Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek V tržaškem pristanišču so dobili evropske milijone za prenovo železniške infrastrukture
Strani: 1
sporočil: 262
Zgraditi je treba manj kot 10 km poceni ravninske železniške proge
med Dekani in Trstom.
Potem bo lahko šel presežek tovora iz Luke Koper do Avstrije po progi Trst-Videm-Trbiž, ki si prav prizadeva zapolniti kapacitete.
Gradnja 2. tira je neracionalen megalomanski projekt, kjer se nekateri pri koritu skrivajo pod zastavo t.i. "nacionalnega interesa."
Potem bo lahko šel presežek tovora iz Luke Koper do Avstrije po progi Trst-Videm-Trbiž, ki si prav prizadeva zapolniti kapacitete.
Gradnja 2. tira je neracionalen megalomanski projekt, kjer se nekateri pri koritu skrivajo pod zastavo t.i. "nacionalnega interesa."
sporočil: 4.311
Vsaj ime bi vsevedena novinarka lahko napisal pravilno. Postaja se
imenuje Campo Marzio!
sporočil: 4.493
Trst ima sreco, ker so Benetke blizu zaradi cesar Avstrija gradi
hitre povezave do Dunaja. Koper dosega maksimum kar lahko spravi na
zastarelo zeleznico. Ko pa bodo raskopali tunel Karavanke,
Pragersko,...mu bo pa tovor po zeleznici padel. Povecevanje zahtev
za prevoz tovora in modernizacija makadam poti v normalno cesto na
nas nacin pod prometom nikakor ne gre skupaj.
sporočil: 30.415
[samohladnik]Zakaj ni že zgrajena proga od Trsta do Kopra, ki je enkratna rešitev za razvoj Luke, tudi turizma v Slovenskem primorju?
Zgraditi je treba manj kot 10 km poceni ravninske železniške proge med Dekani in Trstom.
Potem bo lahko šel presežek tovora iz Luke Koper do Avstrije po progi Trst-Videm-Trbiž, ki si prav prizadeva zapolniti kapacitete.
Gradnja 2. tira je neracionalen megalomanski projekt, kjer se nekateri pri koritu skrivajo pod zastavo t.i. "nacionalnega interesa."
sporočil: 4.311
[FIN-311684]A si ti na glavo padel.ravninska proga Koper-Trst dolžine 10 km. Če kaj vem, sklicujoč se na knjigo E. Peinhopf, Eisenbahnen in Istrien, je tam kaj malo ravninski teren za gradnjo železnice. In od postaje Campo Marzio proti Žavljam so sami neki industrijski tiri, nekateri pred nekaj leti precej zapuščeni..... In kam pa od postaje Campo Marzio, če že navijaš za to varianto? Včasih so vlaki vozili po Rivi, kaj torej predlagaš (sam vem, kakšne so proge v Trstu, pa mi še ti povej, če se že delaš pametnega). Poleg tega je proga Trst C Tržič zasedena s potniškim prometom in obstoječim tovornim prometom, resda krepko manjšim kot iz Kopra v notranjost. Bodo rekli Italijani, dajte peneze za 3. tir. In roko na srce, kdo se bo pa vozil po progi iz Kp proti Ljubljani preko Trsta, roko na srce, okoli 160 km. Moraš bit pa res brihta, da kaj takega predlagaš. Seveda se lahko tovor proti Madžarski preusmeri na pontebsko progo, to šele je ovinek, zlasti dokler ne bo zgrajen tunel/proga pod Golico.
> [samohladnik]
> Zgraditi je treba manj kot 10 km poceni ravninske železniške proge med Dekani in Trstom.
>
> Potem bo lahko šel presežek tovora iz Luke Koper do Avstrije po progi Trst-Videm-Trbiž, ki si prav prizadeva zapolniti kapacitete.
>
> Gradnja 2. tira je neracionalen megalomanski projekt, kjer se nekateri pri koritu skrivajo pod zastavo t.i. "nacionalnega interesa."
Zakaj ni že zgrajena proga od Trsta do Kopra, ki je enkratna rešitev za razvoj Luke, tudi turizma v Slovenskem primorju?
sporočil: 30.415
[MarijanMacek]Kaj pa če bi zvrtali 10 kilometrski predor med Koprom in Trstom? Kitajci so postavili 250 kilometrov proge na 5 tisoč metrov visokem Tibetu za 1,5 milijard in je pol proge v predorih in v zraku. Vse kaže, da bi v kitajski režiji 10 kilometrov predora s progo vred in veliko kitajsko restavracijo sred predora stalo veliko, veliko manj kot drugi tir pa še v dveh letih bi že prvi vlaki vozili od Kopra do Trsta, za drugi tir pa se ne ve, če bo sploh kdaj v funkciji. Alternativa je proga od Kopra do Trsta v zraku, na stebrih...
> [FIN-311684]
> > [samohladnik]
> > Zgraditi je treba manj kot 10 km poceni ravninske železniške proge med Dekani in Trstom.
> >
> > Potem bo lahko šel presežek tovora iz Luke Koper do Avstrije po progi Trst-Videm-Trbiž, ki si prav prizadeva zapolniti kapacitete.
> >
> > Gradnja 2. tira je neracionalen megalomanski projekt, kjer se nekateri pri koritu skrivajo pod zastavo t.i. "nacionalnega interesa."
>
> Zakaj ni že zgrajena proga od Trsta do Kopra, ki je enkratna rešitev za razvoj Luke, tudi turizma v Slovenskem primorju?
A si ti na glavo padel.ravninska proga Koper-Trst dolžine 10 km. Če kaj vem, sklicujoč se na knjigo E. Peinhopf, Eisenbahnen in Istrien, je tam kaj malo ravninski teren za gradnjo železnice. In od postaje Campo Marzio proti Žavljam so sami neki industrijski tiri, nekateri pred nekaj leti precej zapuščeni..... In kam pa od postaje Campo Marzio, če že navijaš za to varianto? Včasih so vlaki vozili po Rivi, kaj torej predlagaš (sam vem, kakšne so proge v Trstu, pa mi še ti povej, če se že delaš pametnega). Poleg tega je proga Trst C Tržič zasedena s potniškim prometom in obstoječim tovornim prometom, resda krepko manjšim kot iz Kopra v notranjost. Bodo rekli Italijani, dajte peneze za 3. tir. In roko na srce, kdo se bo pa vozil po progi iz Kp proti Ljubljani preko Trsta, roko na srce, okoli 160 km. Moraš bit pa res brihta, da kaj takega predlagaš. Seveda se lahko tovor proti Madžarski preusmeri na pontebsko progo, to šele je ovinek, zlasti dokler ne bo zgrajen tunel/proga pod Golico.
sporočil: 258
Vec kot 20 let nazaj je bila sprejeta odlocitev da se gradi samo na
osi sever-jug. Vzhod-zahod bodp pobrali avstrijci.
sporočil: 2.624
[MarijanMacek]Si pa res stručko, da se vpikuješ v debati kako se kaj napiše. Sočasno pa dejstva, kot so velika cena na tekoči km proge nimaš odgovora. Pri tem pa nimaš besed na izgradnjah hitrih prog za 3 x manjši ceni tekočega kilometra kot pri nas.
Vsaj ime bi vsevedena novinarka lahko napisal pravilno. Postaja se imenuje Campo Marzio!
sporočil: 4.311
[FIN-311684]In smo že pri 10 km tunelu, da bo proga 35 km daljša kot po predvidenem in požegnanem projektu iz leta 2008, ko je vladala menda najboljša vlada . Pa jih raje izvrtajmo še 14, ne bo velike razlike, razen če verjameš, da se v Italiji dela po kitajskih cenah (med brati po precej malignih popitih na večerji).
> [MarijanMacek]
> > [FIN-311684]
> > > [samohladnik]
> > > Zgraditi je treba manj kot 10 km poceni ravninske železniške proge med Dekani in Trstom.
> > >
> > > Potem bo lahko šel presežek tovora iz Luke Koper do Avstrije po progi Trst-Videm-Trbiž, ki si prav prizadeva zapolniti kapacitete.
> > >
> > > Gradnja 2. tira je neracionalen megalomanski projekt, kjer se nekateri pri koritu skrivajo pod zastavo t.i. "nacionalnega interesa."
> >
> > Zakaj ni že zgrajena proga od Trsta do Kopra, ki je enkratna rešitev za razvoj Luke, tudi turizma v Slovenskem primorju?
>
> A si ti na glavo padel.ravninska proga Koper-Trst dolžine 10 km. Če kaj vem, sklicujoč se na knjigo E. Peinhopf, Eisenbahnen in Istrien, je tam kaj malo ravninski teren za gradnjo železnice. In od postaje Campo Marzio proti Žavljam so sami neki industrijski tiri, nekateri pred nekaj leti precej zapuščeni..... In kam pa od postaje Campo Marzio, če že navijaš za to varianto? Včasih so vlaki vozili po Rivi, kaj torej predlagaš (sam vem, kakšne so proge v Trstu, pa mi še ti povej, če se že delaš pametnega). Poleg tega je proga Trst C Tržič zasedena s potniškim prometom in obstoječim tovornim prometom, resda krepko manjšim kot iz Kopra v notranjost. Bodo rekli Italijani, dajte peneze za 3. tir. In roko na srce, kdo se bo pa vozil po progi iz Kp proti Ljubljani preko Trsta, roko na srce, okoli 160 km. Moraš bit pa res brihta, da kaj takega predlagaš. Seveda se lahko tovor proti Madžarski preusmeri na pontebsko progo, to šele je ovinek, zlasti dokler ne bo zgrajen tunel/proga pod Golico.
Kaj pa če bi zvrtali 10 kilometrski predor med Koprom in Trstom? Kitajci so postavili 250 kilometrov proge na 5 tisoč metrov visokem Tibetu za 1,5 milijard in je pol proge v predorih in v zraku. Vse kaže, da bi v kitajski režiji 10 kilometrov predora s progo vred in veliko kitajsko restavracijo sred predora stalo veliko, veliko manj kot drugi tir pa še v dveh letih bi že prvi vlaki vozili od Kopra do Trsta, za drugi tir pa se ne ve, če bo sploh kdaj v funkciji. Alternativa je proga od Kopra do Trsta v zraku, na stebrih...
Še vedni nisi povedal kam pa potem ko prideš pod Škofijami pred Trst, nekako moraš priti skozi mesto, pa menda ne misliš voziti po Rivi kot nekoč. (Sem radoveden kakšna je rešitev, jo poznam, pa čakam tvoj odgovor)
sporočil: 30.415
[MarijanMacek]Bil sem proti drugemu tiru, zdaj se pa sprašujem zakaj država ni že prodala za milijardo obveznic in ga že na pol izgradila. S tabo modrovati o železnici ni modro, kajti iz tvojih železniških komentarjev sem s tehnične plati in v mojih skromnih mejah razumevanja prometne problematike izvedel veliko. Kapa dol. Če bi te vzeli za svetovalva v 2TDK bi dobili dodano vrednost, upam le da boš imel dovolj časa za branje Financ.
> [FIN-311684]
> > [MarijanMacek]
> > > [FIN-311684]
> > > > [samohladnik]
> > > > Zgraditi je treba manj kot 10 km poceni ravninske železniške proge med Dekani in Trstom.
> > > >
> > > > Potem bo lahko šel presežek tovora iz Luke Koper do Avstrije po progi Trst-Videm-Trbiž, ki si prav prizadeva zapolniti kapacitete.
> > > >
> > > > Gradnja 2. tira je neracionalen megalomanski projekt, kjer se nekateri pri koritu skrivajo pod zastavo t.i. "nacionalnega interesa."
> > >
> > > Zakaj ni že zgrajena proga od Trsta do Kopra, ki je enkratna rešitev za razvoj Luke, tudi turizma v Slovenskem primorju?
> >
> > A si ti na glavo padel.ravninska proga Koper-Trst dolžine 10 km. Če kaj vem, sklicujoč se na knjigo E. Peinhopf, Eisenbahnen in Istrien, je tam kaj malo ravninski teren za gradnjo železnice. In od postaje Campo Marzio proti Žavljam so sami neki industrijski tiri, nekateri pred nekaj leti precej zapuščeni..... In kam pa od postaje Campo Marzio, če že navijaš za to varianto? Včasih so vlaki vozili po Rivi, kaj torej predlagaš (sam vem, kakšne so proge v Trstu, pa mi še ti povej, če se že delaš pametnega). Poleg tega je proga Trst C Tržič zasedena s potniškim prometom in obstoječim tovornim prometom, resda krepko manjšim kot iz Kopra v notranjost. Bodo rekli Italijani, dajte peneze za 3. tir. In roko na srce, kdo se bo pa vozil po progi iz Kp proti Ljubljani preko Trsta, roko na srce, okoli 160 km. Moraš bit pa res brihta, da kaj takega predlagaš. Seveda se lahko tovor proti Madžarski preusmeri na pontebsko progo, to šele je ovinek, zlasti dokler ne bo zgrajen tunel/proga pod Golico.
>
> Kaj pa če bi zvrtali 10 kilometrski predor med Koprom in Trstom? Kitajci so postavili 250 kilometrov proge na 5 tisoč metrov visokem Tibetu za 1,5 milijard in je pol proge v predorih in v zraku. Vse kaže, da bi v kitajski režiji 10 kilometrov predora s progo vred in veliko kitajsko restavracijo sred predora stalo veliko, veliko manj kot drugi tir pa še v dveh letih bi že prvi vlaki vozili od Kopra do Trsta, za drugi tir pa se ne ve, če bo sploh kdaj v funkciji. Alternativa je proga od Kopra do Trsta v zraku, na stebrih...
In smo že pri 10 km tunelu, da bo proga 35 km daljša kot po predvidenem in požegnanem projektu iz leta 2008, ko je vladala menda najboljša vlada . Pa jih raje izvrtajmo še 14, ne bo velike razlike, razen če verjameš, da se v Italiji dela po kitajskih cenah (med brati po precej malignih popitih na večerji).
Še vedni nisi povedal kam pa potem ko prideš pod Škofijami pred Trst, nekako moraš priti skozi mesto, pa menda ne misliš voziti po Rivi kot nekoč. (Sem radoveden kakšna je rešitev, jo poznam, pa čakam tvoj odgovor)
sporočil: 4.493
[imocl]Kaj bos pa vozil na osi sever jug kjer imas skregane drzave vmes? Avstrija nima vec z nami interes, ker nismo resen partner, komaj so jo dali zraven na koridor po balkanu.
Vec kot 20 let nazaj je bila sprejeta odlocitev da se gradi samo na osi sever-jug. Vzhod-zahod bodp pobrali avstrijci.
Mi obnavljamo stajersko, potrebno je nujno se primorski konec, ravno zato da bo nekaj slo cez nas za madzarsko, slovasko.
sporočil: 4.493
Proti ste drugemu tiru alternative, ki jih navajate Kitajci,
Duhovnik ipd. so pa neuresnicljive. Zgoraj sem napisal da je
nemogoce obnoviti obstojece proge pri vec kot 100vlakih dnevno.
Kako si predstavljate obnovo obstojecega koprskega tira pod
prometom? Predstavljajte si gradnjo AC na obstojeci trasi cez
Trojanski klanec. Do kje bi bile kolone?
Imate prav drzava ki nima strategije zaspi in jo tovor obvozi, vedno je druga pot. Kolikor bi delali AC skupaj z zeleznico bi danes imeli marsikaj reseno.
Imate prav drzava ki nima strategije zaspi in jo tovor obvozi, vedno je druga pot. Kolikor bi delali AC skupaj z zeleznico bi danes imeli marsikaj reseno.
sporočil: 30.415
[Inside]Proga med Trstom in Koprom bo slej ko prej zgrajena, ker ima le prednosti in nobene slabosti, bo dodana vrednost za koprsko in trščansko luko, tudi EU bo za izgradnjo dala veliko denarja. Verjetno bomo morali počakati na privatizacijo koprske luke, ki se bo zgodila ob prvi krizi, ki je za vogalom.
Proti ste drugemu tiru alternative, ki jih navajate Kitajci, Duhovnik ipd. so pa neuresnicljive. Zgoraj sem napisal da je nemogoce obnoviti obstojece proge pri vec kot 100vlakih dnevno. Kako si predstavljate obnovo obstojecega koprskega tira pod prometom? Predstavljajte si gradnjo AC na obstojeci trasi cez Trojanski klanec. Do kje bi bile kolone?
Imate prav drzava ki nima strategije zaspi in jo tovor obvozi, vedno je druga pot. Kolikor bi delali AC skupaj z zeleznico bi danes imeli marsikaj reseno.
sporočil: 4.311
[FIN-311684]
> [Inside]
> Proti ste drugemu tiru alternative, ki jih navajate Kitajci, Duhovnik ipd. so pa neuresnicljive. Zgoraj sem napisal da je nemogoce obnoviti obstojece proge pri vec kot 100vlakih dnevno. Kako si predstavljate obnovo obstojecega koprskega tira pod prometom? Predstavljajte si gradnjo AC na obstojeci trasi cez Trojanski klanec. Do kje bi bile kolone?
> Imate prav drzava ki nima strategije zaspi in jo tovor obvozi, vedno je druga pot. Kolikor bi delali AC skupaj z zeleznico bi danes imeli marsikaj reseno.
Proga med Trstom in Koprom bo slej ko prej zgrajena, ker ima le prednosti in nobene slabosti, bo dodana vrednost za koprsko in trščansko luko, tudi EU bo za izgradnjo dala veliko denarja. Verjetno bomo morali počakati na privatizacijo koprske luke, ki se bo zgodila ob prvi krizi, ki je za vogalom.
Bodoča (najprej mora Slovenija porehiteti Italijo po BDP, kar niti ni tako daleč) proga Koper-Trst bo predvsem medmestna povezava gospodarsko propulzivne obale med Tržičem in Piranom. Ovira gradnji pa je nakazano zapiranje Italije pred tujino. Obenem bo pa lahko služila za redunanco novo zgrajene proge poroti Divači, seveda, če se bodo odločili za paramtre primerne tovornemu prometu. Do sedaj se je govorilo predvsem o nekakšnem laight-rail sistemu, ki pa je v nasprotju z varnostnimi zahtevama tovornega.
sporočil: 4.493
[FIN-311684]Kot je ze macek napisal edino za turiste ne pa za tovor. Ce res pride kriza o kateri pisete se bo eu razpadla na prafaktorje in zahodni svet spet ne bo sel v rizik da bi rusi obladovali vsa tri severnojadranska pristanisca.
> [Inside]
> Proti ste drugemu tiru alternative, ki jih navajate Kitajci, Duhovnik ipd. so pa neuresnicljive. Zgoraj sem napisal da je nemogoce obnoviti obstojece proge pri vec kot 100vlakih dnevno. Kako si predstavljate obnovo obstojecega koprskega tira pod prometom? Predstavljajte si gradnjo AC na obstojeci trasi cez Trojanski klanec. Do kje bi bile kolone?
> Imate prav drzava ki nima strategije zaspi in jo tovor obvozi, vedno je druga pot. Kolikor bi delali AC skupaj z zeleznico bi danes imeli marsikaj reseno.
Proga med Trstom in Koprom bo slej ko prej zgrajena, ker ima le prednosti in nobene slabosti, bo dodana vrednost za koprsko in trščansko luko, tudi EU bo za izgradnjo dala veliko denarja. Verjetno bomo morali počakati na privatizacijo koprske luke, ki se bo zgodila ob prvi krizi, ki je za vogalom.
To povezovanje in sodelovanje treh luk v svetu kjer vlada konkurenca ni mogoce.
Strani: 1