Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.969
Ko bodo pozimi elektrikaši stali v snegu, bo marsikdo razmislil o vodikovcu ali hibridu ali celo LPG plinašu. Pri hiši bo en avto tak, en pa majhen in električen - za mestno ali primestno rabo (za onih do 50 km dnevno, ponoči pa se bo polnil ene 3 do 4 ure, da pride spet na dejanski range 180 km... in tako nekaj let, dokler ne bo kapaciteta baterije padla na 70 km rangea).

Ta mali e-avto bo stal 20 jurjev nov, po 5 letih stalnega in vsakodnevnega on-off polnenja, bo baterija imele le še 50% prvotne kapacitete. In tako bo avto po 5 letih namesto 9 jurjev stal v najboljšem primeru 6 jurjev... če se gre v zamenjavo vseh baterij pa likely 5...

... in spet bodo ljudje tuhtali, ali ni bolje imeti hibrida ali vodikovca... če bo tle po 5 letih zamenjava baterije (ki je pomožen agregat) stala manj, ok. Sicer spet bo špilala druga matematika. Kupci bodo preračunavali.

Skratka baterije (gorivne celice) bodo nov velik strošek vsakega vozila.