Zasebnost
27 min
Vučić za FT: Leta 2022 je Srbija ustavila projekt rudnika litija, zdaj ga je pripravljena obuditi
43 min
Delničarji NLB potrdili dividendo in 3 nadzornike: "Za vas imamo v vsakem primeru le dobre novice"
1 ura
Kako postati izvoznik leta 2024
1 ura
Evropska uredba o obnovi narave je dokončno sprejeta, kar je omogočila kljubovalna avstrijska ministrica
1 ura
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
1 ura
Stroški dela v EU v prvem četrtletju medletno višji za 5,5 odstotka
2 uri
Slovenija dobila prvega proizvajalca konstrukcijskega križno lepljenega lesa za hiše in bloke
2 uri
V Kopru je pristala kontejnerska ladja Astrid Maersk. Zakaj je to pomembna novica? 1
2 uri
Suzuki swift ostaja eden najpreprostejših avtov
2 uri
Dobra novica za Cinkarno Celje: Evropska komisija s carinami nad kitajske proizvajalce TiO2 2
3 ure
Tako Gradec in Celovec postajata gospodarsko območje z izjemnim potencialom (Oglas)
4 ure
SRC.SECURE – storitve, ki poskrbijo za zdravo IT-okolje (Oglas)
4 ure
Skok kupil še 500 delnic Cinkarne
5 ur
Pričakovati je spremembe jamstva za vloge pri bankah: kaj bo novega?
5 ur
Pri Marjanu Simčiču: Skrivnost idealne vinogradniške lege
5 ur
Kako vam sejmi v tujini odpirajo vrata do novih kupcev? (Oglas)
6 ur
(fotoreportaža) Siliko za BMW in AMG v Sevnici izdeluje kompleksne dele iz gume in plastike
6 ur
Inovativne pomnilniške rešitve IBM za doseganje nove ravni poslovanja (Oglas)
10 ur
Katere slovenske delnice ima v portfelju Norveški pokojninski sklad
10 ur
Kam vse je do zdaj šlo 465 milijonov evrov za okrevanje

Strani: 1 2 3

anon-48472 sporočil: 994
[#1403646] 18.10.11 11:17
Odgovori   +    1
Koliko potnikov so prepeljali v tem času od Maribora do Londona?
MM1411 sporočil: 4.807
[#1403661] 18.10.11 11:22
Odgovori   +    5
....nič novega kdor pride v SLO je že na poti bankrota....
anon-230542 sporočil: 2.807
[#1403669] 18.10.11 11:24
Odgovori   +    11
Lastnik Golden Air Clifford Dachuna je ob vzpostavitvi linije žarel od veselja.
Ker ni vedel, da je Maribor vukojebina in linija pač ne more bit rentabilna.
anon-258692 sporočil: 1.010
[#1403698] 18.10.11 11:40
Odgovori   +    1
Hitro bo konec tega veselja. Kdo bo pa iz MBja letel v London, lepo vas prosim, če pa imaš iz Zagreba, Gradca, Celovca, Trsta cenejše lete?
anon-165706 sporočil: 778
[#1403713] 18.10.11 11:49
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-165706 18.10.2011 11:49
Kdor visoko leta nizko pade...
anon-48472 sporočil: 994
[#1403714] 18.10.11 11:49 · odgovor na: anon-258692 (#1403698)
Odgovori   +    0
Ja, mogoče so cenejši, se pa ne ustavijo še na Dunaju, tako, da se ne morejo potem potniki hvaliti, da so šli malo do Dunajo in Londona!
FIN-510135 sporočil: 69
[#1403718] 18.10.11 11:52
Odgovori   +    7
Pa saj je popolnoma jasno, da Mariborsko letališče ne bo nikoli zaživelo! Bližina drugih letališč, ni vzpostavljena mreža letalskih povezav, prešibka kupna moč prebivalstva in za letalske prevoznike popolnoma nezanimiva povezava... To je dejstvo! Še Ljubljansko letališče za mnoge letalske prevoznike ni zanimiva destinacija, kaj šele Maribor! Po ukinitvi ADR linije za Varšavo je bil odgovor Poljskega LOT-a, da je na relaciji premalo potnikov, da bi vsaj oni vzpostavili povezavo. Tudi ukinjenega ADR leta za London ne bo nihče nadomestil (pustimo Easy, ki je tip leta za čisto drugo kategorijo potnikov). Toliko o tistih zgodbicah, kako bodo tujci drveli na LJU letališče....
anon-144182 sporočil: 328
[#1403724] 18.10.11 11:56
Odgovori   +    2
izvedli so vsega skupaj en let in šli zugrund lol
MM1411 sporočil: 4.807
[#1403729] 18.10.11 11:58 · odgovor na: anon-230542 (#1403669)
Odgovori   +    0
[entrepreneur]
> Lastnik Golden Air Clifford Dachuna je ob vzpostavitvi linije žarel od veselja.

Ker ni vedel, da je Maribor vukojebina in linija pač ne more bit rentabilna.
No tako oster jaz ravno nebi bil, je pa res da v štajerski metropoli jočejo kako jim gre slabo, ni služb....itd....kdo bi pa potem sploh letel? Poleg tega pa poleg nacionalnega letališča na Brniku imamo v mali Sloveniji v neposredni bližini še letališča:

- GRADEC - MARIBOR 68 kilometrov www.flughafen-graz.at/
- ZAGREB - MARIBOR 113 kilometrov www.zagreb-airport.hr/
- CELOVEC - LJUBLJANA 82 kilometrov www.klagenfurt-airport.com/
- RONCHI - KOPER 60 kilometrov www.aeroporto.fvg.it.../index.htm
anon-259237 sporočil: 473
[#1403742] 18.10.11 12:04
Odgovori   +    0
dobri so, ni kaj. je pa tudi mogoče, da jim res kdo "pomaga"
anon-156169 sporočil: 231
[#1403745] 18.10.11 12:05
Odgovori   +    0
Sledi dokapitalizacija iz SLO proračuna :))))!!!
anon-230542 sporočil: 2.807
[#1403751] 18.10.11 12:06 · odgovor na: MM1411 (#1403729)
Odgovori   +    4
Letališče Maribor je zgradila politična logika, ne pa ekonomska... ima premajhno zaledje, prenizko kupno moč in preveč konkurence v bližini... skratka nima šans, pa če se Štajerci na glavo postavijo.
anon-156169 sporočil: 231
[#1403753] 18.10.11 12:06 · odgovor na: anon-48472 (#1403646)
Odgovori   +    0
Enega + 2-pilota :)
MM1411 sporočil: 4.807
[#1403774] 18.10.11 12:15 · odgovor na: anon-230542 (#1403751)
Odgovori   +    1
...ja kaj čmo, tako pač je...tudi Portorož ima malo letališče, ampak čisto drugi namen in pomen...
mariborsko je bilo verjetno res bolj politično letališče ali namenjeno razvozu tovora v Jugi (TAM za JNA)
FIN-368181 sporočil: 2.807
[#1403775] 18.10.11 12:16 · odgovor na: anon-230542 (#1403751)
Odgovori   +    0
[entrepreneur]
Letališče Maribor je zgradila politična logika, ne pa ekonomska... ima premajhno zaledje, prenizko kupno moč in preveč konkurence v bližini... skratka nima šans, pa če se Štajerci na glavo postavijo.
Zato pa naj se letališče proda, denimo Ryanairju. Sam pri nas to seveda ni mogoče, saj bi vsak rad imel prste vmes - od lokalne pa do državne politike.
anon-244484 sporočil: 3.467
[#1403781] 18.10.11 12:20
Odgovori   +    0
No such luck!
najobj sporočil: 32.021
[#1403793] 18.10.11 12:24 · odgovor na: FIN-368181 (#1403775)
Odgovori   +    3
[FIN-368181]
> [entrepreneur]
> Letališče Maribor je zgradila politična logika, ne pa ekonomska... ima premajhno zaledje, prenizko kupno moč in preveč konkurence v bližini... skratka nima šans, pa če se Štajerci na glavo postavijo.
Zato pa naj se letališče proda, denimo Ryanairju. Sam pri nas to seveda ni mogoče, saj bi vsak rad imel prste vmes - od lokalne pa do državne politike.

... ja, Ryanair pa bo letališče kupil samo zato, ker ima premajhno zaledje, prenizko kupno moč in preveč konkurence v bližini ...
anon-169239 sporočil: 169
[#1403804] 18.10.11 12:31 · odgovor na: FIN-510135 (#1403718)
Odgovori   +    5
[FIN-510135]
Pa saj je popolnoma jasno, da Mariborsko letališče ne bo nikoli zaživelo! Bližina drugih letališč, ni vzpostavljena mreža letalskih povezav, prešibka kupna moč ..........
Zanimivo, okrog Benetk so se tri letalisca in vsa stiri skupaj odlicno delujejo, se nenehno sirijo, na njih pa vidis ogromno potnikov iz Slovenije. Torej, kje je problem. NE ZNAMO, ker nam vse vodijo nesposobni politicno nastavljeni kadri.
anon-230542 sporočil: 2.807
[#1403812] 18.10.11 12:35 · odgovor na: anon-169239 (#1403804)
Odgovori   +    6
Benetke so eno najbolj obiskanih turističnih mest na svetu... razen tega ima Benečija 5 milijonov prebivalcev.
FIN-368181 sporočil: 2.807
[#1403835] 18.10.11 12:47 · odgovor na: najobj (#1403793)
Odgovori   +    1
[najobj]
> [FIN-368181]
> > [entrepreneur]
> > Letališče Maribor je zgradila politična logika, ne pa ekonomska... ima premajhno zaledje, prenizko kupno moč in preveč konkurence v bližini... skratka nima šans, pa če se Štajerci na glavo postavijo.

> Zato pa naj se letališče proda, denimo Ryanairju. Sam pri nas to seveda ni mogoče, saj bi vsak rad imel prste vmes - od lokalne pa do državne politike.


... ja, Ryanair pa bo letališče kupil samo zato, ker ima premajhno zaledje, prenizko kupno moč in preveč konkurence v bližini ...
Zaledja je zadost - od Gradca do Zagreba, pa do Ljubljane. Samo ponudba mora biti dost konkurenčna. Naši pa morajo končno pogruntat, da je bolje, da potniki pri nas plačujejo letališke takse, zapravljajo v "dutyjih"/trgovinah ipd., kot pa da se vse to odliva v Gradec, Trst, Celovec,.... Morda nas bo enkrat srečala pamet?!
anon-266230 sporočil: 1.322
[#1403845] 18.10.11 12:50
Odgovori   +    0
To pa je bil posel.
anon-230542 sporočil: 2.807
[#1403847] 18.10.11 12:51 · odgovor na: FIN-368181 (#1403835)
Odgovori   +    2
[FIN-368181]
Zaledja je zadost - od Gradca do Zagreba, pa do Ljubljane.
Zagreb, Ljubljana in Gradec niso zaledje Maribora... Maribor je njihovo zaledje.

Za doseganje ekonomije obsega je potrebno zadostno število uporabnikov in tega Maribor pač nima.
FIN-368181 sporočil: 2.807
[#1403857] 18.10.11 12:58 · odgovor na: anon-230542 (#1403847)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: FIN-368181 18.10.2011 13:00
[entrepreneur]
> [FIN-368181]
> Zaledja je zadost - od Gradca do Zagreba, pa do Ljubljane.

Zagreb, Ljubljana in Gradec niso zaledje Maribora... Maribor je njihovo zaledje.

Za doseganje ekonomije obsega je potrebno zadostno število uporabnikov in tega Maribor pač nima.
Potem pa ne vem, kako je lahko Dunaj postal zaledje Bratislavi kar se tiče nizkocenovnikov. Ali kako je denimo Frankfurt/Hahn, ki pravzaprav nima nekega naravnega zaledja (mesto Frankfurt je kašno dobro uro oddaljeno od letališča, prav tako Luxemburg) baza za nizkocenovnike. Prav tako Celovec nima nekega zaledja, pa se jim je uspelo dogovoriti z nizkocenovniki in še in še bi lahko našteli primerov po Evropi, tudi v sosednji Hrvaški.

Kar je pri nas potrebno, je samo malo več zdrave pameti, konstruktivnega obanšanja in ne metanja polen pod noge....
anon-230542 sporočil: 2.807
[#1403876] 18.10.11 13:11 · odgovor na: FIN-368181 (#1403857)
Odgovori   +    2
Pogoj za rentabilno linijo je dovolj potnikov, ki letijo na destinacijo in iz nje... Maribor nima ne enega, ne drugega. Zato Mariborčani pač letijo iz Zagreba, Gradca ali Ljubljane, ne pa obratno.
anon-184784 sporočil: 1.151
[#1403880] 18.10.11 13:13
Odgovori   +    0
Za vsem skupaj je verjetno kakšen posel, ki ga je financirala katera od bank. Ko si bodo odgovorni denar razdelili, bo posel končan in vse pozabljeno. Slovenci smo govedo, ki se ne še zaveda, da ga peljejo /tisti z 20 let na 40 podlage/ v klavnico.
FIN-368181 sporočil: 2.807
[#1403938] 18.10.11 13:53 · odgovor na: anon-230542 (#1403876)
Odgovori   +    1
[entrepreneur]
Pogoj za rentabilno linijo je dovolj potnikov, ki letijo na destinacijo in iz nje... Maribor nima ne enega, ne drugega. Zato Mariborčani pač letijo iz Zagreba, Gradca ali Ljubljane, ne pa obratno.
To ravno ne drži, Ryanair je imel zasedenost linije med MB in Londonom 70%, vendar je pač postavil svoje pogoje, kar se kampanije tiče
anon-230542 sporočil: 2.807
[#1403966] 18.10.11 14:12 · odgovor na: FIN-368181 (#1403938)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: anon-230542 18.10.2011 14:21
Ne vem kakšna je bila zasedenost med Mariborom in Londonom, vem pa da ima Ryanair povprečno zasedenost višjo od 80%. Če so ukinili linijo, že ni bila dovolj donosna... vse ostalo so buče, ki jih klatijo tisti ki si nočejo priznati preproste resnice; Maribor je premajhen, prereven in premalo zanimiv za letališče.
anon-4989 sporočil: 79
[#1403971] 18.10.11 14:15
Odgovori   +    0
Hecno. Clifforda Dachune Google praktično ne pozna. Tak poslovnež, a o praktično ni omembe vrednih objav izven slovenskih medijev.
anon-230072 sporočil: 37
[#1403973] 18.10.11 14:16 · odgovor na: FIN-368181 (#1403938)
Odgovori   +    0
Točno tako. Ryanair je imel zasedene lete, vendar pa žal regija ni bila pripravljana plačati Ryanairu marže.

Razlika med Ryanairom in Golden Airom je ve tem, da je Ryanair reklamiral to linijo, zato so ljudje kupovali vozovnice. Najdite mi eno reklamo za GoldenAir!

Sem za foro poskušal poiskati destinacije preko www.skyscanner.net. Maribora niti kot letališče ne najde.... tolko o marketinških prijemih Golden aira.
anon-86816 sporočil: 45
[#1403989] 18.10.11 14:24
Odgovori   +    0
Še začeli niso delat, pa je že konc. Vsaj ne bi imeli tako smelih načrtov. Sicer pa, Maribor je "vas" in vsaka vas pač ne more imeti povezave z letali. Kranj ima letališče, pa čeprav si ga prisvajajo žabarji. Uf, jim gre v nos ko je povsod vse v Kr in 04 fon. Ha ha..

Strani: 1 2 3