Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kako najhitreje iz Šanghaja v München? Čez Luko Koper, pravijo v Londonu
Strani: 1
sporočil: 2.624
V to matematiko bi lahko vključili razvoj gospdoarstva. Žal pa
korupcija uničuje razvoj. Če gledamo globalno vidimo, da smo celo
imeli ponudnika izgradnje drugega tira, kateri bi financiral
razvoj.
V tem članku pa je novinar piše in odgovarja zakaj bi financiral razvoj drugega tira. Tukaj moramo gledati na pošten način, da vsaka provizija bi odpadla in vsako koruptivno početje. Ko bom oto dojeli bo prej propadla država.
Iz tega naslova bi kasneje skozi prihodke lahko država si povrnila veliko denarja in sočasno pospešilo razvoj novih proizvodov. Vsi dobro vemo, da je cenejši prevoz, če sočasno pripelješ več delov ali izdelkov hkrati.
V tem članku pa je novinar piše in odgovarja zakaj bi financiral razvoj drugega tira. Tukaj moramo gledati na pošten način, da vsaka provizija bi odpadla in vsako koruptivno početje. Ko bom oto dojeli bo prej propadla država.
Iz tega naslova bi kasneje skozi prihodke lahko država si povrnila veliko denarja in sočasno pospešilo razvoj novih proizvodov. Vsi dobro vemo, da je cenejši prevoz, če sočasno pripelješ več delov ali izdelkov hkrati.
sporočil: 524
Če bi Koper sprejel tudi največje kontejnerske ladje, ki bodo šle
sedaj že čez 20.000 TEU, bi zlahka zbil tudi teh 100 $ in šel še
precej nižje.
Po precej zastarelih podatkih (za pomorsko kontejnersko logistiko) iz leta 2013, je Maersk navajal, da pri 18.000 TEU (v tistem času največje kontejnerske ladja) cena prevoza na 20 feetni kontejner iz Šanghaja v Rotterdam znaša 294 $, pri 13.100 TEU pa cena prevoza 20 feetnega kontejnerja znaša 418 $, kar znese 121 $ prihranka (ekonomije obsega).
Pri tem je potrebno vedeti, da je lani v Kopru pristala največja ladja Gerda Maersk, ki lahko prenese zgolj 10.150 TEU. Skratka skoraj še enkrat manjša, kolikor bodo pristajale v Severnoevropskih pristaniščih v zelo bližnji prihodnoti.
Težava v Kopru je seveda premajhna globina morja, morda tudi dolžina pomola (Gerda Maersk ima 366 metrov, največje kontejnerske ladje pa 400 metrov dolžine), še največja pa pomanjkanje ustrezne opreme (žerjav), ki bi omogočala ustrezno razkladanje tako velike ladje, ki ima zelo veliko širino. K sreči pa zadevo z opremo pospešeno rešujejo, saj kolikor mi znano sta nova žerjava že naročena.
Po precej zastarelih podatkih (za pomorsko kontejnersko logistiko) iz leta 2013, je Maersk navajal, da pri 18.000 TEU (v tistem času največje kontejnerske ladja) cena prevoza na 20 feetni kontejner iz Šanghaja v Rotterdam znaša 294 $, pri 13.100 TEU pa cena prevoza 20 feetnega kontejnerja znaša 418 $, kar znese 121 $ prihranka (ekonomije obsega).
Pri tem je potrebno vedeti, da je lani v Kopru pristala največja ladja Gerda Maersk, ki lahko prenese zgolj 10.150 TEU. Skratka skoraj še enkrat manjša, kolikor bodo pristajale v Severnoevropskih pristaniščih v zelo bližnji prihodnoti.
Težava v Kopru je seveda premajhna globina morja, morda tudi dolžina pomola (Gerda Maersk ima 366 metrov, največje kontejnerske ladje pa 400 metrov dolžine), še največja pa pomanjkanje ustrezne opreme (žerjav), ki bi omogočala ustrezno razkladanje tako velike ladje, ki ima zelo veliko širino. K sreči pa zadevo z opremo pospešeno rešujejo, saj kolikor mi znano sta nova žerjava že naročena.
sporočil: 4
samo dopolnitev največja ladja je bila MSC-jev decembra 2015,
11.600 TEU-jev.
ugrez ustreza za ladje do 20.000, ki pa v KP ne bodo nikoli prišle polne, tako da bi moralo zadostovati.
večja dvigala pa so že naročili..vsaj 2 mislim, 2 pa še bodo v kratkem..baje
ugrez ustreza za ladje do 20.000, ki pa v KP ne bodo nikoli prišle polne, tako da bi moralo zadostovati.
večja dvigala pa so že naročili..vsaj 2 mislim, 2 pa še bodo v kratkem..baje
sporočil: 2.624
No ta članke je pokazal, da so podatki o progi KOPER čisto
zavajanje za vsakodnevne politične interese. A največja sramota je,
da to počnejo prav na Slovenskih Železnicah, kateri z svojim
mlomarnim in površnim delom prikazujejo z številkami, da ni potrebe
po drugem tiru, ker lahko zvozijo vse po tem.
Poznamo izjave njihovega bosa.
Zato naj si preberejo ta članek in pogledajo kako mečejo denar z lopato skozi okno in naj ne čakajo in goljufajo z tem, kako bodo si povrnili metanje denarja z lopatami skozi okno kar z subvencijami po drugih kanalih.
Poznamo izjave njihovega bosa.
Zato naj si preberejo ta članek in pogledajo kako mečejo denar z lopato skozi okno in naj ne čakajo in goljufajo z tem, kako bodo si povrnili metanje denarja z lopatami skozi okno kar z subvencijami po drugih kanalih.
sporočil: 36
Toliko opevamo Bavarsko in nemški trg, Luka Koper pa je zaprla
predstavništvo v Muenchnu in ga preselila na - Dunaj.
Strani: 1