4 min
V prisilko kočevski izdelovalec peletov Marumi, ki je dobil za štiri milijone evrov državnih subvencij
4 min
Za blagor očetnjave: čipiramo mačke, pustimo pocrkat ovce
49 min
(TOVARNA LETA 2025) Adria Mobil, Hidria in Iskraemeco v igri za prestižno lovoriko
52 min
Kaja Kallas: Članice EU niso enotne glede sankcij zoper Izrael
54 min
Spet bo lilo, se razlivalo in poplavljalo
2 uri
(KONFERENCA) Od vizije do izvedbe: kako digitalizirati Slovenijo (PRO)
2 uri
Sklad Prva Capital Partners vstopil v proizvajalca profesionalne kuhinjske opreme Cookinox
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Pri Jaguar Land Rover še vedno odpravljajo posledice napada 1
2 uri
Od skice do predserijskega avta – mali električni VW z višjo ceno in klasičnimi gumbi pod zaslonom
3 ure
Kako je Ensol 360 razvil nišo stez za karting in postal največji na svetu
3 ure
Rajiv Bajaj, Bajaj Auto: Evropska proizvodnja KTM je mrtva
4 ure
Iz srbske Delte odšla podpredsednica, ki je podprla študentske blokade
4 ure
Pismo bralca Maksu: razjezil si me, ker nisi kupil pajkic! 1
4 ure
Prvih 25 let Volvo Trucks v Sloveniji – iz majhne v vodilno znamko na trgu
4 ure
Otroško nezgodno zavarovanje Merkur zavarovalnice: več varnosti za brezskrbne dni (Oglas)
5 ur
Velik rudarski posel: Anglo American se združuje s Teckom
5 ur
Bivši premier Tajske gre za leto dni v zapor
5 ur
V Kopru odkrili prvo gnezdo invazivnega orientalskega sršena v Sloveniji 1
5 ur
Veliko poslovno tveganje: kibernetska varnost dobavne verige (Oglas)

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 4.880
[#3025577] 17.08.23 23:35
Odgovori   +    10
Vseeno je, če imamo AC policijo prometno, ali navadno, kakorkoli se že imenuje.

Bistvo je, da delajo tam in tisto, kar se jim ukaže.

Šefi naredijo načrt dela in od šefov je odvisno kam pošljejo patrulje.

Seveda pa je že zelo dolgo znano, da v Sloveniji ni bistvena varnost prometa ampak je pomembno, koliko se pokasira denarja.

Delo na normo.

Zato je bistveno lažje in finančno učinkovito, ko se dopoldan nekje v mestu en skrije nekje v civilnem vozilu in opazuje varnosti pas in telefon.

Nekaj sto metrov naprej so inkasanti, ki delijo položnice.

Do malice imajo normo narejeno.

S prevažanjem po AC nikoli toliko ne pokasirajo in še velike probleme imajo z varnim zaustavljanjem prekrškarja.
0730ULtra3 sporočil: 1.602
[#3025589] 18.08.23 07:43
Odgovori   +    3
Očitno bi Slovenija potrebovala avtocestno polici... aja, saj res.
slovenecnb1 sporočil: 6.356
[#3025591] 18.08.23 07:59
Odgovori   +    2
Glede na to da 12 ur vse stoji picaje rabimo za organizacijo pretočnosti in ko greš na ižanki prej po odstavnem pasu te pa čaka in kasira namesto da bi tam sproščal promet
primvla sporočil: 1.073
[#3025595] 18.08.23 08:46 · odgovor na: FIN-544124 (#3025577)
Odgovori   +    2
na brdu imamo postajo prometne policije, ki pokriva vecinoma AC in magistrale. guzve na cesti zaradi motenih svabov, ki rinejo v (vsako leto za par posto povecane) hrvaske turisticne kapacitete in zaradi umikanja ljudi od njihovega delovnega okolja v spalna naselja (lokacijska centralizacija zaposlitev) so dejavniki, ki jih policija ne bo resevala.
FIN-467473 sporočil: 2.686
[#3025628] 18.08.23 15:44
Odgovori   +    1
V kolikor spremljam promet na avtocestah se še nikoli ni dogajalo da vozniki običajno vozijo okoli 130 Km na uro,včasih je bilo vsaj 30% voznikov kateri so peljali hitreje,danes MaX 2 %.Žal pri današnjih kaznih tega ni več,razen za tiste,ker vozijo 80-.Pa jih noben ne kaznuje zaradi oviranja prometa.
primvla sporočil: 1.073
[#3025638] 18.08.23 16:51 · odgovor na: FIN-467473 (#3025628)
Odgovori   +    0
...po levem pasu.

Strani: 1