2 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 min
Jankovićeva direktorica ne bo vrnila koncesije. Pač pa kaj?
14 min
Microsoft podporo sistemu Windows 10 podaljšal za eno leto
1 ura
Krka dokončno požrla kazen za kartelno dogovarjanje pri svojem najpomembnejšem zdravilu
1 ura
NASVET Hiša za dve družini – dovoljenje pa le za enostanovanjsko stavbo: kaj pravi novi gradbeni zakon
2 uri
Aplast do učinkovitejše proizvodnje z digitalizacijo
2 uri
Plača ni vse. Pa vseeno lahko vse uniči.
2 uri
Ljubljanska borza: delnica Krke izgubila 4,35 odstotka 2
2 uri
Raziskujemo: V Benečijo na nagajive mehurčke prosecca
2 uri
Nemška industrijska naročila so se avgusta skrčila četrti mesec zapored
3 ure
Francija: Lecornu začenja zadnja pogajanja za izhod iz politične krize
3 ure
Kdo zna trajnost spremeniti v rast? (Oglas)
3 ure
Bruselj danes objavi ukrepe za zaščito evropskega jeklarstva - 50-odstotne carine in nižje kvote 1
3 ure
Dogovor med AMD in OpenAI večinoma podražil delnice japonskih proizvajalcev čipov
4 ure
(intervju) »Hranilniki lahko donosnost sončnih elektrarn povišajo tudi za trikrat« (Oglas)
4 ure
Danes pred poslance zakon o novem davku na izvedene finančne instrumente 1
4 ure
Turistični e-avtobus z dosegom 500 kilometrov
4 ure
Trump grozi: Lahko uvedem izredne razmere in v mesta napotim nacionalno gardo
6 ur
Slovenske železnice v prvi polovici 2025 z rastjo prihodkov in dobička ter strateškimi investicijami (Oglas)
9 ur
Kakšne so izkušnje Iskra Mehanizmov z umetno inteligenco?

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 5.113
[#3024652] 01.08.23 18:35
Odgovori   +    0
Kdor bo hotel preživeti se bo moral povezovati s Kitajci
Froc sporočil: 2.033
[#3024662] 02.08.23 07:51
Odgovori   +    0
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.
comteo sporočil: 689
[#3024733] 03.08.23 12:59 · odgovor na: Froc (#3024662)
Odgovori   +    1
[Froc]
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.

Bedarije? Čemu?

1 milijon avtomobilov (90% slovenskega parka) 09 povprečnih 37 km dnevno = 6 GWh energije dnevno.
Tipičen nočni presežek energije 8 GWh (zaradi tega se izklapljajo najcenejše elektrarne - hidro, ker nimamo kam z nočno energijo in so cene pogosto negativne).

DAnes imamo dovolj energije za zamenjati CELOTNI vozni park osebnih avtomobilov. Le motivacija (ki delno že obstaja) mora biti, da se polni čez noč.

KAj obtstaja od te motivacije:
1. TEsla - polnjenje na superchargerjih čez noč brezplačno
2. nižja cena energije čez noč
3. nižja cena omrežnine čez noč (ker je omrežje zelo malo obremenjeno)
4. nova shema zaračunavanja omrežnine, ki pretpostavlja 10 krat razliko med cenami od 24-04 in recimo 06- 09 zjutraj.

Razumete?

In omrežje je dovolj zmogljivo za milijon avtov in energije imamo preveč.
Problem je edino čas uporabe. V pikih je vse obremenjeno. PIKE se da lepo reševati s cenami Na tem se že lepo dela.

Strani: 1