Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Ker Belokranjcem in Bistričanom privoščimo normalno cesto, je treba NLB prodati
Strani: 1
sporočil: 150
Zaradi prodaje ne bomo dobili nobenih boljših vlakov ali pa
Belokranjci kakšne ugodnosti - ta denar bo zgolj še dodatno odložil
nujno prestrukturiranje javnega sektorja in bodo še naprej veselo
dobivali cca. 24 % višje plače kot v gospodarstvu - denar bo torej
vržen skozi okno...
Gre kdo stavit?
Gre kdo stavit?
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 27.09.2018 13:04
Zakaj je treba tudi železniški potniški promet dati v koncesijo
npr. Avstrijcem? Ker se bomo le tako Slovenci vozili s sodobnimi
vlaki. Z veseljem bom avto pustil doma in se iz Novega mesta peljal
z vlakom v center Ljubljane, seveda za to je potrebna sodobna
proga. Tudi tukaj je rešitev. Lahko bi v javno zasebnem partnerstvu
z Avstrijci obnovili tudi železniško mrežo.
sporočil: 31.920
... Da je pot »iz Slovenije v Bovec« včasih najhitrejša, če greš
skozi Karavanke v Avstrijo in potem v Italijo, nato pa jo po
obronku Trbiža mahneš čez italijansko stran Predela (no, pot skozi
Kranjsko Goro je po Google maps krajša za štiri minute, vsekakor pa
je cenejša), je mešanica žalosti in smeha. ...
... alzo, če jaz zdaj to prav razumem, bi Pero izvrtal tunel pod Vršičem in ozko dolino Soče prevrtal s tuneli in pregradil z viadukti,
ker je smisel državnih cest oziroma infrastrukture tudi to, da povezujejo ljudi ... eh, jebiga ...
P.S.: cesta čez Vršič obstaja, cesta po dolini Soče obstaja, prisilna prodaja s prevaro prekapitalizirane NLB z Bovčani nima nobene zveze, Pero pa je demagog ...
... alzo, če jaz zdaj to prav razumem, bi Pero izvrtal tunel pod Vršičem in ozko dolino Soče prevrtal s tuneli in pregradil z viadukti,
ker je smisel državnih cest oziroma infrastrukture tudi to, da povezujejo ljudi ... eh, jebiga ...
P.S.: cesta čez Vršič obstaja, cesta po dolini Soče obstaja, prisilna prodaja s prevaro prekapitalizirane NLB z Bovčani nima nobene zveze, Pero pa je demagog ...
sporočil: 4.311
Zadnja sprememba: anon-178149 27.09.2018 13:15
[FIN-311684]Boj se javno-zasebnega partnerstva v infarstrukturi so nas nedavno podučili Italijani potom 43 ugaslih življenj..... In podobna storija z mrtvimi na privatni infarstrukturi je bila malce več nazaj v VB....
Zakaj je treba tudi železniški potniški promet dati v koncesijo npr. Avstrijcem? Ker se bomo le tako Slovenci vozili s sodobnimi vlaki. Z veseljem bom avto pustil doma in se iz Novega mesta peljal z vlakom v center Ljubljane, seveda za to je potrebna sodobna proga. Tudi tukaj je rešitev. Lahko bi v javno zasebnem partnerstvu z Avstrijci obnovili tudi železniško mrežo.
In kakšen bi bil interes zasebnika za rekonstrukcijo proge NM-LJ, če še na prometnem križu ni videti interesa za izboljšave v prid višjim hitrostim potniških vlakov, vse samo za ljubi tovorni promet...
sporočil: 3.087
Tudi če NLB in še Telekom prodamo, teh cest ne bo.
To so politične obljube s figo v žepu že iz časa Juge.
To so politične obljube s figo v žepu že iz časa Juge.
sporočil: 11.068
Ta je pa dobra, prodat NLB da bodo Belokranjci dobili cesto! In
Bistričani bodo rešeni tranzita romunskih tovornjakov! Pa to bo
prava nirvana... Vse prodat (beri šenkat) tujcem! Ob okrogli
obletnici smrti Cankarja mi pride na misel: Za hlapce rojeni, za
hlapce vzgojeni.
Kdor še do zdaj ni doumel, da gre pri zahtevah za prodajo slovenskih bank za nateg mednarodnega kapitala, upam da je ob branju tega članka spregledal... Pa nimam upanja preveč.
Kdor še do zdaj ni doumel, da gre pri zahtevah za prodajo slovenskih bank za nateg mednarodnega kapitala, upam da je ob branju tega članka spregledal... Pa nimam upanja preveč.
sporočil: 30.415
[MarijanMacek]Malo nostalgije in ponovitve. Okrog leta 1990 je med Novim mestom (Metliko) in Ljubljano prometoval poslovni vlak, pravi sodoben vlak z rezervacijo, udobnimi sedeži, dnevnimi časopisi, kavico, stevardesami..Zdelo se je, da je vedno poln. V Ljubljano je pripeljal v jutranjih urah in popoldan okrog tretje ure je bil v Novem mestu. Po poslovnih opravkih so potovali zaposleni v Krki, IMV, Pionirju, Novolesu, Novoteksu, Labodu, Novotehni, Dolenjki, Beti...Tisti, ki smo imeli opravke v Ljubljani niti pomislili nismo, da bi potovali z avtom in obtičali na Karteljevskem ali Višnjegorskem klancu. Vlaka seveda več ni, tudi Pionirja, Novolesa, Novoteksa, Laboda, Novotehne, Dolenjke, Beti...več ni, le starejši uporabniki imamo nostalgične spomine.
> [FIN-311684]
> Zakaj je treba tudi železniški potniški promet dati v koncesijo npr. Avstrijcem? Ker se bomo le tako Slovenci vozili s sodobnimi vlaki. Z veseljem bom avto pustil doma in se iz Novega mesta peljal z vlakom v center Ljubljane, seveda za to je potrebna sodobna proga. Tudi tukaj je rešitev. Lahko bi v javno zasebnem partnerstvu z Avstrijci obnovili tudi železniško mrežo.
Boj se javno-zasebnega partnerstva v infarstrukturi so nas nedavno podučili Italijani potom 43 ugaslih življenj..... In podobna storija z mrtvimi na privatni infarstrukturi je bila malce več nazaj v VB....
In kakšen bi bil interes zasebnika za rekonstrukcijo proge NM-LJ, če še na prometnem križu ni videti interesa za izboljšave v prid višjim hitrostim potniških vlakov, vse samo za ljubi tovorni promet...
sporočil: 6.403
[FIN-311684]Podoben vlak (rekli smo mu zeleni) je vozil med MS in Ljubljano. Okoli 5 30 iz Ormoža, po 8 uri v Ljubljani. Danes z avtom ne prideš tako hitro. Dobil si sendvič, časopis in kavo. Sicer ta serija (SŽ 711) še vozi na raznih linijah, je klimatizirana, grer pa za Daimlerjev izdelek iz Donauswortha.
> [MarijanMacek]
> > [FIN-311684]
> > Zakaj je treba tudi železniški potniški promet dati v koncesijo npr. Avstrijcem? Ker se bomo le tako Slovenci vozili s sodobnimi vlaki. Z veseljem bom avto pustil doma in se iz Novega mesta peljal z vlakom v center Ljubljane, seveda za to je potrebna sodobna proga. Tudi tukaj je rešitev. Lahko bi v javno zasebnem partnerstvu z Avstrijci obnovili tudi železniško mrežo.
>
> Boj se javno-zasebnega partnerstva v infarstrukturi so nas nedavno podučili Italijani potom 43 ugaslih življenj..... In podobna storija z mrtvimi na privatni infarstrukturi je bila malce več nazaj v VB....
> In kakšen bi bil interes zasebnika za rekonstrukcijo proge NM-LJ, če še na prometnem križu ni videti interesa za izboljšave v prid višjim hitrostim potniških vlakov, vse samo za ljubi tovorni promet...
Malo nostalgije in ponovitve. Okrog leta 1990 je med Novim mestom (Metliko) in Ljubljano prometoval poslovni vlak, pravi sodoben vlak z rezervacijo, udobnimi sedeži, dnevnimi časopisi, kavico, stevardesami..Zdelo se je, da je vedno poln. V Ljubljano je pripeljal v jutranjih urah in popoldan okrog tretje ure je bil v Novem mestu. Po poslovnih opravkih so potovali zaposleni v Krki, IMV, Pionirju, Novolesu, Novoteksu, Labodu, Novotehni, Dolenjki, Beti...Tisti, ki smo imeli opravke v Ljubljani niti pomislili nismo, da bi potovali z avtom in obtičali na Karteljevskem ali Višnjegorskem klancu. Vlaka seveda več ni, tudi Pionirja, Novolesa, Novoteksa, Laboda, Novotehne, Dolenjke, Beti...več ni, le starejši uporabniki imamo nostalgične spomine.
sl.wikipedia.org/wik...serija_711
In potem se avtorji financ sprašujejo zakaj nostalgija.
sporočil: 1.447
[FIN-311684]Avstrijci/Nemci/Francozi komaj čakajo, da te vozijo z novimi vlaki, vprašaj ljudi v Angliji...
Zakaj je treba tudi železniški potniški promet dati v koncesijo npr. Avstrijcem? Ker se bomo le tako Slovenci vozili s sodobnimi vlaki. Z veseljem bom avto pustil doma in se iz Novega mesta peljal z vlakom v center Ljubljane, seveda za to je potrebna sodobna proga. Tudi tukaj je rešitev. Lahko bi v javno zasebnem partnerstvu z Avstrijci obnovili tudi železniško mrežo.
sporočil: 5.462
[MarijanMacek]Na infrastrukturi v javni lasti pa do danes ni bilo nikjer po svetu prav nobene težave?
> [FIN-311684]
> Zakaj je treba tudi železniški potniški promet dati v koncesijo npr. Avstrijcem? Ker se bomo le tako Slovenci vozili s sodobnimi vlaki. Z veseljem bom avto pustil doma in se iz Novega mesta peljal z vlakom v center Ljubljane, seveda za to je potrebna sodobna proga. Tudi tukaj je rešitev. Lahko bi v javno zasebnem partnerstvu z Avstrijci obnovili tudi železniško mrežo.
Boj se javno-zasebnega partnerstva v infarstrukturi so nas nedavno podučili Italijani potom 43 ugaslih življenj..... In podobna storija z mrtvimi na privatni infarstrukturi je bila malce več nazaj v VB....
Lp,
M
Strani: 1