Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Koliko hrupa bo drugi tir še prinesel v Situlo in Rožno dolino? In kaj bo s cenami nepremičnin?
Strani: 1
sporočil: 967
čas vnosa: 19.09.17 09:51
Nisem zapazil - a bodo za drugi tir veljali enaki vatli glede
hrupnosti med gradnjo kot za Pečečnikov stadion?
Sam vprašam.
Sam vprašam.
sporočil: 380
z vsem spoštovanjem, ampak tole:
Če komu, je ravno kupcem enot v Situli jasno kaj/kako so kupili in kje živijo. Ne pa osebam , ki v objektu niso preživeli več kot nekaj ur ali celo samo nekaj minut.
Oximoron.
Tam ne žgolijo ptički in pod okni se ne sprehajajo bambiji, ampak hrumijo vlaki. To je jasno vsem razen tistim, ki so kupili kaj v Situli.je pa neumnost.
Če komu, je ravno kupcem enot v Situli jasno kaj/kako so kupili in kje živijo. Ne pa osebam , ki v objektu niso preživeli več kot nekaj ur ali celo samo nekaj minut.
Oximoron.
sporočil: 2.206
vidim, da nisi seznanjen s peticijami, akcijami, ukrepi in
zahtevami pomembnega dela stanovalcev v Situli.
sporočil: 950
Zadnja sprememba: anon-163499 19.09.2017 12:33
Kaj bo s cenami nepremičnin se ve. Če bodo hotle it dol, bo država
intervenirala s 6 milijardami tako, da the only way is up!!!! Lahko
bodo še ta nove gradbenike potolkli, samo da ne bo šla cena dol.
sporočil: 380
[simona2]
vidim, da nisi seznanjen s peticijami, akcijami, ukrepi in zahtevami pomembnega dela stanovalcev v Situli.
to še vedno no pomeni, da je to jasno vsem drugim zemljanom, razen tistum, ki so dejansko kupili enote v Situli.
Prej nasprotno.
sporočil: 27.385
[kajulci]po moje pozivajo drzavo, naj uredi, koji kurac so se nenadoma znasli neki vlaki na progi.
Ampak jaz si v resnici nic me mislim, mislim si recimo za Rozno dolino, pod milim bogom pa mi ni jasno za Situlo. Mislim, folk je glihkar kupil, zdaj pa strajka proti progi? Oz. proti cemu sploh strajkajo?
sporočil: 474
Pa kaj, a niso vedli kaj kupujejo oz. kje? Ali so jim že ob nakupu
obljubili, da na drugi strani ne bo železniške proge/postaje al
kaj? Meni na kraj pameti ne pade da kupim tam razen če bi bila cena
pod 1000€/m2
sporočil: 32.021
Zadnja sprememba: najobj 19.09.2017 12:57
... Koliko hrupa bo drugi tir še prinesel v Situlo in Rožno
dolino? In kaj bo s cenami nepremičnin? ...... čuj, Simona ... evo, ker sem jaz očitno preveč glup, da bi ločil hrup vlakov od hrupa avtomobilov, me zanima, zakaj meni sredi Maribora ne pripada protihrupna zaščita pred avtomobili, če žabarom pripada protihrupna zaščita pred vlaki ... khmm, sploh ker se število avtomobilov sredi Maribora niti približno ne more meriti s številom vlakov sredi Ljubljane ...
P.S.: ko sem prebral toti članek, se je iz mene vsula rekordna količina kletvic v vseh jezikih, ki jih poznam, pa jih poznam kar nekaj oziroma v nekaterih poznam samo kletvice ...
sporočil: 1.447
99% okoliških stavb je mlajših od železnice, ki se ni nikamor
prestavila, ljudje so si sami krivi, če jih to moti.
sporočil: 2.206
spet lahko uporabimo domišljijo: nekdo je dal dovoljenja, da se
gradi na sredi tirov pod določenimi pogoji in ob izpolnjevanju
določenih mej, pol pa je več vprašanj: ali so bila dovoljenja fovš,
al je izvedba fovš in tako dalje - predvsem pa je vprašanje, ker
zdaj nič ni tako, kot bi moralo biti - zoprno podrobnost, da je vse
skup na tirih, pozabimo - kdo bo plačal škodo :) še enkrat - to da
je vse skup na tirih, nič ne vpliva na to, da je hrup :) v
domišljiji :)
sporočil: 10.844
[lukey90]Dolfe je obvozno železnico okoli Ljubljane večinoma vkopal v zemljo, podvoze in nadvoze je naredil za vsako kurjo stezo....pa danes...na isti trasi delno poteka Zasavska cesta, UE (1) kurčev most v Dolu popravljajo že 4 lata (tistega, ki ga je Dolfe postavil). Komplet obvozno železnico je Dolfe zgradil v 1 letu.
99% okoliških stavb je mlajših od železnice, ki se ni nikamor prestavila, ljudje so si sami krivi, če jih to moti.
Mi v modernem Socialzmu pa nisno v stanju vzdrževati niti tisto, kar nam je D...zapustil
sporočil: 1.085
Zadnja sprememba: anon-20353 19.09.2017 15:39
No, kaj pa še, Pečečnik pa ni naš fant, sam si je kriv.Slovenci imamo oprane možgane, kot bi bli v glavo kastrirani.
Hrup je problem, ker so naši tiri in vlaki in njihova kolesa ena živa katastrofa. Vsa ta infrastruktura in vozni park je za na odpad.
V Nemčiji ob dvotirni obremenjeni progi ni nobenih posebnih protihrupnih ograj. Tiri so na novo položeni, na gladko, kolesa in ležaji niso sklempani. Ko gre vlak se sliši piš kot ob močnem dežju, ne pa socialistični ropot.
Daleč smo zavoženi.
Pri nas bo seveda velegeradbeni podvig, bo treba ograje naredit ob progah vsaj tako visoke, kot so z njimi proti Celju ob avtocesti koruzne njive obzidal. Še dobro, da so ob njivah, ker hrupa baje ne zadržujejo najbolje, paša je pa le bla za naše fante.
Ustanavljam nevladno organizacijo za hrup in še eno proti, če v eno ne bo nič kanilo, bo pa v drugo. Se kdo pridruži v kompanijo?
Deratizacija bo potrebna, so se ta rdeči polži ob tirih razmnožili, žrejo vse od kraja, najrajši pa denar.
To nedeljo bo priložnost za mal pesticidov posut po golazni.
sporočil: 950
Zadnja sprememba: anon-163499 19.09.2017 15:55
Po Ljubljani je potrebno naredit čim več postaj za vlak ne pa
jamrat. Če je v Ljubljani vse centralizirano, potem je treba
vzpostavit čimboljše povezave s periferijo. Vlak je trenutno
bohpomahej. Moral bi se pa ustaviti v centru, bežigradu, viču,
btcju...V tujini delajo skytraine, pri nas imamo pa prebivalce situle, da ja ne bi rešili povezav, pol neke ptiče, da se ne da delat elektrarn na veter in ribice, da ne more bit hidroelektrarn...
Če komu hrup ni všeč, gre lahko na vas. Tam imajo pa greznico pripravljeno direkt za pred vaše okno. Pa cerkve nabijajo zvonove kot da je vsak dan ramadan.
sporočil: 3.465
[kajulci]Tožili bodo železnico.
Ja, saj uno sem prebrala. Ampak še vedno nisi napisala, kaj KONKRETNO je njihov štrajk? A to, da je hrup? Ali to, da niso gradili v skladu z dovoljenji in je torej zgrajeno narobe? In proti komu štrajkajo, a državi, da mora postavit protihrupne ograje? Ali proti investitorju, ki je fouš gradil? Skratka, cel kup vprašanj in nobenega odgovora. Ali pa morda pripravljate članek na to temo in si zaradi tega tako skrivnostna?
Če človek pogleda v ZK najde veliko znanih priimkov.
sporočil: 3.218
Patetičen članek. Vsak kupec nepremičnine si pred nakupom vzame v
zakup vse dobre in slabe strani lokacije, ki jo kupuje. Torej: če
kupuješ stanovanje v centru mesta, ima to svoje prednosti in tudi
slabosti. Če nočeš hrupa, kupiš nepremičnino v naravi, v objemu
gozda, kot radi reklamirajo nepremičninarji. Če novinarja ne motijo
razna cerkvena razbijanja z zvonovi, ki zbujajo starejše in majhne
otroke sredi noči, potem je hrup, ki ga bo povzročil novi tir,
nepomemben. Tako kot hrup ob mestnih vpadnicah, tovarnah,
toplarnah....
sporočil: 140
"...kljub omilitvenim ukrepom, kot sta izvedba protihrupnih ograj,
izvedba pasivne protihrupne zaščite na sedmih objektih, vpliv
gradnje in obratovanja drugega tira zmeren do velik"
- v stanovanjskih območjih po državi hrup ne sme presegati pogojev, ki omogočajo zdravje prebivalcem, to pomeni tudi zdrav spanec v stavbah - te je treba sanirati tako, da bo to omogočeno (30dB v spalnicah ob pogojih prezračevanja), ali prebivalce preseliti... - ali pa spremeniti traso železnic ali cest stran od bivalnih območij.....
- v stanovanjskih območjih po državi hrup ne sme presegati pogojev, ki omogočajo zdravje prebivalcem, to pomeni tudi zdrav spanec v stavbah - te je treba sanirati tako, da bo to omogočeno (30dB v spalnicah ob pogojih prezračevanja), ali prebivalce preseliti... - ali pa spremeniti traso železnic ali cest stran od bivalnih območij.....
sporočil: 140
Pri Situli je bilo načrtovalcem jasno, da bo stavba stala ob tirih
(in v bližini hrupnega cestnega križišča), in da morajo celotno
investicijo izpeljati tako, da bo zadoščeno zahtevam o varovanju
stanovalcev pred prekomernim hrupom (ki ga opredeljujejo tudi
določbe EU okoljkskih direktiv); če investicija ne vključuje teh
pogojev, in stanovalci trpijo zaradi prekomernega hrupa, je
investicija zgrajena na nezakonit način - glede na situacijo
lokacije bi predpostavili, da bi morala biti tudi stran ob
železniških tirih opremljena z okni, ki tesnijo hrup tako, da v
stavbi ne preseže 30-35 dB, pri tem pa je omogočeno ustrezno
prezračevanje prostorov (klima prezračevalni sistem, ali
prezračevalniki s protihrupnimi filtri, ipd..; balkoni tem pogojem
ne morejo zadostiti, za to jih tam ne bi smelo biti. Velja, da tudi
izven stanovansjkih prostorov hrup ne sme preseči primernih limitov
(kot jih določajo EU direktive in pri nas nostrificirane); pogoje
za gradnjo stavbe so podali upravljavci železnice in upravljavci
cest, kakor tudi soglasja k gradnji; če niso bili dovolj pozorni in
niso opozorili na visok hrup, ki ga proizvajajo, bodo morali
sanirati razmere na stavbi in omogočiti prebivalcem, kar jim
zagotavlja EU za varovanje njihovega zdravega življenskega okolja
in zdravja!?
sporočil: 140
sami so si krivi edino v stavbah, ki so se gradile v zadnjem
obdobju, v njihovi lastni režiji, pa pri tem niso upoštevali
protihrupnih ukrepov zaradi prometnic v bližini; vsi drugi
prebivalci morajo biti ustrezno varovani pred hrupom že po zakonih,
ki ščitijo zdravje prebivalstva - ali z ustrezno zaščitenimi
stavbami, v ustrezno zaščitenih bivanjskih okoliših, ali pa z
zmanjšanim in hrupno saniranim prometom na površinah povzročanja
hrupa - preseženih polucij v okolje se ne sme poslabševati z
dodatnimi polucijami in s tem še dodatno ogrožati zdravje !! je
nezakonito - torej iztožljivo na sodiščih...
sporočil: 967
čas vnosa: 21.09.17 09:45
V čem pa je sploh problem?!
Če jim ne paše več stanovati v Situli, naj stanovanje prodajo in se preselijo drugam.
Aja.
Oni bi raje imeli neke vrste rento.
Se je morda nekaterim zalomilo pri odplačevanju kredita za nakup stanovanja v Situli, pa poskušajo na ta način izsiliti dodatne novce za svoje prevelike želje?
Oh, še to - kakšen namen pa ima že leto dni postavljeno dvigalo na vogalu Situle (ob podvozu) ter skrbno složena stekla na strehi?
Se je morda hkrati z hrupom pojavil tudi problem posedanja in s tem posledično pokanja stekel, sploh glede na to, da je mekoč tako slavni dobavitelj betona za kletne stebre Situl dobavljal neustrezen beton toliko časa, dokler ga ni razkrinkal nadzor in zahteval porušitev neustreznih stebrov?
Saj stanovalci to vedo, kajne?
:)
Sam vprašam.
Če jim ne paše več stanovati v Situli, naj stanovanje prodajo in se preselijo drugam.
Aja.
Oni bi raje imeli neke vrste rento.
Se je morda nekaterim zalomilo pri odplačevanju kredita za nakup stanovanja v Situli, pa poskušajo na ta način izsiliti dodatne novce za svoje prevelike želje?
Oh, še to - kakšen namen pa ima že leto dni postavljeno dvigalo na vogalu Situle (ob podvozu) ter skrbno složena stekla na strehi?
Se je morda hkrati z hrupom pojavil tudi problem posedanja in s tem posledično pokanja stekel, sploh glede na to, da je mekoč tako slavni dobavitelj betona za kletne stebre Situl dobavljal neustrezen beton toliko časa, dokler ga ni razkrinkal nadzor in zahteval porušitev neustreznih stebrov?
Saj stanovalci to vedo, kajne?
:)
Sam vprašam.
Strani: 1