2 uri
Delnica Krke: norveški pokojninski sklad je prodajal in rekel adijo še eni slovenski delnici
8 ur
Iz razkritja: BMW je kar tretjino novega iX3 izdelal iz recikliranih materialov
9 ur
Najbolj brani članki danes
12 ur
Boeing julija dobavil 20 odstotkov manj letal kot junija
12 ur
Na Bledu julija brezplačno prepeljali 36 tisoč potnikov 2
13 ur
Berlin bo omilil omejitve hitrosti, ker zanje ni več okoljskih razlogov 2
14 ur
Ameriški finančni minister pozval Fed, naj zniža obrestno mero za 1,5 odstotne točke
14 ur
Gorazd Gotovac, Elaphe: Naš trenutek prihaja, za preboj pa potrebujemo nove vlagatelje
14 ur
Furs vam pošilja odločbe na vaše ugovore zoper izračune dohodnine. Kdaj lahko pričakujete nakazila?
15 ur
Daljnovod Murska Sobota-Lendava: 17 let gradnje brez rezultata 1
15 ur
Sodba: titanov dioksid ni nevarna snov, v Cinkarni Celje so veseli
15 ur
Na zahodu Slovenije pohod bolezni modrikastega jezika, v Evropi cepiva primanjkuje
16 ur
(graf) Delnica Telekoma po desetih letih znova prek meje 100 evrov 1
16 ur
Stockholmski sindrom digitalne ere
16 ur
Pijačarji: Kavcijski sistem DA, vendar črtajte 54. člen! 3
16 ur
Tencent v drugem četrtletju ustvaril 15 odstotkov prihodkov več kot lani
17 ur
Mercedes-Benz razkriva oblikovalski jezik prihodnosti – takšen bo novi električni GLC
17 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
17 ur
NASVET Oddajate sobe prek Airbnbja, prevajate za tujce ...? Oddati morate tudi evidence DDV. Objavljamo primere
17 ur
Nemški Eon z rastjo dobička v prvem polletju

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 4.733
[#3024652] 01.08.23 18:35
Odgovori   +    0
Kdor bo hotel preživeti se bo moral povezovati s Kitajci
Froc sporočil: 2.033
[#3024662] 02.08.23 07:51
Odgovori   +    0
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.
comteo sporočil: 680
[#3024733] 03.08.23 12:59 · odgovor na: Froc (#3024662)
Odgovori   +    1
[Froc]
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.

Bedarije? Čemu?

1 milijon avtomobilov (90% slovenskega parka) 09 povprečnih 37 km dnevno = 6 GWh energije dnevno.
Tipičen nočni presežek energije 8 GWh (zaradi tega se izklapljajo najcenejše elektrarne - hidro, ker nimamo kam z nočno energijo in so cene pogosto negativne).

DAnes imamo dovolj energije za zamenjati CELOTNI vozni park osebnih avtomobilov. Le motivacija (ki delno že obstaja) mora biti, da se polni čez noč.

KAj obtstaja od te motivacije:
1. TEsla - polnjenje na superchargerjih čez noč brezplačno
2. nižja cena energije čez noč
3. nižja cena omrežnine čez noč (ker je omrežje zelo malo obremenjeno)
4. nova shema zaračunavanja omrežnine, ki pretpostavlja 10 krat razliko med cenami od 24-04 in recimo 06- 09 zjutraj.

Razumete?

In omrežje je dovolj zmogljivo za milijon avtov in energije imamo preveč.
Problem je edino čas uporabe. V pikih je vse obremenjeno. PIKE se da lepo reševati s cenami Na tem se že lepo dela.

Strani: 1