40 min
Krka dokončno požrla kazen za kartelno dogovarjanje pri svojem najpomembnejšem zdravilu
1 ura
NASVET Hiša za dve družini – dovoljenje pa le za enostanovanjsko stavbo: kaj pravi novi gradbeni zakon
1 ura
Aplast do učinkovitejše proizvodnje z digitalizacijo
1 ura
Plača ni vse. Pa vseeno lahko vse uniči.
1 ura
Ljubljanska borza: delnica Krke izgubila 4,35 odstotka 2
2 uri
Raziskujemo: V Benečijo na nagajive mehurčke prosecca
2 uri
Nemška industrijska naročila so se avgusta skrčila četrti mesec zapored
3 ure
Francija: Lecornu začenja zadnja pogajanja za izhod iz politične krize
3 ure
Kdo zna trajnost spremeniti v rast? (Oglas)
3 ure
Bruselj danes objavi ukrepe za zaščito evropskega jeklarstva - 50-odstotne carine in nižje kvote 1
3 ure
Dogovor med AMD in OpenAI večinoma podražil delnice japonskih proizvajalcev čipov
4 ure
(intervju) »Hranilniki lahko donosnost sončnih elektrarn povišajo tudi za trikrat« (Oglas)
4 ure
Danes pred poslance zakon o novem davku na izvedene finančne instrumente 1
4 ure
Turistični e-avtobus z dosegom 500 kilometrov
4 ure
Trump grozi: Lahko uvedem izredne razmere in v mesta napotim nacionalno gardo
6 ur
Slovenske železnice v prvi polovici 2025 z rastjo prihodkov in dobička ter strateškimi investicijami (Oglas)
9 ur
Kakšne so izkušnje Iskra Mehanizmov z umetno inteligenco?
9 ur
UNI&FORMA – slovensko podjetje, ki oblači elitne enote sveta
9 ur
Ali naj kupim srečko? Nvidia vlaga v kvantno računalništvo, delnice v nebo 2
9 ur
(Dan odprtih vrat) Danes berite Finance brezplačno (PRO)

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 5.113
[#3025577] 17.08.23 23:35
Odgovori   +    10
Vseeno je, če imamo AC policijo prometno, ali navadno, kakorkoli se že imenuje.

Bistvo je, da delajo tam in tisto, kar se jim ukaže.

Šefi naredijo načrt dela in od šefov je odvisno kam pošljejo patrulje.

Seveda pa je že zelo dolgo znano, da v Sloveniji ni bistvena varnost prometa ampak je pomembno, koliko se pokasira denarja.

Delo na normo.

Zato je bistveno lažje in finančno učinkovito, ko se dopoldan nekje v mestu en skrije nekje v civilnem vozilu in opazuje varnosti pas in telefon.

Nekaj sto metrov naprej so inkasanti, ki delijo položnice.

Do malice imajo normo narejeno.

S prevažanjem po AC nikoli toliko ne pokasirajo in še velike probleme imajo z varnim zaustavljanjem prekrškarja.
0730ULtra3 sporočil: 1.604
[#3025589] 18.08.23 07:43
Odgovori   +    3
Očitno bi Slovenija potrebovala avtocestno polici... aja, saj res.
slovenecnb1 sporočil: 6.403
[#3025591] 18.08.23 07:59
Odgovori   +    2
Glede na to da 12 ur vse stoji picaje rabimo za organizacijo pretočnosti in ko greš na ižanki prej po odstavnem pasu te pa čaka in kasira namesto da bi tam sproščal promet
primvla sporočil: 1.123
[#3025595] 18.08.23 08:46 · odgovor na: FIN-544124 (#3025577)
Odgovori   +    2
na brdu imamo postajo prometne policije, ki pokriva vecinoma AC in magistrale. guzve na cesti zaradi motenih svabov, ki rinejo v (vsako leto za par posto povecane) hrvaske turisticne kapacitete in zaradi umikanja ljudi od njihovega delovnega okolja v spalna naselja (lokacijska centralizacija zaposlitev) so dejavniki, ki jih policija ne bo resevala.
FIN-467473 sporočil: 2.699
[#3025628] 18.08.23 15:44
Odgovori   +    1
V kolikor spremljam promet na avtocestah se še nikoli ni dogajalo da vozniki običajno vozijo okoli 130 Km na uro,včasih je bilo vsaj 30% voznikov kateri so peljali hitreje,danes MaX 2 %.Žal pri današnjih kaznih tega ni več,razen za tiste,ker vozijo 80-.Pa jih noben ne kaznuje zaradi oviranja prometa.
primvla sporočil: 1.123
[#3025638] 18.08.23 16:51 · odgovor na: FIN-467473 (#3025628)
Odgovori   +    0
...po levem pasu.

Strani: 1