Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Ker Belokranjcem in Bistričanom privoščimo normalno cesto, je treba NLB prodati
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2735591] 27.09.18 13:14 · odgovor na: (# 2735577)
[FIN-311684]Boj se javno-zasebnega partnerstva v infarstrukturi so nas nedavno podučili Italijani potom 43 ugaslih življenj..... In podobna storija z mrtvimi na privatni infarstrukturi je bila malce več nazaj v VB....
Zakaj je treba tudi železniški potniški promet dati v koncesijo npr. Avstrijcem? Ker se bomo le tako Slovenci vozili s sodobnimi vlaki. Z veseljem bom avto pustil doma in se iz Novega mesta peljal z vlakom v center Ljubljane, seveda za to je potrebna sodobna proga. Tudi tukaj je rešitev. Lahko bi v javno zasebnem partnerstvu z Avstrijci obnovili tudi železniško mrežo.
In kakšen bi bil interes zasebnika za rekonstrukcijo proge NM-LJ, če še na prometnem križu ni videti interesa za izboljšave v prid višjim hitrostim potniških vlakov, vse samo za ljubi tovorni promet...
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2735591
Strani: 1
[#2735632] 27.09.18 15:53 · odgovor na: (# 2735591)
[MarijanMacek]Malo nostalgije in ponovitve. Okrog leta 1990 je med Novim mestom (Metliko) in Ljubljano prometoval poslovni vlak, pravi sodoben vlak z rezervacijo, udobnimi sedeži, dnevnimi časopisi, kavico, stevardesami..Zdelo se je, da je vedno poln. V Ljubljano je pripeljal v jutranjih urah in popoldan okrog tretje ure je bil v Novem mestu. Po poslovnih opravkih so potovali zaposleni v Krki, IMV, Pionirju, Novolesu, Novoteksu, Labodu, Novotehni, Dolenjki, Beti...Tisti, ki smo imeli opravke v Ljubljani niti pomislili nismo, da bi potovali z avtom in obtičali na Karteljevskem ali Višnjegorskem klancu. Vlaka seveda več ni, tudi Pionirja, Novolesa, Novoteksa, Laboda, Novotehne, Dolenjke, Beti...več ni, le starejši uporabniki imamo nostalgične spomine.
> [FIN-311684]
> Zakaj je treba tudi železniški potniški promet dati v koncesijo npr. Avstrijcem? Ker se bomo le tako Slovenci vozili s sodobnimi vlaki. Z veseljem bom avto pustil doma in se iz Novega mesta peljal z vlakom v center Ljubljane, seveda za to je potrebna sodobna proga. Tudi tukaj je rešitev. Lahko bi v javno zasebnem partnerstvu z Avstrijci obnovili tudi železniško mrežo.
Boj se javno-zasebnega partnerstva v infarstrukturi so nas nedavno podučili Italijani potom 43 ugaslih življenj..... In podobna storija z mrtvimi na privatni infarstrukturi je bila malce več nazaj v VB....
In kakšen bi bil interes zasebnika za rekonstrukcijo proge NM-LJ, če še na prometnem križu ni videti interesa za izboljšave v prid višjim hitrostim potniških vlakov, vse samo za ljubi tovorni promet...
[#2736376] 03.10.18 09:43 · odgovor na: (# 2735591)
[MarijanMacek]Na infrastrukturi v javni lasti pa do danes ni bilo nikjer po svetu prav nobene težave?
> [FIN-311684]
> Zakaj je treba tudi železniški potniški promet dati v koncesijo npr. Avstrijcem? Ker se bomo le tako Slovenci vozili s sodobnimi vlaki. Z veseljem bom avto pustil doma in se iz Novega mesta peljal z vlakom v center Ljubljane, seveda za to je potrebna sodobna proga. Tudi tukaj je rešitev. Lahko bi v javno zasebnem partnerstvu z Avstrijci obnovili tudi železniško mrežo.
Boj se javno-zasebnega partnerstva v infarstrukturi so nas nedavno podučili Italijani potom 43 ugaslih življenj..... In podobna storija z mrtvimi na privatni infarstrukturi je bila malce več nazaj v VB....
Lp,
M
Strani: 1