Pri Situli je bilo načrtovalcem jasno, da bo stavba stala ob tirih
(in v bližini hrupnega cestnega križišča), in da morajo celotno
investicijo izpeljati tako, da bo zadoščeno zahtevam o varovanju
stanovalcev pred prekomernim hrupom (ki ga opredeljujejo tudi
določbe EU okoljkskih direktiv); če investicija ne vključuje teh
pogojev, in stanovalci trpijo zaradi prekomernega hrupa, je
investicija zgrajena na nezakonit način - glede na situacijo
lokacije bi predpostavili, da bi morala biti tudi stran ob
železniških tirih opremljena z okni, ki tesnijo hrup tako, da v
stavbi ne preseže 30-35 dB, pri tem pa je omogočeno ustrezno
prezračevanje prostorov (klima prezračevalni sistem, ali
prezračevalniki s protihrupnimi filtri, ipd..; balkoni tem pogojem
ne morejo zadostiti, za to jih tam ne bi smelo biti. Velja, da tudi
izven stanovansjkih prostorov hrup ne sme preseči primernih limitov
(kot jih določajo EU direktive in pri nas nostrificirane); pogoje
za gradnjo stavbe so podali upravljavci železnice in upravljavci
cest, kakor tudi soglasja k gradnji; če niso bili dovolj pozorni in
niso opozorili na visok hrup, ki ga proizvajajo, bodo morali
sanirati razmere na stavbi in omogočiti prebivalcem, kar jim
zagotavlja EU za varovanje njihovega zdravega življenskega okolja
in zdravja!?