5 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
6 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
10 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
12 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
12 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
13 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
14 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4
14 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
14 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
14 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
15 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
15 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
15 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
15 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
16 ur
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente 2
17 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
17 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
18 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
21 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Bitka električnih vozil prihaja v Evropo

Teme v drugih forumih o teh vsebini:   Avto (1)

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-204390 sporočil: 13.528
[Glavni forum] Tema: Bitka električnih vozil prihaja v Evropo
[#2228885] 26.09.13 21:56 · odgovor na: anon-167244 (#2228412)
Odgovori   +    0
[andi1111]
vickibedi, ni problema.

Vzemi Opel Amper, ki stane 38.000 EUR - 4.000 EUR subvencije in prideš na 34.000 EUR. Olje, filtri,... se menja na 2 leti, zavor nikoli (regeneracija). Moja trenutna povprečna poraba, odkar imamo Ampero je 0.58l/100km. Na vsakih 10.000km privarčujem cca. 1.000 EUR za gorivo, s tem, da je elektrika slovensko gorivo in moj denar za elektriko ostane v Sloveniji, tretjina bencinskega denarja pa gre iz Slovenije.

Zdaj pa vzemi primerljiv BMW serija 3 (lahko tudi Golf7 2.0 TDI BlueMotion s primerljivo opremo Amperi). Povej mi, koliko stane, koliko je poraba in mi prosim naredi primerjavo, pa da vidimo.

Mimogrede, tega ti ni potrebno delati, ker je bil v začetku leta že narejen tak test v AvtoMagazinu, ko je bila še cena Ampere 45.000 EUR.
Se opravičujem, ampak me nisi prepričal. Primerljiv bencinar ali dizel je od 10-15 tisočakov cenejši (npr. Golfa, ki ga omenjaš, dobiš spodobno opremljenega za enih 22 tisočakov). Po drugi strani povprečni voznik prevozi 16.000 km letno, to pomeni v desetih letih približno 15.000 stroška za gorivo. Ta znesek se skoraj v celoti kompenzira z višjo ceno električnega avta. Če upoštevaš še menjavo baterij, ki te čaka po osmih letih, boš z električnim avtom v minusu, da ne omenjam krajši domet , pomanjkanje polnilnih mest ipd. Če bodo podobno kot pri sončnih elektrarnah ukinili subvencije, bo z "elektičarji" konec. Ne dvomim, da bodo električni avti enkrat v prihodnosti pametna alternativa, vendar pa šele takrat, ko ne bodo več gnani na baterije, ki so, takšne kot so danes, slepa ulica.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2228885

Strani: 1

anon-167244 sporočil: 31
[Glavni forum] Tema: Bitka električnih vozil prihaja v Evropo
[#2228978] 27.09.13 06:55 · odgovor na: anon-204390 (#2228885)
Odgovori   +    0
vickibedi, ne razumi me narobe, ampak ni vsak avto za vsakega. Tako kot terenec ni za nekoga, ki po mestu dela le kratke vožnje in športni avto ni za na vas, tako električni avto ni za vsakega.
Zakaj pa bi moral biti? Ni potrebe. Zame je super.

Na leto naredimo 25.000km, vsako leto privarčujem 2.500 EUR pri gorivu. Vse avte sem imel na dolgi rok in tudi Ampero mislim imeti vsaj 10 let.
Torej, meni se splača.

Kolega, ki ima Nissan Leaf-a, se vsak dan vozi v službo iz Celja v Ljubljano in tudi še v Novo mesto, če je potrebno. V 1.5 leta je nareil 70.000km. V enem letu in pol je privarčeval 7.000 za gorivo!

Misliš, da se mu ne splača?

Podobno kilometrino dela znanes - lastnik Citroena C-Zero, ki se vsak dan vozi iz Stične v Ljubljano in nazaj. Zanj je dal, z odšteto subvencijo - 16.000 EUR. Celoten avto se mu bo povrnil v 2-3 letih. Potem pa dela samo še 'profit'!

Tako da, lej, malo razmisli.
anon-167244 sporočil: 31
[Glavni forum] Tema: Bitka električnih vozil prihaja v Evropo
[#2228980] 27.09.13 07:02 · odgovor na: anon-204390 (#2228885)
Odgovori   +    0
Aha, da odgovorim še na ostalo. Garancija za baterijo je 8 let oz. 160.000km. Zamenjava baterije, če bo potrebna izven garancije, je 2.000 EUR. To dobim nazaj jaz, ki delam 'le' 25.000km letno, v manj kot letu. S tem, da je pričakovana življenska doba baterije za Ampero (padec na 70% kapacitete) 12-15 let.

Polnilnic je že danes skoraj 100. Poleg tega, zakaj bi potreboval polnilnice. Doma ga priklopiš v vtičnico in se napolni čez noč. Ker pač vsak nima doma vtičnice (bloki, whatever), pač ni električni avto za vsakega. Je pa za marsikoga. In to je zadosti.

Nissan Leafu je v 2 letih padla cena iz 38.000 EUR na 29.000 EUR. Amperi iz 45.000 EUR na 38.000 EUR. Cene bodo še naprej padale, tako da subvencije sploh ne bodo več potrebne, da se ti bo računica izšla in prav je tako. Subvencija pokriva obdobje, early adopterjev, da sproži 'plaz'.

Slepa ulica? Mogoče za tebe. Jaz se vozim na elektiko že od 2008 z motociklom, ki sem ga uvozil iz USA znamke Vextrix VX-1, od lani z Ampero in še nisem prišel do 'slepe ulice'.

Strani: 1