Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[andrej71]
> [MarijanMacek]
> Moje izkušnje govorijo, da se tudi po progah, ki ravno ne vodijo v Pariz pelje zelo hitro. Kakšnih 15 let nazaj sem se vozil iz Perpignana(?) v Marseille z nekim klasičnim vlakom Grand Sud in je nedvomno šlo bistveno hitreje kot večino časa med Hamburgom in Munchnom.

Trenutno:
Perpignan-Marseille: 320km, 3h50
Majhen popravek, sami bi izbral vlak AVE, 9724 iz Madria v Marseille St-Charles ( samo 8 ur za precej dolgo pot), od Perpignana do M samo 3:11. Očevidno je bistveno hitrejši kot tvoja izbira z 20 postanki.
Hamburg-München: 770km, 5h40
Ni primerjave po povprečni hitrosti. >
Ni fer primerjati ICE in regionalni ekspress TER, ki stoji za vsakim vogalom, oziroma na 16 km v gornjem primeru. Če pa primerjamo AVE (samo 7 postankov) na v glavnem navadbi progi in ICE na "hitri" progi, kakršno premorejo Nemci pa ni več take razlike, 136 proti 101 km/h.

> No, kabine so zatesnjene na vseh vlakih za večje hitrosti, vključno pendolino SŽ. Bi imeli potniki prevelike težave med srečevanjem in v tunelih. K podobnosti med ICE vlakom z Indijo, me je navedla neznosna gužva, potniki sedeli ali ležali po tleh,

Pri starih TGVjih niso zatesnjene. Čutiš v predorih, čeprav so v Franciji precej redki. Novejši so tudi zatesnjeni, drži.
Ko so uvedli te pratare TGV vlake Nemci še vedeli niso kaj je vlak visoke hitrosti. Vsaj tako pravi zgodovina.