7 min
V prisilko kočevski izdelovalec peletov Marumi, ki je dobil za štiri milijone evrov državnih subvencij
7 min
Za blagor očetnjave: čipiramo mačke, pustimo pocrkat ovce
52 min
(TOVARNA LETA 2025) Adria Mobil, Hidria in Iskraemeco v igri za prestižno lovoriko
55 min
Kaja Kallas: Članice EU niso enotne glede sankcij zoper Izrael
57 min
Spet bo lilo, se razlivalo in poplavljalo
2 uri
(KONFERENCA) Od vizije do izvedbe: kako digitalizirati Slovenijo (PRO)
2 uri
Sklad Prva Capital Partners vstopil v proizvajalca profesionalne kuhinjske opreme Cookinox
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Pri Jaguar Land Rover še vedno odpravljajo posledice napada 1
3 ure
Od skice do predserijskega avta – mali električni VW z višjo ceno in klasičnimi gumbi pod zaslonom
3 ure
Kako je Ensol 360 razvil nišo stez za karting in postal največji na svetu
4 ure
Rajiv Bajaj, Bajaj Auto: Evropska proizvodnja KTM je mrtva
4 ure
Iz srbske Delte odšla podpredsednica, ki je podprla študentske blokade
4 ure
Pismo bralca Maksu: razjezil si me, ker nisi kupil pajkic! 1
4 ure
Prvih 25 let Volvo Trucks v Sloveniji – iz majhne v vodilno znamko na trgu
4 ure
Otroško nezgodno zavarovanje Merkur zavarovalnice: več varnosti za brezskrbne dni (Oglas)
5 ur
Velik rudarski posel: Anglo American se združuje s Teckom
5 ur
Bivši premier Tajske gre za leto dni v zapor
5 ur
V Kopru odkrili prvo gnezdo invazivnega orientalskega sršena v Sloveniji 1
6 ur
Veliko poslovno tveganje: kibernetska varnost dobavne verige (Oglas)

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 4.880
[#3024652] 01.08.23 18:35
Odgovori   +    0
Kdor bo hotel preživeti se bo moral povezovati s Kitajci
Froc sporočil: 2.033
[#3024662] 02.08.23 07:51
Odgovori   +    0
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.
comteo sporočil: 685
[#3024733] 03.08.23 12:59 · odgovor na: Froc (#3024662)
Odgovori   +    1
[Froc]
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.

Bedarije? Čemu?

1 milijon avtomobilov (90% slovenskega parka) 09 povprečnih 37 km dnevno = 6 GWh energije dnevno.
Tipičen nočni presežek energije 8 GWh (zaradi tega se izklapljajo najcenejše elektrarne - hidro, ker nimamo kam z nočno energijo in so cene pogosto negativne).

DAnes imamo dovolj energije za zamenjati CELOTNI vozni park osebnih avtomobilov. Le motivacija (ki delno že obstaja) mora biti, da se polni čez noč.

KAj obtstaja od te motivacije:
1. TEsla - polnjenje na superchargerjih čez noč brezplačno
2. nižja cena energije čez noč
3. nižja cena omrežnine čez noč (ker je omrežje zelo malo obremenjeno)
4. nova shema zaračunavanja omrežnine, ki pretpostavlja 10 krat razliko med cenami od 24-04 in recimo 06- 09 zjutraj.

Razumete?

In omrežje je dovolj zmogljivo za milijon avtov in energije imamo preveč.
Problem je edino čas uporabe. V pikih je vse obremenjeno. PIKE se da lepo reševati s cenami Na tem se že lepo dela.

Strani: 1