Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek (Intervju) Anthony Harrington, Gartner: IT-jevci, čakali ste priložnost, da se dokažete. Zdaj jo imate.
Strani: 1
Obstaja več različic glede prihodnosti IT-oddelka. Ena je, da oddelek IT prevzame vlogo posrednika storitev, ki bo upravljal različne ponudnike in storitve. CIO in oddelek IT bosta torej posrednik in skrbnik za vključitev teh storitev in sistemov v poslovanje. V tradicionalnem IT se že desetletje uveljavlja zunanje izvajanje. Podjetja se pač osredotočajo na tisto, kar res obvladajo, torej na srce svojega poslovanja, vse drugo pa prepustijo drugim specialistom, tudi naloge IT.Ja kaj je to drugega kot ukinitev IT-ja ?
[vickibedi]
>Obstaja več različic glede prihodnosti IT-oddelka. Ena je, da oddelek IT prevzame vlogo posrednika storitev, ki bo upravljal različne ponudnike in storitve. CIO in oddelek IT bosta torej posrednik in skrbnik za vključitev teh storitev in sistemov v poslovanje. V tradicionalnem IT se že desetletje uveljavlja zunanje izvajanje. Podjetja se pač osredotočajo na tisto, kar res obvladajo, torej na srce svojega poslovanja, vse drugo pa prepustijo drugim specialistom, tudi naloge IT.
Ja kaj je to drugega kot ukinitev IT-ja ?
Kje poteka samo izvajanje, je po eni strani precej vseeno, bolj stvar računice.
Si pa težko predstavljam katerokoli stroko in poslovanje, ki ni v tesnem razvojnem kontaktu z IT-jem. Pogosto prav razmišljanje skozi zmožnosti IT daje nove razvojne impulze. Oziroma si ne predstavljam managementa, ki ne bi razmišljal skozi priložnosti, ki jih nudi IT. Ampak za to je potreben čim bolj pristen kontakt.
Pa tudi uvajanje tujih kompleksnih rešitev ni preprosto in ne gre samo od sebe, brez ljudi, ki obvladajo obe plati, tako rešitev, kot tudi dogajanje in potrebe v podjetju.
Tako da IT ni zgolj neka storitev, kot je na primer pralnica ali avtomehanični servis.
Mogoče tam, kjer management zaradi pomanjkanja znanja še vedno beži od IT, ker "ne zna niti vključiti pralnega stroja". Upajmo, da je takšnih ljudi po podjetjih vendarle že bolj malo.
[sreckos]Mene pa bolj skrbi tole:
> [vickibedi]
> >Obstaja več različic glede prihodnosti IT-oddelka. Ena je, da oddelek IT prevzame vlogo posrednika storitev, ki bo upravljal različne ponudnike in storitve. CIO in oddelek IT bosta torej posrednik in skrbnik za vključitev teh storitev in sistemov v poslovanje. V tradicionalnem IT se že desetletje uveljavlja zunanje izvajanje. Podjetja se pač osredotočajo na tisto, kar res obvladajo, torej na srce svojega poslovanja, vse drugo pa prepustijo drugim specialistom, tudi naloge IT.
>
> Ja kaj je to drugega kot ukinitev IT-ja ?
Kje poteka samo izvajanje, je po eni strani precej vseeno, bolj stvar računice.
Si pa težko predstavljam katerokoli stroko in poslovanje, ki ni v tesnem razvojnem kontaktu z IT-jem. Pogosto prav razmišljanje skozi zmožnosti IT daje nove razvojne impulze. Oziroma si ne predstavljam managementa, ki ne bi razmišljal skozi priložnosti, ki jih nudi IT. Ampak za to je potreben čim bolj pristen kontakt.
Pa tudi uvajanje tujih kompleksnih rešitev ni preprosto in ne gre samo od sebe, brez ljudi, ki obvladajo obe plati, tako rešitev, kot tudi dogajanje in potrebe v podjetju.
Tako da IT ni zgolj neka storitev, kot je na primer pralnica ali avtomehanični servis.
Mogoče tam, kjer management zaradi pomanjkanja znanja še vedno beži od IT, ker "ne zna niti vključiti pralnega stroja". Upajmo, da je takšnih ljudi po podjetjih vendarle že bolj malo.
www.linkedin.com/pul...en-kendall
Ukinjanje IT-ja in prehod na outsource je dolgoročno gledano kot žaganje veji na kateri sediš.
Strani: 1