46 min
EP potrdil prenovljena fiskalna pravila EU - zadnji korak morajo zdaj storiti še članice
59 min
Svetovna turistična organizacija in Hrvaška ustanavljata raziskovalni center za trajnostni turizem
1 ura
Varovalka pri uvozu kmetijskih proizvodov iz Ukrajine v EU
1 ura
24ur: Kriminalisti obiskali Snežiča in Hajdinjaka
2 uri
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
2 uri
(intervju) Delegirane naloge nikoli ne bi smeli vzeti nazaj
2 uri
L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami! 8
3 ure
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)
3 ure
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ... 1
3 ure
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina 1
4 ure
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov 1
5 ur
Novartis z visoko rastjo dobička in prihodkov
6 ur
Robert Golob kot izvoznik veselih slovenskih ljudskih plesov 1
6 ur
Kje Hidria uporablja umetno inteligenco?
6 ur
24ur: hišne preiskave na Darsu 1
6 ur
Normiranci v grafih: najhitreje raste delež tistih, ki imajo večje prihodke 21
7 ur
Danes v živo: Kako brati bilance v 2024
8 ur
Orange Wine Festival – od ideje o manjši degustaciji do referenčnega evropskega festivala

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Slovenci tretji v EU pri mobilnostnih razvadah

Strani: 1

ogo sporočil: 3.087
[#2642749] 02.03.17 07:31 · odgovor na: (#2642747)
Odgovori   +    3
[Inside]
Zakaj ti članki niso zagledali luč sveta takoj po osamosvojitvi? Ker so bili vsi pijani od AC programa. V drzavi, ki je načrtno uničevala javni potniški promet drugače ne more biti. Sočasno bi morali delati AC in železniški križ. Sedaj čez noč resitve,me prav zanima, da vidimo junake. Pričakujte jok, stok in ogorčenje.
Ni več povratka nazaj. Avtoceste imamo, železnice pa so in bodo ostale največji slovenski muzej na prostem.
ognjenorezilo sporočil: 2.049
[#2642756] 02.03.17 08:30
Odgovori   +    2
Če bi imeli v Postojni, na Brniku-Kranju, Celju, Kočevju velika parkirišča s shoping centri, od tam sodobno železnico in vlake, ki gredo vsaj 120km/h skozi Ljubljano, bi lahko začeli kaj spreminjati. Iz teh parkirišč do večjih krajev pa nekaj avtobusov. Dokler je v glavah socialistična pamet, da mora vlak in avtobus skozi vsako vas ni možnosti za razvoj.
1357 sporočil: 7.095
[#2642815] 02.03.17 12:51
Odgovori   +    3
Ta statistika o mobilnosti ima eno veliko pomanjkljivost, ne upošteva načina poselitve. V takšnem načinu poselitve kakršen je v Sloveniji, učinokovitega in cenovno ugodnega javnega prevoza z izjemo dveh največjih mest enostavno ni mogoče organizirati.
karnel sporočil: 140
[#2642962] 03.03.17 08:47
Odgovori   +    0
Mobilnost in nadzor nad njo, ter usmerjanje v "trajnostno mobilnost", je sestavni del več politik - trajnostne prometne, trajnostne energetske, trajnostne za varstvo zraka, za vsratvo pred hrupom, trajnostne urbanistične, itd. - vse so povezane z Direktivami o varstvu okolja v EU, te pa dobesedno narekujejo primere "dobrih praks" za sanacijo neprimernih in neprilagojenih stanj. V EU države članice tem predpisom sledijo, mi pač ne - po stari balkanski praksi izigravamo pravno državo, dolgoročno v svojo škodo, kratkoročno pa morda v korist marsikoga, vendar ne javnega zdravja in javnega premoženja
karnel sporočil: 140
[#2642966] 03.03.17 08:51 · odgovor na: ognjenorezilo (#2642756)
Odgovori   +    0
Taka organiziranost nima veze s "socialistično pametjo" - je enostavno okoljevarstveno - urbanistična nuja - vendar je treba vse to NAČRTOVATI (tudi z inženirskimi, urbanističnimi, in drugimi načrti), potem pa kaj uporabnega nastane
karnel sporočil: 140
[#2642970] 03.03.17 08:59 · odgovor na: 1357 (#2642815)
Odgovori   +    0
[1357]
Ta statistika o mobilnosti ima eno veliko pomanjkljivost, ne upošteva načina poselitve. V takšnem načinu poselitve kakršen je v Sloveniji, učinokovitega in cenovno ugodnega javnega prevoza z izjemo dveh največjih mest enostavno ni mogoče organizirati.
Tudi druge države (že sosednja Avstrija) imajo podobne bivalne razmere - vendar se vse da organizirati, kot je treba, če se hoče - če drugega ne, se ob železniških postajah uredi zbirna parkirišča za razseljene prebivalce, nato pa se potuje z udobnim javnim prevozom po železnicah do večjih naselij - če tak seveda obstaja!? S tem se izognemo problemom, kot je Lavrica pri Ljubljani, Škofljica, predimenzionirana cesta mimo Braslovč, itd... Slovenija krši veliko EU direktiv s tem, ko železniškega sistema ni uredila skladno s sodobnimi standardi, in ne omogoča njegove prednostne uporabe! Zamujamo za več desetletij, pa še v prekrških EU direktiv smo, kar nam predstavlja grožnjo finančnih kazni s strani EU Komisije.

Strani: 1