Zasebnost
7 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
12 min
Za glasovanje zunaj okraja stalnega prebivališča se je treba prijaviti - čas je še danes in jutri
16 min
Skrajno desna AFD tik pred evropskimi volitvami z najnižjo podporo v zadnjem letu, skrajno leva Sahra Wagenknecht gor
22 min
5. industrijska revolucija v kmetijstvu: SlopeHelper in AgileHelper (Oglas)
31 min
Danes se je začelo predčasno glasovanje - kje lahko glasujete
2 uri
Delničarji Triglava potrdili dividendo, znaša 1,75 evra bruto na delnico
2 uri
Nemška vlada prodala delnice Telekoma: denar bodo vložili v železnice
2 uri
Toyota, Mazda, Honda in drugi pod drobnogledom oblasti zaradi goljufij pri homologacijah
4 ure
Ljudje si te zapomnijo po nepozabnem doživetju in avtentičnosti
5 ur
Za volanom BMW 5 touring - karavan še zdaleč ni za odpis
5 ur
Žito: Močnejši s prestrukturiranjem in obsežnimi vlaganji
6 ur
Grashka: razvijali bodo fermentirane baze in izdelke za največja evropska podjetja
7 ur
Kaj prinaša prenovljeni NEPN? 4
9 ur
11 stanovanj, ki jih lahko do začetka julija kupite na dražbah
16 ur
Za volanom MAN TGE next level – varnost poleg kakovosti igra prvo violino
16 ur
Najbolj brani članki danes
18 ur
Objavljeni predlogi zakonov o davčnih spremembah 5
19 ur
Stanovanjska posojila: junij prinesel nove reze fiksnih obrestnih mer, navzdol tudi EURIBOR
19 ur
Od ECB se ta teden pričakuje prvi obrestni rez, kaj bo po pričakovanju sledilo 2
20 ur
Lizinški velikan, ki upravlja pol milijona e-avtov, povezan tudi v Sloveniji in na Hrvaškem

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Slovenci tretji v EU pri mobilnostnih razvadah

Strani: 1

ogo sporočil: 3.087
[#2642749] 02.03.17 07:31 · odgovor na: (#2642747)
Odgovori   +    3
[Inside]
Zakaj ti članki niso zagledali luč sveta takoj po osamosvojitvi? Ker so bili vsi pijani od AC programa. V drzavi, ki je načrtno uničevala javni potniški promet drugače ne more biti. Sočasno bi morali delati AC in železniški križ. Sedaj čez noč resitve,me prav zanima, da vidimo junake. Pričakujte jok, stok in ogorčenje.
Ni več povratka nazaj. Avtoceste imamo, železnice pa so in bodo ostale največji slovenski muzej na prostem.
anon-265647 sporočil: 2.049
[#2642756] 02.03.17 08:30
Odgovori   +    2
Če bi imeli v Postojni, na Brniku-Kranju, Celju, Kočevju velika parkirišča s shoping centri, od tam sodobno železnico in vlake, ki gredo vsaj 120km/h skozi Ljubljano, bi lahko začeli kaj spreminjati. Iz teh parkirišč do večjih krajev pa nekaj avtobusov. Dokler je v glavah socialistična pamet, da mora vlak in avtobus skozi vsako vas ni možnosti za razvoj.
1357 sporočil: 7.095
[#2642815] 02.03.17 12:51
Odgovori   +    3
Ta statistika o mobilnosti ima eno veliko pomanjkljivost, ne upošteva načina poselitve. V takšnem načinu poselitve kakršen je v Sloveniji, učinokovitega in cenovno ugodnega javnega prevoza z izjemo dveh največjih mest enostavno ni mogoče organizirati.
karnel sporočil: 140
[#2642962] 03.03.17 08:47
Odgovori   +    0
Mobilnost in nadzor nad njo, ter usmerjanje v "trajnostno mobilnost", je sestavni del več politik - trajnostne prometne, trajnostne energetske, trajnostne za varstvo zraka, za vsratvo pred hrupom, trajnostne urbanistične, itd. - vse so povezane z Direktivami o varstvu okolja v EU, te pa dobesedno narekujejo primere "dobrih praks" za sanacijo neprimernih in neprilagojenih stanj. V EU države članice tem predpisom sledijo, mi pač ne - po stari balkanski praksi izigravamo pravno državo, dolgoročno v svojo škodo, kratkoročno pa morda v korist marsikoga, vendar ne javnega zdravja in javnega premoženja
karnel sporočil: 140
[#2642966] 03.03.17 08:51 · odgovor na: anon-265647 (#2642756)
Odgovori   +    0
Taka organiziranost nima veze s "socialistično pametjo" - je enostavno okoljevarstveno - urbanistična nuja - vendar je treba vse to NAČRTOVATI (tudi z inženirskimi, urbanističnimi, in drugimi načrti), potem pa kaj uporabnega nastane
karnel sporočil: 140
[#2642970] 03.03.17 08:59 · odgovor na: 1357 (#2642815)
Odgovori   +    0
[1357]
Ta statistika o mobilnosti ima eno veliko pomanjkljivost, ne upošteva načina poselitve. V takšnem načinu poselitve kakršen je v Sloveniji, učinokovitega in cenovno ugodnega javnega prevoza z izjemo dveh največjih mest enostavno ni mogoče organizirati.
Tudi druge države (že sosednja Avstrija) imajo podobne bivalne razmere - vendar se vse da organizirati, kot je treba, če se hoče - če drugega ne, se ob železniških postajah uredi zbirna parkirišča za razseljene prebivalce, nato pa se potuje z udobnim javnim prevozom po železnicah do večjih naselij - če tak seveda obstaja!? S tem se izognemo problemom, kot je Lavrica pri Ljubljani, Škofljica, predimenzionirana cesta mimo Braslovč, itd... Slovenija krši veliko EU direktiv s tem, ko železniškega sistema ni uredila skladno s sodobnimi standardi, in ne omogoča njegove prednostne uporabe! Zamujamo za več desetletij, pa še v prekrških EU direktiv smo, kar nam predstavlja grožnjo finančnih kazni s strani EU Komisije.

Strani: 1