1 ura
Kitajski vlaki so prispeli v Luko Koper, po Srbiji bodo vozili 200 na uro
2 uri
Najbolj brani članki danes
3 ure
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
5 ur
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
6 ur
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
7 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
7 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 3
8 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
9 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
10 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
10 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
10 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
10 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
11 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
11 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
11 ur
Utrip iz Gornje Radgone
14 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
14 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 3
15 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
19 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-343346 sporočil: 396
Normalno je bilo za pričakovati, saj določeni mislijo, da bodo z nabavo novih garnitur podtaknili malomarno delo pri remontu prog in postajališč. Najcenejše za vsakega proizvajlca je, da lahko da garancijo in da je največ izdelkov istih karakteristik in mer. Tako mu ni potrebno spreminjati tehnoloških procesov. Zato sam ne vidim drugega razloga, da odvrnejo takšno naročilo bolj na kulturen način. Vsi kateri nabavljajo nove garniture ne delajo ntakšnih napak, da perone gradijo v krivini. Edino pri nas so strokovnjaki, ki to izvajajo potem pa morajo prepovedati postanke vlakov na takšnih posotajah. Zato se takšnih strokovnjakov vsi izogibajo v velikem loku.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2675340

Strani: 1

Korazijan sporočil: 386
Samo pri nas? Francoske železnice so kupile 2000 preširokih novih vlakov, zaradi katerih so morali razširiti 13 tisoč platform na regionalnih postajah.

www.telegraph.co.uk/...forms.html
anon-84062 sporočil: 1.393
[tone45]
Normalno je bilo za pričakovati, saj določeni mislijo, da bodo z nabavo novih garnitur podtaknili malomarno delo pri remontu prog in postajališč.
Postajališča so čisto prav narejena. Problem je v tem, da so Desiroje kupovali brez izvlečnih stopničk (ker takrat ni bilo visokih peronov). Naknadna vgradnja bi bila precej draga. Noben nov vlak pa ne bo imel problemov na teh postajah.

Strani: 1