25 min
Zakaj se je električnih skirojev treba bati precej bolj kot električnih avtov?
45 min
Francija in politična kriza: pozivi k odstopu Macrona
59 min
Stopnja varčevanja gospodinjstev na območju evra se je v drugem četrtletju povečala
1 ura
Delnica Krke tone. V dobrem tednu izgubila 10 odstotkov!
1 ura
Vetrne elektrarne: Kitajci z nizkimi cenami prihajajo nad paradno evropsko panogo
2 uri
Griffin iz Citadela za Bloomberg: Naval na zlato kot varnejše sredstvo je skrb zbujajoče
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Jankovićeva direktorica ne bo vrnila koncesije. Pač pa kaj? 1
2 uri
Microsoft podporo sistemu Windows 10 podaljšal za eno leto
3 ure
Krka dokončno požrla kazen za kartelno dogovarjanje pri svojem najpomembnejšem zdravilu 1
3 ure
NASVET Hiša za dve družini – dovoljenje pa le za enostanovanjsko stavbo: kaj pravi novi gradbeni zakon
3 ure
Aplast do učinkovitejše proizvodnje z digitalizacijo
3 ure
Plača ni vse. Pa vseeno lahko vse uniči. 1
3 ure
Ljubljanska borza: delnica Krke izgubila 4,35 odstotka 3
4 ure
Raziskujemo: V Benečijo na nagajive mehurčke prosecca
4 ure
Nemška industrijska naročila so se avgusta skrčila četrti mesec zapored
5 ur
Francija: Lecornu začenja zadnja pogajanja za izhod iz politične krize
5 ur
Kdo zna trajnost spremeniti v rast? (Oglas)
5 ur
Bruselj danes objavi ukrepe za zaščito evropskega jeklarstva - 50-odstotne carine in nižje kvote 2
5 ur
Dogovor med AMD in OpenAI večinoma podražil delnice japonskih proizvajalcev čipov

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 5.114
[#3025577] 17.08.23 23:35
Odgovori   +    10
Vseeno je, če imamo AC policijo prometno, ali navadno, kakorkoli se že imenuje.

Bistvo je, da delajo tam in tisto, kar se jim ukaže.

Šefi naredijo načrt dela in od šefov je odvisno kam pošljejo patrulje.

Seveda pa je že zelo dolgo znano, da v Sloveniji ni bistvena varnost prometa ampak je pomembno, koliko se pokasira denarja.

Delo na normo.

Zato je bistveno lažje in finančno učinkovito, ko se dopoldan nekje v mestu en skrije nekje v civilnem vozilu in opazuje varnosti pas in telefon.

Nekaj sto metrov naprej so inkasanti, ki delijo položnice.

Do malice imajo normo narejeno.

S prevažanjem po AC nikoli toliko ne pokasirajo in še velike probleme imajo z varnim zaustavljanjem prekrškarja.
0730ULtra3 sporočil: 1.604
[#3025589] 18.08.23 07:43
Odgovori   +    3
Očitno bi Slovenija potrebovala avtocestno polici... aja, saj res.
slovenecnb1 sporočil: 6.403
[#3025591] 18.08.23 07:59
Odgovori   +    2
Glede na to da 12 ur vse stoji picaje rabimo za organizacijo pretočnosti in ko greš na ižanki prej po odstavnem pasu te pa čaka in kasira namesto da bi tam sproščal promet
primvla sporočil: 1.123
[#3025595] 18.08.23 08:46 · odgovor na: FIN-544124 (#3025577)
Odgovori   +    2
na brdu imamo postajo prometne policije, ki pokriva vecinoma AC in magistrale. guzve na cesti zaradi motenih svabov, ki rinejo v (vsako leto za par posto povecane) hrvaske turisticne kapacitete in zaradi umikanja ljudi od njihovega delovnega okolja v spalna naselja (lokacijska centralizacija zaposlitev) so dejavniki, ki jih policija ne bo resevala.
FIN-467473 sporočil: 2.699
[#3025628] 18.08.23 15:44
Odgovori   +    1
V kolikor spremljam promet na avtocestah se še nikoli ni dogajalo da vozniki običajno vozijo okoli 130 Km na uro,včasih je bilo vsaj 30% voznikov kateri so peljali hitreje,danes MaX 2 %.Žal pri današnjih kaznih tega ni več,razen za tiste,ker vozijo 80-.Pa jih noben ne kaznuje zaradi oviranja prometa.
primvla sporočil: 1.123
[#3025638] 18.08.23 16:51 · odgovor na: FIN-467473 (#3025628)
Odgovori   +    0
...po levem pasu.

Strani: 1