Zasebnost
1 ura
Banke do konca aprila s 57 odstotkov več dobička kot v istem obdobju lani
2 uri
Kdo bo v Ljubljani najel sto tisoč kvadratnih metrov novih poslovnih prostorov?
2 uri
Načrt za zjokat: delež ljudi brez zdravnika bi zmanjšali šele do leta 2031 5
2 uri
NLB na borzi prvič vredna 2,5 milijarde evrov 5
3 ure
Dars v EIB po 120 milijonov evrov kredita za novomeško obvoznico 2
3 ure
Fiatova mestna panda je postala velika in tudi električna
4 ure
Vučić za FT: Leta 2022 je Srbija ustavila projekt rudnika litija, zdaj ga je pripravljena obuditi 2
4 ure
Delničarji NLB potrdili dividendo in 3 nadzornike
4 ure
Kako postati izvoznik leta 2024
4 ure
Evropska uredba o obnovi narave je dokončno sprejeta, kar je omogočila kljubovalna avstrijska ministrica 1
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Stroški dela v EU v prvem četrtletju medletno višji za 5,5 odstotka
5 ur
Slovenija dobila prvega proizvajalca konstrukcijskega križno lepljenega lesa za hiše in bloke
5 ur
V Kopru je pristala kontejnerska ladja Astrid Maersk. Zakaj je to pomembna novica? 3
5 ur
Suzuki swift ostaja eden najpreprostejših avtov
6 ur
Dobra novica za Cinkarno Celje: Evropska komisija s carinami nad kitajske proizvajalce TiO2 3
6 ur
Tako Gradec in Celovec postajata gospodarsko območje z izjemnim potencialom (Oglas)
7 ur
SRC.SECURE – storitve, ki poskrbijo za zdravo IT-okolje (Oglas)
7 ur
Skok kupil še 500 delnic Cinkarne
8 ur
Pričakovati je spremembe jamstva za vloge pri bankah: kaj bo novega?

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 3.033
[#3025577] 17.08.23 23:35
Odgovori   +    10
Vseeno je, če imamo AC policijo prometno, ali navadno, kakorkoli se že imenuje.

Bistvo je, da delajo tam in tisto, kar se jim ukaže.

Šefi naredijo načrt dela in od šefov je odvisno kam pošljejo patrulje.

Seveda pa je že zelo dolgo znano, da v Sloveniji ni bistvena varnost prometa ampak je pomembno, koliko se pokasira denarja.

Delo na normo.

Zato je bistveno lažje in finančno učinkovito, ko se dopoldan nekje v mestu en skrije nekje v civilnem vozilu in opazuje varnosti pas in telefon.

Nekaj sto metrov naprej so inkasanti, ki delijo položnice.

Do malice imajo normo narejeno.

S prevažanjem po AC nikoli toliko ne pokasirajo in še velike probleme imajo z varnim zaustavljanjem prekrškarja.
0730ULtra3 sporočil: 1.486
[#3025589] 18.08.23 07:43
Odgovori   +    3
Očitno bi Slovenija potrebovala avtocestno polici... aja, saj res.
slovenecnb1 sporočil: 5.710
[#3025591] 18.08.23 07:59
Odgovori   +    2
Glede na to da 12 ur vse stoji picaje rabimo za organizacijo pretočnosti in ko greš na ižanki prej po odstavnem pasu te pa čaka in kasira namesto da bi tam sproščal promet
primvla sporočil: 737
[#3025595] 18.08.23 08:46 · odgovor na: FIN-544124 (#3025577)
Odgovori   +    2
na brdu imamo postajo prometne policije, ki pokriva vecinoma AC in magistrale. guzve na cesti zaradi motenih svabov, ki rinejo v (vsako leto za par posto povecane) hrvaske turisticne kapacitete in zaradi umikanja ljudi od njihovega delovnega okolja v spalna naselja (lokacijska centralizacija zaposlitev) so dejavniki, ki jih policija ne bo resevala.
FIN-467473 sporočil: 1.867
[#3025628] 18.08.23 15:44
Odgovori   +    1
V kolikor spremljam promet na avtocestah se še nikoli ni dogajalo da vozniki običajno vozijo okoli 130 Km na uro,včasih je bilo vsaj 30% voznikov kateri so peljali hitreje,danes MaX 2 %.Žal pri današnjih kaznih tega ni več,razen za tiste,ker vozijo 80-.Pa jih noben ne kaznuje zaradi oviranja prometa.
primvla sporočil: 737
[#3025638] 18.08.23 16:51 · odgovor na: FIN-467473 (#3025628)
Odgovori   +    0
...po levem pasu.

Strani: 1