Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Golden Air prizemljil britanski najemodajalec letala
sporočil: 2.807
Lastnik Golden Air Clifford Dachuna je ob vzpostavitvi linije žarel od veselja.Ker ni vedel, da je Maribor vukojebina in linija pač ne more bit rentabilna.
sporočil: 1.010
Hitro bo konec tega veselja. Kdo bo pa iz MBja letel v London, lepo
vas prosim, če pa imaš iz Zagreba, Gradca, Celovca, Trsta cenejše
lete?
sporočil: 994
Ja, mogoče so cenejši, se pa ne ustavijo še na Dunaju, tako, da se
ne morejo potem potniki hvaliti, da so šli malo do Dunajo in
Londona!
sporočil: 69
Pa saj je popolnoma jasno, da Mariborsko letališče ne bo nikoli
zaživelo! Bližina drugih letališč, ni vzpostavljena mreža letalskih
povezav, prešibka kupna moč prebivalstva in za letalske prevoznike
popolnoma nezanimiva povezava... To je dejstvo! Še Ljubljansko
letališče za mnoge letalske prevoznike ni zanimiva destinacija, kaj
šele Maribor! Po ukinitvi ADR linije za Varšavo je bil odgovor
Poljskega LOT-a, da je na relaciji premalo potnikov, da bi vsaj oni
vzpostavili povezavo. Tudi ukinjenega ADR leta za London ne bo
nihče nadomestil (pustimo Easy, ki je tip leta za čisto drugo
kategorijo potnikov). Toliko o tistih zgodbicah, kako bodo tujci
drveli na LJU letališče....
sporočil: 4.807
[entrepreneur]No tako oster jaz ravno nebi bil, je pa res da v štajerski metropoli jočejo kako jim gre slabo, ni služb....itd....kdo bi pa potem sploh letel? Poleg tega pa poleg nacionalnega letališča na Brniku imamo v mali Sloveniji v neposredni bližini še letališča:
> Lastnik Golden Air Clifford Dachuna je ob vzpostavitvi linije žarel od veselja.
Ker ni vedel, da je Maribor vukojebina in linija pač ne more bit rentabilna.
- GRADEC - MARIBOR 68 kilometrov www.flughafen-graz.at/
- ZAGREB - MARIBOR 113 kilometrov www.zagreb-airport.hr/
- CELOVEC - LJUBLJANA 82 kilometrov www.klagenfurt-airport.com/
- RONCHI - KOPER 60 kilometrov www.aeroporto.fvg.it.../index.htm
sporočil: 2.807
Letališče Maribor je zgradila politična logika, ne pa ekonomska...
ima premajhno zaledje, prenizko kupno moč in preveč konkurence v
bližini... skratka nima šans, pa če se Štajerci na glavo postavijo.
sporočil: 4.807
...ja kaj čmo, tako pač je...tudi Portorož ima malo letališče,
ampak čisto drugi namen in pomen...
mariborsko je bilo verjetno res bolj politično letališče ali namenjeno razvozu tovora v Jugi (TAM za JNA)
mariborsko je bilo verjetno res bolj politično letališče ali namenjeno razvozu tovora v Jugi (TAM za JNA)
sporočil: 2.807
[entrepreneur]Zato pa naj se letališče proda, denimo Ryanairju. Sam pri nas to seveda ni mogoče, saj bi vsak rad imel prste vmes - od lokalne pa do državne politike.
Letališče Maribor je zgradila politična logika, ne pa ekonomska... ima premajhno zaledje, prenizko kupno moč in preveč konkurence v bližini... skratka nima šans, pa če se Štajerci na glavo postavijo.
sporočil: 32.214
[FIN-368181]
> [entrepreneur]
> Letališče Maribor je zgradila politična logika, ne pa ekonomska... ima premajhno zaledje, prenizko kupno moč in preveč konkurence v bližini... skratka nima šans, pa če se Štajerci na glavo postavijo.
Zato pa naj se letališče proda, denimo Ryanairju. Sam pri nas to seveda ni mogoče, saj bi vsak rad imel prste vmes - od lokalne pa do državne politike.
... ja, Ryanair pa bo letališče kupil samo zato, ker ima premajhno zaledje, prenizko kupno moč in preveč konkurence v bližini ...
sporočil: 169
[FIN-510135]Zanimivo, okrog Benetk so se tri letalisca in vsa stiri skupaj odlicno delujejo, se nenehno sirijo, na njih pa vidis ogromno potnikov iz Slovenije. Torej, kje je problem. NE ZNAMO, ker nam vse vodijo nesposobni politicno nastavljeni kadri.
Pa saj je popolnoma jasno, da Mariborsko letališče ne bo nikoli zaživelo! Bližina drugih letališč, ni vzpostavljena mreža letalskih povezav, prešibka kupna moč ..........
sporočil: 2.807
Benetke so eno najbolj obiskanih turističnih mest na svetu... razen
tega ima Benečija 5 milijonov prebivalcev.
sporočil: 2.807
[najobj]Zaledja je zadost - od Gradca do Zagreba, pa do Ljubljane. Samo ponudba mora biti dost konkurenčna. Naši pa morajo končno pogruntat, da je bolje, da potniki pri nas plačujejo letališke takse, zapravljajo v "dutyjih"/trgovinah ipd., kot pa da se vse to odliva v Gradec, Trst, Celovec,.... Morda nas bo enkrat srečala pamet?!
> [FIN-368181]
> > [entrepreneur]
> > Letališče Maribor je zgradila politična logika, ne pa ekonomska... ima premajhno zaledje, prenizko kupno moč in preveč konkurence v bližini... skratka nima šans, pa če se Štajerci na glavo postavijo.
> Zato pa naj se letališče proda, denimo Ryanairju. Sam pri nas to seveda ni mogoče, saj bi vsak rad imel prste vmes - od lokalne pa do državne politike.
... ja, Ryanair pa bo letališče kupil samo zato, ker ima premajhno zaledje, prenizko kupno moč in preveč konkurence v bližini ...
sporočil: 2.807
[FIN-368181]Zagreb, Ljubljana in Gradec niso zaledje Maribora... Maribor je njihovo zaledje.
Zaledja je zadost - od Gradca do Zagreba, pa do Ljubljane.
Za doseganje ekonomije obsega je potrebno zadostno število uporabnikov in tega Maribor pač nima.
sporočil: 2.807
Zadnja sprememba: FIN-368181 18.10.2011 13:00
[entrepreneur]Potem pa ne vem, kako je lahko Dunaj postal zaledje Bratislavi kar se tiče nizkocenovnikov. Ali kako je denimo Frankfurt/Hahn, ki pravzaprav nima nekega naravnega zaledja (mesto Frankfurt je kašno dobro uro oddaljeno od letališča, prav tako Luxemburg) baza za nizkocenovnike. Prav tako Celovec nima nekega zaledja, pa se jim je uspelo dogovoriti z nizkocenovniki in še in še bi lahko našteli primerov po Evropi, tudi v sosednji Hrvaški.
> [FIN-368181]
> Zaledja je zadost - od Gradca do Zagreba, pa do Ljubljane.
Zagreb, Ljubljana in Gradec niso zaledje Maribora... Maribor je njihovo zaledje.
Za doseganje ekonomije obsega je potrebno zadostno število uporabnikov in tega Maribor pač nima.
Kar je pri nas potrebno, je samo malo več zdrave pameti, konstruktivnega obanšanja in ne metanja polen pod noge....
sporočil: 2.807
Pogoj za rentabilno linijo je dovolj potnikov, ki letijo na
destinacijo in iz nje... Maribor nima ne enega, ne drugega. Zato
Mariborčani pač letijo iz Zagreba, Gradca ali Ljubljane, ne pa
obratno.
sporočil: 1.151
Za vsem skupaj je verjetno kakšen posel, ki ga je financirala
katera od bank. Ko si bodo odgovorni denar razdelili, bo posel
končan in vse pozabljeno. Slovenci smo govedo, ki se ne še zaveda,
da ga peljejo /tisti z 20 let na 40 podlage/ v klavnico.
sporočil: 2.807
[entrepreneur]To ravno ne drži, Ryanair je imel zasedenost linije med MB in Londonom 70%, vendar je pač postavil svoje pogoje, kar se kampanije tiče
Pogoj za rentabilno linijo je dovolj potnikov, ki letijo na destinacijo in iz nje... Maribor nima ne enega, ne drugega. Zato Mariborčani pač letijo iz Zagreba, Gradca ali Ljubljane, ne pa obratno.
sporočil: 2.807
Zadnja sprememba: anon-230542 18.10.2011 14:21
Ne vem kakšna je bila zasedenost med Mariborom in Londonom, vem pa
da ima Ryanair povprečno zasedenost višjo od 80%. Če so ukinili
linijo, že ni bila dovolj donosna... vse ostalo so buče, ki jih
klatijo tisti ki si nočejo priznati preproste resnice; Maribor je
premajhen, prereven in premalo zanimiv za letališče.
sporočil: 79
Hecno. Clifforda Dachune Google praktično ne pozna. Tak poslovnež,
a o praktično ni omembe vrednih objav izven slovenskih medijev.
sporočil: 37
Točno tako. Ryanair je imel zasedene lete, vendar pa žal regija ni
bila pripravljana plačati Ryanairu marže.
Razlika med Ryanairom in Golden Airom je ve tem, da je Ryanair reklamiral to linijo, zato so ljudje kupovali vozovnice. Najdite mi eno reklamo za GoldenAir!
Sem za foro poskušal poiskati destinacije preko www.skyscanner.net. Maribora niti kot letališče ne najde.... tolko o marketinških prijemih Golden aira.
Razlika med Ryanairom in Golden Airom je ve tem, da je Ryanair reklamiral to linijo, zato so ljudje kupovali vozovnice. Najdite mi eno reklamo za GoldenAir!
Sem za foro poskušal poiskati destinacije preko www.skyscanner.net. Maribora niti kot letališče ne najde.... tolko o marketinških prijemih Golden aira.