sto metrov naprej je že postaja Center, čez reko Krko je tretja postaja Kandija, dvesto metrov naprej je nova četrta postaja pri šolskem centru...Dijaki so od Kandije do šole imeli 3-4 minute peš, od nove postaje do šole imajo 2-3 minute peš...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2753904

Strani: 1

najobj sporočil: 31.928
[FIN-311684]
> [najobj]
> > [FIN-311684]
> > > [najobj]
> > > > [FIN-311684]
> > > > > [FIN-209516]
> > > > > > [FIN-311684]
> > > > > >.
>
> P.S.: v vsaki normalni državi je železniška infrastruktura v državni lasti zato, ker država skrbi za prometno povezavo v celi državi ...
Veliko je neracionalnosti pri železniški infrastrukturi vsaj v Novem mestu. Glavna železniška postaja je v Bršljinu, nekaj sto metrov naprej je že postaja Center, čez reko Krko je tretja postaja Kandija, dvesto metrov naprej je nova četrta postaja pri šolskem centru...Dijaki so od Kandije do šole imeli 3-4 minute peš, od nove postaje do šole imajo 2-3 minute peš...
... čuj, če bi bil žleht, bi te zdaj vprašal, s katere (= belokrajnske) strani se dijaki s (= praznim) vlakom pripeljejo v Novo mesto, če se najprej pripeljejo na postajo v Kandiji ...

P.S.: neracionalnosti so povsod in avstrijski koncesionar se z njimi definitivno ne bi ukvarjal, ampak bi v Novem mestu dijaki z belokrajnskega konca v šolo morali peš, ker bi Avstrijci nerentabilno progo preprosto ukinili ...
anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-311684]
> [najobj]
> > [FIN-311684]
> > > [najobj]
> > > > [FIN-311684]
> > > > > [FIN-209516]
> > > > > > [FIN-311684]
> > > > > >.
>
> P.S.: v vsaki normalni državi je železniška infrastruktura v državni lasti zato, ker država skrbi za prometno povezavo v celi državi ...

Veliko je neracionalnosti pri železniški infrastrukturi vsaj v Novem mestu. Glavna železniška postaja je v Bršljinu, nekaj sto metrov naprej je že postaja Center, čez reko Krko je tretja postaja Kandija, dvesto metrov naprej je nova četrta postaja pri šolskem centru...Dijaki so od Kandije do šole imeli 3-4 minute peš, od nove postaje do šole imajo 2-3 minute peš...
V Novem mestu sta samo dve železniški postaji, Novo mesto in NM Kandija. NM Center in NM sta postajališči. Med postajo in postajališčem je bistvena razlika, postaja je namenjena prometni dejavnosti, srečevanje, prehitevanje vlakov, nakladanje vagonov, operacije z vlaki in seveda tudi potniškemu prometu in je na dolenjski progi zasedena. Postajališče pa služi samo potniškemu prometu in je običajno brez osebja. Če pa postaja NM leži v Bršljinu sem pa jaz pecikelj na 12 prestav. Postaja leži v KO Novo mesto in ne Bršljin. In med brati rečeno je do naselja Bršljin bolj oddaljena kot do naslednje postaje NM Kandija

Strani: 1