46 min
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje
1 ura
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice
2 uri
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
2 uri
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
2 uri
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
3 ure
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
3 ure
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
3 ure
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
3 ure
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
5 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
8 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
8 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
15 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
15 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
15 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
17 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
17 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 4
18 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
18 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-311684]
> [MarijanMacek]
> > [FIN-311684]
> > > [samohladnik]
> > > Zgraditi je treba manj kot 10 km poceni ravninske železniške proge med Dekani in Trstom.
> > >
> > > Potem bo lahko šel presežek tovora iz Luke Koper do Avstrije po progi Trst-Videm-Trbiž, ki si prav prizadeva zapolniti kapacitete.
> > >
> > > Gradnja 2. tira je neracionalen megalomanski projekt, kjer se nekateri pri koritu skrivajo pod zastavo t.i. "nacionalnega interesa."
> >
> > Zakaj ni že zgrajena proga od Trsta do Kopra, ki je enkratna rešitev za razvoj Luke, tudi turizma v Slovenskem primorju?
>
> A si ti na glavo padel.ravninska proga Koper-Trst dolžine 10 km. Če kaj vem, sklicujoč se na knjigo E. Peinhopf, Eisenbahnen in Istrien, je tam kaj malo ravninski teren za gradnjo železnice. In od postaje Campo Marzio proti Žavljam so sami neki industrijski tiri, nekateri pred nekaj leti precej zapuščeni..... In kam pa od postaje Campo Marzio, če že navijaš za to varianto? Včasih so vlaki vozili po Rivi, kaj torej predlagaš (sam vem, kakšne so proge v Trstu, pa mi še ti povej, če se že delaš pametnega). Poleg tega je proga Trst C Tržič zasedena s potniškim prometom in obstoječim tovornim prometom, resda krepko manjšim kot iz Kopra v notranjost. Bodo rekli Italijani, dajte peneze za 3. tir. In roko na srce, kdo se bo pa vozil po progi iz Kp proti Ljubljani preko Trsta, roko na srce, okoli 160 km. Moraš bit pa res brihta, da kaj takega predlagaš. Seveda se lahko tovor proti Madžarski preusmeri na pontebsko progo, to šele je ovinek, zlasti dokler ne bo zgrajen tunel/proga pod Golico.

Kaj pa če bi zvrtali 10 kilometrski predor med Koprom in Trstom? Kitajci so postavili 250 kilometrov proge na 5 tisoč metrov visokem Tibetu za 1,5 milijard in je pol proge v predorih in v zraku. Vse kaže, da bi v kitajski režiji 10 kilometrov predora s progo vred in veliko kitajsko restavracijo sred predora stalo veliko, veliko manj kot drugi tir pa še v dveh letih bi že prvi vlaki vozili od Kopra do Trsta, za drugi tir pa se ne ve, če bo sploh kdaj v funkciji. Alternativa je proga od Kopra do Trsta v zraku, na stebrih...
In smo že pri 10 km tunelu, da bo proga 35 km daljša kot po predvidenem in požegnanem projektu iz leta 2008, ko je vladala menda najboljša vlada . Pa jih raje izvrtajmo še 14, ne bo velike razlike, razen če verjameš, da se v Italiji dela po kitajskih cenah (med brati po precej malignih popitih na večerji).
Še vedni nisi povedal kam pa potem ko prideš pod Škofijami pred Trst, nekako moraš priti skozi mesto, pa menda ne misliš voziti po Rivi kot nekoč. (Sem radoveden kakšna je rešitev, jo poznam, pa čakam tvoj odgovor)

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(