2 uri
Kljub zvišanju trošarin v torek nižje cene bencina, dizla in kurilnega olja 1
3 ure
Najbolj brani članki danes
6 ur
Na Petrolu zaskrbljeni zaradi ohranitve mehanizma regulacije cen goriv 3
7 ur
CEVA z velikim prevzemom vstopa v najzahtevnejše projekte logistike
7 ur
SŽ v nakup novih 20 vagonov in štirih lokomotiv 4
8 ur
Nemški regulator nalaga nove omejitve N26; v banko pošilja nadzornika
9 ur
Nepravnomočno: nekdanjemu šefu NKBM Matjažu Kovačiču tri leta zapora 5
9 ur
Ameriški proizvajalec sesalnikov Roomba v stečaj, kupil ga je njegov kitajski dobavitelj 1
9 ur
Kupil sem delnico, ki spominja na Nvidio 1
9 ur
Industrijska proizvodnja v evrskem območju oktobra glede na september višja za 0,8 odstotka
10 ur
Spletno izobraževanje o obveznem cepljenju proti bolezni modrikastega jezika
10 ur
Surs: Stroški gradnje novih stanovanj na četrtletni ravni upadli
10 ur
NASVET: Ali božičnico dobi tudi Slovenec, zaposlen pri Avstrijcu, če dela pri nas? 2
11 ur
Na Hrvaškem potrdili kugo drobnice
11 ur
Z novim letom v ZDA višje minimalne plače za več milijonov delavcev
11 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
11 ur
Podeljena prva mikrodokazila za umetno inteligenco za odločevalce 1
11 ur
V Sloveniji bi lahko zgradili še 80 sistemov daljinskega ogrevanja - in kako je kurjenje povezano z meglo 3
11 ur
NLB: Dividenda potrjena, na računih bo tik pred božičem. Kakšna bi lahko bila v 2026? 2
12 ur
Vrednost oktobrskih gradbenih del medletno poskočila za dobro tretjino 2

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 5.476
[#3024652] 01.08.23 18:35
Odgovori   +    0
Kdor bo hotel preživeti se bo moral povezovati s Kitajci
Froc sporočil: 2.033
[#3024662] 02.08.23 07:51
Odgovori   +    0
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.
comteo sporočil: 698
[#3024733] 03.08.23 12:59 · odgovor na: Froc (#3024662)
Odgovori   +    1
[Froc]
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.

Bedarije? Čemu?

1 milijon avtomobilov (90% slovenskega parka) 09 povprečnih 37 km dnevno = 6 GWh energije dnevno.
Tipičen nočni presežek energije 8 GWh (zaradi tega se izklapljajo najcenejše elektrarne - hidro, ker nimamo kam z nočno energijo in so cene pogosto negativne).

DAnes imamo dovolj energije za zamenjati CELOTNI vozni park osebnih avtomobilov. Le motivacija (ki delno že obstaja) mora biti, da se polni čez noč.

KAj obtstaja od te motivacije:
1. TEsla - polnjenje na superchargerjih čez noč brezplačno
2. nižja cena energije čez noč
3. nižja cena omrežnine čez noč (ker je omrežje zelo malo obremenjeno)
4. nova shema zaračunavanja omrežnine, ki pretpostavlja 10 krat razliko med cenami od 24-04 in recimo 06- 09 zjutraj.

Razumete?

In omrežje je dovolj zmogljivo za milijon avtov in energije imamo preveč.
Problem je edino čas uporabe. V pikih je vse obremenjeno. PIKE se da lepo reševati s cenami Na tem se že lepo dela.

Strani: 1